Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.03.2016 în toate secţiunile
-
Nu e retorica. Intrebarea este "Ce e mai bun (pentru mine), Golf GTI sau Megane GT?" Sigur ca doar OP poate sa raspunda la intrebarea asta fiind ceva subiectiv. Eu inteleg dilema pt ca sunt in aceeasi situatie dupa atatia ani de VW, poate e cazul de o schimbare mai mare decat ofera VAG. E vorba de o schimbare de peisaj, de comportament rutier. E multa rutina la VW, o rutina pe care VAG a dus-o aproape de perfectie. Tot interiorul este bine aranjat, butoanele unde trebuie, nimic in plus, sobru, tern si care nu are nimic wow. Renault ofera alternativa, care vine cu minusurile ei, dar este altceva. La fel si cu 4control, e altceva si beneficiile in oras nu sunt de neglijat. Trebuie obisnuinta si fiabilitatea ramane o necunoscuta, macar ofera ceva nou. Solutia safe si clasica este GTI-ului, all rounder. Pentru ceva cu personalitate este Megane.3 points
-
Am luat contactul cu GT-ul azi, acelasi expus in pozele de mai sus. Prima impresie este pozitiva. Materiale calitative , putina "piele" pe fata de usa. Pozitia la volan considerabil mai sportiva decat la Golf in conditiile in care aveam la fel reglajele. Instrumentarul digital e ingust si contribuie la senzatia de dinamica. Tableta din bord necesita obisnuinta, la fel si comenzile, insa nu mi se pare un impediment. Am stat 10secunde cand am pornit sistemul sa-mi dau seama de unde reglez volumul, fiind obisnuit cu un potentiometru. Oricum sistemul audio Bose isi face simtita prezenta. Plasticul din jurul tabletei are o nuanta diferita fata de cel de langa gurile de ventilatie, cam deranjeaza la ochi. Raman locuri unde exista plastic dur comparativ cu golful care are un plastic mai de calitate, ma refer la partea inferioara a consolei, pe langa schimbator. Imbinarea nichelului de pe tunelul central cu iar 2 nuante de plastic nu e tocmai fericita. Again, acestea sunt detalii, dar cum am punctat detaliile in bine, trebuie spuse si cele negative. Marele "dezavantaj" al Megane este ca poarta sigla Renault care nu da bine la romanul snob. Parerea mea este ca momentan raportul calitate-pret-dotari-performanta este cel mai prost la Golf 7 non-GTI comparativ cu megane, astra. Urmeaza td la inceputul saptamanii viitoare ca sa ma conving daca merita sau nu.2 points
-
Punte rigida sau nu, Megane-ul 2 si 3 tot batea la fund orice din clasa lui pe circuit. Acolo, unde puntea aia independenta ar trebui sa conteze cel mai mult. Cupra, aparuta ultima, ce l-a intimidat. Ca nu vezi 1.6T Renault pe strada cate vezi 2.0 TSI, asta mai tine si de spiritul de turma si de frustrarea romanului in legatura cu imaginea ori statutul social pe care ti-l creeaza masina. Si nu doar la romani. Apoi, cine vrea masina sport stie ce sa aleaga. GTI-uri, RS-uri, FR-uri o Cupre le vezi des nu pentru ca la volan sunt "soferi", ci pentru ca arata bine in public. Si ca sunt bune allround - mai degraba asta singurul motiv pe langa cel de imagine. Nu e de mirare ca am vazut foarte des gagici la volanul lor. unele nici nu stiau ce masina au, sustinand ca au ales-o fiind frumaosa. Insa, pe divizia sport, Renault mereu a produs masini foarte foarte competitive. Dar, vbind strict de motor, Renault nu au avut probleme semnificative la motoare. Nu au atatea chix-uri ca grupul VAG.. damn them..2 points
-
