Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2016 în toate secţiunile
-
Nu , am zis bine. In cartea autovehiculului, asa scrie, asa le fac. (treapta a 4-a sau a 5-a)2 points
-
Eu m-am referit la prima generatie de 1,2-1,4 TSI implicit 1,6 TDI care au fost catastrofale. Nu gasesc fiabil un motor pe Scirocco, masina care costa o caruta de bani sa ti se topesca pistoanele in el sau sa schimbi lantul pana in 60k in cel mai fericit caz daca nu se rupe. La acest pret de achizitie sunt variante mult mai bune, europene, japoneze.cu garantie peste 100k.2 points
-
New mecatronic !!! Acum pot spune că mă pot bucura si eu de mașină , am mai schimbat cam tot ce era din sistemul de răcire(furtună ,coliere)... Mai avem o singură problemă mecanica,când las de accelerație parcă scade turația și viteză prea repede , cred că e de la senzorul de oxigen , să vedem. Urmează partea estetică puțin (urmează să vopsesc bara fata + capacele spălătoare si un polish faruri + detailing exterior , retușare imperfecțiuni)2 points
-
@mariusbtc pai am fost si vezi doamne e un bonus remat de la fabrica in val de @3000 de euro dar am inteles ca doar pt golf + ca la pachetul exclusiv primesti cam @1000 de euro bonus r-line si daca mai adaug si rematul de 1.450 de euro din care mai scad 300-400 euro ca atat e tichetul + rabat dealer de @700 de euro, cam aici ajungem2 points
-
Eu am schimbat cu tatal meu la un audi a6 din 2006 si am observat ca depinde foarte mult de locul disponibil, adica sa poti baga mana cu usurinta in spatele farului. Daca nu ai loc, ghinion, trebuie data bara jos . De schimbat se schimba usor, adica ca un bec normal, nu e sf treaba, doar sa nu pui mana pe bec, adica sa il apuci de cat mai de jos posibil (de partea de plastic). Si de s.au dus asa repede verifica si droserele/balast sau cum se numesc ele, sa nu fie problematice. Seara buna !1 point
-
Arata bomba culoarea asta! Ai facut cea mai buna alegere vizavi de culoarea masinii vs. culoarea jantelor. Felicitari si tine-o tot in liniile astea ca o tii bine!1 point
-
Atentie la polish, daca dupa aceea nu pui din nou folie cu protectie la UV plasticul se va ingalbeni in 6-8 luni. Protectia UV a farului a fost deja indepartata cand s-a facut primul polish si s-a pus folia.1 point
-
In cazul asta iti recomand sa remediezi scurgerea aceea de ulei. Posibil sa scapi doar cu siliconul nou pt capacul culbutorilor. Cat despre restul pbmelor, aveti grija cand scoateti bobinele sa nu le fortati acea tija de metal la scoatere. Eu unul desfac si suportul de plastic si le ridic frumos pe toate fara sa le fortez deloc. Astfel, reduc posibilitatea de defect doar la strapungerea izolatiei din bobina, insa daca se umbla cu bujii bune, schimbate la timp nici acest lucru nu se va intampla asa repede. Vorbesc din experienta, am inlocuit bobinele acum mai bine de 7 ani si aproape 100.000 Km si nu prezinta nici un fel de asperitati ciudate pe ele. De pbme cu tubul metalic nici vorba. Dar bujiile, cele obisnuite la max 30.000 au fost schimbate, la 50.000 le schimb si pe acestea actuale cu platina. Si nu veti face rau daca anual dati jos bobinele si desfaceti bujiile. Astfel aveti timp sa depistati din timp eventualele scurgeri de ulei si scapati si de eventualele defecte datorate infiltratiilor de ulei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa un drum de 500 km, ma declar multumit de aceste becuri RING XENON