Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.03.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
Salutare, Vreau sa prezint si eu noua achizitie: VW Passat CC Blemotion TDI, 2011. Inainte am avut un Golf 5 TDI (prezentat si el aici pe forum), iar acum am trecut la ceva mai nou si mai mare. Masina am cumparat-o personal din Germania, iar in cei 1600 km facuti la intaorcere am avut un consum de 4,9L/100km. In oras consuma ceva mai mult ca Golful, dar totusi rezonabil. Ca si dotari: dublu climatronic, Navi, scaune incalzite, pilot automat, auto-hold, senzori ploaie si lumina si altele. Am luat anvelope de vara, presuri dedicate si am facut un detailing interior. Planuri: am comandat microfonul care lipseste (am activat deja functia Phone), jante pe 17 8j, xenon Cam asta e masina. Sper sa va placa - mie imi place mult1 point
-
Update la ultimul soft plus o prima initializare + adaptare se face la un service oficial cu odis-ul, printre altele cutia isi calibreaza pozitia de atingere a ambreiajelor (bite point), dupa care urmeaza o secventa anume, similara cu cea descrisa "pe net" - 3 plecari in fata, 3 in spate, condus mai mult de 3 secunde in fiecare treapta, condus mai multa vreme intr-o viteza para mai mare si intr-una impara (gen 4+5, pe modul manual). Poate cineva mai in tema ne poate da detalii exacte. In continuare cutia se readapteaza continuu, in timp ce conduci. Daca ajunge la un moment dat sa rateze prea cu elan schimbarile, o scoti la un drum, pe undeva unde nu e trafic, pe manual si treci incet prin toate treptele cu stat mai mult in cele doua trepte mai mari.1 point
-
Nu stiu daca te edifica dar la Seat versiunile XP 4 drive au acceleratii mult mai bune si viteza maxima un pic mai mica decit Leonurile normale cu aceleasi motorizari (de ex. Leon 184 TDI DSG6 are 7.5 0-100 si 226 viteza maxima, XP -ul are 7.1 si 224, la 1.8 TSI e 7.5 si respectiv 7.2 etc.) de unde eu banui ca la XP sunt alte rapoarte in cutie sau in grup, pentru ca masina e clar mai grea. Si cum cutia e un transformator de cuplu, greutatea in plus nu numai ca nu se simte, dar versiunile mai grele se misca mai bine ...1 point
-
Salut! Am facut schimbul de ulei si filtre acum 4 zile, RAVENOL 5W30 VMP Ca prime impresii, motorul este mai galagios, in bord scrie 161k km, dar cred ca nu are atat. Masina: Seat Leon 1p 2.0 TDI cu DPF (cred), vanzatorul nu stia daca are sau nu(desi era proprietar de 5 ani), am fost la 2 serviceuri, unii au spus ca-i in acelasi loc cu catalizatorul, altii nu stiau deloc (daca as putea afla date despre masina dupa VIN-ul caroseriei, de la vre-un coleg....ar fi nemaipomenit)! De la schimb pana azi am parcurs cam 500km din care un drum pe autostrada spre Ploiesti. Sincer nu-i nici-un WOW in mintea mea de la uleiul asta. Ma gandesc sa-l schimb! Motive:-masina nu trage asa cum ar trebuii, parca nu are vlaga; -motor galagios; -azi-noapte stateam cu motorul pornit, pe loc, apa la 90 si vibram in masina!!! -am fost asa de incantat cand am citit despre acest ulei si nerabdator sa-i vad minunile...am mai cumparat si o lampa UV, pentru seriile lui "peste prajit"... Pe autostrada o alerg! Uleiul folosit anterior, Castrol 5w30 EDGE FST. Cu Ravenol de abia a urcat la 190...cu 2 persoane la dus, pentru ca la intors eram singur , persoana a 2-a era in fata mea cu un Megane3 16.16v!!!!! ZBURDA cu ea, si are ELF!!! Concluzii: ori uleiul este cel nerecomandat, desi persoana cu care am stat de vorba si pe net si la telefon, mi-a facut capul calendar!!!! si nu sunt usor de impresionat!!! ori uleiul este contrafacut sau un mare FAS! Dece spun asta: mai este o discutie despre Ravenol si alte uleiuri, in care cineva spune ca abia asteapta sa ajunga inapoi in Germania sa-i puna de acolo Ravenol!!!! Oricum, poate intentiile sunt de laudat, insa dupa ce am vazut filmuletul de pe 4T cu uleiurile