Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2016 în toate secţiunile
-
Observ ca anumiti colegi sunteti in cautare de mecanici pentru segmentare...pot sa recomand un service in Pascani(sunteti si prin apropiere) unde mi am facut eu motorul(eu am si asistat, ajutat si curatat piesele...)nu e musai sa face ti treaba asta(se poate lasa masina acolo si o luati gata facuta(de cand am terminat eu motorul anul trecut cred ca au mai segmentat pe putin 10 Azd uri(doar cand am reparat cutia deja terminase una identica cu a mea si o scotea in probe...)Sper ca nu m am bagat aiurea in seama dar acel mecanic a segmentat cateva zeci de motoare Azd...nu am probleme cu motorul(nu mananca ulei si trage bine...)Personal recomand(daca doreste careva un numar de telefon sau numele acelui Service lasati reply si trimet pe pm ca sa nu fie considerata reclama...sper ca nu m am bagat aiurea in seama...doar ca sunt multumit de lucrare si recomand.1 point
-
1 point
-
Asa cum am promis am facut un mic experiment parcurgand traseul obisnuit Miov - Buc cu max tr 5. Concluzia e ca tr 6 e degeaba.Am avut consum 6.6% asa ca nu e vreo diferenta notabila. Zgomotul e acelasi, consumul e acelasi daaaar...masina e cu totul alta cand ai nevoie de putere. Asadar..cutia in 6 tr e degeaba. Concluzie personala. viteza: 140kmh pe pilot@ 2800 rpm. La 3k rpm am 156kmh si la 4k rpm 200. Deci..suficient pentru mine.1 point
-
Salut, Vin si eu cu impresii despre o Fabia COMBI 3, 1.2 TSI 90CP cu nivel de echipare Ambition (care acum nu mai exista, din cate stiu). Este vorba de un model comandat in luna februarie 2015 si care a fost primit la jumatatea lunii Mai 2015. - desi poate irelevant, un mare minus este infotaimentul Bolero din prima generatie, cel produs pana in luna mai care a venit doar cu mirrorlink; desi initial parea a fi foarte promitator, o idee buna pentru posesorii de android, devine aproape inutil in cazul in care nu detii unul din putinele telefoane compatibile; mai rau este faptul ca un upgrade la smart link (ptr a il alinia cu a doua generatie, cea de dupa mai 2015) nu se poate face din cauza unor diferente la nivel hardware; in rest, conexiunea bluetooth cu telefonul merge aproape impecabil, fara probleme majore. - sonorizarea arkamys se aude bine la nivel de volum mediu; de la mediu in sus apar insa probleme cu structura in care sunt prinse speakerele; personal cred ca plasticul este prea ieftin si astfel, atunci cand volumul este tare incep sa se auda zbarnaituri de tot felul din toate partile; Plasticul incepe sa scoata niste sunete foarte neplacute combinate cu distorsiuni; per total e acceptabil dar ma asteptam la mai mult in conditiile in care am avut parte de sunet OEM mai bun pe modele mai slabe si mai ieftine. - din punctul meu de vedere front assistul este un optional obligatoriu ptr safety; nu stiu cat de mult franeaza singur dar functioneaza neasteptat de bine la nivel de semnalizare a unui pericol, mai exact sunetul pe care il produce atunci cand te apropii cu viteza prea mare de masina din fata te poate salva uneori; - motorul de 1.2 TSI 90CP este ok; scoate niste sunete ciudate uneori cand e rece si este turat mai tare... ai spune ca o sa crape; am folosit masina intr-un eurotrip de vreo 5000km vara trecuta; s-a descurcat f bine pe autostrada (3 pers + bagaj destul de mult), consum decent dar maricel (nu este un motor economic mai ales ptr condusul mai agresiv); per total, iti da incredere ca poate si ca are de unde atunci cand vrei sa faci o depasire mai la limita; - recomand ca dotare optionala discuri de frana si pe spate, ajuta mult la stabilitatea franarii; - dupa aproape 1 an si 17000 km, un minus destul de