Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.03.2016 în toate secţiunile

  1. A mea BKC la 290 000km consuma 600ml la 10 000km. Cel mai mult din astia 600ml ii consuma VARA la temperaturi ridicate si cand parcurg distante foarte mari, gen 800km intr-un singur drum sau cand fac un drum si conduc putin mai sportiv decat de obicei (transfagarasan/transalpina). Am repetat a mia oara, verificarea uleiului se face in felul urmator, la schimbul de ulei cand pui ulei proaspat, torni ulei pana sus sub prima indoitura de pe joja, nu pana la zona hasurata. Apoi dupa 10 000km poti verifica unde iti este nivelul de ulei, el oricum se pierde prin vaporii care se duc pe epurator/furtune/pe la turbina putin, si se acumuleaza. Diferenta intre indoitura de sus de pe joja si indoitura de jos e de aproximativ 0.8-1 Litru. Deci sunt absolut sigur ca sunt unii care se jura ca nu le consuma masina ulei dar defapt le consuma, insa nu stiu ei sa-l contorizeze. Senzorul de nivel ulei scazut se aprinde ABIA CAND AJUNGI CU ULEIUL SUB ZONA HASURATA, sub minim! Asta inseamna ca masina ti-a consumat 1 litru de ulei deja. Uleiul se verifica pe o suprafata plana, la 5-10 minute dupa oprirea motorului, si se verifica doar asa, dupa ce motorul este cald, uleiul este cald, si se scurge in baie dupa 10 minute. Orice masina consuma ulei, si asta nu e tocmai un lucru rau.
    2 points
  2. Trebuie sa urce la 270-300 rpm in primele secunde
    1 point
  3. Am incercat o simulare pentru 2.0 TSI DSG HL si cu niste dotari decente zic eu, fara navigatie si alte chestii fancy pentru mine (gen sunet, kessy, etc), dar cu destule dotari, am ajuns la 36.700 EUR pret de lista. Probabil ca dupa reduceri + rable , carute, etc :), se poate ajunge la 32-33k maxim, un pret bun zic eu.
    1 point
  4. @Dolfin In Bucuresti!!!! ( caci il tot dai exemplu) motoarele euro 6!!! consuma direct proportional cu cilindreea. 1.6 consuma mai putin ca 2.0 daca vorbim de motoare diesel. In cazul pd-urilor te contrazic din nou si vin si spun ca 2.0 pd consuma mai putin ca 1.9 pd. Din nou, in Bucuresti!!! Pe testate nu pe citit din reviste si de pe forumuri. Ti s-a atras atentia, nu impune parera ta ca fiind adevar absolut. Poti spune ca pentru tine 2.0>1.6 situatie in care tot ce ai scris are valoare dar nu generaliza. ps: pe testate ca 1.6tdi e6 consuma mai putin de 10% (mediu) in Bucuresti...caci atat consuma 2.0 tdi 150 cp e6.
    1 point
  5. la orice reprezentanta VAG de regula le au pe stoc. furtunul - 1K0145838N, in jur de 340 lei pe original, sau in jur de 200 lei aftermarket
    1 point
  6. Gabi te felicit pentru modul cum actionezi si pentru faptul ca nu pasezi problema. Nu este normal ca tu sa pierzi bani din cauza unor vicii de fabricatie. Inarmeaza-te cu rabdare si toate documentele necesare, sesizeaza si solicita remedierea tuturor defectelor, daca refuza cere-le in scris si consunlta un avocat. Recomand si o adresa catre ANPC, vor demara sigur o ancheta si vei avea un raspuns oficial in maxim 30 de zile. Nu e normal, tu ai fost de buna credinta si ai achitat masina iar ei ti-au vandut un bun care nu corespunde dpdv tehnic cu specificatiile producatorului. In final vei avea de castigat dar asta costa timp, nervi si bani... Atentie cu punctul 3, poate fi un defect grav de structura si implicit siguranta. Daca o lasi la vopsit cere-le sa indeparteze masticul in prezenta ta pentru a verifica calitatea si integritatea sudurii pe elementul respectiv. Posibil ca masina sa fi suferit o avarie ulterioara si sa fie reparata superficial. Stalpul ala este un reper foarte important. Bafta!