Zici sa nu iau OEM? Aveau la oferta cu cca 120 lei la PBN. De unde iau Bosch Aerotwin cuu 100 lei? Cat timp merge, merge bine Nu as mai lua masina fara automata, as lua din nou DSG daca urmatoarea va fi tot VAG. As lua BMW sa vad diferentele intre DSG si automata traditionala cu convertor de cuplu hidraulic. Multumesc! Nu este a doua masina, merg cu ea zilnic la birou dar stau aproape (7-10 km x 2), nu am deplasari/delegatii cu ea, merg in concedii, atat merg asta e si Octavia am dat-o la 84.000 km si avea 8 ani si jumate, si cu aceea am mers si mai mult pe afara cca 40 mii, dar atunci e adevarat am avut o perioada si masina de serviciu. Cand am luat G7-le benzina am facut calculele referitor la km parcursi zilnic, concedii, necesar de bagaje samd si am concluzionat (corect pana acum) ca nu am nevoie de Superb diesel 170CP (pe care il comandasem inainte sa comand Golful) si mai bine iau ceva mai mic, mai usor de condus (bezina+DSG) si parcat. Mai am un an in care vreau sa beneficiez la maxim de masinuta, anul viitor cand face 4 ani si o sa aiba cca 45 mii km o sa vad cat iau pe ea si sa fac un upgrade .. la ce inca nu m-am hotarat2 points
-
Renault Megane cumparat de nou in 2000 si dat la rabla in 2015- masina asta nu a avut vreo problema desi era "facuta" de turci, doar consumabile la timp si atat ! (se pierde mult la revanzare pentru ca romanul este nascut sarac si cu nasul pe sus, vrea doar masini nemtesti) Seat Leon 1.4 tsi cumparat de nou in 2010- turbina picata la 25000 km fara sa fi avut soft sau alte nebunii pe masina. O sa imi spuneti ca masinile in 2000 se faceau altfel, iar acum este o piata de consum. NU ! Nemtii (VW) fac niste masini de [cenzurat], care se dovedesc a fi de consum. Se vede ca suntem pe forumul VW, marea majoritate trage cu Golf de zici ca este cea mai extraordinara masina din lume. Este o masina simpla, care are un pret foarte ridicat fata de concurenta. Vrei ca plasticul sa fie fin la atingere, de parca in concurente e aspru, ia-ti o masina scumpa de peste 50- 100.000 euro si o sa vezi ca nici in alea nu e mare lux . Eu as alege Renault Megane. Am pipait si eu masina azi in showroom si imi place. Volanul si scaunele imi plac la nebunie. Tableta aia pe care multi o hulesc ca fiind o copie ieftina a variantei de pe Tesla, ii rog sa isi cumpere Tesla. Se misca ok si inveti repede butoanele si comenzile.1 point
-
@mihai.onu94 Maine, cel tarziu poimaine, fac test drive cu GT si revin cu impresii pe topic. @AllinDanut Da, acum vad ca a reaparut. Crede'ma ca am frecat configuratorul respectiv saptamana trecuta incontinuu, si nu era GTI dsg simplu. Inca o necunoscuta in ecuatie. Din punctul meu de vedere, topicul si'a facut datoria, in sensul ca am aflat ca nu e dracul chiar atat de negru in curtea francezilor, din punct de vedere al fiabilitatii. Restul, ramane o decizie pur subiectiva. Multumesc tuturor pentru informatii @moderatori: Daca doriti sa lasati topicul deschis, voi updata cu impresii de la test drive in cel mai scurt timp posibil. Multumesc!1 point
-
Nu am testat nici Meganeul, nici Golful, dar mi se pare ca trebuie sa ai ceva probleme, prea multi bani sau sa fii fanboy vw sa platesti o diferenta de 8000 de euro pentru o echipare asemanatoare intre cele 2 masini. Decat compromisuri la GTI, mai bine iei Meganeul full ...1 point
-
nu am probleme cu distanta intre palier si roata. ci designul jantei - probabil configuratia "buzei" - face ca un cauciuc normal cu talon de 65 sa arate mai inalt decat arata de ex pe jantele stock 15 de G5. Probabil ca, cu un 185/65 sau 185/55 etc sa fie mult mai bine. Numai ca dimensiunile astea nu-s deloc ok pe platforma asta.1 point
-
