Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2016 în toate secţiunile

  1. Salut Prezentam nou achizitie Superb 3 2.0 TDI DSG Moon White Jante Pegasus 18' Dotari ambition (interior negru/negru tapiterie negru/negru - de fapt o usoara tenta gri) dotari suplimentare: faruri bixenon AFS led + pachet led extins scaune fata incalzite clima trizonica ACC aibag-uri spate maxidot color crew protect DCC Kessy Smart Gate Canton parbriz incalzit portbagaj electric + parasolare Dealer - Elcargid Buzau ca de obicei o placere. recomand. Nu as putea sa ma plang nici de avia pantelimon, dar din considerente ce tin mai degraba de istorie si poate si de preferinta personala, am ales asa. Si nici nu mai mersesem cu trenul de vreo 10-12 ani... Nu am pus phonebox..mare MARE greseala, ca oricum nu mai fumez. Albul este alb. la soare se poate vedea efectul perlat, dar discret. sunt multumit de alegere. Faruri - dimineata am gasit conens in ambele faruri. Altfel, desi fara ILA sau SLA, sunt foarte ok. Le stiam oricum de pe S2. Miscarea de autoreglare imi placea mai mult la S2.. Conectivitate - Smartgate ceva probleme in conectare, dar datorate modelului "obsolete" din fata volanului. Totusi, dupa reusita, nu-mi apar decat 3 aplicatii skoda. In nici un caz ca aici. Ma frustreaza.....telefonul, agenda s-au conectat. sms-urile nu....cred totusi ca e o problema de telefon...inca nu stiu cine m-ar putea ajuta sa ma lamuresc... DCC. Modificarile sunt evidente in diferitele moduri. Pentru drum lung recomand normal. Pentru oras folosesc confort. Mai ales cu jantele pe 18, care sunt mai degraba spre sport decat spre confort, asigura un plus. Daca nu ai rau de mare. E barca, dar si eu sunt un tip mai degraba inclinat spre confort decat spre sport. Fiecare cu gusturile lui, pentru mine e perfecta alegerea. Nu am auzit nimic din zgomotele reclamate de unii posesori de DCC. Sper sa ramana asa. Cutie. Ca nou posesor de DSG, e superOK. in oras, e adevarat ca parca in sport e mai responsiva, in d fiind mai lenesa. alfel, o placere, pe care sper sa o gust si fara franele de ambreiaj (ieri 2). Start/Stop - am stat in trafi bara-bara in pipera-tunari. se lucreaza la drum, coada mare. In bara/bara devine enervant. Mai ales delay-ul pornit-miscat-stop-pornit-miscat-stop. si n-ai nici aer conditionat, asa ca vara poate fi o problema sa stai mult cu motorul oprit...vom vedea ACC este GENIAL. am mers vreo 60 km fara sa ating pedalele (cu frana pana la stop in localitati apoi demarat pana la 90-100). s-a tinut dupa masina din fata la distanta, e o placere, merita toti banii. In oras nu am simtit sa franeze din proprie initiativa. Canton. Am realizat ca imi trebuie muzica. Am ascutat doar vreo 4-5 melodii in care a intrat evident subwooferul. Va trebui sa caut muzica in flac sau oricum bine compresata altfel, daca ai mp3 128k nu merita. Cand pui muzica compresata flac sau mp3 320 k e altceva. Concert. MInunat. Antifonare. Mult peste S2. Doar la relanti, la 750 ture parca vibraza un pic cam tare..exista o vibratie care parca iti infunda urechile...mai cercetez... Ca si stabilitate, se simt 235-urile pe 18. si la frana se simt (ai 12 cm de cauciuc in plus pe asfalt - fata de vechie 205 pe S2). Sunt inca cu cele de vara. Vom vedea zgomotul cu cele de iarna. 2-3 acceleratii scurte la viteze mici si pare echivalenta S2 170 cp. Voi vedea si la viteze mai mari cum se misca in reprize. Banuiala mea este ca e absolut decenta, fara sa dea impresie de "lenesa". Sper si la un drive cu 190, desi...mi-e ca-mi rod unghiile dupa aia... urmatoarea va fi fie Style bine echipata, fie L&K.
    1 point
  2. CX-ul e neglijabil (nu si daca vreau cel mai bun timp pe Nurburgring ). De ce sa le schimb in x? Le schimbi fata/spate pentru egalizarea uzurii...dar in x...? @Makron pe Nurburgring virajele de dreapta sunt cele mai importante. la mine pe dreapta "suge", deci ma tine pe trasa ideala....