    1 point
  7. Fiindcă teoretic se poate vorbi la infinit, încerc să aduc mai la subiect problema. Dacă ar fi sa aleg intre motorul pe care îl am acum și 2.0 150cp, l aș alege pe 1.9 105 cp. În 500k km nu am simțit vreodată ca nu pot depăși sau ca îmi moare în mers (problema cu insuficienta puterii în depășire consider ca tine mai mult de abilitățile șoferului de anticipare, exceptând situații excepționale) . Tot ce imi doresc este ca 1.6 110cp să nu îi fie inferior. Conform specificațiilor au același cuplu, 1.6 chiar pe o plaja ma întinsă a turatiilor. Ceea ce cred că e mai bine.
    1 point
  8. Synpower Xtreme MST C3 5w-40 am vazut la Carrefour pe raft 220 ron 5l
    1 point
  9. Colegul @nebunu1234 spune in mai multe posturi consecutive ce nevoi are de la masina si ce stil de condus are, dar noi tot ce putem face e sa recomandam invariabil 2.0TDI. In tara asta daca nu ai 2.0 TDI, inclusiv pe Fabia daca s-ar monta, nu are sens sa-ti iei masina. Bine ca e plin Vestul de 1.2 TSI, 1.4TSI si 1.6TDI, noi in Romanica stim una si buna: 2.0 TDI sau nimic
    1 point
  10. Poate fi din cauza sistemului hidraulic de schimbare a vitezelor. Problema banuiesc ca nu apare cand esti intr-o viteza ci la chimbarea vitezelor ... din 5-4 sau 4-5, moment in care da eroare, (pe bord clipeste afisajul care indica viteza) si nu mai poti accelera. Dupa ce tragi pe dreapta si opresti/pornesti masina....functioneza normal pana la urmatoarea eroare de schimbare a vitezelor. ?!? Trebuie scanata, verificate erorile, eventuale reparatii la sistemul hidraulic apoi facuta adaptarea....
    1 point
  11. Tocmai ce am gasit si niste poze mai faine facute inainte sa ridic masina. Stie cineva la cati km se face reumplerea cu AdBlue? am ajuns la 4000 si ceva de km si nu a aparut niciun mesaj. Din cate am mai citit, unii ziceau ca pe la 3500km.
    1 point
  12. posibil si colector cu probleme la motoras.... am atasat poza cu lipiturile despre care ti-a scris Kelu - ti-am incercuit cu rosu, in poza.
    1 point
  13. 1 point
  14. Chiar ca sunt mult, si nu cred ca sunt exagerari. Nu cred ca ii e drag nimanui sa stea prin service-uri, sa se certe cu service-uri si importatori, in loc sa se foloseasca de masina pe care a platit-o. Dupa primele 2-3 probleme m-am gandit ca ai nimerit tu o masina care a fost rebutata si retusata, sau ca ai avut ghinion. Dar la cate probleme ai acumulat...nu mai e vorba despre asta. Succes! si tine-ne la curent.
