Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2016 în toate secţiunile

  1. Florin, am inteles "problema" ta, dar la orice masina e asa. Cu climatronicul Oprit(OFF) oricum va intra aer in masina, nu crezi ca e un lucru normal, ei bine, este. Daca vrei sa inchizi tot fluxul de aer care intra in masina(datorita vitezei de rulare), trebuie sa inchizi manual fiecare gura de ventilatie in parte, adica sa le dai de pe 1 pe 0 (0/1). Inca un aspect, temperatura setata a aerului care intra in masina va ramane aceeasi, chiar daca climatronic-ul este ON sau OFF. Nu vad de ce ai opri de tot aerul, daca e mare diferenta de temperatura, mai multi pasageri, umiditate, iti va aburi luneta...de obicei ori nu pornesc climatronicul deloc, ori il las pe ECON, buton care opreste compresorul de clima, oricum inutil in sezonul rece. Sper sa te ajute informatiile.
    1 point
  2. Rotesti butonul de la mijloc spre stanga sa opresti ventilatorul.
    1 point
  3. Preturile la Megane 4. Am fost azi sa vad la Serus, insa de vinerea viitoare apare la ei. Am luat totusi contact cu Talisman si cu interiorul acestuia care va fi foarte asemanator cu cel de Megane. Not bad. Arata mai high tech decat cel de Golf 7 fara indoiala, iar asamblarea probabil nu e la acelasi nivel (asta se vede in timp, eu am apasat pe toate plasticele si nu scartaia vreunul). Materialele care sunt disponibile la pipait sunt ok, cele care nu sunt asa accesibile (partea inferioara a usii) mai ieftin. Asta din nou la Talisman, dar nu vad sa fie mai bine la Megane, poate mai rau :)). Sa-mi fie cu iertare, dar trebuie sa fii fanboy VW sa nu iei in considerare Megane GT 1.6 Tce 205 cp cu EDC7 si multe optiuni ce porneste de la 22.250 euro. Va avea si un discount la lansare de -1200 pt benzina si -1000 pt diesel. Asta fara vreo negociere, fara rabla. Cu R-link 8.7"+ Bose, jante 18 si ACC ramane sub 25. VW a scos la Golf "Bonus R-line". Practic e ca un voucher unde daca pui Pachetul Exclusive aka R-line int+ext si jante 17+ suspensie sport in valoare de 2100 euro ai reducere 1000. Un Golf 7 ACT R-line cu dotari cat de cat asemanatoare unui Megane este 26.4k. Fara navigatie, xenon nu led, 17" nu 18". Aparent EDC7 are ambreiaje umede și este alta cutie fata de EDC6 cu ambreiaje uscate. http://viteze.ro/test-drive/test-drive-renault-megane-gt-tce-205-edc7-4control/ 4control tine de obișnuința. Avantajele lui sunt clare. Ca de obicei fiabilitatea este cu semnul intrebarii.
    1 point
  4. @nemtzalau Cred ca nu intelegi o chestiune: sunt 2 momente diferite de timp: 1- cel cand s-a facut constatarea; 2-cand merg la RAR. Politistul a constatat la momentul 1, la RAR merg la momentul 2. Intre cele doua episoade, pot sa dau jos/pun folii din nou de 1000 de ori- legale sau ilegale. Ce relevanta are asta? Eu cand merg la RAR, am spus si mai sus, vor iesi toate ok. Ca doar nu e nimeni retardat sa mearga la RAR cu folii neomologate si sa constate si aia- de data asta cu toate aparatele autorizate ca e cum a zis nenea politistul. Insa cu ce se deosebeste situatia mea cu cea a unuia caruia i s-a retinut talonul pt ca "i s-a parut" politistului ca are folii neomologate? Toti care merg la RAR sunt cu masina ok-cu mici exceptii ,dar nu e cazul sa dezvoltam acum. Tocmai de-aia te trimite politia la RAR ca sa constate ca esti ok- adica ti-ai remediat "defectiunea". La RAR nu va spune nimeni ca politistul a facut abuz, ci ca ai remediat tu ce a constatat politistul. De-aia si primesti dovada 15 zile, ca sa ai timp sa remediezi defectiunea. Crezi ca daca ar fi fost o constatare corecta a faptului ca foliile sunt neomologate cand m-a oprit politistul, fara sa o tot coteasca de 100 de ori cu altele pana sa gaseasca ceva, crezi ca nu le dadeam jos? Sau daca ma oprea si vedea pe bune ca am folii, crezi ca nu le dadeam pe loc jos ca sa scap de amenda? Nu cred ca dau banii afara din casa pe cineva.. Dar cand vezi ca e pornit sa te amendeze, actionezi in cum poti.. Sincer, chiar n-aveam nevoie de atata bataie de cap, dar nici nu le fac planul de amenzi la unii care doar asta urmaresc.