    1 point
  3. Dreapta aspiră, stânga suflă. Trage dreapta?
    1 point
  4. Nimic, sunt unidirectionale. Asa sunt si rotorurile, asa sunt si jantele mele de pe masina. Nimic gresit.
    1 point
  5. 1.4 tdi dsg nu are rost, masina va fi exploatata doar in oras. 1.4tsi nu se mai poate configura dsg, probabil din pricina problemelor cu dsg7 - probabil In rest nu am idei preconcepute sa ma limitez ca vai doamne e 1.0, vai doamne e in 3 cilindri, ci ma "incred" in progresul tehnologic. Voi reveni si cu review in acest topic dupa xy luni de exploatare a masinii/motorului, voi experimenta si ma voi "lasa" in voia garantiei
    1 point
  6. Ieri i-am pus incaltarile de vara ...sa vedem cum evolueaza consumul. Astazi urmeaza sa le schimb si la Touran.
    1 point
  7. Nu stiu cat de calitativa e cheia dinamometrica, in rest pare ok setul. Iti recomand sa nu te grabesti cu schimbatul cauciucurilor, cel putin pana la jumatatea lui Aprilie.
    1 point
  8. Nesiguranta asta si documentarea pana in panzele albe poate duce la o dezamagire in final. Tocmai pentru ca ai luat in calcul tot ce tine de achizitie, cheltuieli, insa mereu vor fi cele neprevazute, mereu nu se va potrivi 100% sa fie exact cum ti-ai imaginat. Analizarea fiecarui optional in detaliu doar sporeste nesiguranta. Stabileste ce optionale vrei tu, cum va fi folosita masina si cam ce cerinte ai de la ea in x ani in care doresti sa o folosesti. Firul nu trebuie disecat in 4 pentru ca masina nu e o investitie rentabila (decat daca vorbim de masini rare, de colectie etc).
    1 point
  9. @Liviu_sbn man, nu vreau sa fiu rau, serios, chiar esti simpatic prin dedicarea si efortul cu care incerci sa inveti cat mai multe intr-un timp cat mai scurt...dar...uitandu-ma la semnatura ta cred ca e foarte important sa intelegi ca desi masina pe care ti-o vei lua ( fie ea superb sau passat sau mazda 6 sau mondeo sau orice altceva) costa poate de 10-15x mai mult decat golful, nu va fi de 10-15x mai masina. Am mai zis chestia asta de cate ori am avut ocazia...trebuie sa ne uitam la pretul de plecare al masinii in varianta chel line pentru ca in principiu aia e masina pe care o vei primi. Mai departe tine doar de buzunarul si dorintele tale.
    1 point
  10. Sa vedeti voi acum cum isi ia Liviu Passat si ramineti voi cu buza umflata ...
    1 point
  11. Ea as verifica tot sistemul de evacuare.La cum se aude eu banui catalizatorul.
    1 point
  12. http://www.carsystems.pl/bluetooth-kits-parts,c34.html -preturi module si accesorii bluetooth. Sincer nu cred ca s-a stricat modulul, poate ceva conexiuni nu sunt in regula. Pe mine nu m-ar da la o parte de la achizitionarea masinii, daca in rest va place
    1 point
  13. In Romania Skoda este cea mai vanduta marca de automobile de import. Este foarte interesant ce zice directorul Dacia despre asta: Nicolas Maure: E poate interesant să vă spun că Dacia vinde mai multe mașini în Cehia decât Skoda în România.
    1 point
  14. Salutare! Am o problema care pare asemanatoare cu cea a lui Blaga Alexandru. Eu am un passat 2.0 tdi 136cp bgw dar nu stiu pe unde gasesc(cum ajung la)acel sorb de motorina.
    1 point
  15. Salutare tuturor! Stiti cumva de unde pot face rost, separat, de bucsa sigurantata din teflon 1J0 711 590 B ?? Aceasta e ovalizata si nu mai intra in tr I decat fortat sau putin apasat ca si cum as cupla MAR, dar aici exista riscul chiar sa cuplez din greseala MAR. de asemenea si tr II-a agata destul de rau la cuplare.
    1 point
  16. Nici macar. Prin comparatie, la pornire in primul km am 30-35%.
    -1 points
  17. La pbn est un Superb style cu parbriz incalzit expus. Nu se vde nici un fir. Cine a zis ca se vede, probabil s-a uitat la S2 facelift...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!