contrafacute la rusi...ce pot sa mai cred. Aaa, sunt din Bucuresti, cine este curios sa asculte ori sa compare zgomotul unui motor cu Ravenol cu o alta marca ma puteti contacta in PM. Sper din suflet sa gasim o modalitate de a rezolva aceasta idiotenie de a platii pentru uleiuri fake! Inca un lucru, inainte sa va apucati sa-mi spuneti ca-i motorul uzat, tineti cont ca la Castol n-am avut asteptari, gandindu-ma ca-i facut cine stie pe unde, ex. Brasov, dar masina tragea peste 200 liniar!! Pentru mecanici amatori, motorul are compresie buna, injectoarele au tolerante apropiate si mici, iar cutia este DSG! Mai am 2 dieseluri, Laguna are 380k km, uleiuri folosite ELF, CASTROL,MOTUL (il manca), ELF, MOBIL1(merge cel mai bine), acum vreau sa trec pe LIQUI MOLLY (pentru ca e ORIGINAL, cum spune "lumea" desi l-am vazut CLAR in filmuletul de la rusi la ei in depozit!!!) Cealalta este Peugeot 1.6 hdi, avea DPF,dar l-am eliminat si i-am bagat 10w40 TOTAL, toarce ca o pisicuta de "n-are aer". Ultimul Castrol, Mobilul si Totalul, le-am cumparat din Supermarketuri. Liqui Molly din Vitan Targ, sa vedem ce se intampla, voi revenii cu impresii. Pacat mare ca vreau sa schim si la Pejo uleiu si ma gandeam tot la Ravenol, dar... App, vad ca au si pentru cutii DSG, cei de la Ravenol, a incercat cineva? Uleiul Ravenol 5w30 VMP , l-am achizitionat de la un mic magazin de pe strada Foisorului, 5 litri, 198 lei! Sincer, la banii astia nu merita experimentul!1 point
-
Ce bune erau jantele astea pe masina mea.....au au au... Sunt de acolo, cu 17 e ca naiba. Masina asta trebuie sa arate cat e de speciala prin toate detaliile.1 point
-
Eu i-am spus omului sa se astepte la peste 10 lejer si s-a suparat pe mine.1 point
-
@Liviu_sbn ca sa lamurim problema consumului de diesel in oras ( a se citi bucuresti) la 2.0 tdi 150cp o sa postez o poza, proaspata, facuta in masina mea. Daca mai pui 200kg.. tragi singur concluzia. Ai in poza toate info de care ai nevoie ( adica ora, temperatura, ac on) iar traseul este Victoriei-mall Vitan via Obor. Succes.1 point
-
1 point
-
@andrei_221,de cate ori ti-a venit o masina cu o baterie moarta cu incarcarea perfecta...care a fost pusa pe redresor si apoi si-a revenit miraculos? De cate ori ai salvat o baterie dupa ce a fost pusa pe redresor ? Daca era cum spui tu...ce draq mai sunt pe piata milioane de modele de redresoare de diferite modele si marimi ? Nu era de ajuns sa dam bateria de la o masina la alta si gata redresorul iesea din schema ? Monteaza pe o masina o baterie moarta care a fost tinuta pe redresor,dupa ce porneste masina mergi cu ea pana unde vrei tu ..pana in Olanda....si apoi vezi daca a doua zi dimineata mai porneste masina cu bateria moarta. Toate depozitele de acumulatori care se respecta,au in dotate aparate care masoare durata de viata si stadiul de incarcare a bateriei....daca bateria este de multa vreme in depozit...se incarca.In mod normal puteau sa vanda bateriile si asa ca erau incarcate de masini....dar corect si cinstit este sa fie incarcata bateria daca depaseste in stationare 6 luni in depozit. Din cauza asta apar si problemele cu baterii identice care au avut durata de viata foarte diferita una fata de alta. http://echipament-service.autowebshop.ro/p/73/intretinere-acumulatori-forex-tester-baterie-bt501-cu-imprimanta/ https://www.bateriiauto.net/intrebari/de-ce-sunt-obligatorii-masuratorile-pentru-garantie.html1 point
-
Si ale tale de FR arata exceptional, eu ne-as schimba cu unele mai mari, dau bine cu suspensia de FR. La XP dau bine cele de 18 pentru ca e cocotzata pe tocuri1 point
-
1 point
-
