Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.03.2016 în toate secţiunile
-
1 point
-
Din ce am gasit si eu pe net: "Looking in ETKA, it appears they have a different balance shaft module, different dipstick, totally different oil filter housing and flange, and some other minor bits. Thus, it stands to reason the DMF could be different, since both devices are for NVH control." Din experienta personala, am vazut doar diferenta la carcasa filtrului de motorina, la CFFB fiind cu un furtun mai putin. In termeni de uzura, nu cred sa fie niciun fel de diferenta notabila... Arata foarte bine si este relativ bine dotata! Kilometri destul de multi si neaparat verificati daca sunt reali. Pretul este cam mic ca sa reflecte "doar" atatia kilometri...1 point
-
Ai idee cate golf-uri vad zilnic cu asa ceva? Lasa sa iti para bine ca ti-ai revenit de la sine,ca mie te-ai urcat in cap pana am dat jos si eu tuning-ul initial ca mi si rusine sa caut pozele sa le postez1 point
-
Iti zic eu la ce este peste Megane. La pret. Chiar cu mult. Si nici nu primesti ce primesti la Megane la GT. Dar pretul este mult peste Megane. Megane-ul se bate acolo sus pentru best buy, Alfa Romeo ramane Alfa Romeo. O masina cu pretentii premium, dar care nu exceleaza la nimic. Italienii mai fac doar motoare, nu prea mai fac masini.1 point
-
1 point
-
redline 5w-40, hths 4.4, sau 0w-40 cu 4.0 sau daca pui uleiul doar pentru alergat, 5w50 cu 5.0 sau 10w-60 cu 5.81 point
-
1 point
-
@vdragos: ca si o gluma am interpretat-o Interesanta observatia ref la rafinament, sesizasem si eu diferenta de "timbru" intre motoare in cadrul drive-testelor, dar am crezut ca mi se pare. @Andrei1980: din nou, pentru rulajul tau nu aveai de ce sa iei altceva decat diesel.1 point
-
ai dreptate, la kilometrii de care zici trebuia sa fie negru ma gandeam sa il folosesc si eu pe un 1.6TDI DPF din motiv ca ar fi facut si ptr motoare cu filtru de particule, multi spun ca e un ulei bun...... dar iti recomanda alt brand. Nu inteleg care e motivul poate are cineva un raspuns concret despre fenomen1 point
-
Sal., Pentru ca nu stiu din ce an este acest Passat 2.0 TDI ce are probleme la WEBASTO o sa-ti zic eu mai multe coduri in functie de anul si data de fabricatie a masinii . Senzor Termic G18 & G189 (vin impreuna) 1K0815111A utilizat pana la data de 15.03.2006 Senzor Termic G18 & G189 (vin impreuna) 1K0815111B utilizat din data de 16.03.2006 Legat de bujie problema este ca in ETKA nu o da decat cu tot cu camera de ardere . Codurile ar fi urmatoarele in functie de anul si data masinii . Camera de ardere 1K0261433C utilizat pana la 15.03.2006 Camera de ardere 1K0261433E utilizat din 16.03.2006 . Daca le comanzi de noi sa mentionezi codul 9M5 care reprezinta faptul ca WEBASTO de pe masina este unul de tip INCALZIRE AUXILIARA si nu unul de tip INCALZIRE STATIONARA adica denala de-l pornesti din telecomanda sau din programator . Problema este ca BUJIA dupa mine pare ca este buna ea da eroare din cauza senzorului G18 . Dar daca tii neaparat sa schimbi si bujia (PENTRU CA SCHIMBAREA SENZORILOR IMPLICA DEMONTAREA BUCATI A INCALZITORULUI) - dar fara camera de ardere eu zic sa mergi sa o cauti la reprezentanta WEBASTO din Romania (e IMPOSIBIL SA NU AIBA DOAR BUJIA) .1 point
-
@75NOR: vad bucurie mare in tabara pseudo Euro 5 EA 189. Sa vedem daca mai e bucurie si dupa ce implementeaza tovarasii de la VAG masurile de remediere ale softului1 point
-
atentie la lichidul de frana si vopseaua de pe caroserie. Foloseste presa - scoate tamburusul si cu grija pune presa pe ax1 point
-
1 point
-
