Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.03.2016 în toate secţiunile
-
Si eu sunt nehotarat in privinta uleiului ,dar cred ca o sa merg pe Liqui Moly Diesel High Tech 5W40.Si eu imi pun intrebarea, de ce acest ulei mineral este mai scump ca cele sintetice.2 points
-
Megane all the way. Colegii au punctat foarte bine..la categoria sport RS-ul cam bate la fund orice( mai putin noul civic type-r, insa masina aia nu as luao pt daily drive ). Pe langa faptul ca arata orgasmic, renault-ul si-a dovedit fiabilitatea in toti acesti ani, comparativ cu vag..nu exista termen de comparatie. Nu stiu ce inseamna pt unii de pe aici " siguranta "..pt ca un coleg spune mai sus ca ar merge pe golf " pt ca siguranta "...pt mine siguranta inseamna sa ma pot baza pe masina si sa nu imi tremure chilotii cand plec la un drum lung ca la vw se strica turbinele, chiulasele, se rup distributiile, cutiile dsg, pistoanele si multe altele...stricaciuni fara de care numai poti misca masina din loc. Mai bine sa am 2 greieri in fata de usa si o bucsa care bate la renault. Oricum..se stie...masinile romanilor sunt vw, audi si bmw..iar instinctul de turma este in floare. Acum, cel mai important pt fiecare este sa se simta el bine in masina pe care si-o cumpara. desi eu nu vad niciun motiv rational pt care ai da o carca de bani pe un golf...eu as oscila intre astra opc ( chiar daca nu este in top la performante ), megane rs, leon cupra.2 points
-
Ce iese de pe mana celor de la divizia sport de la Renault nu se pot compara calitativ cu masinile uzuale care ies de pe poarta fabricii. Mie personal la Megane nu imi place tableta aia de pe centru cum e incadrata ... dar asta e singura chestie care nu imi place. Interiorul este clar mai calitativ la Golf si in general un loc mai placut in care sa stai, iar strict in comparatia de fata ... mi se pare mai buna alegerea Golfului strict datorita faptului ca motorul este fiabil si puternic. Consider ca lucrurile care le primesti in plus la Gti in comparatia data, merita cei 3000e. Daca ar fi sa compar Megane-ul cu un Golf 7 GT ... daca ar exista asa ceva, am discuta altfel. Probabil as alege megane-ul. De performantele nu e cazul sa vorbim...de prin 2005 Megane RS tot rade la orice alt hatchback. Golful in general are un pret umflat, care nu reflecta ceea ce primesti cumparativ cu concurenta (Astra, Megane, Focus). Cel putin nu la ultimele generatii.2 points
-
De curiozitate, ce clasamente de fiabilitate urmaresti? Rup taximetristii Loganurile cu sute de mii de km, e chiar renumit Loganul pentru cat de simplu si fiabil este si totusi ar trebui sa ne uitam pe clasamentele de fiabilitate (inca il astept pe acela de unde iti iei tu informatiile)? Intrebarea este alta, tu ai detinut/condus un Renault pentru o perioada mai lunga de timp sa vezi cum se comporta/cat de fiabil este? Sau vorbim din clasamente? Ceva cert totusi, la Logan/Renault n-am auzit de motoare distruse, pistoane sparte, platforme si alte cele. Intr-adevar, ce mai conteaza astea, cand te sui la volan, pipai bordul si fetele usilor si exclami mandru: "Calitate nemteasca tati...".2 points
-
Gri quartz (in conditii de ploaie/ vreme inchisa) mi se pare un "petrol- vernil" destul de inchis si nu f. atractiv. (poate ar merge mai bine cu Sirius polisate sau Pegasus ca au mai mult material "alb") Albastru lava "m-a convins" ca nu e cazul din video-ul asta. Cu exceptia la perfect curat si direct in lumina soarelui de vara nu prea are treaba cu culoarea albastra. Parerea mea ca nu degeaba in pressshots au folosit Gri Business sau Argintiu. Moon White-ul lui Doc ii sta f bine cu Pegasus.1 point
-
Sper ca nu confunzi Giulia cu Giullieta . Sau poate crezi ca asta este o masina slaba: Oricum...revenind la topic, ca tot se punea intrebarea mai sus: din pacate asa este, in Romania nu exista GTI la test drive. Pentru asa ceva - trebuie apelat la unii din colegii de pe forum, sigur se va gasi cineva cu suflet bun1 point