Sigur, ai preluat din context si apoi ai raspuns. Discutia plecase de la afirmatia lui saibot care avea in prim plan fix cele doua motoare. Nu am spus eu ca doar motorul conteaza la o masina, am raspuns strict la afirmatia ca 1.6T e necunoscut si atat. Am terminat aici offtopicul. Cel mai elocvent in aceasta situatie este un TD. Legat de motoare, nu gresesti cu niciunul, repet, daca 1.6T e cel de pe Clio RS, nu am alte informatii si nu stiu daca e acelasi motor, dar daca e, e foarte ok motorul. Singura necunoscuta ramane EDC-ul acela, care pe langa faptul ca e putin mai lent decat DSG-ul, nu sunt nici date foarte multe legate de fiabilitatea lui.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca 1.6T ala e cel de pe Clio RS, de 200 de cai, atunci motorul nu e chiar necunoscut si nici probleme grave de fiabilitate n-au fost cu el.1 point
-
Dupa ce te-ai ars cu un motor cu cilindree mica (faimosul 1.4TSI ), iei in considerare un alt motor mic(1.6 de data asta), despre care nu ai nicio idee cu ce surprize vine referitor la fiabilitate. Deci 1.6T (necunoscut) vs 2.0T (calul de bataie VAG), mda... greu de ales rational in cazul asta :))))1 point
-
Pur subiectiv - nu imi place absolut deloc bordul meganului noi. Poate asta e viitorul, cu o tableta varata-n centrul consolei, dar asa n-arata bine deloc... Nu stiu nici cat de ergonomica e. Iar ceasurile sunt un fel de civic wannabe. Pe afara insa arata mai agresiv ca GTI-ul. Fiabilitate - stiu destui oameni cu renouri - majoritatea luate de noi sau aproape noi si nu prea au fost probleme majore de fiabilitate (inclusiv un megan turcesc in familie). Din ce citesc si vad in ultimii ani pe la VAG in curte as putea spune ca Renault sta chiar mai bine. Au un minus major - piesele sunt sensibil mai scumpe si mai complicate, iar manopera este sensibil mai mare (timpi normati mari). Asta se intampla comparand generatiile G4/G5/6 cu Megane II si III. Nu am informatii mai recente. La megan 2 si 3 de ex, RS-ul m-ar fi pus bine de tot pe ganduri, in comparatia cu un GTI, insa la modelele actuale as alege fara discutie clasicul - GTI1 point
-
Update...ieri am ridicat masina reparata. Din ce mi s-a comunicat (nu am ridicat masina personal de la service), s-s schimbat complet modulul de comanda de pe volan. Testat, deocamdata, totul pare OK.1 point
-
solutiile hidrofobe (cum e si aquapel) nu se indeparteaza cu alcool. doar prin actiune mecanica (folosirea stergatoarelor sau a unui polish cu oxid de ceriu)1 point
-
1 point
-
bravo, ti-am zis ca e posibil sa scapi doar cu oringuri si reglaj - acum, vedem in timp daca doar atat a fost necesar1 point
-
eu am masina de noua, iar de la 30.000 km fac schimbul la 7500 km , cu VMO. Foarte greu o sa poti curata motorul sa fie ca al meu, mai ales ca BMM are DPF si cand face regenerare arde bine uleiul. Si eu folosesc tot Purflux (asta venea pe original pe vremuri), si era ales pentru suprafata extinsa de filtrare, datorita impaturirii "CHEVRON"1 point
-
Progresul tehnologic si fiabilitatea nu se masoara in cilindri. Un motor bine proiectat va merge bine indiferent de numarul lor.1 point
-
Salut. @Razvanskip cum se comporta masina cu uleiul LiquiMoly? Aceeasi combinatie de consumabile am ales si eu pentru al meu 2.0 FSI. Pana acum am mers cu Castrol, dar vreau sa schimb uleiul. Folosesc Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 de 3 ani pe un alt motor de 1.6 si am fost foarte multumit de acest ulei. Nu stiu, insa, cum se comporta pe 2.0 FSI; am citit pareri negative despre asocierea celor 2, chiar daca pana acum auzisem numai cuvinte de lauda, alaturi de experienta personala despre LM; de aceea sunt interesat sa stiu si parerea ta, in caz ca l-ai folosit. Merci. Numai bine!1 point
-