important ar fi greierii; sunt prea multi ptr o masina atat de tanara; din nou, am condus modele mai slabe si mai ieftine de la concurenta care dupa 100k km inca nu au greieri si care par a avea o structura si o constructie mult mai slaba; poate problema a fost rezolvata in timp, nu stiu; eu am sunete neplacute unde in stalpul dintre usi de pe partea soferului, in bord in mai multe locuri; e destul de greu de identificat de unde provin si cum ar putea fi rezolvat; - inca un optional care mi se pare util este pachetul de drumuri grele: garda la sol cu 2-3cm mai inalta, scut de otel + probabil alte chestii pe care nu le stiu eu (ex: suspensii mai tari etc); astfel poti merge linistit cu masina pe drumurile grele romanesti, pe drumuri de munte, prin gropi adanci, poti urca lejer borduri inalte; un prieten, vazand cum parchez pe niste movile de zapada asta iarna in Bucuresti m-a intrebat ce model de skoda am... cumva skoda "tractor"? pastrand in limite normale afirmatia, masina devine un mic crossover, si poti intra cu incredere pe drumuri dificile cu ea. Cam astea sunt in mare lucrurile demne de mentionat; modelul ales de mine cu optionalele aferente a ajuns undeva la 15 500 eur; am avut ceva reduceri de lansare + programul rabla + niste oferte speciale de moment care au scazut pretul undeva la aproape de 13000 eur (acum nu stiu daca ofertele de atunci mai sunt valabile). Si la banii astia, eu cred ca este o masina ptr oameni inteligenti care inteleg ca nu au nevoie de 300CP si jante de 21 ca sa ajunga din punctul A in punctul B. Masina e o solutie foarte practica, un compromis excelent intre spatiu - dotari - raport calitate/pret care te ajuta, la bani putini, sa mergi eficient si prin oras, sa colinzi si continentul impreuna cu familia si, la nevoie, sa mergi si pe drumuri de munte cu ceva denivelari mai mari fara sa iti faci griji ca se rupe in 2. Daca exista persoane care vor alte informatii, le stau la dispozitie. Drumuri bine sa aveti!1 point
-
In talon nu sunt mentionate dimensiunile, dar au scos pe loc din baza de date, datele masinii. Mi-au mai spus ca farurile nu sunt ok, chiar daca am becuri halogen., chestii din astea. Poate ca voiau sa ciupeasca ceva, dar si eu incapatanat si nu le-am dat nimic.1 point
-
Mai ok sunt Clarton EC10 , mai avansate tehnologic(electronice nu electromecanice)si mai longevive (la ce durata de viata au schimbi masina inaintea claxonului)si mi se pare ca au un sunet mai ok(de gustibus ca nici fiamm-urile nu sunt rele) . Clarton gasesti aici : http://www.clartonhorn.com/eshop/?lang=es Fiammu-rile le gasesti pe toate drumurile in Italia ca doar sunt marca italieneasca.1 point
-
Dupa ceva km facuti in masina singura optiune pe care am folosit-o intradevar la adevarata ei valoare este drive mode selectorul. Atat. Si asta pentru diferenta care exista intre directia pe sport si directia pe normal. In oras folosesc modul individual (motorul pe sport si directia pe normal pentru ca nu suport sa trag de volan ca de magar) iar in afara orasului folosesc modul sport (motor si directie pe sport). In rest...navi, plurilink, bt, bc, bm sau alte functii....neah....Imi lipseste enorm DSG-ul....bai dar enorm...si maine as da masina la schimb cu una fara navi si fara display color si fara alte alea....dar sa am DSG.1 point
-
Nu se poate spune ca e o surpriza alegerea modelului, comparatia lipsind cu desavasire, avand in vedere ca s-a discutat mai mult despre 1.2TSI, 1.4TSI, Logan, Alfa, etc decat despre GTI... Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Pentru ca s-a ales un model consider ca se poate inchide acest " vs" , mai ales ca se discuta off topic de ceva vreme, in fond acest forum militeaza pt continut la subiect, din cate stiu eu cel putin....1 point
