Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2016 în toate secţiunile
-
Felicitari pentru alegere si sper sa fie ce ti-ai dorit. Se poate face prezentare pe celalalt forum, unii care am mai condus si alte marci si stim ca VW nu-i chiar miezu din dodoasca, mai citim si alte forumuri.3 points
-
Renault este brand low cost, norocul nostru ca face VW masini premium. Oh wait, doar preturile sunt premium.2 points
-
Cam cum se comporta si la Golf si la Leon-ul meu. Pana nu incalzesti masina un pic, e intepenit. Sau, cateodata, se apuca si isi alege el radioul super random, in timp ce eu acult muzica. La asta voiai sa faci referire?2 points
-
@dr_dumi intr-adevar masina arata bine, si macar nu are km psihologici (185.000), DAR, ca mereu este un dar, eu personal ma uit si la calitatea vanzatorului, si cand vad poze d-astea de bisnitari split screen mi se intuneca mintea si refuz pur si simplu sa ii dau unuia care scrie "carte servis, parbriz ancalzit, interior foarte bine antretinut" 1000-2000 euro "comision" pentru "munca" depusa, eventual pentru ascunderea defectelor. Nu o sa inteleg niciodata de ce daca tot are cineva 15.000 euro nu se deranjeaza sa se duca sa o cumpere singur de acolo, nu e rocket science, daca specimenele din targ pot, cu siguranta poate oricine. Si repet, nu, bisnitarii nu au o groapa ascunsa cu masini bune si ieftine in Germania...2 points
-
Claar! Arata prea bine. Mi-aș dori si eu sa dau culoarea aia jantelor, chiar daca nu am Interlagos.1 point
-
@Luciosu 23250 euro e pretul final dupa discount dealer si tichet rabla. Da da, e cu jantele Magny-Cours Configuratia de pe stoc include ca optionale: pachetul ala cu Alcantara, pachetul Bose+R-link si pachet drive safely (front assist, traffic sign recognition, lane asist, ACC, Light assist) @bgd_b92 Incepand cu luna mai, cu mare placere, facem si test drive. Numai sa vad cartela in mana si rodajul facut @b97dmt Multumesc frumos.1 point
-
Simplu. Se va comporta ca cea de VW,Skoda, Seat, Opel,Mazda, Hyundai etc. P.S. Caută post-urile mele sa vezi acolo probleme cu VW. Deci te rog nu vb de fiabilitate si alte prostii. Poți sa spui ca e părerea ta, dar vino argumentat. P.P.S. Văd ca ai Mercedes. Întreaba de curiozitate care este una din motorizări de pe noul A-klasse1 point
-
Asta cu reviziile scumpe la Renault e din aceeasi categorie cu CD-ul la oglinda sa pacalesti radarul. Sunt la fel ca VW, stai linistit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Esenta intamplarii e clara " tu conduci prea mult masina asta!!!!" Da-l naibii de fier, se repara/vopseste, nu-i bai. Dragostea razbeste!1 point
-
Tin sa te contrazic in legatura cu consumul. 1.4 TSI in Bucuresti sub 11.5% nu vede. Si nu dau talpa ca n-am unde.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ale lui erau modificate.1 point
-
Sa va povestesc aventura cu pbv. Căutăm o skoda superb 3 combi. Sun la pbv pt test drive si oferta. Programez test drive-ul, ne întâlnim, totul decurge frumos ne întoarcem in show room sa discutam. Inca ceva - mașina de test drive era style cu piele. Eu căutăm fara piele. Il întreb pe dealer dacă nu are alta expusa. Cumva găsește alta si ma lăsa sa o vad. Super ok pana aici. Intram in showroom si începem discuția despre preț su opționale. Ii arat o oferta pe care o am iar îmi spune ca nu îmi poate face un discount mai bun. Mai îmi spune niste povesti cu bau bau si dealeri ce iau banii de la clienți si nu achita mașina - cică schemă piramidala. In fine deja devenise puțin jenantă discuția - de genul noi suntem porche - luați de la noi. Il mai rog odată sa îmi arate mașina care nu avea piele. Atenți - pana in secundă aceasta nu am zis cum ca nu as cumpăra de la el. La care dealerul - citez - "Nu timp , am mașini de vândut. Sigur nu o sa cumpărati de la mine așa ca nu mai pierd timpul cu dv." Si m-a condus la ușă....In showroom mai erau doar colegii lui... 0 profesionalism, 10 tupeu. Va urez faliment grabnic.1 point
