Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.03.2016 în toate secţiunile
-
Dupa aproape 11 ani si 11 luni locul de parcare al Leon-ului (care implimente 16 ani in curand) a fost ocupat de un GTI. Masina a fost inmatricula prima oara in Aprilie 2015 si are 27k km (25.4k in momentul achizitiei, restul pe drum). Pe langa motorul 2.0TSI cu 220cp si 350Nm, masina mai are ca dotari extra urmatoarele: - faruri bixenon adaptive cu DRL led si cornering - jante aliaj Austin 18" - navigatie Discover Media + MFA Premium - stopuri si proiectoare cu led - senzori de parcare fata si spate + ParkAssist - senzori de lumina si ploaie Pana acum toate sunt bune si frumoase, inca incerc sa ma obinuiesc cu noua pozitie de condus. Pentru cei inalti campul vizual este restrictionat de plafon, iar tapiteria neagra nu ajuta deloc (desi arata bine ). Motorul trage mult mai bine fata de 1.8T si 2.0TFSI, diferenta de cuplu este evidenta de la primele acceleratii. Insa mi se pare ca raspunsul este putin intarziat. Sound-aktuator-ul inca nu mi se pare foarte deranjant. Are momente cand ar fi trebuit sa se abtina din bazait (gen acceleratii pe autostrada) dar in general pare ok. Suspensia filtreaza bine denivelarile chiar si cu jantele de pe 18". Chiar daca este usor cam zgomotoasa cu jantele astea, se simte ca lucreaza din greu si nu te zgaltaie mult. Stabilitatea este buna, iar ruliul destul de redus. Chiar daca are aceeasi greutate ca si Leon-ul, desi VW se lauda ca ar fi scazut-o mult de-alungul timpului, masina pare mai usoara. Tind sa cred ca motorul mai usor (cu toate inovatiile din plastic ) ajuta la o distributie mai echilibrata a masei. GTI-ul mi s-a parut ca subvireaza destul de putin. Interiorul este bine lucrat, desi vad ca au pus accent pe partea din fata. Spre exemplu, fetele de usi au un material moale in partea superioara doar in fata. Usile din spate, desi arata similar sunt in totalitate dintr-un plastic dur. Pics: De facut: - RAR + inmatriculare - spalat tapiteria (era destul de murdara cand luat-o, au curatat-o baietii de la autohaus cat de cat dar mai trebuie) - detailing exterior (la achizitie am primit si niste holograme fine tot de la baietii de mai sus) - pus ceva protectii pe pragurile interioare - jante de iarna - covorase pentru iarna si tavita pentru portbagaj1 point
-
1 point
-
Rudi,ce am facut eu sunt mici modificari,sper sa ajung sa fac mai multe pe viitor,in special la exterior.Ceasurile sunt albe cu afisaj rosu,toate telefoanele cu care fac poza le scoate portocalii,nu stiu de ce.cat despre culoare,sincer am vrut sa las un echilibru intre luminile din interior,desi le-am schimbat eu,pot sa pun alb oricand in loc de acel rosu,sa vedem...cat de repede ma plictisesc de rosu,oricum la ceasuri ma asteapta o "calatorie" lunga in ceea ce consta modificarile.Cam asa se prezinta,desi si in poza asta (de pe net) tot portocalii se vad Pt. spalator am luat 5m de furtun cauciucat (cel plasticat la indoire face dop) si am facut traseu prin spate pe la bara (sa nu zic bandou),prin spatele plasticelor si nu a fost nevoie de lipit/carpit,totul sta ca si cum asa a fost. Duzele sunt de pe ceva model volvo,etc (le-am vazut pe raft,le-am luat,nu mai conteaza) Am luat o a doua pompa,care am legat-o cu o siguranta de 5A pe acelasi circuit de 12V si pe canalul de la stergator spate.