ULTIMA, si cel mai important lucru este ca in acesti km nu am fost atentionat niciodata din flash-uri ca i-ar deranja de cei care veneau din sens opus.Lumina este alba,placuta ochiului si odihnitoare la condus.Ramane sa le testez si pe carosabil umed, si daca fac fata cu brio pot spune ca am gast becurile perfecte(cel putin pentru mine).Daca ma va tine un an eu unul sunt multumit.Oricum le folosesc doar noaptea ca pe timp de zi folosesc becurile de pozitie Philips W5W Xtreme Vision 4000K care lumineaza destul de bine.1 point
-
1 point
-
la butoanele OEM ... de China - se intampla se le schimbi degeaba. daca esti sigur ca butonul era nou - original - atunci problema poate sa fie in calculatorul franei de mana - mai rar de cablaj, la aceste componente1 point
-
@Ungureanuion , nu te omoara nimeni stai calm.. Acum 2 saptamani am fost la Baia Mare si am cumparat o masina cu ascest motor pt sora mea, am mers cam 350km eu cu ea, restul cumnatul.. Imi mentin aceasi parere, nu trebuia pusa cutia cu 6 trepte pe acest motor mic, masina este in cuplu si trage liniar f ok pana pe la 130-140km, apoi greu urca.. Treapta a 6-a am schimbat-o dupa 120-130km/h, in rest e jale, subturata rau.. Eu compar cu motor de 2.0 tdi, am avut B6 cu 170cp si Golf 6 110cp, 140cp dsg. Personal consider ca 1.4 tsi e mult mai ok decat 1.6 tdi pe masina asta.., dar pt cine face drumuri lungi in afara orasului poate merita diesel ca va consuma 6 in loc de 7 la benzina, dar si problemele la tdi sunt altele, mai ales daca mergi la consum.. Conteaza foarte mult si cu ce compari.., de ex cumnatul meu, care a condus Seat Ibiza 1.4 80cp si Ford Focus 1.6 tdci, a zis ca masina e super.. N-am mers inca, dar sper sa am ocazia cu Golf/Passat B6 1.6 tdi in 5 trepte. Daca Vw lasa cutia cu 5 trepte pe B7 1.6 tdi, cred ca era mult mai sprintena si in cuplu masina..1 point
-
1 point
-
Pentru cine a avut o experienta neplacuta cu Vag este de inteles alegerea facuta, din cand in cand este necesara schimbarea, numai asa putem avea o parere cat mai obiectiva, cert e ca ultima generatie a starnit multe probleme majore, nu prea e placut o masina de noua sa nu iti ofere cel putin 100k de km. fara interventii majore.1 point
-
1 point
-
Oraș relativ aglomerat, 19 grade, rodajul e cam gata 11500km, SS activ. Înainte de 3000km nu are rost să vă faceți griji, fiindcă ia cam 2-3 litri în plus și scade consumul continuu până pe la 10-15 mii de km. Un consum intermediar și unul la final. Cu două opriri în oraș. 1.4TSI 150CP DSG7. Eu sunt ultra mulțumit. Cel puțin un litru-doi mai puțin decât Octavia 2 din 2005 2.0TDI-PD 140CP DSG6. Nu am poze, dar pe autostradă la 1000-1200km, 137km/h pe tempomat (128-129km/h pe GPS), o media cam de 120km/h a scos la dus 6.0, întors 5.6 și la alt drum dus și întors 5.8. Cu TDI-ul anterior scoteam cam la 6.8-7.0. Iarăși ultra mulțumit.1 point
-
@Victor Lala, excelent ti-ai facut configuratia, GG! Intrebarea mea e insa cum ai reusit sa duci pretul la 27.500 ? avand in vedere ca rematul e undeva la 1.450 euro....6500 ron1 point
-
Prima si ultima data cand am folosit launch control. Mi s-a parut cam incontrolabila in treapta 1 si mi se pare cam inuman sa ii fac masinii mele asa ceva :))) Scuze pentru calitatea filmarii, dar aveam sticla de la camera sparta https://goo.gl/photos/ibDN8FJrzoYezWoN91 point
-