    1 point
  5. Eke a primit suspensii noi de GTi (arcuri, telescoape, flanse, protectii). Umpic ridicat de fata dar am inteles ca se mai aseaza considerabil in cam o luna. A mai primit si etrier dreapta spate si urmeaza stanga spate (s-au cam terminat fondurile) La drum se simte mult mai placut, la curbe/frane nu e diferenta mare fata de suspensia sport ce o avea inainte. Acum mai ramane sa marit arcurile sport ce le-am dat jos...
    1 point
  6. Eu am masina de ~5000km(jumatate in oras) si nu am vazut niciodata regenerarea. E adevarat ca ramane turata uneori dar cum opresti clima si ii accelerezi un pic scade turatia la 850. In general daca ventilatia sare de 3 gradatii ramane motorul turat asa ca te poti insela.
    1 point
  7. A mea BKC la 290 000km consuma 600ml la 10 000km. Cel mai mult din astia 600ml ii consuma VARA la temperaturi ridicate si cand parcurg distante foarte mari, gen 800km intr-un singur drum sau cand fac un drum si conduc putin mai sportiv decat de obicei (transfagarasan/transalpina). Am repetat a mia oara, verificarea uleiului se face in felul urmator, la schimbul de ulei cand pui ulei proaspat, torni ulei pana sus sub prima indoitura de pe joja, nu pana la zona hasurata. Apoi dupa 10 000km poti verifica unde iti este nivelul de ulei, el oricum se pierde prin vaporii care se duc pe epurator/furtune/pe la turbina putin, si se acumuleaza. Diferenta intre indoitura de sus de pe joja si indoitura de jos e de aproximativ 0.8-1 Litru. Deci sunt absolut sigur ca sunt unii care se jura ca nu le consuma masina ulei dar defapt le consuma, insa nu stiu ei sa-l contorizeze. Senzorul de nivel ulei scazut se aprinde ABIA CAND AJUNGI CU ULEIUL SUB ZONA HASURATA, sub minim! Asta inseamna ca masina ti-a consumat 1 litru de ulei deja. Uleiul se verifica pe o suprafata plana, la 5-10 minute dupa oprirea motorului, si se verifica doar asa, dupa ce motorul este cald, uleiul este cald, si se scurge in baie dupa 10 minute. Orice masina consuma ulei, si asta nu e tocmai un lucru rau.
    1 point
  8. In motoarele PD, mai ales cele peste 100K. puteti sa puneti si mama uleiului, de la un schimb la altul veti completa pana la 1l+. asa sunt din nascare, plus ca mai intervin uzurile la turbina, egr... care influenteaza destul acest consum. A mea de la inceput a avut acelasi consum care se mentine constant, 500ml. in 10k. banuiesc ca daca trag de el 15k, cu siguranta voi completa pana la litru.ceea ce nu renteaza sa- tii atat, litrul ala il pun in schimbul nou.