-
Pai la Touran e clar ce pun in balanta: 150 de kile in plus fata de Seat plus o aerodinamica de caramida. La rafinament, mi se pare ca dieselul Euro 6 e mai aspru la timbru, in special cind e rece sau la turatii mici. Cel de pe Touran e la fel de silentios si lipsit de vibratii ca o benzina. Aceeasi senzatie am avut-o si la Skoda Superb 2 pe care am avut-o vreo doi ani.1 point
-
Reputatia alfelor este ca merg foarte bine, atunci cand merg. Personal as zice sa mergi pe megane daca vrei sa iesi din tipare sau pe golf daca vrei un allrounder solid. Ai facut test drive cu noul gti ?1 point
-
Are rost sa dai o suta dooj' de lire plus transport pe niste duze plus inca vreo 200 lei pe calibrare? Cand poti cumpara injectoare de ASV in stare buna cu 3-400 lei? SI turbina nu tine 150 cai, 130-135 cai maxim. Daca vrei peste, pui VNT17, de pe ASZ sau ARL. Iar ambreiajul tine teoretic 150 cai, in cazul in care nu conduci masina ca si cum ar fi inchiriata. Legat de frane, ASZ-ul are 288 pe fata cu aceleasi placute ca la 280, deci mare diferenta nu e. La 140-150 cai sunt ok si franele stock, dupa asta, daca vrei sa fii safe, bagi 312 pe fata.1 point
-
Revizie - 500-800 ron depinde unde vrei sa o faci Distributie - 1500 - (2500-3000 ron la reprezenentanta) Turbina - 1200-1500 ron, reparatie EGR - 1500-2500 ron Volant - 1200-1500 ron ambreiaj - 800-1200 ron Cel mai grav, filtrul de particule.., incarcarea maxima e 175 mg, ca idee pe la 200.000 km are cam 120mg.., deci mai duce cam 80-100k.. Eu am o vorba, care le-o spun tuturor cunostiintelor care-si iau masina SH, "trebuie sa ai 1000 euro intotdeauna pt eventualele probleme" Unele din cele enumerate mai sus ai sanse mari sa fie schimbate la masini de 170k-220k km, si nu e neaparat obligatoriu sa pice toate, personal la toate masinile SH diesel care le-am avut am schimbat doar distributie si pompa/cilindru ambreiaj.. Personal prefer sa schimb 1-2 din piesele de mai sus, decat sa pierd 15.000 euro in 2-3 ani.., la o masina noua, sau 20.000 in 4 ani, cazul Passat.. PS: de asta am preferat ultima data masina pe benzina, am schimbat doar bujiile, 370 ron la reprezentanta, pt linistea mea peste 1 an sau 15.000 km o sa schimb lantul de distributie..., aprox 1500 ron am inteles..1 point
-
Una e greutatea la roata ,alta este o greutate in plus in masina, greutatea la roata influenteaza mai mult, nu este acelas lucru cu o incarcare de 30 de kg in portbagaj fata de 30 in plus la roti la roti ca exemplu. Daca o sa pui arcuri mai bine te muti in alta tara nu stiu cum mai mergi in ro.1 point
-
Trebuia sa lasi elementele cromate, acum arata de parca ti-au cazut cromurile de pe ea1 point
-
Cam ciudatica grila.Parca e o piesa Aftermarket.Eu zic ca nu e cea mai ok combinatie.Cred ca trebuie mai mult negru.1 point
-
Dintre celelalte optionale discutate, daca stii ca mergi destul de des pe intuneric in zone unde faza lunga este necesara, nu as rata ILA. Alt optional: poate un pedalier sport? Oricum, alegerea optionalelor este o chestiune cu un grad mare de subiectivism.1 point
-
Salut sevenn, Da, ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca unele coduri ale motoarelor 2.0 TDI prezinta anumite probleme. Cu toate ca s-a tot discutat aici, am sa incropesc un rezumat pentru a te scuti atat pe tine cat si pe alti viitori colegi interesati de o lectura indelungita si presarata pe alocuri de usoara dezinformare. Lururile stau in felul urmator: 2005-2008 - Motoare PD ( ca si 1.9-ul de l-ai avut anterior) - coduri BMP, BKP, BMR - BMP - 1 axa cu came si 8 supape - DPF - 140cp . Problematica tipica( dar nu neaparat generala): tacheti, axa came, dpf(rulaj mai mare). - BKP - 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp - Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 8 ani. