Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2016 în toate secţiunile
-
Scoate si tu masina noua la un drum in afara orasului, pe o nationala buna, pe autostrada...Plimb-o la drum lung si tu ca doar e noua. Si o sa iti placa si consumul. In oras ia bicicleta.3 points
-
2 points
-
Dragi colegi , nu am spus ca motorul nu e performant/ fiabil , drept dovada ca MB foloseste motoare pt versiunea de baza la A klasse. Din pacate , cum bine spune colegul edi1000 calitatea materialelor este slaba , motorul este ok dar atat. Cum am scris mai devreme ,asta este parerea mea , dupa mine Renault este un brand low cost .2 points
-
Eu am mers cu masini din clasa sport de la Renault (Clio RS si Megane RS). Da, au alt sasiu, alt comportament rutier dar interiorul este tot cheap ca la modelele de serie. Si ce e nasol e daca vrei sa le vinzi nu le cumpara nimeni. Un coleg cu Clio RS se chinuie si acum, dupa 2 ani de cand l-a pus la vanzare si nu are nici un cumparator.2 points
-
1 point
-
Si eu cand iti tot spuneam sa masori caderea de tensiune pe cablu.... Un cablu nu se uzeaza, doar ca acel cablu are la capat niste papuci care sunt stransi pe cablu. Acolo se oxideaza , creste rezistenta si cu cat e curentul mai mare cu atat ajunge mai putina tensiune la baterie.1 point
-
O piesa nu se ia dupa aspect ci dupa codul de piesa. daca e acelasi cod, e aceeasi piesa. Posibil sa difere codul, dar trebuie verificat in ETKA(la zi) daca nu s-au facut update-uri de cod pe percursul productiei piesei respective. La golf 6 stiu ca apar pe diagnoza bujiile arse.1 point
-
@ off topic Pai atunci sa faca 'domne un city break ceva(masa,cazare si mestereala)1 point
-
Renault este brand low cost, norocul nostru ca face VW masini premium. Oh wait, doar preturile sunt premium.1 point
-
E o mare diferenta in "a merge cu renault sport" si " a detine un renault sport " trust me. Sunt curios cum se va comporta "tableta " de pe Renault cand afara o sa fie +39 gr C sau - 15 gr C Ps : citesc forumul asta de foarte mult timp :).1 point
-
Ai mers vreodata cu masinile din clasa sport de la renault ? exemplu megane rs ? ( modelul vechi ) . Situatia se cam schimba radical..probleme are orice masina, toate sunt rezolvabile ; un set de discuri? Pe bune ? Asta e problema cea mare la renault? Mai citeste forumul asta si o sa vezi probleme adevarate...apoi tragem concluzia cine sunt campioni intre GT si si Golf, as alege oricand GT-ul ; tot intre astea doua, leonul e o cale de mijloc. Golf nu as lua in viata mea, mai ales la supra pretul cerut de ei. Intre leon si GT as alege tot GT-ul. Poate e chestie de gusturi dar masinile coupe au ceva aparte cand vorbim de sportivitate...dar bine, am ajuns in epoca in care si masinile break sunt considerate sport :)))))) iar echiparile numai sunt ce erau odata..acum iti iei FR ( formula racing ) cu motor de 1,4 tsi..totul se vinde numai pt bani. Pachetele au devenit optionale ( GT / OPC / FR / etc...) …1 point
-
Tudy, am avut același motor si probleme, chiar mai multe. Chiar crezi ca mai cumpăr mașina fără garanție minim 4 ani. Mâine ma duc sa TD cu GT-ul. Parerea mea este ca nu merita GTI ul banii ceruți. Am ajuns sa plătim doar marca. Mai degrabă Cupra. E puțin diferit interiorul1 point
-
1 point
-
pt azd si bcb producatorii recomanda doar cu platina. Beru posibl sa fie Ultra X care nu dau rateuri de nici un fel. Sa nu ai pbme cu bobinele.1 point
-
Edi, sa lasam chestia cu fiabilitatea altora pe ultimul loc. Cand vorbim de VW si "fiabilitate" vorbim de probleme grave la: motoare, cutii, injectoare, turbine, pompe, etc. N-am auzit de atat de multe probleme la italieni, francezi, coreeni, japonezi..1 point
-
Ce iese de pe mana celor de la divizia sport de la Renault nu se pot compara calitativ cu masinile uzuale care ies de pe poarta fabricii. Mie personal la Megane nu imi place tableta aia de pe centru cum e incadrata ... dar asta e singura chestie care nu imi place. Interiorul este clar mai calitativ la Golf si in general un loc mai placut in care sa stai, iar strict in comparatia de fata ... mi se pare mai buna alegerea Golfului strict datorita faptului ca motorul este fiabil si puternic. Consider ca lucrurile care le primesti in plus la Gti in comparatia data, merita cei 3000e. Daca ar fi sa compar Megane-ul cu un Golf 7 GT ... daca ar exista asa ceva, am discuta altfel. Probabil as alege megane-ul. De performantele nu e cazul sa vorbim...de prin 2005 Megane RS tot rade la orice alt hatchback. Golful in general are un pret umflat, care nu reflecta ceea ce primesti cumparativ cu concurenta (Astra, Megane, Focus). Cel putin nu la ultimele generatii.1 point