(pompa la vw e chiar in bidon,nu are 2 duze in care 1 intra apa si a 2 a prin care iese,ambele scot apa).Gaurile si pozitionarea a fost usor din moment ce barile erau deja cu suportul de plastic/cercurile in bara (interior) in caz ca ar fi venit masina din fabrica cu spalator.Astfel nu am problema atunci cand vreau sa spal doar parbrizul,jet-ul ramane la fel.cand imping spre bord se actioneaza spalatoarele far+luneta.Am testat 2 legaturi: 1.Pe pompa originala,fara a 2 a pompa cumparata,am pus un singur circuit cu racorduri in "T"sa alimenteze toate 4 duzele,legate 2x2 astfel e presiunea mai mare fiind un singur canal si cum cursa e scurta (de la bidon spre far,decat bidon-haion) jetul e cel mai puternic pe faruri si mai slabut cu 15-20% pe luneta. 2.Cu a doua pompa,tot pe canalul "bidon-haion" dar acum e prea tare jetul pe spate si nu am nevoie.Nu e "hidrant" dar nu e necesar.deocamdata sunt cu o singura pompa si pana acum sunt multumit,mai putin pe partea de consum lichid,astept sa montez rezervorul mai mare sapt.asta Partea buna e ca am luat 2 tuburi spray de LW5Z - "jazz blue" la pretul de 43 lei bucata (86 lei ambele+lac) si duzele vor fi vopsite corespunzator,precum si retusat ici colo pe la aripi si poate vopsesc manerele in culoarea masinii sa ii mai ascund din varsta. Intre timp au ajuns si chinezariile promise (maner sofer,butoane comenzi sofer,schimbator),ce sa zic arata ok.....sunt curios cat or sa ma tina.1 point
-
1.6 tdi are M5 pe Octavia si are treptele foarte lungi (in opinia mea), mai ales 4 si 5, sunt pretabile doar pentru depasiri "in lung de linie" sau croaziera pe autostrada. Problema e rezolvata de echiparea DSG, se misca foarte bine pe motorizarea asta, masina pare mai sprintena decat cei 110 cai. DPDV strict al alegerii intre motorizari, intre 2.0 TDI M6, as lua oricand un 1.6 TDI DSG, costa cu doar 60Eur mai mult 1.6TDI DSG Dar, nu te vei mai putea lauda prietenilor si vecinilor ca ai 2.0 TDI, iar asta e foarte important la romani1 point
-
Am configurat un FR, maine voi plati avansul, pt dsg si cateva optiuni, pretul "stoc" fara reduceri etc este de 18.577€ Insa ce ma atrage pe mine, este ca au scapat de schimbatorul acela, comenzile pe volan - nu in spatele acestuia , un mic difuzor pe bara spate si un infotainmentsistem cu touchscreen. Fiind facelift presupun ca tot in rubrica 6J/6P isi are locul. Puteti da cu pietre in mine ca fiind nebun, insa eu zic ca va fi o jucarie ok pentru frecat orasul1 point
-
Pe fostul Superb 2, se simtea ENORM diferenta de la 205/55/16 la 225/45/17! Si aceeasi diferenta sesizabila acum de la Superb cu 225/45/17 la CC cu 235/40/18... PS Superba masina!1 point
-
Am curatat de toate tipurile ,crede-ma merg perfect si pe termen lung daca starea motorului e buna . DPF-ul de CR nu contine metale pretioase ,ele se afla in catalizatorul situat inaintea dpf-ului .1 point
-
1 point
-
@nebunu1234 Diferenta aia de +1600e intre cele doua motorizari nu e neglijabila si daca te-ai simtit bine cu 1.9 atunci nu vad de ce ai avea vreo problema cu 1.6. Dealerul zice ce trebuie sa isi faca planul de vanzari si crede-ma ca nevoile tale sunt ultimele pe lista lui de interes.1 point
-
nu se poate regenera oil ash, crezi ca vcds iti zicea sa il schimbi daca se putea regenera?. mergi cu ea cat mai tine. singura defectiune e cea de pe ceasul de bord cu km.:))) poate ii pui pe toti1 point
-