-
Teoretic nu trebuie sa difere.Schimbarea se face prin bara/grila proiectoare. L.E-sunt identice. Ia codurile de pe epiesa si cauta online in it si daca nu gasesti, desi nu cred, le comanzi de aici printr-un prieten,ruda si ti le pune la atlasib1 point
-
Light Assist (asa se cheama) comuta automat intre faza scurta si faza lunga cand sunt indeplinite mai multe conditii: 1. Intuneric total (responsabil e senzorul de lumina) 2. Viteza peste 60-65km/h1 point
-
1 point
-
cum citisi.. ? eu zic ca m-am exprimat clar.... -OEM - raman mufele originale pe masina. - sau de la Bosch...(dar ca sa le montezi pe acestea, trebuie sa dai jos mufele originale si sa sertizezi papuci) - este set de doua goarne, foarte ok,,, pret pana in 200 lei perechea1 point
-
tu, sigur.... pune-i tot OEM.... sau de la Bosch (dar ca sa le montezi pe acestea, trebuie sa dai jos mufele originale si sa sertizezi papuci) - eu recomand sa mergi pe varianta OEM1 point
-
Istoria cu primul piston a fost cam asa: Cu vreo luna inainte sa iasa masina din garantie, am dus'o la dealer, pentru ca simteam un tremurat fin in volan si in schimbator, la relanti. I'au facut ei testele lu peste, si mi'au dat'o inapoi, spunand ca "asa face toate". La vreo luna dupa garantie, fac revizia in alta parte, tot ulei castrol slx long life 5w30 din ala. La vreo 2 luni dupa ce iese din garantie, la iesire din rm sarat incepe sa mearga in 3 pistoane, ajung pe platforma pana la focsani. Toata tarasenia s'a intamplat la fix 52121 km Pentru revizia aia nenoricita, nu mi'a mai acordat importatorul kulanz, desi daca ar fi luat proba de ulei, ar fi vazut ca era fix acelasi ulei pe care il puneau si ei. P.S.: De ce v'am povestit toata treaba cu tremuratul fin. Pe la 100k km am inceput sa simt iar tremuratul ala fin. Am dus'o urmatoarea zi la un mecanic bun din focsani.... Ce sa vezi, o supapa si un piston fisurate (altul). Totusi, de data asta, restul stricaciunilor au fost minime, fara zgarieturi in bloc si alte nebunii. Deci eu sunt convins, ca daca cei de la reprezentanta verificau cum trebuie problema atunci, gaseau pistonul respectiv fisurat. P.P.S: Pistoanele ca pistoanele, ca se stia motorul cu probleme.... Dar cu turbina ce'au avut?? Am schimbat'o si pe aia pe la 90k. Explicatia mecanicilor: Am mers subturat si nu si'a mai facut cum trebuie ungerea. Pai normal ca am mers mai usurel cu masina, sa nu imi sara iar pistoanele prin capota!1 point
-
cum adica daca schimbi uleiul la 10.15 k e o mare prostie si se strica motorul?poate nu am inteles eu bine..1 point
-
promit ca o sa pun ... cand o sa am 2 oglinzi la fel ... pana atunci va arat doar partea ei frumoasa ! Luni sper sa pun si cealalta oglinda ... Merci ! Multu ! Daaaa !! Chiar ma uitam peste pozele de acum cateva luni ... am facut putine modificari interior/exterior dar sunt de mare effect ! Moreni pe aproape !1 point
-
1 point
-
Salut! Revin cu pareri dupa 1000 de km de fabia 3 1.2 tsi 110 cp m6 style cu bolero. Si apropo am dat la buy back un superb 2 1.8 tsi dsg ca sa iau o fabia, ca sa stiti de unde plec. Deci pareri de bine trage fain motorul dar nu invita la sportivitate din cauza turbolag- ului dar e placut la condus, manevrabila masina in oras si in afara nu te lasa daca ai chef de o depasire. Cutia e ok treapta 1 super scurta in a 2a la 2800 de ture clampane ceva de fiecare data la prima pornire... Spatiul e ok atat in portbagaj cat si in habitaclu. Consum de 8-9 in oras (am 2 km pana la munca deci e rece motorul tot timpul) si 6 in afara. Sta bine pe drum poate un pic tare suspensia dar nu deranjant. Plastic tare peste tot dar fara greieri. Bolero-ul se aude ok fara pretentii dar ok. Ramane de vazut cum o tine urmatorii 4 Ani sa stiu si eu daca o tin. Drumuri bune!1 point