-
Am apelat la o reprezentanta VW sa-mi rezolve in garantie cateva "incretiri" ale vopselei de sub capota cauzate de perforarea tablei din interior spre exterior. Raspunsul a fost incredibil. Am fost sfatuit sa ma adresez cu incredere vanzatorului (WALON France SAS).1 point
-
Renault Megane cumparat de nou in 2000 si dat la rabla in 2015- masina asta nu a avut vreo problema desi era "facuta" de turci, doar consumabile la timp si atat ! (se pierde mult la revanzare pentru ca romanul este nascut sarac si cu nasul pe sus, vrea doar masini nemtesti) Seat Leon 1.4 tsi cumparat de nou in 2010- turbina picata la 25000 km fara sa fi avut soft sau alte nebunii pe masina. O sa imi spuneti ca masinile in 2000 se faceau altfel, iar acum este o piata de consum. NU ! Nemtii (VW) fac niste masini de [cenzurat], care se dovedesc a fi de consum. Se vede ca suntem pe forumul VW, marea majoritate trage cu Golf de zici ca este cea mai extraordinara masina din lume. Este o masina simpla, care are un pret foarte ridicat fata de concurenta. Vrei ca plasticul sa fie fin la atingere, de parca in concurente e aspru, ia-ti o masina scumpa de peste 50- 100.000 euro si o sa vezi ca nici in alea nu e mare lux . Eu as alege Renault Megane. Am pipait si eu masina azi in showroom si imi place. Volanul si scaunele imi plac la nebunie. Tableta aia pe care multi o hulesc ca fiind o copie ieftina a variantei de pe Tesla, ii rog sa isi cumpere Tesla. Se misca ok si inveti repede butoanele si comenzile.1 point
-
Fara sa am vre-unu fel de gluma, ia ambreiajul care e mai ieftin. Nu mai stiu pe unde am citit si cu ce ocazie, insa s-au intalnit cazuri de kituri Sachs facute tot de Luk. Ia in vedere ca ambreiajul la motorizarea asta e umpic altfel decat standard. Uita de rulmentul de presiune pt ca acesta e in cutie si se scalda in ulei, deci teoretc ar trebui sa duca o vesnicie, insa ia in vedere o tija si o tabla care are rolul de a actiona ambreiajul. Din pataniile altora acea placa, respectiv tija erau uzate in punctul lor de contact. Ma rog, vorbesc din amintiri, insa important e sa stii ce sa ceri de la respectivul furnizor. Daca nu ai unul, eu am fost extrem de multumit de serviciile celor de la Volksparts de pe forum. Atat ca pret cat si ca seriozitate. Bafta. Andrei, Cat despre bujii, cele OEM sunt facute de Bosch si au un codul F7HPP 222. Eu am avut surpriza sa le gasesc ( acum cativa ani) mai ieftine la reprezentanta. Totodata, am folosit pt o perioada si seria Vline 24 de la Ngk, Beru Ultra X si nu am observat absolut nici un fel de diferenta in comportament, consum, pornire la rece si ce mai vreti voi intre acestea si cele oem. Astfel, poti folosi linistit si bujiile obisnuite care costa jumatate fata de cele cu platina. Desigur, cele obisnuite dupa cca 30.000 Km le-am gazit cu usoare urme de uzura, in timp ce bujiile oem, care au acum cca 40.000 km, uzura e imperceptibila. Daca socotesti in timp, tot acolo iesi ca bani, acuma na, tu decizi, pana la urma orice ai pune masina garantat va merge f bine. Cele oem sunt garantate 60.000 Km. Uitandu-ma in configuratoare si vazand ca pt azd numai cu platina se recomanda, gandesc ca fiind motor qg1 (long life) posibil sa nu fi recomandat o bujie normala tocmai din considerentul ca trebuie si aici o bujie long life, asta in cazul in care o bujie normala ar trebui schimbata la 30.000 Km. Posibil sa tina si mai mult insa repet, la mine dupa 30.000 Km aveau urme mici dar vizibile de uzura, fara insa a avea vre-un efect nedorit in functionare.1 point
-
Nu am testat nici Meganeul, nici Golful, dar mi se pare ca trebuie sa ai ceva probleme, prea multi bani sau sa fii fanboy vw sa platesti o diferenta de 8000 de euro pentru o echipare asemanatoare intre cele 2 masini. Decat compromisuri la GTI, mai bine iei Meganeul full ...1 point
-