La nici 6 luni de la achizitie am decis ca e timpul sa schimb nenorocirile de stergatoare cu care a venit masina. Am incercat sa aflu ce marca sunt insa nu exista vreo stanta pe ele. Am luat SWF VisioFlex, comandate dupa codul de caroserie. Cost 100 ron, rezultat inestimabil. S-a facut din nou liniste in masina cand ploua.1 point
-
Multumesc pentru parere....eu cu tehnologia ACT am ''o problema'' de neincredere avand in vedere ca cei de la vw au cam dat-o des in bara in ultima perioada....pe audi as avea mai multa incredere...pana acum nu am gasit nici un posesor al acestui motor cu ACT...1 point
-
10-20 mbari sub presiunea atmosferica. Oricum reglajul final al tijei trebuie sa tina cont si de bs11 si de logurile in tr3 si tr4. Dupa parerea mea bs11 este orientativ pt reglajul tijei, din experienta personala stiu ca o tura pe tija poate sa nu aduca schimbari in presiunea mica pe care o vedem in bs11, insa pe un log diferenta sa fie considerabila. Faptul ca map nu are senzibilitate de ordinul milibarilor ci dimpotriva de ordinul zecilor explica si acest comportament. @mario, asa e cu 2.0 tdi. Unele se incapataneaza sa nu scoata un grafic perfect. Asa face si masina mea. Desi pe hartie totul e perfect, actuator nou, n75 nou, vacuum ok, turbina curatata si reglata la mare arta, ba chiar cu miez nou numai rareori am obtinut un grafic absolut perfect. Cateodata cred ca suntem si noi mai catolici decat papa, cum se zice. Cred ca pur si simplu sunt intarzieri in prelucrarea datelor de catre ecu si alegerea optima a duty cycle-ului pt n75. cel putin in cazul meu am oscilatii de boost care tin 0.3-0.6 secunde. De unde atata precizie la un actuator pe vacuum si fara senzor de pozitie.1 point
-
1 point
-
Buna seara, De mai mult timp am tot postat probleme si cateodata am mai dat si sfaturi despre cum se pot rezolva altele. Multi din cei ce au cumparat modelul Octavia 3 (model 2013-2014 ) au observat ca in pliante si in manualul unitatii bolero sau amundsen, daca nu ma insel,scria ca suporta fisiere audio in format FLAC. Cu totii am constatat ca de fapt nu suporta si ca am fost pacaliti ca sa nu folosesc un termen mai dur care poate ar fi mai corect. Eu unul mi-am recuperat banii dati pe unitatea multimedia bolero. Am reclamat dealerului aceasta problema , i-am prezentat manualul, au vazut ca nu suporta si mi-au confirmat ca importatorul a fost de acord sa returneze banii si sa ma lasa cu unitatea bolero in posesie. Am considerat ca sunt niste bani munciti si ca nu trebuie sa ramana aruncati pe apa sambetei din acest motiv am cerut returnarea, nu pentru ca sunt zgarcit sau pentru ca am cautat un scandal. Cam asta a fost singura data cand importatorul si-a facut treaba cum ar trebui sa si-o faca si cum se face in orice alt stat din UE. Acum vin probleme avute si constatate pentru care am probe : 1. am avut pana acum 2 casete de directie inlocuite. Am reclamat si a 3-a oara o problema dar mi s-a spus ca nu se poate ceea ce reclam ( in 2014) . In noiembrie 2015 a aparut o informare care trateaza exact problema reclamata de mine in 2014. Pe scurt scrie ca se inlocuieste caseta de directie. Deci va urma o noua reclamatie si probabil o a 3-a caseta. Ramane de vazut. 2. Punte spate stramba . Atata timp cat este iesita din valorile de fabrica este stramba. Nu a fost inlocuita desi detin 6 fise de geometrie , din locuri diferite care arata ca este in afara specificatiilor. 