    1 point
  9. Salut! Am facut schimbul de ulei si filtre acum 4 zile, RAVENOL 5W30 VMP Ca prime impresii, motorul este mai galagios, in bord scrie 161k km, dar cred ca nu are atat. Masina: Seat Leon 1p 2.0 TDI cu DPF (cred), vanzatorul nu stia daca are sau nu(desi era proprietar de 5 ani), am fost la 2 serviceuri, unii au spus ca-i in acelasi loc cu catalizatorul, altii nu stiau deloc (daca as putea afla date despre masina dupa VIN-ul caroseriei, de la vre-un coleg....ar fi nemaipomenit)! De la schimb pana azi am parcurs cam 500km din care un drum pe autostrada spre Ploiesti. Sincer nu-i nici-un WOW in mintea mea de la uleiul asta. Ma gandesc sa-l schimb! Motive:-masina nu trage asa cum ar trebuii, parca nu are vlaga; -motor galagios; -azi-noapte stateam cu motorul pornit, pe loc, apa la 90 si vibram in masina!!! -am fost asa de incantat cand am citit despre acest ulei si nerabdator sa-i vad minunile...am mai cumparat si o lampa UV, pentru seriile lui "peste prajit"... Pe autostrada o alerg! Uleiul folosit anterior, Castrol 5w30 EDGE FST. Cu Ravenol de abia a urcat la 190...cu 2 persoane la dus, pentru ca la intors eram singur , persoana a 2-a era in fata mea cu un Megane3 16.16v!!!!! ZBURDA cu ea, si are ELF!!! Concluzii: ori uleiul este cel nerecomandat, desi persoana cu care am stat de vorba si pe net si la telefon, mi-a facut capul calendar!!!! si nu sunt usor de impresionat!!! ori uleiul este contrafacut sau un mare FAS! Dece spun asta: mai este o discutie despre Ravenol si alte uleiuri, in care cineva spune ca abia asteapta sa ajunga inapoi in Germania sa-i puna de acolo Ravenol!!!! Oricum, poate intentiile sunt de laudat, insa dupa ce am vazut filmuletul de pe 4T cu uleiurile contrafacute la rusi...ce pot sa mai cred. Aaa, sunt din Bucuresti, cine este curios sa asculte ori sa compare zgomotul unui motor cu Ravenol cu o alta marca ma puteti contacta in PM. Sper din suflet sa gasim o modalitate de a rezolva aceasta idiotenie de a platii pentru uleiuri fake! Inca un lucru, inainte sa va apucati sa-mi spuneti ca-i motorul uzat, tineti cont ca la Castol n-am avut asteptari, gandindu-ma ca-i facut cine stie pe unde, ex. Brasov, dar masina tragea peste 200 liniar!! Pentru mecanici amatori, motorul are compresie buna, injectoarele au tolerante apropiate si mici, iar cutia este DSG! Mai am 2 dieseluri, Laguna are 380k km, uleiuri folosite ELF, CASTROL,MOTUL (il manca), ELF, MOBIL1(merge cel mai bine), acum vreau sa trec pe LIQUI MOLLY (pentru ca e ORIGINAL, cum spune "lumea" desi l-am vazut CLAR in filmuletul de la rusi la ei in depozit!!!) Cealalta este Peugeot 1.6 hdi, avea DPF,dar l-am eliminat si i-am bagat 10w40 TOTAL, toarce ca o pisicuta de "n-are aer". Ultimul Castrol, Mobilul si Totalul, le-am cumparat din Supermarketuri. Liqui Molly din Vitan Targ, sa vedem ce se intampla, voi revenii cu impresii. Pacat mare ca vreau sa schim si la Pejo uleiu si ma gandeam tot la Ravenol, dar... App, vad ca au si pentru cutii DSG, cei de la Ravenol, a incercat cineva? Uleiul Ravenol 5w30 VMP , l-am achizitionat de la un mic magazin de pe strada Foisorului, 5 litri, 198 lei! Sincer, la banii astia nu merita experimentul!
    1 point
  10. fara probleme. numai vezi ca veleo-hella nu merge. Iar cele valeo se desfac f greu fara sa le spargi
    1 point
  11. compresie scazuta = supapa sau segmenti.
    1 point
  12. Am cumparat vara trecuta 2 GoodYear Eagle F1 Asymmetric2 pe fata care au inlocuit perechea de Bridgestone RE 050A 92Y 225/40 R18 (una avea galma iar a doua pana nereparabila - dupa 4 ani). Pe spate inca am Bridgestone-uri. Dupa un drum lung in Grecia pot sa spun ca Goodyear sunt mai confortabile mai ales pe suspensia mea, in schimb par a fi mai moi la cauciuc / talon, adica masina sta mai prost pe curbe (senzatia mea - la aceeasi presiune standard 2.6). Mi se pare ca la curbele luate in forta talonul rotii fata din exterior e mai moale, se deformeaza un pic si pierde aderenta mai brusc si neasteptat. Cu Bridgestone daca luai curba prea tare masina subvira destul de treptat si controlat. Cu Goodyear atunci cand pierde din aderenta subvireaza brusc si destul de amplu - senzatie neplacuta. Cum spuneam - e senzatia mea. Le-am luat in urma review-urilor de pe net care le pozitionau net in fata lui Bridgestone. Mai vad si vara asta cum o fi.