Ai deja 3 partitii si nu va fi nicio problema sa instalezi V13, spatiul fiind suficient. Ai citit bine, nu poti instala in acelasi timp hartile WE si EE. Poti instala una din ele pe HDD si pe cealalta sa o rulezi de pe DVD. Oricum, de hartile WE ai nevoie doar daca ajungi prin Franta sau Spania.1 point
-
1 point
-
bun, dar aceastea nu au garantie... fiind abia puse la reprezentanta, noi ?1 point
-
1 point
-
Inca un video pentru sange rau.. http://www.youtube.com/watch?v=ya1JCcSCCnw1 point
-
1 point
-
Si daca nu are kilometrii reali si i se rupe distributia ii platesti tu motorul de reparat ? Eu i-as recomanda sa scoata capacul de la cureaua de distributie si sa se uite cum arata cureaua pe acolo, eventual daca nu se pricepe sa mearga la un mecanic sa faca treaba asta . Si eu vreau sa fac acelasi lucru, aveti idee cam ce ar trebui sa scrie pe o curea originala ? Capacul de la curea se da usor jos, trebuie date alte piese la o parte in prealabil ?0 points
-
la mine volantul incepuse sa se auda tot timpul in N si P si cand se auzea trepida destul de tare masinuta.-1 points
-
Multumesc ca ati intrat si ati citit ´problema mea´. Eu nu am experienta in domeniul uleiului si tocmai de asta am citit si intrebat pe forum daca este un ulei bun pentru ca nu vreau sa imi bat joc de masina mea si sa bag un ulei care sa imi distruga motorul.Pana acum am facut schimbul cu Special plus 5w40, dar datorita faptului ca sa scumpit prea mult am zis sa incerc un ulei cat de cat bun si acceptabil la pret si am ramas la Ravenol. Acum cat de bun este o sa aflu dupa ce o sa fac schimbul. Singura chestie care ma deranjat a fost faptul ca nu ma anuntat de cand am pus comanda ca o sa primesc acel ulei si nu cel in ambalaj nou si faptul ca un domn imi spunea ca are pe stoc ulei un ambalaj nou si altul ca nu are decat ulei in ambalaj vechi dupa care sa ma anunte ca o sa primesc banii inapoi si nu uleiul.Daca stiam ca o sa se intample asa comandam din alta parte, dar am zis sa comand direct dupa site-ul ravenol. Multumesc frumos.Nu vreau sa stric imaginea sau reputatia uleiului doar din asta pt ca altii au avut o parere buna despre acest ulei. Am zis ca se intampla dar deja imi ajunsese si mie si daca nu imi spunea cat mai repede ce au hotarat numai tineam cont ca pierd acei bani dar schimbam vocabularul la 360grd. Am un magazin de piese auto de unde luam uleiul Special plus la care vinde un prieten si am incredere in el dar si el mi-a zis ca este mult prea scump pentru ce ofera uleiul ca de fapt este castrol in acel bidon.Ma gandesc ca ala nu era fraier sa vanda un ulei de 300lei in loc de unul de 120lei cat era castrol-ul si am zis sa incerc un ulei mai ieftin dar bun, dar acum imi pare rau ca nu am luat de la inceput Special plus pentru ca nu mai pierdeam atata timp si nu mai ajungeam aici.-1 points
-
Eu m-am fript de doua ori cu Castrol si nu-mi mai trebuie. Prima data la G II, ulei cumparat din Bucur Obor (magazin nu taraba) am schimbat ulei / filtru si am plecat la munte. Pe drum mi s-a aprins becul si suna soneria in draci de parca nu mai aveam ulei. Am tras pe dreapta, am asteptat sa se raceasca si am plecat iar la drum. Cum se incalzea, se facea apa si se aprindea martorul. In Sinaia am bagat Aral si gata problemele. La G IV am bagat Castrol Magnatec si iarna cand am tras joja, era un fel de marmelada, nu curgea nimic. Nu-mi mai trebuie Castrol.-1 points
-
Progres tehnologic nu este la un motor in 3 cilindrii comparativ cu unul in 4 cilindrii...acela este un "regres". La fel cum motoarele in 4 cilindrii au un handicap fata de cele in 6 si tot asa... Producatorii de autoturisme europene se aliniaza la cerintele UE dar asta nu inseamna ca nu produc motoare bune dar nu vor fi niciodata mai fiabile ca cele cu mai multi cilindrii daca sunt proiectate corect si nu se face rabat la calitate! Motorul de 1.0 tsi 110cp este totusi un motor in 3 cilindrii ce dezvolta 200NM.Este un motor foarte solicitat ca sa ajunga la asemenea performanta... Nu spun ca nu ar fi bun dar mai fiabil nu poate fi comparativ cu cel in 4 cilindrii. Cum am spus, daca ai bani si esti pregatit sa experimentezi pe pielea ta ce inseamna acest motor, mult succes si sa ai noroc de ea!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00