    1 point
  15. 1.6 tdi are M5 pe Octavia si are treptele foarte lungi (in opinia mea), mai ales 4 si 5, sunt pretabile doar pentru depasiri "in lung de linie" sau croaziera pe autostrada. Problema e rezolvata de echiparea DSG, se misca foarte bine pe motorizarea asta, masina pare mai sprintena decat cei 110 cai. DPDV strict al alegerii intre motorizari, intre 2.0 TDI M6, as lua oricand un 1.6 TDI DSG, costa cu doar 60Eur mai mult 1.6TDI DSG Dar, nu te vei mai putea lauda prietenilor si vecinilor ca ai 2.0 TDI, iar asta e foarte important la romani
    1 point
  16. La 5000km rulati mi-a aprins becul.Am completat 500ml.Becul se aprinde cand mai am doua linii pana la minim.Cu 500ml nivelul pe joja a fost maxim.Pe la 7500km becul s-a reaprins.Am completat 400ml.Sub 10000km becul se va aprinde si voi face schimbul.In concluzie:la 10000km Motul specific 5w40 consuma cam 1,3-1,5 l.Motorul Aqm(sdi)are 290000km fara interventii.Mult sau putin consumul de ulei?Ma gandesc ce solutie voi adopta:daca sa merg in continuare pe 5w sau sa trec la 10w.Am luate deja un schimb de xclean si unul de 6100 synergie.Motorul nu gazeaza,nu scoate fum in vreun regim(exceptie face dacs pin motorina de petrom=fum negru).
    1 point
  17. Si la mine a fost produs in 2012 si pus in masina in 2014 si nu au fost probleme.
    1 point
  18. 3C0145117F - codul pentru cele 2 garnituri care vin pe furtun.
    1 point
  19. Nu se aprinde becul din pacate, pt ca presiunea sta pe undeva la 1 bar. Becul se aprinde sub 0.5 bar NU mai merge asa cu masina !!!!
    1 point
  20. Multumesc pentru sfaturi,am mers pe VOLKSWAGEN Original Special Plus 5W40 Pretul nu mi s-a parut urias..244 lei 5L
    1 point
  21. NU prea se duce releul. Si afirmatia aluia ca ajunge curent la claxon dar ca e releul dus nu tine. Schimba persoana.
    1 point
  22. Pe ce canal sau cum ai vazut cantitatea injectata de carburant?Scoate mufa din egr si vezi cum se comporta.
    1 point
  23. Sper sa nu va suparati daca se baga si un "dizelar" in discutie. Stiu ca se vorbeste strict de TSI si FSi, eu ma refer in general la benzinare din care se scot cat mai multi cai. De aceea cred ca nu sunt total offtopic. Nu vreau sa ma dau mare chimist (pt. ca nu sunt), doar vreau sa explic anumite lucruri ce pentru unii (cei care nu stiu deja) pot fi folositoare, pacat ca-i cam mult de citit ... 1. Cu cat vrei sa "storci" mai multi caluti la aceeasi cilindree, cu atat cresti raportul de compresie (ma refer la proiectarea motorului). Cu cat cresti rap. de compresie cu atat riscul de detonatii creste. De aici si necesitatea utilizarii unei benzine cu CO mare la motoare din care se scot foarte multi cai, raportat la cilindree. 2. Cu cat presiunea atmosferica e mai mare, cu atat fenomenul "Knock-knock" e mai accentuat. De exemplu, daca la mare folosesti CO98, la altitudini foarte mari (3000m) ajunge CO95. Oricum, e mai probabil sa-ti tacane motorul pe litoral decat la cota 1400. 3. Cifra octanica reprezinta "rezistenta" benzinei la autoaprindere (detonare) la compresie. Nu are legatura cu deflagratia (arderea propriu-zisa) si nici cu puterea calorica. Ea se masoara in mai multe feluri (indicii: RON si MON). Intotdeauna RON>MON. In State se afiseaza la pompa media celor doua, care se mai numeste si indice AKI (Anti-Knock Index), pe cand in EU se refera doar la RON. De exemplu, benzina noastra de 95RON,o gasesti in State la aprox. 