Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2016 în toate secţiunile
-
Salut, Vad ca a trecut multa vreme de cand nu s-a mai discutat pe acest subiect, dar m-am lovit si eu de problema aceasta de curand si am gasit si o solutie, mai romaneasca. Eroarea: Cornering light (AFS) Failure Owner's manual. Am verificat cu VCDS si imi spunea ca senzorul cu parghie pe roata dreapta fata raspunde ca fiind defect. Electricianul la care am fost mi-a spus ca nu se poate repara si mi-a recomandat sa imi cumpar unul nou. Nu am cumparat unul nou ci l-am dat jos si am zis sa il demontez ce asta vechi inainte sa cumpar unul nou. Senzorul se afla intr-o carcasa de plastic si partea electronica este incastrata intr-un mastic. Am indepartat masticul usor cu un bisturiu tehnic si o surubelnita subtire pana am reusit sa ajung la placa electronica. am dezlipit mufa, am indepartat placa electronica si am indepartat si restul de mastic. Se pare ca senzorul functioneaza pe perincipiul unui magnet permanent care se roteste in dreptul unui integrat care la randul lui traduce inductia magnetica in informatie electronica. Cand am indepartat capacelul din dreptul magnetului am descoperit multa rugina. Am curatat rugina si am gresat cu WD40. Am refacut si toate lipiturile de pe placa electronica doar ca sa fiu sigur ca elimin orice alta cauza de defect. Am pus toate componentele la loc am umplut cu mastic nou carcasa si am montat pe masina. Surpriza, functioneaza. Sper ca va va fi de folos rezultatul experimentului meu. Bafta2 points
-
salut. bs011: 897/1060 mbari.=> o diferenta de 163 mbari.e undeva la mijloc.poate nici turbina nu a fost f bine incinsa. bs003:~230/430...aici e bine. logul in mers:geometria corecteaza bn,mai mult nu stiu daca se poate obtine(totusi e posibil orice)...DAR, nu prea avem acel SPYKE,deci clar tija prea lunga(asta reiese si din bs011,unde turbo off e mai mic decat pres atm). maf e ok. tu degeaba zici ca nu vrei sa te atingi de reglajele turbinei,ca sunt originale,etc. DAR,uite ce zicea RUNE "Trebuie sa stii ca in timp geometria turbo capata o anumita uzura, si aici ma refer la contactul dintre parghiile vanelor si inelul de comanda, deci este o imbinare intre 2 piese din acelasi material,, fara ungere, temperatura ridicata, pare ceva fara importanta dar daca stai sa te gandesti ca modificarea pozitiei surubului limitator cu o juatate de tura poate avea un rezultat dezastruos... deci cu alte cuvinte acesta uzura duce implicit la deschiderea vanelor lucru care se remarca printr-o presiune mai scazuta pe admisie, si daca acest lucru se mai combina si cu un catalizator putin infundat sau o geometria putin ancrasata deja sincronizarea dintre presiunea de pe admisie si evacuare nu mai exista si in general se remarca prin scaderea presiunii pe admisie si cresterea presiunii pe evacuare, lucru ce duce rapid la cresterea ratei de recirculare." eu din paragraful asta ma leg doar de uzura geometrie care duce la deschiderea geometrie,lucru care se potriveste si la tine.de aia poate si la tine turbo off e sub pres atm. de rata de recirculare nu ma leg.la tine e bine. ce as face eu daca ar fi masina pe mana mea?!?! direct as mai scurta tija,si obti si acel spyke,inclusiv scade lag-ul. o scurtezi in incremente de cate jumatate de tura,daca vrei precizie,si daca vrei sa nu sari peste reglajul optim. scurtezi juma de tura,mergi 1-2 zile ,faci log sa vezi imbunatatirea.si tot asa pana iese ce trebuie. rabdarea in cazul asta face toata diferenta.e vb de zile bune,dar....iese treaba.1 point
-
1 point
-
Boditza asa sunt "asezate" treptele, nu e ceva in neregula cu cutia ta. Nici eu nu am inteles de ce as alege o cutie cu 6 trepte, cand in ultima treapta, la 2000rpm o cutie in 5 trepte are ~100km/h iar cea in 6 are 115km/h, ma rog, ai de amestecat mai mult in cutie. Intradevar am condus pe Rapid 1.6TDI cutie in 5 trepte, dar a V-a este foarte lunga. La 190km/h era la 3500rpm. Socant!1 point
-
Nu cred ca ai mari sanse. In PV politistul nu a mentionat ca nu ai transparenta legala, ci doar ca nu ai folii omologate. Omologate nu inseamna doar ca au o anumita transparenta, ci si ca ai actele (omologarea) pentru ele. Este nevoie sa ai omologarea inclusiv pentru geamurile din spate si luneta, dar nu sunt mentionate in PV, deci trecem peste . In cazul concret, daca ati fost doar tu si politistul, este imposibil de dovedit in instanta daca ai avut sau nu folii in acel moment, in absenta unei inregistrari. Este doar cuvantul lui si cuvantul tau. In conditiile in care legea spune ca el are atributii de constatare, iar tu esti cel sanctionat, pe cine te astepti sa creada judecatorul? Exista intradevar unele cazuri cand judecatorii aleg sa il creada pe cel sanctionat, in conditiile in care nu exista nici o alta dovada in afara de cuvantul celor 2, dar ele sunt extrem de rare. De obicei trebuie sa existe macar o dovada circumstantiala pentru a determina judecatorul sa dea credit celui sanctionat, ceva care sa puna o cat de mica