Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.03.2016 în toate secţiunile

  1. Atat timp cat tu nu ai timbrele pe geamuri si hartiile eliberate de atelierul care a montat folia, unde este abuzul politistului?
    2 points
  2. direct la pini din calculator, prelungesti firele. La maneta chinezeasca firul negru/alb e de fapt negru/verde(sunt 2 unite)
    1 point
  3. @loghy Asta tot incerc si eu sa spun......DACA tu flavius aveai autorizatie si abtibiduri lipite pe geamuri, si politistul tot te amenda, da era ABUZ si contravetia era lovita de nulitate si intr-adevar, nu era nevoie de CEDO, castigai si in tara in orice instanta. Si ca sa iti inlatur si alta nedumerire, din fericire nu am calitatea sa intocmesc procese verbale, dar imi place sa judec lucrurile la rece si sa militez pentru aplicarea/ respectarea legilor. Tu desi esti constient ca politistul te-a amedat pe buna dreptate, incerci sa demonstrezi ca nu este asa si ca te chinui sa fentezi legea...Asa cum te-ai documentat cu sentinte CEDO, ar fi trebuit sa ai cunostinta de faptul ca necunoasterea legii nu te absolva de sanctiuni( argument la faptul ca asa a venit masina din germania). Argumentul ca RAR nu a zis nimic, iar nu sta in picioare in fata politistului si nici in instanta. Eu sincer nu inteleg ce urmaresti prin demersurile tale si pana unde ai de gand sa o duci asa...contravenient cu acte in regula si vrei sa lupti pentru ce?? Pentru dotarea politiei rutiere cu tehnica de masurat opacitatea geamurilor? Ce este amuzant este ca tot oameni ca tine urla ca politistul are autoritatea stirbita. Reiau- politistul este exact ca societatea din care provine L.E.- probabil te-ai gandit deja sa dai folia jos si sa montezi ceva omologat cu abtibilduri si eventual autorizatie care sa se"pupe"... te sfatuiesc sa stai cuminte, ca nu o sa tina in instanta, iar daca avocatul te-a invatat asa, cauta altul:))))
    1 point
  4. Scoate capacul de la filtru de aer, daca se aude acolo tare, cu bas atunci e de la axa cu came uzata, tacheti sparti. Uita-te la tot clipul ca la final accelereaza si vezi cum face:
    1 point
  5. frumoasa masinuta...multi km fara probleme!!!
    1 point
  6. Ai masina murdara, ai cauciucuri de iarna (inca) si mai ales ai prea mult spatiu intre aripa si roata - pentru ca n-ai vrut sa ma asculti sa pui suspensie sport (-15mm) Ah, da si inca ceva: e gresit ca nu ai pus rotile pe 19'', alea cu cate 3 spite grupate In rest...e perfect
    1 point
  7. Pe baza garantiei sunt obligati sa iti schimbe orice piesa atata timp cat le demonstrezi ca este o problema.. In caz contrar ca nu asculta si iti baga vrajeli ca asa e la toate, soliciti sa ia o cheie de la o masina de test drive, le demonstrezi prin comparatie. Eu asa fac mereu.. Le inchid gura cu orice mereu atata timp cat nu este o problema generala de fabricatie.. Daca au 100 de masini aceiasi chestie nu au ei ce sa imi faca nici daca vor.. Si eu cand dau prin gropi aud un sunet din bord.. Asta este pretul unei masini ce pleaca de la 13.000€, cu discount 11.500€, restul nebuniilor ce duc masina in 30.000€ sunt doar topping-uri ca la pizza.. Blatul e acelasi indiferent de suma platita..
    1 point
  8. Nu inteleg de ce tot insisti cu raspunsuri cand ti s-a raspuns prin exemple concrete. Politistul nu are cu ce sa masoare opacitatea geamurilor. Corect. Si tocmai de aceea, tu trebuie sa ai acele abtibilduri pe geamuri, si autorizatie, ambele oferite intr-un atelier autorizat. Asta cu" asa a venit masina din Germania" nu tine. Tu ca detinator al acelui autoturism trebuie sa te asiguri ca la punerea in circulatie, masina se incadreaza in legile tarii respective. Este simplu ca buna ziua. Si sa fim seriosi...si un copil isi da seama daca ai sau nu folie pe geamuri indiferent cat de opaca este..Dar mergi in instanta, deja discursul vad ca este pregatit: legea este subiectiva, politistii fac abuzuri. Dupa cum pui problema, ar cam trebui desfiintata politia ca nu are niciun rost in strada, tu stii exact ce trebuie sa faci, cum trebuie sa circuli si cu ce sa circuli. Politistul este reprezentantul legii in strada, el nu are ce sa demonstreze in instanta , tu trebuie sa demonstrezi ca a fost un abuz daca asa consideri. Go for it!! Dar revin: autorizatie si abtibilduri pe geamuri? Nu ai....asa a venit masina? Sa fim seriosi...