3. Defecte ale vopselei. Masina a venit cu impuritati sub stratul de vopsea sau lac cam pe jumatate din suprafata.De asemenea a crapat voseaua la imbinarea plafonului cu stalpul C de pe partea dreapta. In aceasta zona sunt niste puncte de sudura , este un mastic special sub stratul de vopsea care a crapat si apoi a crapat voseaua. Mi s-a aprobat vopsirea reperelor afectate fara a mi se mentiona verificarea cauzei crapaturii ( pot fi zeci de cauze , chiar si un punct de sudura neefectuat ) . Pe scurt mi s-a aprobat revopsirea capotei, imbinarii dintre plafon si stapul C, a pragului dreapta. Apoi am vazut ca si usa stanga spate are probleme si la fel si plafonul .Nu am acceptat nici un fel de revopsire ci am cerut altceva ce nu a fost aprobat. Voi spune la final ce. 4.Motorul manca ulei ( MULT) . Mi s-a spus ca este normal, sa citesc manualul etc. Am citit informarile Skoda si nu manualul. In una spunea cm se verifica daca sunt defecte de fabricatie ale chiulasei. M-am dus in service croit pe aceste verificari si mi s-a comandat chiulasa in aceeasi zi. 5. Actiunea 15F2 - variator axa came admisie . Al meu era perfect, fara zgomote, fara pierderi de ulei. Fabrica a vrut sa fie schimbat. A fost schimbat si de atunci la fiecare pornire am batai din zona lui. La schimbarea lui am vazut ceva ciudat la chiulasa. Am aratat ce si cum si mi s-a spus ca poate de la montare a scapat niste antigel prin zona. 6.Chiulasa. Dupa schimbare - punctul 4 - a fost perfect, fara mancat ulei in 8000 km . A inceput sa piarda antigel , putin dar pierdea. Aveam o banuiala de unde pierdea dar speram sa nu fie de acolo. Astazi mi s-a confirmat ca e de acolo. Chiulasa are un "dop tehnologic" care nu etanseaza cum trebuie si pierde antigel pe acolo ( vedeti poza atasata, data efectuarii este astazi , 21.03.2016 , la un service autorizat skoda din Craiova). Care este rezolvarea ? Dopul tehnologic se gaseste ca piesa de schimba si va fi inlocuit ? Cum ? Nu se stie pentru ca eu unul nu gasesc in manualul de reparatie pentru motor - downloadat in mod legal de pe erwin.skoda-auto.cz - vreo mentiune despre cum se inlocuieste. Probabil dat chiulasa jos, cateva rugaciuni sa iasa dopul, alte rugaciuni sa intre noul dop si apoi mult mai multe rugaciuni sa rezolve problema. Importatorul este de acord cu aceasta inlocuire de dop ( asta am inteles din discutia telefonica avuta astazi cu un reprezentant al importatorului) . Mai mult, la verificarea de astazi am observat si vapori de ulei pe capacul distributiei si ulei pe axa cu came ce intra in variator. Cine m-o fi pus sa le dau voie sa inlocuiasca ceva bun si fara probleme cu asa ceva ... aici merge zicala ( if it ain't broke don't try to fix it ) . Ca sa se inteleaga aluzia, in actiunea 15F2 spunea ca de la variatorul cu probleme sunt reclamate zgomote si pierderi de ulei + slabirea unor suruburi. Probleme pe care nu le aveam deloc. Nu spun ca nu ar fi aparut in timp dar pentru ca il am pe asta nou mi se spune ca totul este normal. Cum naiba cand inainte nu aveam aceste manifestari. 7. Mi-a fost schimbat capitonajul de la usa dreapta fata . Scartaia de te dureau urechile. Dupa cateva peripetii cu livrarea unuia cu alt ornament mi-a fost montat unul nou. Nu mai scartaie dar nici nu vrea sa stea montat. Tot sare dintr-o clema , cea de langa tweeter. 8. Continuam cu piese care nu stau locului si ajungem la plansa de plastic de sub stergatoare - dealerul ii spune finitie dintre compartiment motor si parbriz . Sare la orice denivelare sau groapa as lua. Primele 2 remontari au fost gratis de acum trebuie sa platesc ca sa nu mi se dezmembreze masina. Da, am platit pentru remontare la o piesa ce sare din locul sau, la o masina aflata in perioada de garantie. 