-
Chiar ma face sa zambesc cum ca se infunda injectoarele la PD din acest amestec, ai idee cata presiune se elibereaza pe duza, crezi ca ar avea sanse de obturare? Mai repede ai surpriza de la acei aditivi amestecati in rezervor sa disloci impuritati de pe traseu, asa da e posibil sa se obtureze vreo duza.1 point
-
am fost la reprezentanta, cica nu se poate comanda doar cheia antifurtului in spatele cheii este instradevar stantata litera D. Se pare ca trebuie sa comand un set nou de antifurturi ... asta e..1 point
-
In cazul asta are o recilculare mare de gaze, sunt 3 variante, anuleaza egr/il inlocuieste/foloseste o saiba cu un diametru mai mic pt.a micsora fluxul de gaze.1 point
-
In faza in care este el nu poate calca pedala la fund ca i se opreste motorul, se ineaca. Pierde aer masiv undeva. Cand scoate vacumul merge fara turbo, ca un aspirat.1 point
-
Vrei neaparat Gri Business ? 9 din 10 Superburi de la noi sunt Gri Business. E cam uniforma, la fel cum era Magnetic Brown pe S2. Personal gasesc ca un Jungle Green sau Cappuccino sau Blue Lava au multa personalitate si il pun mult mai bine in valoare. De MoonWhite nu mai spun - e preferata mea si nu vreau sa fiu partinitor. Am vazut si pe Clasicul Argintiu si arata bine. Daca esti curajos - merge si Rosu Corrida foarte bine - vezi pozele mele cu SportLine de pe pagina anterioara1 point
-
Pentru ca nu aveam ce face (vorba vine- eram prin zona intre 2 intalniri), am dat o fuga pe la Renault si m-am urcat in GT si in Talisman (o facusem si in alt context, dar doar de complezenta). Am avut o conversatie placuta cu omul de vanzari, am vorbit de posibile discount-uri, m-am urcat in masini, am pipait, am cerut explicatii, urmeaza sa fac si un TD. Opinia mea de pana acum: daca stai prost cu finantele, merita incercat Renault. Masinile sunt facute sa-ti ia ochii prin design, dar sunt tributari in continuare practicilor specific franceze. De ex. la Talisman am reusit sa inchid usa bine la a patra incercare, tableta si navigatia la ambele modele sunt la nivel de China, materialele de pe consola centrala sunt cheap. Cel mai mare minus al Talisman-ului este spatiul interior redus pentru ocupantii spatiilor din spate raportat la dimensiunea masinii, idem si pentru Megane. Ce mi-a placut: farurile full led si modul in care scaunele si comportamentul se modifica in raport de selectarea modului de conducere. Din pacate, posibilitatile de personalizare sunt slabe. Dau un discount de 1.000 de euro pentru persoane fizice si vorbesc de programul Rabla care ar mai scadea din pret 1500 euro. Concluzia: eu m-am hotarat sa-mi iau Skoda Superb, la un pret destul de apropiat am muuult mai multe lucruri care pentru mine sunt relevante si care in Renault lipsesc sau sunt implementate prost. Personal, mai bine facute mi s-au parut si Toyota Avensis (la 27k euro ai piele, destule alte optiuni si in plus fiabilitate) si Ford Mondeo (o masina echilibrata din toate punctele de vedere). PS Da, Vw este foarte scump si cu toate reducerile lor si calitatea mai buna a iesit din lista mea (desi este cea mai buna masina dintre cele enumerate aici).1 point
-
Fa un log in mers pe grupurile 003/011/013 si un BS pe egr(003)si turbina(011)sa le vedem si noi, diagnoza/scanul complet al masinii nu te ajuta prea mult in situatii de astea.1 point
-
1 point
-
anvelope vara, temperaturi 2-4 grade, umezeala in aer + ploaie, mazga pe jos: chiar atat de greu e sa adaptezi stilul de mers la conditiile carosabilului? Da, cat se poate de normal. Ca sa nu mai zic ca suntem in aria probleme. Octavia asta e o masina plina de probleme.1 point
-