-
Nu stiu ce plecari de pe loc faceti voi dar la mine de cand am masina nu vazut martorul ESC aprins . Si daca este plecare in forta gen scrasnit"" de roti normal sa intre ESC-ul .1 point
-
Nu e niciun flame. Nu faci decat sa evidentiezi in continuare dezavantajul financiar al Golfului, lucru evident de altfel....nimic nou. Dc bugetul nu e problema cred ca e mai mult decat logica alegerea si intrebarea "Ce e mai bun, Golf GTI sau Megane GT?" nu poate fi decat retorica...1 point
-
De EDC nu zice nimeni ? Ce experienta are Renault cu dublu ambreiaj ? Eu m-as uita si la valoarea la revanzare a Renaultului. Cu cat e mai plina de briz-briz-uri si mai futurista va cadea in cap mai repede la revanzare. Moda si gusturile trec repede. De asta VW isi mentine valoarea. Face produse cat de cat ok tehnic, cu design relativ constant si care nu tine cont de canoanele modei.1 point
-
Nici eu nu stiu de unde ai tras concluzia ca ma amuz pe seama problemelor tale. Fix cilindreea aia mica a stat la baza problemelor tale la fel ca si la 1.2TSI, ca 2.0 si chiar 1.8 nu au avut probleme de genul. Sau crezi ca a fost coincidenta ca motoarele mici au fost defectuoase? Nu alegi masina dupa motor dar dupa fiabilitate alegi? Ca motorul face (mare) parte din masina. Deci cum e? Mergi aprope la sigur cu un motor care e dovedit fiabil sau iti incerci norocul cu 1.6 montat intr-o masina care abia a aparut? Orice ai alege eu iti urez succes!!1 point
-
Asa e, e puzderie de Clio RS 1.6 pe strada in comparatie cu 2.0 TSI1 point
-
Singurul avantaj care il vad la gt este raritatea si poate designul. Doamne fereste sa se strice la cata experienta au cei din serviceul renault cu asa ceva.1 point
-
Dupa ce te-ai ars cu un motor cu cilindree mica (faimosul 1.4TSI ), iei in considerare un alt motor mic(1.6 de data asta), despre care nu ai nicio idee cu ce surprize vine referitor la fiabilitate. Deci 1.6T (necunoscut) vs 2.0T (calul de bataie VAG), mda... greu de ales rational in cazul asta :))))1 point
-
Pur subiectiv - nu imi place absolut deloc bordul meganului noi. Poate asta e viitorul, cu o tableta varata-n centrul consolei, dar asa n-arata bine deloc... Nu stiu nici cat de ergonomica e. Iar ceasurile sunt un fel de civic wannabe. Pe afara insa arata mai agresiv ca GTI-ul. Fiabilitate - stiu destui oameni cu renouri - majoritatea luate de noi sau aproape noi si nu prea au fost probleme majore de fiabilitate (inclusiv un megan turcesc in familie). Din ce citesc si vad in ultimii ani pe la VAG in curte as putea spune ca Renault sta chiar mai bine. Au un minus major - piesele sunt sensibil mai scumpe si mai complicate, iar manopera este sensibil mai mare (timpi normati mari). Asta se intampla comparand generatiile G4/G5/6 cu Megane II si III. Nu am informatii mai recente. La megan 2 si 3 de ex, RS-ul m-ar fi pus bine de tot pe ganduri, in comparatia cu un GTI, insa la modelele actuale as alege fara discutie clasicul - GTI1 point
-
In primul rand: GTI are 350Nm, cred ca ai facut un typo mai sus. Depinde ce te intereseaza mai mult la masina: gen design sau performante, poate conteaza (sau nu) si volumul portbagajului sau/si spatiul pe bancheta spate, etc. Eu sincer as alege GTI, pe mine m-ar interesa cel mai mult: motor, cutie (eu as lua DSG, ma rog, dar si manuala e foarte buna), spatiu interior si design interior/ergonomie/calitate materiale (care imi place mai mult la GTI, eu nu ma omor cu tot felul de tablete si instrumente digitale). Iar exteriorul lui GTI e si el ok, poate nu la fel de flashy ca