    1 point
  9. Ce mult mai ajutat.asta am scris si eu mai sus..numai bn
    1 point
  10. Dreapta aspiră, stânga suflă. Trage dreapta?
    1 point
  11. Asta cam asa este...la drumurile si viata din romania..este cam mult..atunci voi opta pt 5w40 daca tot il arunc la 10.000km..multumesc mult de sfaturi...doamne ajuta!
    1 point
  12. Nu!! este prea mult,in conditile in care traim in RO...eu schimbu il fac la fiecare 10000 de km,indifrent de tipul de ulei bagat...totusi uleiu e viata motorului
    1 point
  13. 1.4 tdi dsg nu are rost, masina va fi exploatata doar in oras. 1.4tsi nu se mai poate configura dsg, probabil din pricina problemelor cu dsg7 - probabil In rest nu am idei preconcepute sa ma limitez ca vai doamne e 1.0, vai doamne e in 3 cilindri, ci ma "incred" in progresul tehnologic. Voi reveni si cu review in acest topic dupa xy luni de exploatare a masinii/motorului, voi experimenta si ma voi "lasa" in voia garantiei
    1 point
  14. @deenman nu ai raspuns la intrebarea cu subiectivismul. Da stiu legislatia in ceea ce priveste transparenta la folii+geam dar am scris pe scurt. Nu conteaza ca e la ansamblu geam+folie ci cum stabileste el ca depaseste sau nu? E evident ca e subiectiva treaba. Si daca te-ai informa bine ai vedea ca este vorba despre 70 pt geamuri laterale fata si 75 pt parbriz. In fine, nu conteaza astea 5 procente. Ci modalitatea de probare a incalcarii legii de catre contravenient. Cum se face? Cu ochiu'? probabil ca da, asta-i sistemul... de-aia sunt supraincarcate instantele, ca asa-i in "tenis" totusi ar fi de preferat un raspuns la subiect. Multumesc,
    1 point
  15. Eu nu inteleg alta chestiune: tineretul tanar si frumos iese in strada ca vrea schimbare, ca vrea o societate curata si sanatoasa, iar aici se discuta despre cum sa fentam legea. Mai oameni buni; voi cititi ce scrieti???? Daca legea spune clar: fara folie pe geamurile fata, ce este asa greu de inteles? Unde da cu minus? Ba nu are voie sa bage mana la tine in masina, ba spune ca ai butonul stricat, ba ca a pus folie bunica si saraca nu a stiut. In regulamentul forumului stiam ca sunt interzise discutiile referitoare la nerespectarea legii. Si foarte important: POLITISTUL ESTE EXACT CA SOCIETATEA DIN CARE PROVINE.
    1 point
  16. eu am schimbat sambata filtrul la fabiuta mea. am luat codul de pe vechiul filtru si am mers la un magazin de piese auto. am luat noul filtru si m-am apucat de schimbat. am ridicat partea din spate dreapta pe un cric si am inceput schimbarea. mare atentie la cum dati mufele jos de pe filtru. acuma am citit ca se apasa pe ceva "butonas" de pe mufa si dupa aceea se scoate conducta. eu nu am facut asa si am rupt o mufa, :) dar nu de tot, deci mai functioneaza. filtrul este fara regulator, chestia care intra in mijlocul filtrului a ramas pe conducata de la masina. deci se poate schimba filtrul in maxim 15 minute, fara a apela la meseriasi care sa-ti ia manopera cat costul piesei.
    -1 points
  17. @kelu si terminatoru Nu cred ca am dat detalii despre cum se poate fenta legea, ci despre ce si cum se poate face ca sa scapi de abuz. Din ce ziceti voi se poate trage concluzia ca sunteti de cealalta parte a "baricadei". Hai sa luam pe rand. In lege scrie clar ca n-ai voie cu folii cu transparenta sub 75%. Eu exact asta am intrebat. Cum isi da seama agentul, pe marginea drumului ca am sau n-am 75%? Daca extrapolam ce ziceti voi, ar insemna ca amenda ai putea lua si ca i se pare lui ca ai mers cu viteza, sau ca ai depasit pe linia continua, etc. Eu n-am spus ca are sau ca nu are dreptate. Ci cum probeaza? Da, am recunoscut de la inceput ca am folii, dar nu sunt 5% transparente ci peste 50%. La fel cum la viteza are proba video, si aici ar trebui sa aiba dispozitivul ala de verificat transparenta. Dar nu au. Si mi-au luat talonul doar pt ca i s-a parut lui. Nu stau sa dezvolt toata scena, fiindca ajungem sa discutam altele. Repet: NU AM FOLIE 5% transparenta, ca sa vada si cei care n-au citit pagina anterioara, si nici nu sunt de acord cu ea. Nu a fost pusa pt figuri (ce figuri sa ai cu Touran??) sau altele, ci doar pt protectie impotriva spargerilor si solara. Deci e decenta, mai mult decat decenta. Fratilor, daca va opreste politistul si va ia talonul ca asa i se pare lui ca ati mers peste 100km/h in localitate cu limita de 50, ce faceti? Nu vi se pare ca o astfel de sanctiune trebuie probata in vreun fel? Tocmai aici era problema. Sunt subiective sanctiunile. Oricum, vad ca n-am primit nici un raspuns de la un coleg avocat/jurist, doar raspunsuri "emotionale". Multumesc oricum. LE: @terminatoru da, tocmai politistii sau cei cu anumite grade militare, au in marea lor majoritate, folii cu transparenta mica. Unii chiar si pe MCV. Dar din nou, e alta discutie, care nu-si are locul aici. @deenman dar la dube/camioane/autobuze/ remorci inalte/ etc, cum te uiti prin ele?