Strict pe hartie vorbind - M2 Rs era peste gti, undeva intre GTI si R32. La fel si M3 RS, care se apropia mai mult de R20 ca si performante Probabil ca si la M4 va fi la fel (nu stiu datele). Deci comparatia M4 GT - GTI este corecta cat de cat... evident aici nu am considerat "parametrul" 4mo, ci strict datele de viteze, cupluri, acceleratii etc. edit: cu 4controlul ala nu-s foarte de acord, mai ales ca e masina frantuzeasca. Citroenul de ex se screme de jde ani cu gadgeturi si suspensii hidroatomicopneumatico etc si tot nu le ies cum trebuie ca si comportare in timp... Riscul e mare... Si nu stiu de ce, dar ma duce cu gandul la problemele cu etrierii de frana mana electrica de la VAG, cu problemele lor cu tot... Daca s-ar putea, as alege masina asta fara optiunea asta. Ca sincer, daca nu sta bine pe drum fara sa vireze si rotile din spate, inseamna ca are un sasiu de kk...1 point
-
Dupa ce am mai citit pe internet, se pare ca intr-adevar motorul de 1.6 este cel de pe Clio RS. S-au implicat si cei de la Renault Sport si sasiul este diferit fata de un Megane normal iar 4Controlul este dezvoltat tot de ei. Cutia este tweak-uita tot de ei sa schimbe mai repede decat vechiul EDC care era cam putoare. Deci din punctele astea de vedere poti sta linistit ca nu gresesti cu Megane-ul. S-ar putea sa ai o surpriza frumoasa cand o sa-l conduci.1 point
-
Felicitari pt masina. Din pacate, acel vw care facea masini pt o viata nu mai exista si nu va mai exista niciodata. Masina e un produs de consum si atat. Valabil de altfel pt toata industria, sa nu-si inchipuie cineva ca doar vw-ul practica asa ceva. Insa aici goana dupa reducerea greutatii a dus la aceasta solutie tehnica, care daca e facuta bine nu ar trebui sa fie cu pbme. Imi amintesc si acum cand am vazut primul golf 3 si la fel gandeam, mai ce prosti ca au pus barele de protectie din plastic, insa timpul a dovedit ca a fost o alegere mult mai inspirata decat barele din metal. Speram sa fie asa si in cazul bailor de ulei. Multi km fara pbme.1 point
-
1 point
-
Nu stiu dc nu intelegi sau nu vrei sa intelegi. Cu riscul de a ma repeta, tu ai bagat in comparatie 2 modele care nu prea au puncte in comun (motor/echipare/buget/ chiar TD). Practic ai exclus GTI din start pt ca nu il ai la TD si e scump....si atunci eu te tot intreb de ceva vreme incoace: Ce compari de fapt, Megane cu nimic? Sunt cativa posesori de GTI 7 in Bucuresti care sunt prezenti pe forum. Poti sa-i rogi dc, chiar esti interesat de GTI despre cum se comporta si poate te ajuta si cu un TD. In cazul in care nu te vor ajuta, te invit eu la un TD cu 2.0 TSI+DSG la Ploiesti, in fond activitatea pe forum ar trebui sa fie mai mult decat vorbe, lucru predominant pt acest forum din pacate. OVER and OUT!1 point
-
aproape ca nu-mi vine sa cred....cred c-o sa tin de MK5 -ul meu mult si bine1 point
-
1. Intr-un top Mercedes-urile sunt de porc, in altul sunt sus de tot cu 4 masini. Cred ca ne-am lamurit cu totii cu clasamentele astea. Mai ales ca al doilea este facut de nemti si vezi si tu care-s primele 10 masini. La primul m-am oprit cand am vazut ca Skoda e pe primul loc. 2. Am si in familie un Logan si dupa 4 ani, ingrijita si tot, n-am greieri in ea. Spre deosebire de Leonul meu, cu greieri dupa 10 luni. 3. Ma bucur ca parerea despre Renault ti-ai format-o conducand niste masini inchiriate. Este relevant. 4. Repet, motorul 1.6T, daca e motorul de pe Clio RS (sanse mari sa fie) este foarte fiabil, pentru ca nu se pune de ieri de azi pe Renault-uri. Am incheiat offtopicul. Asteptam niste impresii despre Megane, tudy.1 point
-
2. Vor rezista mai bine. Pe negru lucios se vede orice firicel de praf si orice zgarietura..1 point
-
incearca la cineva care are o versiune mai noua... sau originala Ross Tech1 point
-
Ce versiune de firmware ai? Trebuie sa fie mai mare de 3810 ca sa poti pune V13. Foloseste card SD, nu micro SD cu adaptor . Asta este map tools http://christian-jeanin.ro/mapstool2/ Daca nu te descurci suna-ma1 point
