Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.03.2016 în toate secţiunile
-
Motorul nu se ia dupa parerea unora si a altora. E ceva strict subiectiv si se face testdrive. Compromisurile pt o cilindree/putere mai mare de asemenea sunt consideratii pur personale pentru ca utilizarea difera de la o persoana la alta. Atat doar ca trebuie sa nu mai existe prejudecati si sa fie considerate si alte motorizari inafara 2.0TDI, mai ales TSI. Eu stiu ca inca suntem influentati de era romantica a dieselului 1.9TDI insa noile motoare de cilindree mai mica TDI si TSI ajung sa satisfaca nevoile cotidiene ale multora mult mai bine decat 2.0TDI. Atat doar ca trebuie renuntat la prejudecati si luate in considerare. Evident ca nu sunt pentru toata lumea, dar daca sunt excluse din start pe criterii complet nefondate si traditii din batrani nejustificate atunci e totul in van.2 points
-
Hello all Ma bate un gand serios sa schimb masina in primavara asta, Scirocco ajungand la 150k+ si 6 1/2 ani. Eram chitit pe un Golf 7 GTI, rosu, manual, cu diverse optionale, dar am vazut azi noul Renault Megane GT, care mi'a amestecat putin ideile in cap. Hai sa va prezint putin mai in detaliu dilema mea. Golf 7 GTI 220 CP, 250 Nm - Tornado Red, jante 18'', manual + optionale: climatronic, camera rear assist, cotiera fata, bixenon adaptiv, lampi spate led, oglinzi rabatabile, pachet iarna, privacy glass, composition media, kessy, dynamic light assist, app connect, selectarea modului de conducere. Pret dupa diverse discounturi: 26.5 k Timp livrare: 10 saptamani (zic ei, eu m'as astepta undeva la 12) Garantie: 2 ani producator + 2 ani importator Renault Megane GT, 205 CP, 280 Nm - Bleu Iron, jante 18'', automat + optionale: front assist, sign recognition, lane assist, light assist (am pus denumirile din "universul" VW, nu stiu cum se spune la renault), tapiterie alcantara cu scaune gen scoica (nu sunt chiar scoica, vezi poze), R-LINK 2 cu ecran 8.7'' + Bose. Renault vine cu foarte multe optiuni in standard, singurele minusuri fata de Golf ar fi DLA (nu stiu cum functioneaza light assist la renault, dar nu cred ca e dinamic) si camera, dar as avea senzori spate. Pret dupa diverse discounturi: 23.2 k Disponibilitate: pe stoc Garantie: 3 ani producator + am vazut ca au niste pachete pentru garantie extinsa. Am o mica reticenta la Renault, pentru ca nu stiu mai nimic despre marca si despre problemele ei in general, de aici si speranta mea ca poate obtin niste sfaturi din partea voastra. De asemenea, pana acum, 90% din km i'am facut doar pe VW, benzina turbo, suspensie sport, deci de la un GTI as stii la ce sa ma astept. Va las si niste poze, proaspete de azi din showroom. Sambata o sa apuc sa fac si test drive, sa vad cum se comporta si 4control (mare curiozitate) P.S.: Va rog nu incepeti cu afirmatii de genul "pai la 25k iti iei modelul nu stiu care, din anul nu stiu care". Dupa episodul Scirocco, cu 2 pistoane schimbate, doresc sa cumpar masina noua, cu garantie cat mai mare posibil. Numai bine Tudor1 point
-
Pana raspunde colegul vin si eu cu o impresie. Sa lamurim din start lucrurile, interiorul frantuzoaicei e sub cel al nemtoaicei. Dar frantuzoaicele au ceva in plus: stiu sa se vanda, sa isi puna in evidenta atuurile ( scaune/volan) si sa iti mentina atentia asupra lor. Intrumentarul digital e deosebit iar eu cred ca la motoare de cilindree mica nu se pricepe nimeni ca frantuzii. D-asta mercedes cumpara de la ei, d-asta bmw cumpara de la ei. Mergi cu masina, vezi ce "chimie" aveti si apoi ia o decizie. Asteapta-te la capricii din partea frantuzoaicei dar, parerea mea, asteapta-te sa fie mult mai "satisfacatoare". Totusi vorbim de 1.6 edc(205) vs 1.4 tsi dsg(150). Iar pretul e imbatabil raportat la pachetul oferit.1 point
