Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2016 în toate secţiunile

  1. Inseamna ca ai dat banii degeaba daca nu a vazut nici-o eroare cu becul ala aprins in bord.
    1 point
  2. Becurile Led care se gasesc pe piata si au soclu de montare H7, H4 sau H1, etc au performante slabe multe dintre ele, singura diferenta fiind temperatura de culoare de 5500-6000 K care noaptea pe asfalt uscat se vede bine dar cand ploua nu mai vezi absolut nimic. Cele cu led-uri Cree sunt mai reusite doar ca e greu cu montajul lor, de multe ori nu incap in far pt ca au si acel ventilator care le asigura racirea. Din ce am vazut pe net, puse pe far cu oglinda de multe ori devin la fel de deranjante pt ceilalti participanti la trafic precum xenoanele pe far reflector. Nu mai zic ca dau erori de bec ars pe multe masini. Mai bine iti iei un kit de lupe Morimoto Mini h1 si le montezi in far si iti pui xenon si asa e toata lumea fericita, si tu vezi bine si ceilalti nu sunt deranjati...sau becuri halogen premium precum Ring Xenon Ultima care nu degeaba e laudat pe aici. Faptul ca tin foarte putin e un pret mic platit pt ce ofera, nu e asa tragedie sa dai 100 de lei o data la 6-12 luni, avand in vedere faptul ca vezi mai bine, te simti in siguranta.
    1 point
  3. Am schimbat becurile originale cu cele Ring Ultima. Diferenta este enorma chiar si ziua. Cand am aprins becurile originale la peretele cu umbra (unde parchez) nu am reusit sa vad lumina, doar am intuit unde bat farurile. Dupa montaj, se vedea destul de clar fiind ziua, unde bate lumina si cand le aprind sau le sting. M-am uitat si la lupele farurilor pe interior si sunt ok, in sensul ca nu sunt afumate. O singura problema am intampinat: la desfacerea piulitei de plastic de la faruri (nu a fost desfacuta niciodata in 5 ani) s-a desfacut si surubul pe care se face prinderea. Sper sa nu se fi dereglat farurile dar am vazut unde bate lumina si pare ok. Oricum ma apropii de revizie si le reglez acolo. Revin cu impresii dupa prima plimbare facuta noaptea.
    1 point
  4. 1. Se deschid pisoanela din vcds. 2. Se preseaza pistoanele manual
    1 point
  5. Sumarul calatoriei de mai jos, cu cateva precizari: aprox 700 de km de autostrada (ACC setat la 138 km/h), plus ceva urban/extraurban prin Ungaria, plus invariabilul Bors-Cluj. Deci, da. In conditiile astea cu un plin se pot parcurge ~1,200 de km.
    1 point
  6. Nici nu ma gandesc sa nu terosonez toata masina pe dedesupt si in bena...
    1 point
  7. Am avut vinerea trecuta un accident cu o tanti,ea fiind vinovata de producerea accidentului(nu intru in detalii).Avea asigurare la carpatica,cand am vazut eram 99% sigur ca vor fi probleme.Luni am mers cu masina mea la constatare si miercuri am lasat masina la service.Trebuia schimbata aripa fata, reparat pragul si vopsita partea respectiva.In seara asta am ridicat masina. Ori merg unele treburi mai bine in tara asta ori am avut eu noroc
    1 point
  8. Scuza-ma ca-ti spun dar asta e hate gratuit. Mi se pare sincer mai penal faptul ca la un GTI de 26500, conform configuratorului, primesti aer conditionat manual. Despre asta e vorba, nu despre faptul ca ala n-are suport de ochelari. Nici la FR-ul (echipare de top, tot VAG) meu din 2015 n-am suport de ochelari, da sa mor daca i-am simtit lipsa vreodata.
    1 point
  9. Edi, sa lasam chestia cu fiabilitatea altora pe ultimul loc. Cand vorbim de VW si "fiabilitate" vorbim de probleme grave la: motoare, cutii, injectoare, turbine, pompe, etc. N-am auzit de atat de multe probleme la italieni, francezi, coreeni, japonezi..
    1 point
  10. Chiar ma face sa zambesc cum ca se infunda injectoarele la PD din acest amestec, ai idee cata presiune se elibereaza pe duza, crezi ca ar avea sanse de obturare? Mai repede ai surpriza de la acei aditivi amestecati in rezervor sa disloci impuritati de pe traseu, asa da e posibil sa se obtureze vreo duza.
    1 point
  11. Arata foarte bine cu prelungirea la bara spate. Se potriveste pe bara normala? Imi poti spune de unde l-ai cumparat? Asteptam poze cu jantele. Spor in continuare la modificari !
    1 point
  12. Am luat contactul cu GT-ul azi, acelasi expus in pozele de mai sus. Prima impresie este pozitiva. Materiale calitative , putina "piele" pe fata de usa. Pozitia la volan considerabil mai sportiva decat la Golf in conditiile in care aveam la fel reglajele. Instrumentarul digital e ingust si contribuie la senzatia de dinamica. Tableta din bord necesita obisnuinta, la fel si comenzile, insa nu mi se pare un impediment. Am stat 10secunde cand am pornit sistemul sa-mi dau seama de unde reglez volumul, fiind obisnuit cu un potentiometru. Oricum sistemul audio Bose isi face simtita prezenta. Plasticul din jurul tabletei are o nuanta diferita fata de cel de langa gurile de ventilatie, cam deranjeaza la ochi. Raman locuri unde exista plastic dur comparativ cu golful care are un plastic mai de calitate, ma refer la partea inferioara a consolei, pe langa schimbator. Imbinarea nichelului de pe tunelul central cu iar 2 nuante de plastic nu e tocmai fericita. Again, acestea sunt detalii, dar cum am punctat detaliile in bine, trebuie spuse si cele negative. Marele "dezavantaj" al Megane este ca poarta sigla Renault care nu da bine la romanul snob. Parerea mea este ca momentan raportul calitate-pret-dotari-performanta este cel mai prost la Golf 7 non-GTI comparativ cu megane, astra. Urmeaza td la inceputul saptamanii viitoare ca sa ma conving daca merita sau nu.