indoiala asupra celor notate de politist in PV. Stiu ca suna descurajant, dar asta este realitatea. Ai sanse sa anulezi PV-ul, dar trebuie sa fii constient ca sunt extrem de mici si te poti considera f norocos daca se intampla asta. Eu nu m-as deranja sa platesc un avocat pentru asta, caci consider ca ar fi bani practic aruncati, sansele prea mici. Am avut in trecut o amenda contraventionala care nu era legata de domeniul auto, si cand politistul efectiv a scris chestii complet false in PV. Am avut si niste dovezi circumstantiale in favoarea mea, am avut si avocat si am pierdut cu brio . A fost singura data cand am contestat o amenda, si doar pentru faptul ca era complet o minciuna acel PV. In rest, eu merg pe principiul am gresit, platesc.1 point
-
1 point
-
E clar , nu au respectat-o! Dupa ce printez am sa merg saptamana viitoare sa le dau cu foile in cap... In imagini este procedura pt 6 trepte. Difera cu ceva la 5 trepte cum am eu?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut. Si eu auzeam ceva batai pe fata si am schimbat ambele bucse de la brate (una mica una mare),erau bune la testul cu levierul,dar cauciucul era imbatranit de la ele. Dupa schimbare au disparut zgomotele.Incearca si asta. o zii buna1 point
-
da,ma gandesc ca au strans "mecanicii" prea tare piulita care tine capatul planetarei in rulment si au reusit sa il strice,inainte era liniste totata si acuma se aude din ce in ce mai tare deci clar rulmentu e pe duca...1 point
-
Buna, de cateva zile s-a aprins pe bord atentionarea cu infundarea filtrului de particule. Cum am tot amanat o iesire in afara orasaului, care in trecut a rezolvat problema dupa 20 de km, astazi m-am trezit cu 2 atentionari (prima de care vorbeam a disparut) 'catalizator defect' si "sistem de preincalzire a motorului diesel nefunctionabil" Primul simbul nu clipeste, al doilea clipeste. Am facut o tura de 50km in afara orasului sperand ca totusi problema este filtrul de particule, dar nu am rezolvat nimic. Nu am reusit sa turez motorul corespunzator, am atins o viteza maxima de 100km/h si asta cu un elan generos. Cred ca din TDI a ramas doar DI :) Masina e 1,6 TDI, 26,000 km, din 2010, cumparata din reprezentanta, verificari facute in reprezentata, schimbat tot ce trebuie, la timp, tot "la ei"1 point
-
Azi am luat un ulei Motul 2T, 100% sintetic ( 30 lei ) m-a c-am usturat c_rul, dar am zis sa-l incerc si pe acesta. Pana acum am bagat de la MOL.... Sprint parca ii zice... Motorul merge frumos de tot... Am sa revin cu pareri dupa ce fac mai multi km, am ureche buna, imi dau seama daca se schimba ceva.... :D1 point
-
Uitati ce zice un coleg de pe un forum . El si le-a facut asa cum va spuneam. Deci astea sunt materialele necesare : uite aici o lista cu materiale si preturi orientative -ceasuri bord.........50ron -imprimare cadrane....35ron (4 pe autocolant normal 4 pe autocolant transparent) -plexiglass 50x50.....17ron -leduri...............80ron (2,5 +tva) -set traforaj ........14ron -fludor...............50ron -letcon...............15ron -banda izolatoare.....3ron -lipici transparent...9ron -folie aluminiu.......5ron -xerapol..............35ron -cutter...............6ron -jmirghel.............5ron Ps recomand sa va achizitionati un set de traforaj pt taierea plexiglassului/carcaselor de cd e meserie Si i-au iesit asa: Deci de "decupat" nu ma tem :icon_thumright:1 point
-
Progres tehnologic nu este la un motor in 3 cilindrii comparativ cu unul in 4 cilindrii...acela este un "regres". La fel cum motoarele in 4 cilindrii au un handicap fata de cele in 6 si tot asa... Producatorii de autoturisme europene se aliniaza la cerintele UE dar asta nu inseamna ca nu produc motoare bune dar nu vor fi niciodata mai fiabile ca cele cu mai multi cilindrii daca sunt proiectate corect si nu se face rabat la calitate! Motorul de 1.0 tsi 110cp este totusi un motor in 3 cilindrii ce dezvolta 200NM.Este un motor foarte solicitat ca sa ajunga la asemenea performanta... Nu spun ca nu ar fi bun dar mai fiabil nu poate fi comparativ cu cel in 4 cilindrii. Cum am spus, daca ai bani si esti pregatit sa experimentezi pe pielea ta ce inseamna acest motor, mult succes si sa ai noroc de ea!-1 points
-
Am schimbat astazi cilindrul receptor (avea burduful uzat) si uleiul din cutie cu G 052 512 A2. Impresii: - ambreiajul mult mai moale, probabil si dupa aerisirea instalatiei - intra incomparabil mai bine in R Au iesit aproximativ 1,2 litri de maglavais maroniu din cutie dupa desfacerea a 2 suruburi si mai mult de 1,5 litri din noul ulei nu a vrut sa intre, nici dupa rulaj pe elevator si nici dupa inclinarea masinii. Ca o parere proprie... am dat 300 lei pe piese si 100 lei pe manopera cam degeaba...cutia schimba la fel, adica impecabil abia dupa ce se incalzeste motorul !! Oricum multumesc andrei_221 pt recomandare!-1 points
-
Multumesc pentru sfaturi,am mers pe VOLKSWAGEN Original Special Plus 5W40 Pretul nu mi s-a parut urias..244 lei 5L-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00