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit si eu ulterior, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI. - BMR - 2 axe cu came , 16 supape - 170cp - Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica. Mai sus am enumerat problematica tipica a fiecarui cod motor in parte. La acestea se adauga problematica generala a 2.0 TDI-urilor PD(din nou, nu inseamna ca toate cele de mai jos vor pica prematur - din nou, sunt foarte multi factori la mijloc): - pompa motorina din rezervor - cele stock au picat foarte des in primii ani, inclusiv eu numarandu-ma printre norocosi. Din nou, sanse minime de a gasi una cu pompa originala, acestea cedand de regula repede. - turbina - aici este o discutie mai lunga, viata turbosuflantei depinzand de mult prea multi factori - calitatea si prospetimea uleiului, utilizarea necorespunzatoare a motorului, resoft-ari ECU facute prost, utilizarea preponderent urbana la care se adauga si factorul noroc/ghinion. - ambreiaj + volant - de regula, cel din urma incepe sa dea semne de oboseala. Cazuri dese dar nu o regula. Atentie insa la zgomote suspecte la ralanti, rece si nu numai. - pompa ulei pe lant - dupa 2007 s-a trecut pe pinioane. Insa, nici in cazul primei variante, rezolvarea este ieftina acum. Axul costa in jur de 50 de lei. - caseta de directie - de slaba calitate, atentie la jocuri si trosnituri. Piesa foarte scumpa pe original - ~1000E. Se poate si reconditiona, cu preturi ce variaza intre 150 si 300E, oferindu-se si garantie de 1 an sau 2, in fucntie de atelierul ce realizeaza operatiunea. - problema blamata peste tot, consumul de ulei - absolut normal, pentru un motor PD si pentru conditiile de drum din RO. Un consum de 1l la 15.000km este foarte in regula. Nu te lasa intimidat daca x sau y iti arata cu degetul problema asta. Si apoi, daca faci schimbul de ulei si filtru cum ar trebui in RO, la 10-12 mii de km, rar ajungi sa completezi cu ulei. Vorbesc strict din experienta proprie. 2008-2010, motoare CR. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Daca te hotarasti la un CR, fa o verificare relativ simpla (dar nu 100% sigura). Goleste comaprtimentul filtrului de motorina si filtrul intr-un pahar limpede. Ia un magnet, lipeste-l pe fundul sau si vezi daca la fund, in dreptul magnetului se strang ceva particule - atentie, caci sunt foarte foarte mici. Daca vezi ceva acolo, nu e de bine. Asadar, poate parea ca ma opun evolutiei firesti a tehnologiei. Dar, tinand cont de cele de mai sus, recomand pentru B6 un motor PD. unul intretinut, respectat care sa sune si sa mearga foarte bine, rotund. Nu vana dotarile, masinile pregatite de vanzare si nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Uita-te la cele de mijloc sau imediat peste. Si verifica bine orice masina ti-a atras atentie. 150-250 de lei investiti in verificari atente pot face diferenta! Aspect clar,concret: B6 PD 2008 BUN nu vei gasi sub 7500-8000 (si asta la un rulaj de 150.000km). B6 CR 2009-2010 in aceleasi conditii, sub 9000-9500 greu. Stiu, la "baniia stia" se gasesc multe "masini" premium. Dar eu vorbesc de o masina de proprietar respectata si buna. Una de genul nu o va da nimeni ieftin. Vor fi mereu cu cel putin 500E mai scumpe ca media. In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat - ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite. Citeste si tu te rog ceea ce am scris mai sus.1 point
-
vin si eu cu o intrebare: Se poate adapta coming leaving home, astfel incat cand descui masina sa se aprinda doar lumina de pozitie si proiectoarele?1 point
-
Cine vrea sa isi monteze o bara de rigidizare la un 6N2 pe benzina, uitati-va aici!1 point
-
Face parte din gama normala. Da. Pentru ca noi trăim in Romania si noua ne plac "nemtestile". Numai noi suntem aia care trăim in garsoniera de 20 de mp in Berceni si conducem Bentley.0 points