9. Farul dreapta - xenon + banda led- care are o crapatura. Un dealer a spus ca nu prezinta urme de lovitura ( asa scrie pe fisa de intrare in service). Nici el nu prezinta, nici bara fata, nici o alta piesa de pe masina. Plasticul farului a crapat in dreptul benzii led si importatorul ( poate si dupa discutii cu skoda Cehia) a spus ca poate a fost lovit si ca nu se inlocuieste. Inteleg ca trebuie sa bage o mare parte din buget in reparatiile pentru motoarele diesel EA189 dar chiar asa ? Daca nu prezinta urme de lovituri cum naiba poate crapa ? Daca are defecte de fabricatie si este supus la anumiti factori poate crapa dar ... 10. Lumini interioare care fac ca instalatia pomului de craciun. Nu se stie de unde. Trebuie sa constate si ei in service si e cam greu sa le-o duc cand face asa cand eu am prins doar o mica fractiune din spectacol pe film si asta in 3 luni de cand am constatat. 11. Eroare pe CAN GATEWAY despre un consumator ascuns. Reclamatie care are peste 1 an si nu are rezolvare. In plus bateria mi se descarca peste noapte de la 90 la 60-70% . Mai nou nici nu mai depaseste 70% grad de incarcare oricat ar functiona motorul. 12. Ambreiaj care patineaza + zgomote de la pedala. Aici nu intru in detalii pentru ca este multe de scris. 13. Lovituri si zgomote de la pedala de frana. Cand ridic piciorul usor, in anumite situatii se simte o lovitura in pedala . In alte dati , dupa 2 apasari ale pedalei ( cu motorul mergand) , aceasta devine greu de apasat. Gen dupa 2 apasari cu motorul oprit. 14. Suierat la compresorului de AC . La o viteza de 130km/h acest suierat acopera zgomotul facut de motor si de masina in general. La accelerari prin oras nu mai spun ca parca am o goarna sub capota. 15. Diferenta la forta de franare la rotile aceleiasi punti de 14% . Nici nu mai franeaza ca in primele zile de la achizitie ci franeaza mult mai slab. Se pare ca daca testul este efectuat la o reprezentanta VW/AUDI nu este valabil. Este obligatoriu sa fie facut la Skoda ca sa fie luat in considerare. Probabil ca daca m-as duce la RAR si as avea acelas rezultat mi s-ar spune ca nu au aparatura buna si ca nu sunt acreditati SKODA. O sa ma duc la RAR sa vedem ce iese. Multe dintre acestea i-au fost aduse la cunostinta importatorului astazi prin intermediul domnului Radu Petrica.Am cerut inlocuirea autoturismului intrucat nu este conform cu nici o norma de calitate/functionare/siguranta/ce vreti. Eu unul cerusem o discutie cu domnul Iuliu Kolozsvari , directorul post vanzari al Porsche Romania dar acesta m-a pasat la un subaltern. Cerusem aceasta discutie de o luna si daca nu insistam astazi probabil ca nu as fi fost pasat nici la domnul Radu Petrica. Aceasta a fost postarea mea despre probleme , sper sa fie ultima. PS : spuneam mai devreme ca am cerut o alta rezolvare nu vopsirea masinii. In octombrie 2014 ( masina achizitionata in 30 mai 2014) am cerut inlocuirea autoturismului pe garantie intrucat prezenta probleme la directie + vopsea + altele nementionate aici. Mi s-a spus ca se repara tot. De atunci consider ca mi-au aparut probleme la franare, la motor, si multe altele. Haideti sa o dezasamblam pe toata, sa incercam ca carpim problemele si apoi sa ne rugam sa nu ramanem cu piese in plus la reasamblare. PS2 : Sper sa nu se inteleaga ca totul este scris in gluma, sunt probleme foarte serioasa dar in modul acesta pot sa ma mai calmez. Daca am jignit pe cineva cu lungimea postului imi cer scuze .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Motor 1.6 BSE Anterior: Aral Hightronic 5W40, consum ulei 0, usoare batai iarna primele secunde de la tacheti Curent: LM Leichtlauf HT 5W40, consum ulei cam 1l la 10k km, face spuma galbena la buson, nu mai apare bataia anterioara. Eu nu sunt multumit de LM si voi trece la altceva sau ma voi intoarce inapoi la Aral.1 point