91AKI (max. este 93). RON = "Research Octane Number" MON = "Motor Octane Number" RON este aprox. MON+9 Izo-octanul are cifra octanica 100. N-Heptanul are cifra octanica 0. Amandoua intra in compozitia benzinei pe langa alte multe hidrocarburi cu CO intermediare. Deci este greu sa faci analiza chimica si sa aflii CO matematic. Ca sa prepari o proba cu CO de 95 (chimic procentual), se amesteca 95 parti izo-octani la 5 parti n-heptani. Atunci cand se face analiza unei benzine pentru a se afla CO (RON sau MON), se face doar o comparatie (nu se face analiza chimica pr.-zis) cu o benzina de referinta, cu CO cunoscuta. Desigur, sunt aparate care "substituie" acea proba de referinta. Deci in realitate, cand spui ca are CO95, spui de fapt ca se comporta ca si una de 95 (una etalon). Aflarea lui RON sau MON se face pe cale dinamica, folosindu-se un motor etalon. In principiu, motorul este acelasi si pentru aflarea RON si MON, difera "stresul" la detonatie la care este supus combustibilul (preincalzirea combustibilului, turatii mari, avans pe o plaja mai larga). Mai pe romaneste RON se apropie mai mult de utilizarea normala a unui motor auto, pe cand MON ca si cum ai avea de gand sa-l "coxezi" in regim de rally. Va intrebati probabil uni dintre voi, cum e posibil sa fie benzina si RON100, si de mult peste 100 (cea de rally). Explicatia e ca sunt si alte substante mai rezistente la detonatii decat izo-octanii. Metanolul are 113, etanolul are 116. Deci cand se trece de 98, nu mai e vorba de super-distilare ci se face uz de aditivi. In acest caz se modifica si alte proprietati ale benzinei, mai ales cifra calorica (vezi cele de rally). De exemplu, Petrom Top Premium 99+ are RON99 si MOT86, deci s-ar traduce ca un AKI93 (in State). Spun asta pentru ca daca gandesti logic, in procente, nu pricepi cum e posibil sa existe benzina cu CO mai mare de 100. De fapt este o evaluare, care intrece sistemul de referinta. Benzinica buna de liniute "sare" de 100RON (cifra octanica nu lei :) ) Intrebarea mare in Romanica, apropo de benzinica este: Cat are in realitate cea de 95RON? Are atat sau mai putin? Neincrederea e mare! De aici si toate discutiile in contradictoriu. Nu avem varianta decat, "pe probate", impresii, si cateodata placebo si subiectivism. Eu unul nu cred ca cea de 95RON e 95RON, in realitate. Asta-i parerea mea!
    1 point
  24. Eu as alege 2.0 150cp pentru ca se circula in Romania nu in alte tari unde exista autostrazi. Daca pe autostrada poti merge constant cu 1.6tdi si depasesti pe banda 2 fara ca cel depasit sa accelereze sau sa vina alta masina din fata, la noi in tara nu de putine ori am patit ca cel pe care il depasesc sa accelereze (atunci s-o fi trezit....). Pentru astfel de situatii e mult mai ok 2.0. Pentru un mers constant si un om linistit 1.6 tdi e suficient in 99% din situatii, dar daca tot iei masina noua eu zic sa faci un salt mai mare de 1.6 tdi si sa iei 2.0 tdi. Cel mai bine e sa faci un drive test cu ambele motorizari. Personal as alege motorul mai puternic in detrimentul dotarilor care se pot pune ulterior.
    0 points
  25. Salutare, Rugaminte mare; nu ma pricep ce inseamna aprobare 505.1 si alte nebunii pe-aici. Am un VW Bora 1,9 TDI din 2001, ALH cu motor de peste 4-500.000 de km (nu stiu exact cati), motorul a fost refacut acum vreo 50.000km (chiulasa, segmenti, etc). Motorul merge superb, consuma 4,8 la drum lung si incarcata, totul ok, dar mananca Castrol Edge Titanium 5w40 de parca ar fi Coca Cola. Dupa 3-4000 de km, mi-a consumat cam 0.6L. Mecanicul mi-a recomandat Liqui Moly, am intrat la ei pe site, am introdus modelul masinii acolo, dar nu-mi arata si mie 1 sau 2 optiuni ci peste 10 variante de ulei. Rugaminte: spuneti-mi si mie ce ulei sa-i pui de la LM si la cat sa-l schimb. Sa fie intre 200 si 300 de ron ca oricum dadeam 180 RON pe Castrol. si sa fie bun, prefer calitatea in fata unei economii de 20-30 de lei. Mutumesc in avans!