-
:) Eu oscilez intre sport si drumuri grele pentru ca ori e SPORT si stiu o treaba...ori daca e "normala" macar sa o protejez de drumurile noastre toate. La Octavia pe care o am acum, scutul m-a scapat de vreo 4-5 ori de belele. Daca eram o blonda cu tâte mari poate ca ma lipeam si eu de cineva sa ma dea o tura cu suspensii sport si scapam de grija :))-1 points
-
Poate sunt care apreciaza puterea, marca, dar eu nu as da banii pe ea, de fapt nu as da nimic pe ea. 150.000 Km este mult pentru un motor cu benzina, unde mai pui ca este TSI-ul cu lant cu probleme si multe altele. Pentru mine TSI nu exista decat de la Golf 7 si Octavia 3 in sus + Rapid 2016 de cand cu cureaua care a inlocuit lantul. Daca initiatorul topicului nu se sperie de lant, foarte bine.-1 points
-
Salut, Aici nu sunt de acord, pentru ca tocmai ce am achizitionat un passat 1.8 tfsi cu pret de 11700€ si prima de asigurare o am la 600€/an deci rezulta aprox 5% din valoare. Masina din 2012 si si aproape de 40 000 km. Eu din experienta iti spun ca mai bine o iei din tara decat din "germania'" care poate fi din austria sau din alte zone muntoase unde tabla la masini nu duce mai mult de 3-4 ani (si asta o spun de la oameni care aduc masini de afara), si sunt multe zone din vest de unde nu merita iei masina. Eu dupa o masina noua, unde am simtit devalorizarea ei, sunt la a doua masina intr-un an luata de la sh(recuperate pe leasing) si acolo iti garantez ca nu le manevreaza. Cei care le preiau sa le revanda trebuie sa fie cu bun simt sa nu faca manevre. Eu am luat masina de la transparent auto. La masina mea mi-au aratat poze cu ce defect a venit (trebuie sa specific ca ii stiu pe baieti) o bara zgariata. Asa ca nu te bloca in preconceptii si poti cauta linistit si aici, iar masinile astea sunt invatate cu benzina/motorina de aici etc.., dar intradevar daca te uiti ca exista o masina identica mai ieftina cu 1000 -1500 € trebuie sa-ti pui intrebari. Si in cazul meu exista, si cred ca mai exista oferta cu un passat ceva mai dotat dar ceva mai multi km la un pret de 10500 iar eu am dat 11700. 1200€ ii poti considera o pierdere sau o garantie.-1 points
-
redline 5w-40, hths 4.4, sau 0w-40 cu 4.0 sau daca pui uleiul doar pentru alergat, 5w50 cu 5.0 sau 10w-60 cu 5.8-1 points
-
Drumuri grele se traduce in suspensie care iti ridica putin masina si un scut mare de metal. Cam atat. Nu stiu daca garda asta este marita din amortizoare sau din arcuri. Eu am pe o Skoda pachetul de drumuri grele si cand a fost vorba de schimbat amortizoarele, unii spuneau ca alea de drumuri grele sunt diferite de cele normale, altii imi spuneau ca sunt aceleasi amortizoare...dracu stie. Stiu doar ca scutul ala isi merita toti banii. E un monstru mare de fier care nu poate fi dat jos doar de un mecanic si care protejeaza de la botul masinii, pana peste transmisie. Iarna te ajuta sa treci peste sloiurile de gheata facute pe stradute fara sa strangi din.....mai degraba ramai suspendat decat sa pateasca masina ceva Am fost odata la o pensiune de "4 stele" pe la Bran dar nu scria nicaieri ca ai nevoie de tractor ca sa ajungi acolo. Sunt sigur ca fara scutul asta puteam sa fac picnic langa masina si sa admir o mare balta de ulei P.S. Cat timp amortizoarele sunt in regula, nu se simte diferenta pe viraje intre suspensia asta si una normala....doar ca dupa ce obosesc amortizoarele iti cam vine sa scoti vâsla pe geam ca sa iei curba mai bine-1 points
-
Am vb cu un mecanic care a lucrat la sandra si mi.a spus sub nici o forma la ei k ma voi intoarce dupa 6 luni cu cutia terminata. Eu uleiul il am original si filtrul. Cei de la coso mi.au spus k nu sunt client fidel si k nu ma pot primi:)))-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00