-
Posibil ca nu ai vazut mesajul meu....ca a disparut. Ai firele.maro pt masa si rosu galben, pt plus - astea le alimentezi.1 point
-
Salutare tuturor... foarte multe postari, pareri. Intamplator am un atelier de montaj folii auto autorizat... sa va povestesc putin cum e cu foliile: - folia trebuie sa fie omologata in romania de importator, importator care o vinde catre atelierul de montaj - atelierul trebuie sa fie autorizat rar, pe omologarea oferita de atelier apare si nr de autorizatie a atelierului, daca nu are, omologarea nu este valabila - nu se poate omologa o folie montata anterior in alta tara pe masina pt ca nu se stie ce fel de folie este - timbrele sunt obligatorii conform legii pe toate geamurile foliate - pe spate se poate monta folie omologata cu orice trabsparenta - pe fata ansamblul geam + folie trebuie sa aiba 75% sa mai mult transparenta - transparenta se masoara cu un aparat special fara care firma nu poate fi autorizata pt montajul foliilor pe fata, dar poate monta pe spate - nu este legala montarea foliilor pe parbriz In consecinta: -nu montati folii la ateliere fantoma -nu se pot omologa folii montate in alte tari sau care nu au omologare -cei care cumpara omologari de pe net etc dau banii pe prostii, nu sunt valabile - omologarile se pot verifica la firma care a eliberat certificatul (pe langa omologare firma trebuie sa tina o anumita evidenta cu transparenta geamurilo etc) -foliile neomologate sau din bazar sunt doar niste bucati de celofan colorat care nu ofera protectie solara, care se decoloreaza in timp si care au un lipici de proasta calitatw Inca ceva pe rarom.ro se poate verifica daca o firma este autorizata rar pt montajul foliilor. Daca vreti sa va montati folii... incepeti de acolo.1 point
-
1 point
-
Daca e cu filtru de particule (DPF) trebuie sa indeplineasca normele 506.01/507.00 0W30/5W30 (long life de preferat)1 point
-
Uite ca si la mine face la fel si am Passat cu 1.4TSI. Cred ca problema este la capacitatea bateriei, la mine fiind de 47 Ah dar poate si de vechimea ei. Ma gandesc ca bateria fiind ceva mai slaba, alternatorul este solicitat mai mult decat normal si poate asta va duce la defectarea diodelor sau carbunilor mai repede.1 point
-
Nu e vorba de cate sunt pe strada. E foarte clar ca sunt mai multe 2.0TSI-uri, nu contesta nimeni asta. Cine a petrecut insa un pic de timp si in curtea frantuzismelor, cunoaste motorul respectiv ca fiind fiabil.0 points
-
Asa e, e puzderie de Clio RS 1.6 pe strada in comparatie cu 2.0 TSI0 points
-
Exemplul personal: sonda si ceas de dacie, sonda plasata in bloc in locul surubului de la supapa de presiune de pe circuitul de ulei. Vara pe caldura acul sta pe la 95-100. Din cate am citit si eu pe net temperatura la care te ingrijorezi si tragi pe dreapta este 120.-1 points
-
Salut, ai cumva documentatia si pentru rotile fata? As vrea sa fac si eu operatiunea asta. Mersi.-1 points
-
Andrei, pai care e diferenta intre Liqui Moly Diesel High Tech, 5W40 si Liqui Moly Top Tec, 5W40, in afara ca unul este semi sintetic si unul produs cu 'Synthetic technology'? care ar fi cel mai potrivit pentru BXE ul meu?-1 points
-
-1 points
-
De EDC nu zice nimeni ? Ce experienta are Renault cu dublu ambreiaj ? Eu m-as uita si la valoarea la revanzare a Renaultului. Cu cat e mai plina de briz-briz-uri si mai futurista va cadea in cap mai repede la revanzare. Moda si gusturile trec repede. De asta VW isi mentine valoarea. Face produse cat de cat ok tehnic, cu design relativ constant si care nu tine cont de canoanele modei.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00