Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2016 în toate secţiunile
-
Bujiile tale functioneaza (ar trebui ) indiferent de temperatura externa sau a motorului ,tot timpul ;nu doar pentru pornirea la rece ci si pentru abaterea "noxelor" .La BMW se intalneste acelasi defect (pornire greoaie +fum pornire+ mers motor neregulat chiar si in sarcina) fara a avea erori la diagnoza sau in loguri iar solutia e schimbarea unitatii de comanda a bujiilor .Deci ... sfatul meu e sa gasesti o unitate de comanda (releu) pentru bujii si sa-l inlocuiesti (macar unul de imprumut pentru o proba).1 point
-
Nu toate modelele de maxidot au meniul acesta. Doar versiunile mai noi. Se acceseaza tinand apasat lung butonul de defilare meniu "in jos" de pe capatul manetei.1 point
-
Nu e putin la 5 grade, in urma cu 2 ani am avut arse 3 din ele, a pornit motorul toata iarna fara ele doar ca dadea putin fum, au fost si -20 gr. am aflat abia vara de ele (dupa o scanare) ca le am arse, daca e reglat bine porneste si fara.1 point
-
1 point
-
Te cred...mai mult ca sigur era ceva pe asfalt, am intrat in curbe relativ usoare cu 120/130 si sincer ma tineam de volan sa nu zbor din scaun iar esp-ul nu intra chiar glumeam cu, cumatrumiu(el avand tot golf 5) de faptul ca la fel a facut si el cand a luat-o... in cazuri de genu depide si de cel de la volan daca reactioneaza gresit se duce drq cu tot cu esp si anume din instinct incearca corectia masinii astfel dand peste cap ceea ce vrea sa faca esp-ul, amplificand derapajul... Ceva asemanator abs-ului multi se sperie cand intra(mai ales pe zapada/gheata il simti mai tare) din cauza 'caraitului' pedalei si iau piciorul, total gresit. Nu mai tin minte viteza exacta pana la cat era eficient dar cu siguranta la 130 nu cred ca facea mare lucru, un coleg cu vectra c avea 140 si era sa ia parapetele din cauza esp-ului noroc de 'maiestrie'. Povestind cele mai de sus nu le-am facut din teribilism ci doar sa invat limitele ei, consider ca-i mai bine sa o cunosc decat sa ma incred in sisteme. Lucrand in automotive (asta fiind si motivul pentru care nu mi-am luat diesel :D) am vazut destule cazuri in care un sistem se duce drq si tu odata cu el, 'fer-ul' tot 'fer' ramane, mai rau acum ca are si curent in el.1 point
-
Absolut deloc.Bat regulamentar. Nu s-au dereglat farurile.Am tinut telefonul in alta pozitie. Privit cu ochiul liber nu se vede asa ...stralucitor. Am inteles la ce te referi dar nu e asa ...sunt ok.Poza e facuta pentru a vedea culoarea mai alba a luminii.1 point
-
1 point
-
Chiar ma face sa zambesc cum ca se infunda injectoarele la PD din acest amestec, ai idee cata presiune se elibereaza pe duza, crezi ca ar avea sanse de obturare? Mai repede ai surpriza de la acei aditivi amestecati in rezervor sa disloci impuritati de pe traseu, asa da e posibil sa se obtureze vreo duza.1 point
-
Majoritatea celora care au trecut de la ulei 2T la aditivi,din cauza asta au facut-o.Și eu am folosit ulei 2T,momentan folosesc aditiv.1 point
-
Mi.am adus aminte de încă o chestie, nu.i chiar așa ieftin RAVENOL 5w30, pentru 5 litri am plătit 198 lei.1 point
-
Azi au venit becurile. Daca si calitatea lor (lumina) arata ca ambalajul atunci treaba e ok. Ambalajul e foarte atragator ca sa zic asa. Pe mine nu prea ma intereseaza cat tin. Bine, sper sa nu tina 1-2 luni, dar daca dureaza 6luni-1an e ok. La cat de chioare sunt becurile de pe masina acum...e vorba de becurile originale. Important e...sa fie lumiiiiinaaa Va tin la curent. La Ford Fiesta am becuri Philips Xtreme Vision de 2 ani si nu s-au ars. Asa am luat-o de la fostul proprietar. De cate ori merg cu ea ma minunez cum lumineaza becurile alea.1 point
-
"B5-ul produs in toamna lui 2008" Rectific: B5-ul produs in toamna lui 1998 (evident)1 point
-