deviatie pozitiva ,in 99% dintre cazuri ...geometria ancrasata.se vede si in poza postata de mine cum presiunea ta merge in valuri. iar in cealalta poza ,o sa vezi ca maf-ul e bun de schimbat.dupa 3000 moare. deci concluzia: in 80% din cazuri,geometria se ancraseaza din cauza maf-urilor uzate....care modifica AF RATIO. pt mai multe detalii legate de turbo,maf si etc...ne vedem pe topicul dedicat "loguri si interpretarea lor". clar ,daca incingi bine turbina,e posibil sa iei limp dupa limp....la fiecare log.dar nu e o regula.1 point
-
in cazul in care a fost blocata corect distributia nu este necesar sa se ajusteze fin rola 3 si 5. In cazul in care din diverse motive este necesara ajustarea pt avans, da se umbla si la rolele de mai sus. Daca se lucreaza corect nu se deregleaza avansul(in cazul in care se intampla asta sunt curios cati mecanici o pun la punct) . PS: im asum si sustin -- CR nu e Pumpe Duse E foarte important avansul pentru orice motor cr sau pd, nu trebuie insa sa se deregleze la schimbarea curelei si sa fie necesara corectarea lui ulterioara. E mai bine sa previi, decat sa repari ce ai stricat.1 point
-
@loghy Asta tot incerc si eu sa spun......DACA tu flavius aveai autorizatie si abtibiduri lipite pe geamuri, si politistul tot te amenda, da era ABUZ si contravetia era lovita de nulitate si intr-adevar, nu era nevoie de CEDO, castigai si in tara in orice instanta. Si ca sa iti inlatur si alta nedumerire, din fericire nu am calitatea sa intocmesc procese verbale, dar imi place sa judec lucrurile la rece si sa militez pentru aplicarea/ respectarea legilor. Tu desi esti constient ca politistul te-a amedat pe buna dreptate, incerci sa demonstrezi ca nu este asa si ca te chinui sa fentezi legea...Asa cum te-ai documentat cu sentinte CEDO, ar fi trebuit sa ai cunostinta de faptul ca necunoasterea legii nu te absolva de sanctiuni( argument la faptul ca asa a venit masina din germania). Argumentul ca RAR nu a zis nimic, iar nu sta in picioare in fata politistului si nici in instanta. Eu sincer nu inteleg ce urmaresti prin demersurile tale si pana unde ai de gand sa o duci asa...contravenient cu acte in regula si vrei sa lupti pentru ce?? Pentru dotarea politiei rutiere cu tehnica de masurat opacitatea geamurilor? Ce este amuzant este ca tot oameni ca tine urla ca politistul are autoritatea stirbita. Reiau- politistul este exact ca societatea din care provine L.E.- probabil te-ai gandit deja sa dai folia jos si sa montezi ceva omologat cu abtibilduri si eventual autorizatie care sa se"pupe"... te sfatuiesc sa stai cuminte, ca nu o sa tina in instanta, iar daca avocatul te-a invatat asa, cauta altul:))))1 point
-
Atat timp cat tu nu ai timbrele pe geamuri si hartiile eliberate de atelierul care a montat folia, unde este abuzul politistului?1 point
-
Ai masina murdara, ai cauciucuri de iarna (inca) si mai ales ai prea mult spatiu intre aripa si roata - pentru ca n-ai vrut sa ma asculti sa pui suspensie sport (-15mm) Ah, da si inca ceva: e gresit ca nu ai pus rotile pe 19'', alea cu cate 3 spite grupate In rest...e perfect1 point
-
Acel "ceva" de care zici tu este defapt o protectie a sistemului ABS/ESP care impiedica turarea excesiva a motorului atata timp cat el nu e in sarcina. Stiu ce zic ca asa am omorat eu ambreiajul si anvelopele la jetta...ma simteam cel putin un hamilton cand pleca masina ca din pusca...dar..dar..dar.. Cred totusi ca functia de kick down este rezervata exclusiv masinilor echipate cu cutie automata, indiferent de tipul acesteia. La alea cu cutie manuala se numeste...soferie :)))1 point
-