-
Am zis doar ce am patit nu este nevoie sa arunci cu pietre...1 point
-
Tu ai partitii standard, nu trebuie sa-ti faci deloc probleme pentru spatiul de stocare al hartilor. Da, te intreaba daca vrei sa instalezi sau sa rulezi harta de pe DVD. Iti recomand sa-l instalezi. Nu-ti face griji ca nu gasesti WE, iti trimit eu daca-ti trebuie cu adevarat (verifica mai intai ce tari sunt acoperite de EE ca sa vezi daca WE iti sunt utile). Pt EE ai: Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Germania, Grecia, Elvetia, Italia,Letonia, Lituania, Liechtenstein, Norvegia, Polonia, ROMANIA, Moldova, Rusia, Slovacia, Slovenia, Suedia, Ungaria1 point
-
Zici sa nu iau OEM? Aveau la oferta cu cca 120 lei la PBN. De unde iau Bosch Aerotwin cuu 100 lei? Cat timp merge, merge bine Nu as mai lua masina fara automata, as lua din nou DSG daca urmatoarea va fi tot VAG. As lua BMW sa vad diferentele intre DSG si automata traditionala cu convertor de cuplu hidraulic. Multumesc! Nu este a doua masina, merg cu ea zilnic la birou dar stau aproape (7-10 km x 2), nu am deplasari/delegatii cu ea, merg in concedii, atat merg asta e si Octavia am dat-o la 84.000 km si avea 8 ani si jumate, si cu aceea am mers si mai mult pe afara cca 40 mii, dar atunci e adevarat am avut o perioada si masina de serviciu. Cand am luat G7-le benzina am facut calculele referitor la km parcursi zilnic, concedii, necesar de bagaje samd si am concluzionat (corect pana acum) ca nu am nevoie de Superb diesel 170CP (pe care il comandasem inainte sa comand Golful) si mai bine iau ceva mai mic, mai usor de condus (bezina+DSG) si parcat. Mai am un an in care vreau sa beneficiez la maxim de masinuta, anul viitor cand face 4 ani si o sa aiba cca 45 mii km o sa vad cat iau pe ea si sa fac un upgrade .. la ce inca nu m-am hotarat1 point
-
Pegasus sunt mai dinamice ca design. Am vazut ca exista si Pegasus Antracit, dar nu le-am vazut la noi - astea arata genial. Le-am vazut live pe amandoua, e greu de ales, tine doar de gusturi. Pegasus macar au un stil, Modus mi se pare ca nu au un stil anume de design, sunt "ceva". Totusi, personal as alege rotile pe 19'', oricare dintre cele 2 variante. Amandoua dau excelent, le-am vazut atat static, cat si in rulaj. Ai oricum talon mai mult decat am la 18'' pus pe Superbul 2, nu se pune problema sa fie inconfortabile.1 point
-
Era vorba de echiparea L&K, unde tipul pielii si culoarea nu sunt optionale. Ai de ales doar intre alea, nu poti selecta stofa la nivelul de top.1 point
-
La diesel se înnegrește imediat. Am pe undeva un Castrol (hidraulic) , pe etichetă scrie termen de garanție 2 ani! Constructorul,chiar RAVENOL, pe site.ul lor recomanda schimbarea uleiului după un anumit număr de km parcurși sau după o perioadă de timp!!!!1 point
-
Ok, ai dreptate, pe mine tot nu mă convingi să le amestec. Vreau să folosesc aceeași marca de ulei, nu vreau să.i schimb peliculă formată pe piston și cămașă ,vilbrochen etc. În topic cineva spunea ca RAVENOL recomanda ca dupa al 3 lea schimb se văd performanțele uleiului. Dc?! Pt ca se subînțelege ca vezi Doamne abia atunci ai numai RAVENOL pur în motor fără alte amestecuri. Deci, cine are dreptate ?! Oricum am părereaea formată, voi căuta 5w40 RECENT fabricat de la Ravenol și.l voi schimba. Dacă nici atunci nu.mi place voi spune aici. Știu logan 1.4 benzină cu Gpl , are 500k km pe taxi si merge de n.are aer... Liqui Molly folosește! App, ce bun era un ceas pt presiune ulei!1 point