Dacă ști sa conduci folosești f rar frana.și folosești motorul pt a încetini, nu pt a opri cum cred uni ca e frana de motor.orice accelerare costa...La fel și orice frânare. Și dacă crezi ca un motor nu suporta 2500 3000 3500 ture în frana de motor înseamnă ca nu o sa suporte nici în accelerare. Eu de multe ori încerc sa conduc fără sa pun picior pe frana. La început am ascultat și eu de tata ca sa merg "la liber" și încălzea frânele de puteam face grătare. De când am făcut cât C și E înțelegi altfel frana și mersul la liber. Mă uit la tata și pe aceasi masina el are consum de 9 și eu 7,8 . Lucrurile astea ar trebui învățate la școală de șoferi dar...mai greu.instructorul face "ore"...nu invata elevul.1 point
-
Sal., Ia de colea si descarca daca unitatea este Discovery Media Pro : http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/en_GB/-/GBP/View-Promo?&cwt=application/ApplicationFrame_campaign_light&Page=VW_Europe_Pro_MIB1 Daca este doar Discovery Media ai aici : http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/en_GB/-/GBP/View-Promo?&cwt=application/ApplicationFrame_campaign_light&Page=VW_Europe_Media_MIB1 Sa ne spui daca sunt bune . Eu momentan nu am pe ce sa fac proba . Tot pe acest site gasesti / gasiti si pentru Passat B8 . Dar sa pui sa citesti inainte de a descarca ca eu nu am avut timp . O sa citesc mai tarziu ca acum am treaba . O zi buna .1 point
-
Este important sa te uiti imediat dupa ce ai luat un Limp MOde ce eroare stocheaza si in general apar 2 erori una fiind negativ deaviation sau pozitiv deviation. Este bine de stiut ca eroarea cu negativ deviation vine stocata mereu pe cand eroarea cu pozitiv deviation nu totdeauna!!are o explicatie dar nu intram in amanunte... La negativ deviation in majoritatea cazurilor este o problema la instalatia vacuum, cu alte cuvinte datorita lipsei de vacumm( scapari, N75 defect, actuator defect si mai rar geometria blocata) in momentul cand accelerezi geometria nu poate inchide vanele in timp util ptr a creea presiunea ceruta. La pozitiv deviation in majoritatea cazurilor este o problema de geometrie blocata si deoarece arcul din interiorul actuatorului (el fiind responsabil de deschiderea vanelor geometriei in vederea scaderii presiunii in turbo) nu are indeajuns de multa putere ptr a invinge blocajul geometriei, vanele raman prea inchise si turbo face suprapresiune. LA pozitiv deviation sunt si cazuri speciale cand instalatia de vacuum, datorita unui filtru de aerisire sau a unui N75 defect, nu reuseste sa scada reduca vacuumul ptr a deschide vanele. Cand ai geometria este ancrasata/ blocata acest fenomen este mult mai vizibil cand turbo este fierbinte decat cand este "rece" si aici trebuie mentionat ca multi testeaza turbo la rece astfel acest fenomen de blocare a geometriei nu este sesizat, de aceea logul BS 003 sau logul in mers se face dupa un anumit timp de mers cu masina astfel incat ca turbo sa fie la adevarata lui temperatura de lucru. In cazul tau este necesar demontarea turboului si curatarea geometriei, eventual verificarea actuatorului asa ca intereseazate pe forum cine face acesta operatie in Bucuresti si ai rezolvat problema.1 point
-
1 point
-
Nu mai sunt problele vechi ,dar sunt alte probleme ,noi ,si mai costisitoare-1 points
-
-1 points
-
Par putin deranjante, sigur nu iei flashuri din partea celorlati soferi? Ar fi total aiurea sa le comand si sa merg tot drumu noaptea in 'Grecia si sa-mi iau la fiecare 5 masini cate un flash. Din poza aia par derajante.-1 points
-
-1 points
-
Mai am o curiozitate. Becurile astea le-ai pus pe faza scurta, corect? Numarand masinile din ultima poza estimez ca ai cel putin 1 metri pana unde se termina fasciculul de lumina. Nu este foarte foarte mult? Faza scurta nu ar trebui sa bata asa de departe. Pozele sunt facute pe faza scurta?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00