Megane-ul. Iar apoi e 4control-ul asta care pe mine nu ma incanta prea mult sa fiu sincer, nu prea ii vad rostul, nu m-ar ajuta cu nimic pe mine, doar ar fi o chestie in plus care sa se strice. Dar recunosc ca Megane-ul nu e rau, e un mare pas inainte fata de generatia veche, mai ales interiorul si clar este o masina reusita. Este insa masina mai buna dintre cele 2? Cu siguranta nu, 1.6 nu are nici o treaba cu un 2.0, iar +70Nm se simt al naibii de mult. Nu mai vorbim de potential ulterior, daca asta te va interesa, acelui 1.6 nu prea as mai avea curaj sa ii fac mare lucru, in schimb GTI e safe in 300 CP si vreo 450 Nm. Iar eu am avut Laguna 2 vreo 2 ani, o masina excelenta, am fost foarte multumit de ea. Iar acum am un Peugeot, tot frantuzeasca, cea mai buna masina all around dintre tot ce am avut pana acum. Deci stiu cate ceva despre masinile frantuzesti care fie vorba intre noi cred ca stau mult mai bine decat VAG la fiabilitate in general. Dar GTI e clar masina mai buna aici. Si sensibil mai scumpa1 point
-
In care showroom este? Cumva autocobalcescu de pe Splai? On topic: In locul tau as merge pe GTI. E varianta clasica, motorul mai versatil si o cutie manuala e mereu mai fiabila. Design-ul chiar si la GTI e insa mai putin agresiv decat la GT, dar asta e normal. Interiorul tine de gusturi: sobru, calitativ vs destul de tehnologizat si care rapeste privirea. Numai cand vezi padelele pe care le foloseste dsg-ul de la Golf si ce are EDC-ul iti dai seama ce flashy este Fiabilitatea noii cutii EDC7 ramane de vazut. Ambreiaje umede acum care in mod normal rezista mai bine decat cele uscate.1 point
-
-1 points
-
Da, autocobalcescu splai. Iti raspund aici si la intrebarea cu impresiile din interior. Nu am apucat sa stau prea mult inside, ca ma cam grabeam, dar ce pot sa spun ca volanul este foarte ergonomic, foarte placut la atingere. Scaunele sunt si ele foarte ok ca ergonomie, le'as fi preferat o culoare uni, fara toate acele detalii. Pozitia e una destul de joasa in masina, totusi nu m'am simtit la fel de jos ca in Scirocco (pur subiectiv). Padelele mi se pare cam prost amplasate si nici nu pot fi date mai jos. Unitatea media nu am luat'o la bani marunti, nu pare ceva deosebit dar totusi nici nu are rezolutie de RCD510. In spate e destul de putin loc, pentru o persoana ca mine 1.80, 90+ kg. Portbagajul mi se pare putin mai mare ca la scirocco, nu cu mult. Iar ce m'a uimit, eu nu ma asteptam sa ma urc vreodata in vreo masina cu luneta mai mica decat Scirocco, dar uite ca s'a gasit (exceptand supercars pe la saloane auto ) . Mi se pare complicata alegerea, mai bine se lansa megane'ul dupa ce dadeam comanda de GTI, si aia era. Dintotdeauna mi'am dorit un golf gti, dar dupa 7 ani de Scirocco, mi'e frica sa nu fie doar ceva meh, cand voi schimba. Adica, aceeasi ergonomie, acelasi stil, aprox aceeasi cutie, aprox aceeasi suspensie, motor cu ceva mai multi cai&cuplu. Pe de alta parte, vine Megane'ul flashy & stuff + un mare bonus, cutie automata, basca si mai ieftin cu 3k. Decisiv e test drive'ul de sambata. Sper sa gasesc feelingul acela de "sport" pe care in GTI stiu sigur ca il voi regasi. Am mai cumparat eu o masina fara sa fac test drive si am renuntat dupa 3 luni la ea, ca simteam ca ma rastorn la fiecare curba mai serioasa (Evoque), asa ca nu mai fac iar greseala asta.-1 points
-