-
1 point
-
+1 km peste 34000 masina merge "ca noua" .. asteptam aprilie sa mergem la a 3-a revizie anuala .. ii trebuie stergatoare noi .. cel din dreapta s-a ciupit de la gheata iarna asta .. no other problems .. urmeaza si schimbul de anvelope .. vara asta trips in Grecia si Bulgaria si posibil un trip in tarile baltice sau Elvetia nu as inlocui masina cu nimic .. dar pentru anul viitor ma gandesc la variante .. seria 5 break sau un crossover/SUV .. oricum automate, mi-a intrat in obisnuinta1 point
-
Eu m-am referit la masina mea cu LM4100 (ca ma uit la el de vro 2 ani spre rusinea mea).Dv puteti alege ce doriti Dupa parerea mea .....cam tot ce este LM este bun.La motoarele astea cu km mai multi mergea 5w50 sau 5w60 (pentu ca tot sintetice sunt si au viscozitate mai mare la cald).Dar tot castrol a luat-o inainte.Acest sortiment de LM 5w50 nu a aparut si la noi.1 point
-
eu as merge pe asta la ALH http://www.emag.ro/ulei-motor-liqui-moly-diesel-high-tech-5w40-5l-2696/pd/D6R1GBBBM/1 point
-
Dolfin, nu ca te as crede dar de ce s ar mai produce alt motor în afara de acel 2.0? În București consuma mai puțin decât 1.6, pe autostrada mai puțin, etc, etc. Eu nu mai înțeleg nimic. Nu mi rămâne decât sa merg cu ea. Din păcate 2.0 nu au la reprezentanță. Asa ca o sa îl compar cu rasnita mea1 point
-
Verifica daca am ales bine vw pe care il; ai si vezi alege variantele http://www.oilmag.ro/uleimotor/schimb-ulei-si-filtre-revizie-vw-golf_iv_(1j1,_1j5)-1.9_tdi-fpu_tp-51-40-601.html sau aici http://www.oilmag.ro/uleimotor/ selectezi auto unde de incadreaza si ce doresti si de aici daca vrei aditiv http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditivi-ulei-liqui-moly-c-73_74.html Eu am pe benzina 16 16v AZD si am de 2 zile schimbat cu LM 4100 5w40 +ceratec LM cumparate de la selgros cu preturi bune .Ulei 113ron 4L si ceratec (Tratament motor) parca in jur de 50 ron .Inainte aveam castrol 5w40 si la 8000 se km imi halea "sau se halea singur" in jur de 700 grame .Intradevar ,cum spunea cineva ,ca acum motorul merge mai cremos.Am in jur de 300 000 km si se comporta bine.Ramin la parerea ca la km astia pe care ii are masina mea merita un aditiv Parerea mea este sa nu speli vreodata motorul in interior cu vro Solutie "Engine Flush sau cu orice solutie ,...........ca sa nu-l speli de tot .Pe cine am auzit ca au folosit solutie pentru curataretoti s-au plins,au avut diverse probleme ulterior.1 point
-
Mie mi se pare destul de interesant un motor 1.8T cu 320nm. Sa nu uitam ca 2.0TDI de generatie actuala are 340nm, iar in primii 2 ani de MQB aveau chiar 320nm. Apoi generatiile precedente de GTI aveau 280nm si R-ul 350nm. Tocmai pt ca in oras conduci cuplu, mergi pe plaja de cuplu devine un motor foarte interesant si versatil.1 point
-
Cineva spunea ca un ulei sintetic este garantat 24 luni, iar cel mineral 12 luni! Uleiul este produs din petrol, dar aditivii nu.și pierd proprietățile în timp?! Oricum îl voi schimba cu 5w40 (poate o fi din cauza uzurii motorului), dacă nu, trec la altceva.1 point
-