    0 points
  26. Este in termen, din stoc, asa am si eu si nu vad sa fie o problema.
    0 points
  27. Made in Germany, din 2013, vandut in 2016!
    0 points
  28. Te referi la mersul cu viteza constanta? Cred ca functioneaza doar la cei cu filtru DPF cu regenerare activa... la cei cu aditiv nu.
    -1 points
  29. Atat la un VW Golf IV, 1.6, motor BFQ, cat si la un Mercedes-Benz E320 4MATIC, (ambele fiind benzinare), de aproximativ 3 ani folosesc uleiul LM Leichtlauf HT 5W-40, ulei de care sunt foarte multumit. Anterior foloseam Castrol Magnatec 5W-40 (adus din Germania), ulei la care am renuntat deoarece: ...inainte de a pleca la un drum mai lung am facut schimbul de ulei motor la Mercedes, a doua zi dimineata am plecat la drum, dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada sa bem o cafea. Inainte de a repornii la drum am verificat nivelul uleiuli si am fost socat sa vad ca uleiul se inegrise dupa doar 1000 km, fapt care nu este normal la un motor pe benzina. Precizez ca intodeauna asist la manopera cand se face schimbul de ulei, chiar daca de ani de zile fac schimbul de ulei la acelasi service/om, totodata precizez ca intotdeauna dau drumul la uleiul vechi pe la busonul de golire a baii de ulei, NU folosesc metoda prin aspirare a uleiului vechi din baie. Dupa acest incident, inainte de a pleca din nou la un drum mai lung am facut din nou schimbul de ulei la acelasi Mercedes, insa folosind Liqui Moly Leichtlauf HT 5W40. Am plecat la drum, tot dupa aproximativ 1000 km am oprit la o benzinarie pe autostrada unde am verificat uleiuli, si am fost fericit sa constat ca uleiul nu se inegrise deloc, arata ca nou. Asta ma convins ca acest ulei Liqui Moly este bun, sau cel putin mult mai bun decat Castrol Magnatec 5W-40. Am "prostul" obicei sa fac schimbul de ulei motor la aproximativ 8.000 km, in acest interval uleiul/motorul se comporta foarte bine, nu stiu pana la maxim cati km se comporta foarte bine, ca nu am incercat.
    -1 points
  30. Nu am idee in legatura cu lampile oem. Mufele adaptoare sunt facute de altcineva, nu sunt oem corect ?
    -1 points
  31. Solutia este 2.0TDI in cazul tau. In conditiile descrise va consuma mai putin fata de cel de 1.6TDI.
    -1 points
  32. Sa nu luati uleiurile contrafacute din link-ul de mai jos de la fel si fel de comercianti ca nu stiti de unde provin: http://www.4tuning.ro/piese-si-accesorii-auto/uleiul-de-motor-contrafacut-in-rusia-a-inundat-toata-europa-de-est-28898.html
    -1 points
  33. Poate sa tina si 5-10 ani daca nu a fost desfacut si depozitat cum trebuie, doar e produs din petrol care nu are termen de expirare.
    -1 points
  34. In parcurs zi de zi, prin Bucuresti, 2.0TDI va consuma mai putin fata de 1.6, sunt useri pe forum care sunt dovada vie. Nu este ca la 2.0TDI PD care consuma clar mai mult ca 1.9TDI PD.
    -1 points
  35. Cand masina este incarcata dupa specificatiile lui motorul de 1.6TDI este mult subdimensionat. Cu tempomatul la 170Km/h in portiunile de urcare pe autostrada scazi la 110-120Km/h pentru ca nu poate mai mult. In regimuri de viteza de pana in 100Km/h nu se poate depasi decat lansat, nu ai nici o rezerva de putere pentru siguranta. Motorul de 2.0TDI aduce siguranta in condus si nu in ultimul rand consuma mai putin fata de 1.6, care in sarcina isi duhul.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!