    1 point
  13. Sunt 3 variante de DSG. DQ200 = DSG7 uscat, DQ250 = DSG 6, DQ500 = DSG 7 umed. Toate DSG-urile care sunt pe motoare de peste 250nm sunt fie DQ250, fie DQ 500. Ba mai mult, DQ 500 rezista pana la 600nm. Am observat predilectia pt a se pune pe masini cu tractiune integrala. E adevarat ca si Golf sau Octavia pot sa fie configurate cu tractiune integrala, insa ele sunt cu DSG 6 (DQ 250). Ratiunea din cate imi dau seama e de costuri si de putere. Cea mai ieftina cutie ramane DSG7 uscat, ca atare se pune pe toate modelele cu motoarele pana in 250nm, apoi pe modelele cu productie mare si pana in 350-400nm +- tractiune integrala exista DSG6. Mai sus sunt cele cu multi nm (Passat BiTDI 4 motion are DQ500) si modelele care nu sunt asa raspandite. DQ 500 fiind o varianta mai evoluata, mai economica a DQ250, iar DQ200 o varianta mai ieftina.
    1 point
  14. Salut,stie cineva dacase poate monta priza de 220 v , in spate pe consola? Amfost azi la Avia in Pantelimon si cred ca i am cam uimit pe domnii de acolo, practic n au stiut sa raspunda exact, intai mi au spus ca trebuie motat un covertor si ca e posibil sa pierd si garantia masinii dupa care au mai cautat si au zis ca o sa revina ei cu un mail ulterior. opinia mea e ca ori nu o sa primesc nimic,ori o sa fie ceva la un pret aberant si o sa pierd si garantia :)
    1 point
  15. Subscriu, am cerut pret la un volan multifuncțional si mi-au raspuns ca nu apare in listele de posibile operatii aftermarket ale producatorului si ca nu-mi dau pret pentru manopera. Prin urmare intrebare: cine face astfel de operatii in zona Sibiu-lui profi, fara sa-ti fie frica ca nu-ti va porni masina sau airbag-ul iti va pocni in fata?
    1 point
  16. Are motor CBAB 2.0 tdi cr 140cp +dsg km acum 194 mii ma gandesc atunci sa ii schimb cureaua si rola, dar ce inseamna ETKA? Ps: Nu stiu unde citisem pe forum ca la masinile din 2009 se face distrib la 180 mii iar la cele din 2010 la 210 mii...
    1 point
  17. Te-am vazut aproape de calea ferata, am remarcat ca salta ca o broasca, nu cred ca vei avea vreodata probleme cu pietrele la rinichi.
    -1 points
  18. atasat ai schema sigurante1.pdf
    -1 points
  19. Din ce am vazut eu pe net undeva intre 16-18000 Euro costa unul, majoritatea fiind cele de la Welt Auto sau cum s-or numi.. Insa putine highline la aia, bani multi, km putini si dotari sarace, depinde de tine acum.
    -1 points
  20. Daca imi permiteti, cateva lucruri pe care mi le-am amintit dupa experienta de astazi: 1. Torpedoul este fara refrigerare, e generos dar totusi ciudat compartimentat. Nu ai posibilitatea de a avea unitatea multimedia in torpedou. 2. Masina nu are suport pentru ochelari. Asta mi-a lasat un gust amar, pana si Hyundai-ul meu din 2007 avea. 3. Plasticele in zona inferioara sunt de calitate destul de proasta si arata si urat. 4. Luminile ambientale nu sunt disponibile decat la nivelul de echipare de top. 5. Nu poti pune Alcantara sau alt material asemanator decat pe GT. In rest doar tapiterie textila (textura si culorile nu sunt pe placul meu) sau optional piele. 6. Nu exista posibilitatea de priza in portbagaj, iar finisajele celui din urma sunt destul de slabe. 7. Volanul mie nu mi-a placut, e plin de butoane greu de inteles. De ex. + si - nu inseamna ca poti da muzica mai tare sau mai incet, ci au legatura cu setarea cruise-control-ului (reglarea volumului este pusa in partea dreapta sub volan). 8. Poti opta pentru descuierea portbagajului din buton, dar inchiderea se face doar manual. La Talisman pe ploaie e dificil (eu m-am murdarit pe geaca cand am incercat sa-l inchid). 9. Cotiera nu are un volum mare si este ciudat compartimentata. Am comparat-o cu a mea de pe G6 si de ex. daca vrei sa ascunzi un telefon mai mare gen LG Flex nu incape. 10. Volanul e incalzit doar in anumite zone, ceea ce creeaza o senzatie ciudata rece-cald. Avantaj: pretul. Daca asta e criteriul cel mai important, poti avea multe dotari la Renault pentru un design destul de reusit. Dar asa a fost Renault intotdeauna. Si nu sunt fanboy VAG, as cumpara imediat o alta marca cu design reusit, motorizari fiabile si ergonomie buna. Doar sa mi-o aratati si mie...
    -1 points
  21. "se duce naiba farmecul condusului cu o cutie automata." Asa e, este o adevarata placere mestecatul in mamaliga si febra musculara la piciorul stang.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!