@Dolfin In Bucuresti!!!! ( caci il tot dai exemplu) motoarele euro 6!!! consuma direct proportional cu cilindreea. 1.6 consuma mai putin ca 2.0 daca vorbim de motoare diesel. In cazul pd-urilor te contrazic din nou si vin si spun ca 2.0 pd consuma mai putin ca 1.9 pd. Din nou, in Bucuresti!!! Pe testate nu pe citit din reviste si de pe forumuri. Ti s-a atras atentia, nu impune parera ta ca fiind adevar absolut. Poti spune ca pentru tine 2.0>1.6 situatie in care tot ce ai scris are valoare dar nu generaliza. ps: pe testate ca 1.6tdi e6 consuma mai putin de 10% (mediu) in Bucuresti...caci atat consuma 2.0 tdi 150 cp e6.1 point
-
Eu nu vorbesc de situații excepționale. Putem pune în balanta acel km din vârful unei autostrăzi pe care o vad o data pe an cu o traversare a Bucureștilor la ora 5 cu ceva ploaie? Sunt situații și situatii Eu vorbesc de uz zilnic. Masina de familie. Ocazional umpluta cu bagaje.1 point
-
Fa schimbul mai des pe la 7500 de kilometrii ca la cati km are in bord masina eu zic ca e destul de bine. Vara poti baga 10w40 ca e mai vascos si iarna 5w40.1 point
-
Sa nu luati uleiurile contrafacute din link-ul de mai jos de la fel si fel de comercianti ca nu stiti de unde provin: http://www.4tuning.ro/piese-si-accesorii-auto/uleiul-de-motor-contrafacut-in-rusia-a-inundat-toata-europa-de-est-28898.html1 point
-
1 point
-
ACT nu inseamna oprirea pistoanelor in cilindri ca doar sunt legate toate de acelasi ax vilbrochen. ACT, cum se vede si in filmuletul asta, functioneaza prin oprirea injectiei. Tehnologia exista pe motoarele V8 de la audi de ceva vreme... Personal am testat 1.4 tsi 150 act si crede-ma ca nu se simte absolut nicio diferenta....ba chiar motorul reuseste niste acceleratii partiale foarte frumoase in modul 2 cil...Daca nu citesti pe bord 2 cylinder mode nu iti dai seama ca functioneaza.1 point
-
1 point
-
A inceput 2016 si pentru CC. Cu ajutorul lui @F l o r i n (P.S: Multumesc mult pentru rabdare si ajutor!! ) am dus pana la capat (aproape ) retrofit-ul pe care mi-l doream de ceva timp incoace, anume, interior complet CC 2014 ~Exclusive~ cu: - scaune ventilate, incalzite, reglabile full-electric, memorii si masaj la sofer - bancheta spate incalzita - tapiterie bi-colora Desert Beige/Black in 4 locuri - consola central + bord model Facelift - trimuri Dark Aluminium cu iluminare ambientala - manere deschidere portiere iluminate - iluminare ambientala tunel median ( !proiect propriu! ) - Warning Lights usi spate Mai raman cateva detalii de pus la punct intr-o vizita ulterioara dar, per total, sunt extreme de incantat. Urmeaza sa ii fac si un detailing complet interior ca la carte pentru a fi exact ce trebuie, asa ca nu va luati de praful care s-a depus in urma montajului! .1 point
-
cel mai bine, verificati inainte de montaj. In general cel de la ambreiaj, este defect - cel de la frana cand are probleme, iti aprinde martorii la bord, etc1 point
-
Sa traiesti nepoate ! https://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jetta_IV--TDI/Interior/Trunk/Trim/ES308982/ Asta ?1 point
-
1 point
-
Salutare , ceva de genul aud si eu, mai ales la frig.Cu o roata pe bordura, am reusit sa prind acest scartait la apasarea botului masinii : Aveti idee de la ce ar fi? La revizii au zis ca totul e ok...1 point
-
Si la mine tot fisa nr3 a facut fite. E naspa ca e o problema marunta dar daca pica departe de casa nu e o experienta placuta. Pe mine m-a lasat cu un gust f amar toata experienta, poate aveam pretentii prea mari de la o masina noua de aproape 20000 euro.1 point
-
salut am rezolvat problema cu apa, respectiv garnitura de la filtru de polen era dusa, am inlocuit-o si cu asta s-a rezolvat1 point
-