@The_Ego: la viteza aia am max 2300 rpm, gratie minunatei cutii de viteze. Cred ca e mai greu cu regenerarile in cazul asta. Personal nu ma deranjeaza consumul ci faptul ca mergand pe firul legendei, am ajuns sa conduc ceva care nu ma satisface si m-am privat de ceva cu adevarat frumos....alde 1.8 sau 2.0...cu ciclu Otto. @deenman asta e si comentariul meu..ca vorbim de 3l (aproape) peste cei 4.4% declarati de SEAT. Misto sa ai E6 pe masina :)). @Cristian a iesit o medie de 6.7% dar tot mi se pare mare date fiind conditiile. @vdragos o sa incerc, se curiozitate, acelasi traseu facut in tr5. Sunt curios de rezultate.1 point
-
1 point
-
foarte dragut C3 +VW 505.01. un deceniu s-a zis ca C3 sunt "slabe", numai urechi inchise.1 point
-
Se poate ca la el sa-i intre regenerari dese? sau sa fie vre-un defect tehnic? sau sa fie mai multi factori adunati? (roti de 18, picior putin mai greu, si nu zic de kickdown, zic doar ca o mai calca la accelerari. E prea departe consumul declarat de cel obtinut, e mult prea mare diferenta. La asemenea consum mediu cred si eu ca mai bine isi lua 2.0 benzina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Blue Lava sau Argintiu vin foarte bine pe caroseria lui S3. Am vazut si eu cateva Gri Business, pe luminozitate scazuta / noaptea e o culoare "stearsa" (opinie personala).1 point
-
"se duce naiba farmecul condusului cu o cutie automata." Asa e, este o adevarata placere mestecatul in mamaliga si febra musculara la piciorul stang.1 point
-
Nu e vorba de hate, pur si simplu anumite dotari le folosesc des si cand nu gasesc chestia aia imi ramane pe creier . Asa cum de ex. bluetooth-ul nu l-am folosit niciodata si nu mi-e rusine sa o recunosc pt. ca nu i-am simtit nevoia, tot asa suportul de ochelari aflat la indemana e obligatoriu. Ti-am spus, nu am nimic cu Renault, de ex. modificarea comportamentului masinii si modul in care reglajul lombar isi face simtita prezenta mi s-au parut foarte interesante. Sunt suficiente argumente pentru mine pentru a trece pe marca asta? Se pare ca nu. Eu am piticii mei pe creier, tu ii ai pe ai tai, daca iti place GT- Go for it!1 point
-
Edi, sa lasam chestia cu fiabilitatea altora pe ultimul loc. Cand vorbim de VW si "fiabilitate" vorbim de probleme grave la: motoare, cutii, injectoare, turbine, pompe, etc. N-am auzit de atat de multe probleme la italieni, francezi, coreeni, japonezi..1 point
-
Gri quartz (in conditii de ploaie/ vreme inchisa) mi se pare un "petrol- vernil" destul de inchis si nu f. atractiv. (poate ar merge mai bine cu Sirius polisate sau Pegasus ca au mai mult material "alb") Albastru lava "m-a convins" ca nu e cazul din video-ul asta. Cu exceptia la perfect curat si direct in lumina soarelui de vara nu prea are treaba cu culoarea albastra. Parerea mea ca nu degeaba in pressshots au folosit Gri Business sau Argintiu. Moon White-ul lui Doc ii sta f bine cu Pegasus.1 point
-
Daca imi permiteti, cateva lucruri pe care mi le-am amintit dupa experienta de astazi: 1. Torpedoul este fara refrigerare, e generos dar totusi ciudat compartimentat. Nu ai posibilitatea de a avea unitatea multimedia in torpedou. 2. Masina nu are suport pentru ochelari. Asta mi-a lasat un gust amar, pana si Hyundai-ul meu din 2007 avea. 3. Plasticele in zona inferioara sunt de calitate destul de proasta si arata si urat. 4. Luminile ambientale nu sunt disponibile decat la nivelul de echipare de top. 5. Nu poti pune Alcantara sau alt material asemanator decat pe GT. In rest doar tapiterie textila (textura si culorile nu sunt pe placul meu) sau optional piele. 6. Nu exista posibilitatea de priza in portbagaj, iar finisajele celui din urma sunt destul de slabe. 7. Volanul mie nu mi-a placut, e plin de butoane greu de inteles. De ex. + si - nu inseamna ca poti da muzica mai tare sau mai incet, ci au legatura cu setarea cruise-control-ului (reglarea volumului este pusa in partea dreapta sub volan). 8. Poti opta pentru descuierea portbagajului din buton, dar inchiderea se face doar manual. La Talisman pe ploaie e dificil (eu m-am murdarit pe geaca cand am incercat sa-l inchid). 9. Cotiera nu are un volum mare si este ciudat compartimentata. Am comparat-o cu a mea de pe G6 si de ex. daca vrei sa ascunzi un telefon mai mare gen LG Flex nu incape. 10. Volanul e incalzit doar in anumite zone, ceea ce creeaza o senzatie ciudata rece-cald. Avantaj: pretul. Daca asta e criteriul cel mai important, poti avea multe dotari la Renault pentru un design destul de reusit. Dar asa a fost Renault intotdeauna. Si nu sunt fanboy VAG, as cumpara imediat o alta marca cu design reusit, motorizari fiabile si ergonomie buna. Doar sa mi-o aratati si mie...1 point