Nu inteleg de ce tot insisti cu raspunsuri cand ti s-a raspuns prin exemple concrete. Politistul nu are cu ce sa masoare opacitatea geamurilor. Corect. Si tocmai de aceea, tu trebuie sa ai acele abtibilduri pe geamuri, si autorizatie, ambele oferite intr-un atelier autorizat. Asta cu" asa a venit masina din Germania" nu tine. Tu ca detinator al acelui autoturism trebuie sa te asiguri ca la punerea in circulatie, masina se incadreaza in legile tarii respective. Este simplu ca buna ziua. Si sa fim seriosi...si un copil isi da seama daca ai sau nu folie pe geamuri indiferent cat de opaca este..Dar mergi in instanta, deja discursul vad ca este pregatit: legea este subiectiva, politistii fac abuzuri. Dupa cum pui problema, ar cam trebui desfiintata politia ca nu are niciun rost in strada, tu stii exact ce trebuie sa faci, cum trebuie sa circuli si cu ce sa circuli. Politistul este reprezentantul legii in strada, el nu are ce sa demonstreze in instanta , tu trebuie sa demonstrezi ca a fost un abuz daca asa consideri. Go for it!! Dar revin: autorizatie si abtibilduri pe geamuri? Nu ai....asa a venit masina? Sa fim seriosi...1 point
-
pot fi cam multe cauze. Bloc de valve, comutarorul de pozirie al schimbatorului, senzorul de pe axul de iesire din cutie. Trebuie mers la un service specializat pe cutii automate1 point
-
Progres tehnologic nu este la un motor in 3 cilindrii comparativ cu unul in 4 cilindrii...acela este un "regres". La fel cum motoarele in 4 cilindrii au un handicap fata de cele in 6 si tot asa... Producatorii de autoturisme europene se aliniaza la cerintele UE dar asta nu inseamna ca nu produc motoare bune dar nu vor fi niciodata mai fiabile ca cele cu mai multi cilindrii daca sunt proiectate corect si nu se face rabat la calitate! Motorul de 1.0 tsi 110cp este totusi un motor in 3 cilindrii ce dezvolta 200NM.Este un motor foarte solicitat ca sa ajunga la asemenea performanta... Nu spun ca nu ar fi bun dar mai fiabil nu poate fi comparativ cu cel in 4 cilindrii. Cum am spus, daca ai bani si esti pregatit sa experimentezi pe pielea ta ce inseamna acest motor, mult succes si sa ai noroc de ea!1 point
-
Eu nu inteleg alta chestiune: tineretul tanar si frumos iese in strada ca vrea schimbare, ca vrea o societate curata si sanatoasa, iar aici se discuta despre cum sa fentam legea. Mai oameni buni; voi cititi ce scrieti???? Daca legea spune clar: fara folie pe geamurile fata, ce este asa greu de inteles? Unde da cu minus? Ba nu are voie sa bage mana la tine in masina, ba spune ca ai butonul stricat, ba ca a pus folie bunica si saraca nu a stiut. In regulamentul forumului stiam ca sunt interzise discutiile referitoare la nerespectarea legii. Si foarte important: POLITISTUL ESTE EXACT CA SOCIETATEA DIN CARE PROVINE.1 point
-
Fa ceva si cu schimbatorul ala, manson + nuca Cover-ul de la boxa din usa stanga e spart ? Succes.1 point
-
Cand fuge spatele se schimba aceste 2 piese-https://www.partsbase.org/vw/passat-4motion-santana-pa-eu-2011-3c-b-200-001-50121-track-rod-coupling-rod-anti-roll-bar/ piesa 1 si 10 din desen1 point
-
ce aberatii.... ca alternatorul nu incarca bateria, doar o mentine... Atunci sa imi explice el de ce acumulatorul meu , original din fabrica, Varta de 62Ah cu 540 A curent pornire, am folosit-o de cateva orisa pornesc alte masini si am descarcat-o destul de bine, am pus-o inapoi pe masina si am facut cativa km de fiecare data. Si s-a incarcat. Si nu am incarcat-o pe redresor niciodata. Si face 8 ani in septembrie anul acesta. Chiar as vrea sa aud o explicatie pentru treaba asta.....-1 points
-
Numai suportam jantele acelea pline de negreala si impuritati..asa ca..pana fac rost de banuti, mi-am luat smirghel de 600, sprai pt jante ( vopsea la tub ) si lac. Nu mi-au iesit prea bine pt ca mi-ar fi trebuit kit pt aluminiu....dar..ca solutie de moment e ok, arata mai ok..-1 points
-
gabi, crede-ma ca stiu ce vorbesc, Nu e adevarat ca doar pe redresor se incarca bateria. Daca e asa cum zice nenea ala, de ce o baterie moarta se reincarca dupa cativa km? si de ce un Midtronics o testeaza si o vede corespunzatoare, cu tensiune de repaus de 12.6? si fara sulfatare sau alte probleme ? Si de ce mai merge ani buni fara sa vada redresorul ? Crede-ma ca o baterie care nu s-a reincarcat pe masina dupa un drum mai lung, nu se mai incarca nici pe redresor.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00