Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2016 în toate secţiunile

  1. Asta cu " asa fac toate " este prostia nr 1 la toate atelierele de reprezentanta din Romania indiferent de marca . La mine nu vibreaza nimica masina are 32000 de mii de km si 2 ani . Deci NU TOATE FAC ASA ! Lipsa de interes si totala incompetenta a acestor service duc la astfel de raspunsuri .
    3 points
  2. Nu stiu daca te ajuta, dar iti spun ce am aflat cand am schimbat bateria la masina mea, un Passat. Bateria trebuie "codata" pe masina, altfel se intampla astfel de lucruri. Un prieten care lucreaza ca electrician la o reprezentanta VW mi-a spus ca a avut nenumarate astfel de cazuri, inclusiv cu baterii cumparate de doua zile. Si pe diverse modele de masini!Daca nu a fost introdus codul bateriei in calculatorul masinii, acesta din urma cica nu ar sti cat curent sa trimita in baterie si nu ar nimeri curba de incarcare. Poate merita sa incerci sa vezi daca nu cumva e asta.
    1 point
  3. BKD nu are dpf, foloseste 505.01 5w-40
    1 point
  4. @Liviu_sbn man, nu vreau sa fiu rau, serios, chiar esti simpatic prin dedicarea si efortul cu care incerci sa inveti cat mai multe intr-un timp cat mai scurt...dar...uitandu-ma la semnatura ta cred ca e foarte important sa intelegi ca desi masina pe care ti-o vei lua ( fie ea superb sau passat sau mazda 6 sau mondeo sau orice altceva) costa poate de 10-15x mai mult decat golful, nu va fi de 10-15x mai masina. Am mai zis chestia asta de cate ori am avut ocazia...trebuie sa ne uitam la pretul de plecare al masinii in varianta chel line pentru ca in principiu aia e masina pe care o vei primi. Mai departe tine doar de buzunarul si dorintele tale.
    1 point
  5. Ceea ce am gasit ca info despre acest 1.0 in 3cil turbo cu 110 cp si 200nm este ca se incearca repararea greselilor facute cu 1.2...adica chiulase, variator, lant( s-a revenit la curea). Pentru o masina de gabaritul ibizei cred ca e cea mai buna alegere...si asa cum ai spus...4 ani garantie adica 4 ani in care nu te doare capul.
    1 point
  6. Aia de la impozite au spus-o
    1 point
  7. Hai bre cu testul, nu ma fa sa vin din Brasov sa vad cum se comporta 1.4TSI si apoi sa scriu impresii pe aici
    1 point
  8. Ai citit topicu asta tot?Gasesti raspuns garantat.
    1 point
  9. cum mai sa fie mult? eu dau 21 de euro pe un litru de castrol LL5w30 daca vreti sa fie bun.daca nu,luati petarde si stricati masina
    1 point
  10. 1 point
  11. sincer ti-as recomanda Castrol..il folosesc de 3 ani,n-am avut nici-o problema niciodata,sa fie nevoie sa completez sau sa tacane motoru urat pe masina..dar schimbul neaparat sa fie facut in reprezentanta!!
    1 point
  12. Buuuna mașinuța :D cat mai multi km împreună, dotata foarte bine si arata impecabil. Felicitările de rigoare pentru alegere :)
    1 point
  13. am eu vag com , o sa ma uit maine si postez aici codul. Ma puteti ajuta cu o lista de coduri ce s-ar potrivi (dupa ce aflu codul ic-ului de pe masina)? Masina este fabricata in 2000 luna 6 sau 7 si e trecuta 2001 Deduc ca se pupa orice IC de TDI (cu viteza pana la 260 ca asa il am si eu) cu conditia ca data fabricatiei respectivei masini sa fie minim 2001
    1 point
  14. in mod normal toate interventiile facute in garantie sunt inregistrate in baza de date a dealer-ului sau a service-ului autorizat care a facut interventia. toate se trec in cartea de service, nu? daca nu a pus piese originale in masina, atunci poti sa te iei de ei
    1 point
  15. Multumesc frumos asemenea.....iar legat de nr,nu am uitat,in cele care e sters -era numărul din tara care am luat.o si nu avea rost sa il las,venea urât...?
    -1 points
  16. Va salut domnilor....era cat pe ce sa-mi cumpar kitul de ambreiaj de la Luk, bine ca am vazut ca e By Romania mai sus. Asa dar am optat pentru Kit Sachs ( volant, Placa de presiune, Disc de ambreiaj si Rulmentul de presiune) la oferta de 1.800Lei. Din cate am inteles Sachs de 2-3 ani se fabrica'n Cehia.....mai bine de cat Romnia zic.
    -1 points
  17. Deci am analizat situatia. Daca motorul este oprit, transferul de pe 1 pe 2 se face prin impuls. Apesi o singura data si gata. Daca motorul este pornit, transferul de pe 1 pe 2 se face prin a tine tasta apasata. La fel, daca te-ai jucat cu scaunul si vrei sa vina inapoi la 1 de exemplu, daca motorul e oprit se face prin impuls, daca motorul e pornit se face prin a tine butonul apasat. Cred totusi ca e o chestiune de siguranta, ca nu cumva in timp ce conduci sa apesi din gresala la 2 si sa iti dea scaunul in spate sau mai stiu eu cum sa nu mai ajungi la pedale.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!