-
Dupa 2 ani si 6 luni si aprox 57k km a venit vremea sa ma despart de Octavia. Overall am fost foarte multumit de masina iar 1.8tsi este un motor foarte reusit pe care il recomand. Saptaman asta am ridicat Golful si am facut deja ceva km cu el . Motorul e foarte silentios pentru un diesel, imi place cutia dsg, interiorul pare foarte calitativ, tinuta de drum e mult peste octavia ce am avut-o. Acum astept sa ies din rodaj si sa mai treaca putin timp ca sa pot face o comparatie mai exacta cu fosta octavia 3. Oricum prima impresie e pozitiva. Ca si o paranteza, am fost placut surprins de experienta avuta cu dealerul de aici. Cand am ridicat masina am primit cadou si o sticla de sampanie din partea lor .1 point
-
Care furtunas ai scos ? cel de la egr ? sau cel de la turbina ? Pare furtun spart pe admisie. Trebuie verificata tubulatura care iese din turbina pana in egr, poate fi si intercoolerul spart.1 point
-
Noi sa fim sanatosi, ca fierul tot fier ramane. Pe mine nu ma mai mira nimic:))) @digraph1618 cele din fata, cel din spate nu il folosesc prea des. Gunoaie de genul asta te lucreaza psihic...1 point
-
Renault Megane cumparat de nou in 2000 si dat la rabla in 2015- masina asta nu a avut vreo problema desi era "facuta" de turci, doar consumabile la timp si atat ! (se pierde mult la revanzare pentru ca romanul este nascut sarac si cu nasul pe sus, vrea doar masini nemtesti) Seat Leon 1.4 tsi cumparat de nou in 2010- turbina picata la 25000 km fara sa fi avut soft sau alte nebunii pe masina. O sa imi spuneti ca masinile in 2000 se faceau altfel, iar acum este o piata de consum. NU ! Nemtii (VW) fac niste masini de [cenzurat], care se dovedesc a fi de consum. Se vede ca suntem pe forumul VW, marea majoritate trage cu Golf de zici ca este cea mai extraordinara masina din lume. Este o masina simpla, care are un pret foarte ridicat fata de concurenta. Vrei ca plasticul sa fie fin la atingere, de parca in concurente e aspru, ia-ti o masina scumpa de peste 50- 100.000 euro si o sa vezi ca nici in alea nu e mare lux . Eu as alege Renault Megane. Am pipait si eu masina azi in showroom si imi place. Volanul si scaunele imi plac la nebunie. Tableta aia pe care multi o hulesc ca fiind o copie ieftina a variantei de pe Tesla, ii rog sa isi cumpere Tesla. Se misca ok si inveti repede butoanele si comenzile.1 point
-
Stiu istoricul ei......a fost pocnita in fata.....si sa schimbat la ea spoilerul pe fata si ceva plastice pe dedesupt si vasul de apa pentru spalatoare......a fost revopsita capota si spoilerul .....in rest la compartimentul motor nu au fost probleme. Masina am verificat-o in cele mai mici detalii si nu am gasit alte probleme.1 point
-
Am luat contactul cu GT-ul azi, acelasi expus in pozele de mai sus. Prima impresie este pozitiva. Materiale calitative , putina "piele" pe fata de usa. Pozitia la volan considerabil mai sportiva decat la Golf in conditiile in care aveam la fel reglajele. Instrumentarul digital e ingust si contribuie la senzatia de dinamica. Tableta din bord necesita obisnuinta, la fel si comenzile, insa nu mi se pare un impediment. Am stat 10secunde cand am pornit sistemul sa-mi dau seama de unde reglez volumul, fiind obisnuit cu un potentiometru. Oricum sistemul audio Bose isi face simtita prezenta. Plasticul din jurul tabletei are o nuanta diferita fata de cel de langa gurile de ventilatie, cam deranjeaza la ochi. Raman locuri unde exista plastic dur comparativ cu golful care are un plastic mai de calitate, ma refer la partea inferioara a consolei, pe langa schimbator. Imbinarea nichelului de pe tunelul central cu iar 2 nuante de plastic nu e tocmai fericita. Again, acestea sunt detalii, dar cum am punctat detaliile in bine, trebuie spuse si cele negative. Marele "dezavantaj" al Megane este ca poarta sigla Renault care nu da bine la romanul snob. Parerea mea este ca momentan raportul calitate-pret-dotari-performanta este cel mai prost la Golf 7 non-GTI comparativ cu megane, astra. Urmeaza td la inceputul saptamanii viitoare ca sa ma conving daca merita sau nu.1 point