te sfatuiesc sa ii schimbi DPF la reprezentanta , sa ii faci update de software la ultimul nivel verificare injectoare, verificare distributie, verificare egr, ambreiaj-volant. am spus mai sus de unde stiu cat are. de cat timp ai masina , unde a fost prima data inmatriculata? la diagnoza ce erori ai?1 point
-
vezi sa nu fie de la consumatori, incarcare curent, etc. cu VCDS-ul, verifica in blocurile de masura de pe Engine, cand si-a facut ultima regenerare si vezi daca se potriveste cu perioada cand zici tu ca si-a facut regenerare.1 point
-
1 point
-
Salut, Vad ca a trecut multa vreme de cand nu s-a mai discutat pe acest subiect, dar m-am lovit si eu de problema aceasta de curand si am gasit si o solutie, mai romaneasca. Eroarea: Cornering light (AFS) Failure Owner's manual. Am verificat cu VCDS si imi spunea ca senzorul cu parghie pe roata dreapta fata raspunde ca fiind defect. Electricianul la care am fost mi-a spus ca nu se poate repara si mi-a recomandat sa imi cumpar unul nou. Nu am cumparat unul nou ci l-am dat jos si am zis sa il demontez ce asta vechi inainte sa cumpar unul nou. Senzorul se afla intr-o carcasa de plastic si partea electronica este incastrata intr-un mastic. Am indepartat masticul usor cu un bisturiu tehnic si o surubelnita subtire pana am reusit sa ajung la placa electronica. am dezlipit mufa, am indepartat placa electronica si am indepartat si restul de mastic. Se pare ca senzorul functioneaza pe perincipiul unui magnet permanent care se roteste in dreptul unui integrat care la randul lui traduce inductia magnetica in informatie electronica. Cand am indepartat capacelul din dreptul magnetului am descoperit multa rugina. Am curatat rugina si am gresat cu WD40. Am refacut si toate lipiturile de pe placa electronica doar ca sa fiu sigur ca elimin orice alta cauza de defect. Am pus toate componentele la loc am umplut cu mastic nou carcasa si am montat pe masina. Surpriza, functioneaza. Sper ca va va fi de folos rezultatul experimentului meu. Bafta1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acea schema nu poate fi folosita si pentru un Golf 5, nu este identica si nu este compatibila. Este functionala doar pentru Passat. Pentru a oferi informatii cu aceasta schema am nevoie de mai multe informatii despre Golf-ul 5: - Model An - Tip Vanzare - Cod Motor - Cod Cutie Viteza Eu am facut o schema dupa un Golf 1,4 COMFO 55 5F: - Model An..............2005 - Tip Vanzare..........1K11A1 - Cod Motor.............BCA - Cod Cutie Viteza...FXQ Cel mai bine ar fi sa lasam in pace curentii, diodele si alte sfaturi care nu sunt la obiect. O modificare in necunostinta de cauza poate duce la defecte foarte grave, chiar pana si la inciendiu. Schema pe care am recomandato pentru Passat cu un singur releu am montato pe passatul meu in anul 2010 si este functionala si la ora actuala. Sa revenim la schema pentru Golf 1,4 COMFO 55 5F, aici pentru functia de avarii si mersul inapoi o face modulul J519- Onboard supply control unit: - functia de avarii prin E229: - mersul inapoi F4: Modulul J519- Onboard supply control unit poate fi localizat aici pe masina: Plecand de la cele enumerate mai sus, schema de adaptare este foarte simpla de adaptat, cu un singur releu care are un singur contact normal deschis (ND). 1 - se conecteaza la J519 in conectorul F contactul 6, firul este de 0,5 culoarea Albastru/Negru 2 - se conecteaza la J519 in conectorul G contactul 9, firul este de 0,5 culoarea Maro/Rosu 3 si 4 se conecteaza la masa (sasiul masini) sau la J519 in conectorul F contactul 8, firul este de 0,5 culoarea Maro Atasez tote pozele folosite in: Golf 1,4 COMFO 55 5F.rar1 point