Problema principala cu GTI + DSG + Performance este pretul... La pretul masinii, de mai sus, s'ar mai adauga 3000 de euro. SH din DE nu vreau si nici nu pot. Nu vreau pentru ca in DE e garantie doar de 2 ani, deci as mai ramane cu 1 an poate si mai putin. (Ti'am zis, am piticul cu garantia, ce face un 1.4 tsi din om ). Nici nu pot, pentru ca vreau sa fac credit auto. Pt DE, mi'ar trebui credit de nevoi personale (alte dobanzi, cu totul alta mancare de peste) Din pacate, astia in RO nici nu au un GTI de test, sa ma ajute sa imi bag mintile in cap.. Deci daca la test drive cu Megane imi pica cu tronc, sunt sanse mari sa nu ma mai schimb. In plan financiar, am primit azi si oferta de finantare. Poate ajuta si pe altii informatia asta: pe langa RCI leasing (sau cum ii cheama pe aia ce lucreaza cu renault), Porsche Bank pare un CAR (casa de ajutor reciproc)-1 points
-
-1 points
-
Hello all Ma bate un gand serios sa schimb masina in primavara asta, Scirocco ajungand la 150k+ si 6 1/2 ani. Eram chitit pe un Golf 7 GTI, rosu, manual, cu diverse optionale, dar am vazut azi noul Renault Megane GT, care mi'a amestecat putin ideile in cap. Hai sa va prezint putin mai in detaliu dilema mea. Golf 7 GTI 220 CP, 250 Nm - Tornado Red, jante 18'', manual + optionale: climatronic, camera rear assist, cotiera fata, bixenon adaptiv, lampi spate led, oglinzi rabatabile, pachet iarna, privacy glass, composition media, kessy, dynamic light assist, app connect, selectarea modului de conducere. Pret dupa diverse discounturi: 26.5 k Timp livrare: 10 saptamani (zic ei, eu m'as astepta undeva la 12) Garantie: 2 ani producator + 2 ani importator Renault Megane GT, 205 CP, 280 Nm - Bleu Iron, jante 18'', automat + optionale: front assist, sign recognition, lane assist, light assist (am pus denumirile din "universul" VW, nu stiu cum se spune la renault), tapiterie alcantara cu scaune gen scoica (nu sunt chiar scoica, vezi poze), R-LINK 2 cu ecran 8.7'' + Bose. Renault vine cu foarte multe optiuni in standard, singurele minusuri fata de Golf ar fi DLA (nu stiu cum functioneaza light assist la renault, dar nu cred ca e dinamic) si camera, dar as avea senzori spate. Pret dupa diverse discounturi: 23.2 k Disponibilitate: pe stoc Garantie: 3 ani producator + am vazut ca au niste pachete pentru garantie extinsa. Am o mica reticenta la Renault, pentru ca nu stiu mai nimic despre marca si despre problemele ei in general, de aici si speranta mea ca poate obtin niste sfaturi din partea voastra. De asemenea, pana acum, 90% din km i'am facut doar pe VW, benzina turbo, suspensie sport, deci de la un GTI as stii la ce sa ma astept. Va las si niste poze, proaspete de azi din showroom. Sambata o sa apuc sa fac si test drive, sa vad cum se comporta si 4control (mare curiozitate) P.S.: Va rog nu incepeti cu afirmatii de genul "pai la 25k iti iei modelul nu stiu care, din anul nu stiu care". Dupa episodul Scirocco, cu 2 pistoane schimbate, doresc sa cumpar masina noua, cu garantie cat mai mare posibil. Numai bine Tudor-1 points
-
Nu am cautat, dar de regula orice ulei intr-adevar bun care are ZDDP in el adica zinc si alte metale care protejeaza motorul e bun. De cand s-a pus convertor catalitic pe masina de atunci uleiurile au devenit din ce in ce mai proaste ca sa nu le strice, asa ca au redus zincul din ele si ce-or mai fi avut, astfel s-a dus din protectia pentru motoare si implicit se uzeaza mai repede. De aceea a schimba uleiul la 10-15 k e o mare prostie ca sa ti se strice motorul => consum mai mare de ulei sau motor distrus prematur. Si apropo, uleiul recomandat de mine e foarte bun pentru cei care-si segmenteaza motorul. Ca idee orice ulei de renume gen Valvoline, Eneos, Motul, Redline, Shell care au in data sheet specificatii foarte bune si TBN cat mai mare sunt bune. Eu am folosit Castrol 5w40 si mi s-a parut prost, lafel si Mobil 10w40, le-as recomanda numai daca sunt facute in SUA, iar la Castrol cumparati GTX nu altceva.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00