    1 point
  13. Daca citeai cu atentie pe forum vedeai ca este scris de zeci de ori despre contactul imperfect in mufa injectorului.
    1 point
  14. Dar norma 0w 40 nu este 504 este 502 parca...
    1 point
  15. Am reusit sa montez astazi carligul. Singura problema am intalnit-o la achizitionarea celor patru suruburi de montaj (am vrut suruburi noi) si sunt suruburi din clasa de rezistenta 10.9, cele din magazinele ode bricolaj sunt clasa de rezistenta 5.5. Pna la urma am gasit la rocast. Timpu de lucru 3 ore. Mai mult a durat pana am demontat bara intrucat uitasem in cate suruburi e prinsa si unde sunt pozitionate acestea Vedeta zilei a fost clicketul din poza (bricheta este pentru a va da seama de dimensiunea acestuia). Fara el situatia ar fi fost foarte trista :lol: Poze: Cred ca trebuie sa gasesc o solutie sa fac un capac care sa acopere gaura din bara a carligului pentru a nu intra prea multa mizerie acolo.
    1 point
  16. 1 point
  17. nu, este la fel de vascos la cald ca si un 5w40
    -1 points
  18. @rayn ,colegul @calin.g nu are aceeasi parere ca si tine si are acelasi motor ca tine si ca mine.Inca putin si trebuie sa schimb si eu uleiul(1000km) cred ca voi alege VMO calin.g m-a facut sa aleg acest ulei.Cred ca conteaza si stilul de mers...
    -1 points
  19. Poti detalia putin, cu stilul de mers... Cum este eficient?
    -1 points
  20. Abea am facut vreo 60k .Nu cred ca ''asa este facut motorul'' ci pur si simplu o cauza foarte probabila este ca vara la temperaturi ridicate vaporii de ulei nu mai condenseaza in capac si ''sint aspirati/arsi de cilindri'' mai ales daca este un ulei subtire gen 5W-30.Deci consumul de ulei apare doar vara la temperaturi de peste 40C.La opel stiu ca la diesel vara se recomanda 10w-40 si iarna 5w-30.
    -1 points
  21. Dupa aproape 11 ani si 11 luni locul de parcare al Leon-ului (care implimente 16 ani in curand) a fost ocupat de un GTI. Masina a fost inmatricula prima oara in Aprilie 2015 si are 27k km (25.4k in momentul achizitiei, restul pe drum). Pe langa motorul 2.0TSI cu 220cp si 350Nm, masina mai are ca dotari extra urmatoarele: - faruri bixenon adaptive cu DRL led si cornering - jante aliaj Austin 18" - navigatie Discover Media + MFA Premium - stopuri si proiectoare cu led - senzori de parcare fata si spate + ParkAssist - senzori de lumina si ploaie Pana acum toate sunt bune si frumoase, inca incerc sa ma obinuiesc cu noua pozitie de condus. Pentru cei inalti campul vizual este restrictionat de plafon, iar tapiteria neagra nu ajuta deloc (desi arata bine ). Motorul trage mult mai bine fata de 1.8T si 2.0TFSI, diferenta de cuplu este evidenta de la primele acceleratii. Insa mi se pare ca raspunsul este putin intarziat. Sound-aktuator-ul inca nu mi se pare foarte deranjant. Are momente cand ar fi trebuit sa se abtina din bazait (gen acceleratii pe autostrada) dar in general pare ok. Suspensia filtreaza bine denivelarile chiar si cu jantele de pe 18". Chiar daca este usor cam zgomotoasa cu jantele astea, se simte ca lucreaza din greu si nu te zgaltaie mult. Stabilitatea este buna, iar ruliul destul de redus. Chiar daca are aceeasi greutate ca si Leon-ul, desi VW se lauda ca ar fi scazut-o mult de-alungul timpului, masina pare mai usoara. Tind sa cred ca motorul mai usor (cu toate inovatiile din plastic ) ajuta la o distributie mai echilibrata a masei. GTI-ul mi s-a parut ca subvireaza destul de putin. Interiorul este bine lucrat, desi vad ca au pus accent pe partea din fata. Spre exemplu, fetele de usi au un material moale in partea superioara doar in fata. Usile din spate, desi arata similar sunt in totalitate dintr-un plastic dur. Pics: De facut: - RAR + inmatriculare - spalat tapiteria (era destul de murdara cand luat-o, au curatat-o baietii de la autohaus cat de cat dar mai trebuie) - detailing exterior (la achizitie am primit si niste holograme fine tot de la baietii de mai sus) - pus ceva protectii pe pragurile interioare - jante de iarna - covorase pentru iarna si tavita pentru portbagaj
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!