Pe viitor evit benzina de 95...am sa bag doar de 99+ de la mol si gata ca nu are rost sa mi fac bube in cap pentru 70 de bani...0 points
-
pai inlocuirea din motor e una... iar valabilitatea pe raft e cu totul altceva. Dupa 2 ani de stat pe raft si pus in motor, se considera ca uleiul e nou si il schimb la intervalul specificat.. nu se scade din timp sau km... Si nu se inegreste imediat... eu folosesc Ravenol VMO de multi km, il schimb la 7500 km si a curatat motorul, iese maroniu la schimb... daca tii uleiul in motor pana se termina cu proprietatile lui... da, se va innegri...0 points
-
Se poate sa imi fi aprarut erorile astea de la furtunul ce iasa din canistra (1J0 201 160 D) si care trece prin spatele vasului de expansiune? A fost crapat fiindca "s-a copt" de caldura. Sa fi tras "aer flas" pe acolo si deaia sa fi aparut eroarea? L-am taiat mai scurt, incalzit la bricheta si pus la loc pana iau unul nou. Am sters erorile si dupaceea nu au mai aparut, dar trebuie sa scanez din nou sa vad daca a aparut ceva intre timp. Din cate am mai citit aceste 2 erori sunt cumva legate una de cealalta? Nu am simit nici o diferenta (de putere sau relantiu care sa fluctueze) in comportamentul masni. Address 01: Engine Labels: 06A-906-018-AGU.lbl Part No: 06A 906 018 CG Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Coding: 04000 Shop #: WSC 00046 2 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A-1 points
-
Salutare oameni buni. Am si eu o intrebare. Am un audi a4,b5 avant din 2000 si vreau sa o incalt cu niste jante pe 16 , 7,5 j, et 35, 5x112. Ce ziceți? Pot să le montez? Se potrivesc?-1 points
-
In parcurs zi de zi, prin Bucuresti, 2.0TDI va consuma mai putin fata de 1.6, sunt useri pe forum care sunt dovada vie. Nu este ca la 2.0TDI PD care consuma clar mai mult ca 1.9TDI PD.-1 points
-
-1 points
-
offtopic pana la urma nimeni nu e obligat sa faca ce spunem noi. Daca eu consider ( bazat pe experienta proprie) ca 2 uleuri diferite nu fac spuma, asta o sa spun. Iti fac amestec si de 4 uleiuri si nu o sa spumeze. Exact cum spune colegul mai sus, spuma ce o vezi tu pe buson e condens. Daca uleiul face spuma, acea spuma nu o sa fie vizibila pe busonul de ulei, ca nu se evapora din baie sa ajunga tocmai sus la buson, dar ai uitat sa gandesti acest lucru. in hidraulica este foarte tratat acest subiect, al spumarii, tocmai ca afecteaza efectul de pompare si tocmai de aceeasi toti producatorii au mare grija sa puna aditivi antispumare in uleiuri. DAR SPUMA ACEEA NU ARE LEGATURA cu mazga de pe busonul de ulei.... Pe vremuri, cand uleiurile nu erau aditivate antispumare, aparea problema asta, dar aparea si cu un singur tip de ulei in motor...-1 points
-
Declinarea actuala de 1.6 TDI are 110CP si se misca frumos masina (vorbesc de G7), asta pana iei 2 persoane la bord (170Kg), moment in care mai sus de viteza a 3-a esti penalizat la reprize. Pe spatiul vestic sunt multe 2.0TDI de 110CP care au echipat in general masinile mai mari, ex. Passat, asta pentru o fiabilitate sporita pentru masinile de companie, si nu in ultimul rand pentru taxe, in Austria se taxeaza si puterea. 1.6TDI este un motor reusit, care este o varianta foarte buna pentru a evita o serie de taxe si pentru a tine costul de achizitie mai redus. Daca insa poti alege 2.0TDI, la nivelul de taxe din RO, pentru o masina care ajunge la 2t incarcata, alegerea este evidenta. Nu uita de fiabilitate. Mi-am spus argumentele, inchei si la sugestia moderatorului.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00