Faza scurta la masina conform reglementarilor stabilite la nivel international nu trebuie sa bata mai mult de 75 m, da 75 de metri, atat trebuie sa acopere fasciculul de lumina pe faza scurta in fata masinii. Din cei 75 m vei avea lumina puternica (hot-spot-ul) in primii 30-45 m dupa care lumina scade in intensitate. Colegul are Octavia 2 Fl care are lupe si in echipare cu faruri halogen, lucru si mai bun avand in vedere ca lupele au un cut-off pronuntat si delimiteaza bine zona luminata de cea intunecata. Reglate corect farurile el nu va deranja pe nimeni chiar si daca isi pune becuri xenon in lupe. Faza lunga trebuie sa bata peste 100 m la halogen, peste 150 m la xenon si peste 200-250 m la LED, iar la tehnologia Laser ajunge si la 600 m (noul BMW seria 7). Inca odata subliniez, este suprafata acoperita de fascicului de lumina, asta nu inseamna ca lumina se imprastie peste tot. Atat oglinda cat si lupa au design-ul de asa natura incat lumina nu trebuie sa ajunga pe Marte. Farurile corect reglate acopera bine si zona laterala a masinii, ele nu trebuie sa bata inspre stanga sau in spre dreapta, el trebuie sa aiba hotspotul exact pe centru la reglofar si de acolo spre dreapta sa inceapa acea bucla care face ca lumina sa acopere o suprafata mai mare pe partea dreapta (la masinile cu volan pe stanga, invers la cele cu volan pe dreapta).1 point
-
Cred ca vrei sa spui 10 metri....dar sunt poate mai multi metri (in jur de vreo 20-25m)...Pozele sunt facute cu faza scurta desigur.Farurile sunt reglate de fiecare data la revizie la reprezentanta deci distanta e ok. Cam asa bateau si cele originale dar drumul era foarte slab luminat. Pozitia farurilor a fost pe inaltimea maxima. Nu cred ca bate prea mult avand in vedere ca, in afara mergand cu faza scurta la o viteza sa zicem 90km/h trebuie sa ai vizibilitate. Cu becurile originale mergeam noaptea cu 50-60km/h sau cu faza lunga. Ma pregatesc de revizie. Farurile vor fi reglate la reprezentanta din nou si o sa vad daca imi spun cei de acolo ceva. Oricum va tin la curent dupa drumurile facute extraurban.1 point
-
Pe G4 cu motor BCB s-a instalat doar cutie ERT. Capacitate de umplere 1,9L. - G060726A2 - ulei transmisie 1L, pentru ERT - ~70Lei/l1 point
-
1 point
-
am scris in curand la itp...nu azi!!! sper sa se modifice normele la ITP cat mai repede si cei fara DPF sa ramana fara drept de a circula. crezi ca nu stiu ce verifica ITP? Florin te-ai bucura daca in timp ce copilul tau se joaca sau se plimba cu bicicleta trece unu pe langa el si il ineaca cu fum pentru ca la ITP nu au verificat compozitia gazelor? NU admit ca solutie scoaterea DPF sau EGR datorita poluarii mai ales in marile orase!!! Va rog putin bun simt fata de mediu si fata de sanatatea celor din jurul nostru. Scuze pt of topic ...-1 points
-
redline 5w-40, hths 4.4, sau 0w-40 cu 4.0 sau daca pui uleiul doar pentru alergat, 5w50 cu 5.0 sau 10w-60 cu 5.8-1 points
-
Un 5w50 imi face cu ochiul insa ceva mai disponibil la noi. Oricum il schimb la max 5000 km ca baia tine 4l doar. Am incercat si cu filtru de transporter si am ajuns aproape la 5l dar tot degeaba. Uleiurile astea conventionale sunt apa de ploaie la ce temp dezvolta 1.8t la alergat si mai ales acum ca e si pe gaz, am impresia ca se incinge nitel mai tare.-1 points
-
Bagati ulei d-asta si nu aveti probleme la motor ca are ZDDP foarte mare in comparatie cu uleiurile actuale. http://www.drivenracingoil.com-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00