    -1 points
  18. @ionut10a daca ai dat jos foliile amenda este ilegala. Scrie in codul rutier ca daca se elimina pe loc motivul pt care poti fi sanctionat, atunci sanctiunea nu se mai da. Oricum, nu e vb de bani aici, ci de principiu. O cunostinta a patit la fel, si i-a spus ca le da jos. Iar politistul i-a zis ca n-are sens, fiindca oricum ii da amenda. Si cum se poate proba ca le-a dat jos si el tot l-a amendat? Asta ce e? Corectitudine in aplicarea legii de care ziceau colegii mai sus? Sau e fuga dupa amenzi? Oricum, ce se poate intampla cel mai rau? O anuleaza in instanta. Deci, nu mare lucru. Si ce se consuma cu intocmirea pv-ului? 2 coli de hartie, putina pasta de pix si 15 minute de scris. Deci cheltuieli minime cu incasari (potentiale) mari.
    -1 points
  19. Sa stii ca nu ti-ai gasit boul, eu sunt politistul pentru 5 minute. Te opresc, iti vad follile pe geamurile laterale, si te iau la tranta, prezinta-mi autorizatia pentru omologarea foliilor fata, in care scrie clar ce opacitate au geamurile/folia ta? Nu le ai, platesti, nu ai toate actele in regula, platesti, nu ai lipita holograma pe toate foliile, platesti, pentru ca sunt politist, si suspectez ca ai avut acccident si ai schimba folia de pe geamul respectiv si ai pus ceva ilegal care nu are actele necesare si nu corespunde legislaturii. Am fost destul de clar sau inca nu? Ba mai mult, nici un politist nu este obligat sa-ti explice tie de ce considera necesara o amenda, de asta iti inmaneaza un proces verbal, in care iti scrie motivul si tu il iei la cunostinta semnand sau nu. Tu ar trebui sa stii legea, nu conteaza in ce tara te afli, in ce tara nu se opreste la semnul stop?sau la linia de tren daca este semnalizata oprirea? Sa fim seriosi. Fabulati, fabulati.
    -1 points
  20. @terminatoru stiu cum se face cu autorizarea, dupa cum am spus cunosc legislatia. Intrebarea mea catre toata lumea era alta. Dar din cate vad, nimeni nu poate oferi un raspuns la subiect, fapt pt care tind sa cred ca procesul are sanse de castig. Pe de alta parte, ca sa confirm ce ai zis tu, doar RAR are aparatul respectiv, insa, surpriza: masurarea opacitatii/transparentei geamurilor cu aparatul respectiv difera in functie de conditiile in care este masurata. Caz concret, fosta masina, masurata pe soare, avea o anumita transparenta (mai mare), masurata pe vreme cu cer innorat, transparenta mai mica. Cine nu ma crede poate sa testeze si cu geamuri fara folie. Rezultatul masurarii cu aparatul acela este transparenta foarte mare daca lumina care trece prin geamuri este mare (soare), sau mai mica, daca lumina scade. Deci cu alte cuvinte, si aparatul celor de la RAR are anumite scapari. Si tocmai din cauza ca rezultatele depind de lumina existenta in exterior, se obtin grade de transparenta mult sub 100 la geamurile perfect transparente din fabrica. Dar asta e iar, alta poveste.
    -1 points
  21. La 1.9 TDI 105 CP 5 trepte, cod motor BKC si codul de cutie GQQ care din cele 4 se potriveste? 1. 10 92 1829 2. 40 93 2590 3. G 070 726 A2 4. G 052 512 A2
    -1 points
  22. Salut, ma poate lumina si pe mine cineva? Am un touran din 2006, 2.0 TDI 140 / DSG, motor BKD, are vreo 266.000 km, nu stiu daca are DPF sau nu, poate ma poate ajuta cineva sa stiu daca are sau nu...bun, as vrea sa ii fac schimbul de ulei si filtre ...ce imi recomandati..un ulei mai bun, Castrol Edge Professional LongLife III 5W 30 ..504.00, 507.00, sau un Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40 (Titanium FST) / 505.01? Multumesc mult!
    -1 points
  23. 1,3,4 recomand 4, dar e cam scump
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!