-
Doar taraneii merg cu ele aprinse tot timpul, se aprind cand efectuezi un viraj la sub 30km/h.1 point
-
Vezi sa fie motorul rece si cheia de bujii sa fie de calitate, luata din magazin nu din piata. Eu am patit de s-a rupt manerul cheii la demontare si abia am scos ciotul de cheie ca s-a si intepenit si nu mai aveai de ce sa-l apuci.1 point
-
Daca ai cheie dinamometrica bujiile le strangi la cuplu 30 Nm, daca nu ai nu e problema poti sa numeri filitele. Bujii NGK iridium cu un singur electrod lateral am avut eu pe bora 1.6 cod motor BCB. Au costat 200 ron toate 4 si le-am schimbat la 40k kilometri desi erau perfect functionale.( le tin de rezerva ) Acum am NGK Laser line LPG la 360 ron setul, speciale pentru motoarele cu instalatie gpl.1 point
-
1 point
-
ma asteptam sa fie 2 stg/2 dr, ca sa se miste la unison.....asa, 2 arunca aerul ca foehn-ul, 2 sug ca aspiratorul.....1 point
-
1 point
-
Bre, suntem o tara de soferi de raliu ... care conduc berline de clasa medie spre mare. 17, 18 - detalii, pentru unii doar estetice, pentru altii de viata si de moarte in cautarea performantei pure pe drumul public. Imi aduc aminte de un interviu cu Alain Prost, de acum multi ani, dupa ce a testat vreo 10 masini ale momentului pe un circuit (masini de strada obisnuite dar si supercaruri de strada). Concluziile lui: - timpii pe circuit la aceeasi masina cu sau fara diverse sisteme electronice sau pe diverse setari ale suspensiei au fost in general extrem de apropiati; - in general electronica (nu numai ESP, ci in special cea de gestionare a dinamicii masinii, incluzind suspensii active etc.) e de natura sa incetineasca pe circuit, da senzatie de siguranta dar face masina nesincera la pilotaj; - cea mai "sigura" masinia de strada (Citroen Xantia cu suspensie Hydractiv 3 - ultimul racnet la vremea aia, care corecta activ unghiul de inclinatie al fiecarei roti in curba) este cea mai nesigura in proba de circuit, la limita avind reactii neasteptate etc. Concluzia mea: strada e strada, cursele sunt curse, cred ca la curse se justifica sa cauti performanta pura, la strada trebuie cautat un compromis ... estetic, functional, pret, fiabilitate, polivalenta. Am zis!0 points
-
am scris in curand la itp...nu azi!!! sper sa se modifice normele la ITP cat mai repede si cei fara DPF sa ramana fara drept de a circula. crezi ca nu stiu ce verifica ITP? Florin te-ai bucura daca in timp ce copilul tau se joaca sau se plimba cu bicicleta trece unu pe langa el si il ineaca cu fum pentru ca la ITP nu au verificat compozitia gazelor? NU admit ca solutie scoaterea DPF sau EGR datorita poluarii mai ales in marile orase!!! Va rog putin bun simt fata de mediu si fata de sanatatea celor din jurul nostru. Scuze pt of topic ...-1 points
-
la 1.6 tdi nu am vazut nici un succes pana acum pe termen mediu sau lung. in general la CR Dpf e mai sensibil la curatarea chimica se duc metalele pretioase impreuna cu funinginea, in foarte scurt timp regenerarea devenind imposibila ps: nu sunt incepator in domeniu chiar daca nu am timp sa scriu mii de posturi pe forum.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00