-
anvelope vara, temperaturi 2-4 grade, umezeala in aer + ploaie, mazga pe jos: chiar atat de greu e sa adaptezi stilul de mers la conditiile carosabilului? Da, cat se poate de normal. Ca sa nu mai zic ca suntem in aria probleme. Octavia asta e o masina plina de probleme.1 point
-
eu alimentez numai de la mol motorina si benzina nu am avut probleme detin mai multe masini evo disel daun + fata de restul trage masin altfel1 point
-
Aveti idee daca inafara de acest ulei Top Tec 4200 5W-30 Diesel mai face Liqui Moly vreun ulei Long Life cu normal 507.01 ptr VW ? Il am in motor de cam 3000 de km, si am verificat ieri si inca are culoarea galbuie-maronie pe joja, ma asteptam sa se fi innegrit deja ... banuiesc ca e semn bun nu ?1 point
-
Pentru un necunoscator normal ca nu are legatura distributia cu bujile incandescente dar cine a lucrat la inlocuirea distributiei a mai schimbat o piesa asta ca sa nu le dau rezolvarea pe tava, pentru ca nu merita.1 point
-
Verificare la ac la - 10 grade C sau lucrarea este de asta vara? De altfel foarte scump. Nevermind. Vreau sa fac precizarea la adresa acestui "service" despre faptul ca datorita interventiei facute de catre ei in timpul schimbarii distributiei la motor au reusit performanta sa nu imi mai porneasca motorul la rece (temperaturi mai mici de 5 grade), in traducere acest lucru insemnand ca nu mai functionau bujiile incandescente si motorul pornea foarte greu, cu mult fum, dupa multe incercari, rezultand descarcarea acumulatorului de mai multe ori, pe care urmeaza sa il inlocuiesc, calaminarea motorului, uzura prematura a demarorului, s.a., imposibilitatea deplasarii la nevoie timp de 2 luni. Apropo releul de la bujiile incandescente era bun asa ca il schimbam degeaba, asa ma bucur ca am schimbat service-ul best choice 4 me, cu un service cu niste oameni foarte priceputi care chiar efectueaza reparatii de inalta calitate, asemeni unei reprezentante la orice problema, la autovehiculele din gama VW, Audi, si nu numai. Toata operatiunea a durat max. 1/2 ora, fara vreo programare in prealabil. Cred ca sunt cei mai buni pe Constanta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deci FINALLY am intrat si eu in posesia ei. Ce pot sa spun .... Elegance !!!!! Consum Bucuresti - Slatina 5.0 %. Viteza 120-130 km/h autostrada, legal+ilegal in localitati, clima non-stop pornita. In unele portiuni a scazut si la 4.9 % dar la pante urca la 5 %. O chestie interesanta, luminile CatVision din plafoniera sunt albe (credeam ca sunt cu verde cum vazusem in filmulete), cotiera este imbracata in piele nu material textil. Momentan nu fortam masina ....asteptam sa ne facem marisori si sa trecem de rodaj. Zilele urmatoare deschid topic dedicat cu sedinta foto insa pana atunci 2 poze:1 point
-
badboy incearca sa faci niste loguri ca din spusele tale ar fi multi factori care ar putea influenta functionarea motorului tau.1 point
-
scuze de :icon_thumright: dar te rog sa ma anunti si pe mine cum decurge operatia, nu de alta dar si eu am un far cu sticla crapata...-1 points
-
-1 points
-
Tudy, am avut același motor si probleme, chiar mai multe. Chiar crezi ca mai cumpăr mașina fără garanție minim 4 ani. Mâine ma duc sa TD cu GT-ul. Parerea mea este ca nu merita GTI ul banii ceruți. Am ajuns sa plătim doar marca. Mai degrabă Cupra. E puțin diferit interiorul-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00