-
Folosesc si eu, se simte la pornire, zgomot mai redus in ralanti, trage liniar de jos.1 point
-
Referitor la pct. 3 : dacă lași aerisitorul deschis si faci pedale nu-ți trage aer în instalatie? Cred că mai corect ar fi : aerisitor închis, făcut pedala până se întărește beton, ținut pedala apăsată, deschis aerisitorul până cedează pedala până la fund, închis aerisitorul si APOI eliberată pedala.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Doar taraneii merg cu ele aprinse tot timpul, se aprind cand efectuezi un viraj la sub 30km/h.1 point
-
Kit-ul de ambreiaj l-am luat din Germania. Ghiciti ce ?! Mult mai ieftin ca in Romania livrat la usa ! Acum am nevoie de un mecanic ptr manopera schimb ambreiaj in Bucuresti. Eventual cu niste recomandari de la forumisti multumiti de lucrare/mecanic.1 point
-
Hai ca de la megane gt(nu RS) si golf gti s a ajuns la logan taxi, chiulase si turbine stricate de 1.4 si 1.2 tsi. Comparatie: Motorizare. 1.6A7 vs 2.0M6 - nu ai ce compara aici. Echipare/dotari. Se pot configura similar dar nu se leaga cu punctul urmator care este pretul. Pret. Nu ai ce compara mai ales dc pui DSG la GTI. Arata timp cat nu faci nici TD cu ambele cum se poate vb de comparatie? Cel putin pt mine situatia era clara de la primul post.0 points
-
va dati seama ce misto ar arata un golf 4 cu pleoape, xenon, angel eyes ??? auci!! si eventual si niste proiectoare de ceatza tot xenon!!!-1 points
-
Eu tocmai ce am pus Continental Conti Sport Contact 5 235/40/R18 XL 95Y , sunt perfecte, foarte comode pentru 18" si in acelasi timp foarte bune la aderenta atat pe ud cat si pe uscat. Sunt piperate la pret ce-i drept (620 lei /buc am gasit eu) dar sunt cam in top 3 cred, cauciucuri bune , investesti in siguranta ta. Eu dupa o experienta neplacuta cu riken pe ud, am zis sa dau un ban in plus dar sa iau ceva f ok.-1 points
-
Te corectez putin: edc 7 e uscat iar 6 umed. Dar a nu se confunda cu dsg.-1 points
-
off topic - nu masinile ne otravesc, ci altele - stai linistit. nu cred ca gasesti multa lume care o sa plateasca la reprezentanta minim 1500 euro sa schimbe DPF-ul.-1 points
-
Am curatat de toate tipurile ,crede-ma merg perfect si pe termen lung daca starea motorului e buna . DPF-ul de CR nu contine metale pretioase ,ele se afla in catalizatorul situat inaintea dpf-ului .-1 points
-
-1 points
-
Majoritatea celora care au trecut de la ulei 2T la aditivi,din cauza asta au facut-o.Și eu am folosit ulei 2T,momentan folosesc aditiv.-1 points
-
1. Uite unul recent: http://www.automarket.ro/stiri/studiu-de-fiabilitate-in-marea-britanie-skoda-kia-si-suzuki-in-frunte-65685.html. Oricum, sa pui semnul egal intre Renault si fiabilitate e exagerat, daca vrei sa-ti iei ceva fiabil mergi pe japoneze. Si altul cu Dacia pe ultimul loc: http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/tv-report-2015-cele-mai-fiabile-masini-second-hand-din-germania-13786360 2. Mie mai degraba mi se pare spirit de turma sa te bazezi pe ce spun taximestristii, daca ii iei la bani marunti afli ca masina e de firma, o posteresc cate 2-3 si habar nu au daca a avut intrari in service. 3. Da, am condus Megane (generatia anterioara) pe distante de peste 2.000 km (erau cele mai ieftine la rent-a- car) si din punctul meu de vedere sunt praf. Nu vorbesc de divizia Sport, aia este o alta mancare de peste. 4. Motorul ala e sigur in sensul in care si-a dovedit fiabilitatea. Poti spune acelasi lucru de 1.6 de la Renault?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00