Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.03.2016 în toate secţiunile

  1. Buna seara! In sfarsit am reusit sa imi vopsesc si buza de Edition 30! Mai jos aveti rezultatul!
    2 points
  2. - G070726A2 - ulei transmisie - DQY
    2 points
  3. Asta cu " asa fac toate " este prostia nr 1 la toate atelierele de reprezentanta din Romania indiferent de marca . La mine nu vibreaza nimica masina are 32000 de mii de km si 2 ani . Deci NU TOATE FAC ASA ! Lipsa de interes si totala incompetenta a acestor service duc la astfel de raspunsuri .
    1 point
  4. Incearca testul din videoclip demonteaza roata si bate in amortizor daca se aude zgomot trebuie inlocuit.
    1 point
  5. inginerii nu citesc manuale
    1 point
  6. 1 point
  7. Salut, Multumesc celor ce si-au dat cu parerea despre Fabia 3, m-au ajutat sa ma hotarasc sa o comand - varianta combi - la inceputul acestei luni dupa ce am facut un drivetest. Termenul de livrare este de 10-12 saptamani si in consecinta o astept dupa data de 15 mai.
    1 point
  8. Eu nu vorbeam de cazul "cleme rupte" . Eu vorbeam de cazul "totul intact si face ca dracu" .
    1 point
  9. Normal ca se poate repara si timoneria este sigur vinovata(are o mie si o suta de tije...)si eu mai am oarece poticnire aproape la toate vitezele dar practic daca las o mica pauza e ok(nu tragem la japca...)principalul vinovat ar fi aceasta piesa http://www.epiesa.ro/levier-de-schimbare-viteze-stc-t405779-part-4482844.htm la mine aceasta bila este aste cam '' roasa'' si are un joc maricel ca sa nu mai zic de acele 2 bucse albe din teflon...strangem bani si cumparam pe rand toate piesele cu joc...
    1 point
  10. Verifica pornirea, sa porneasca la sfert avand in vedere ca nu este frig afara, sa nu scoata fum, uite-te la motor sa invarta rotund, sa nu aiba trepidatii neregulate, asculta motorul sa nu se auda sunete suspecte, si la fel, apasa ambreajul pe liber cu motorul pornit sa nu tacaie ceva, sa intre usor in viteze, verifica si mersul in marsarier. Uite-te sa nu aiba scurgeri de ulei, eventual du-o pe o rampa sa te uiti sub ea. Asculta in mers motorul, si turbina sa nu fluiere. Si daca vrei sa o achizitionezi fa-i si o diagnoza si verifica valorile injectoarelor, sa fie valori aproximativ egale, este motor PD si injectoarele trebuie schimbate-rectificate toate in cazul in care unul nu lucreaza in parametri normali (injectoarele sunt legate in serie, si se scot toate odata). Incearca si verificarea km la diagnoza, asta daca iti arata ceva. Iar ca aspect tine de tine daca conteaza sau nu ca are zgarieturi pe lac sau altele, verifica usile sa nu aiba probleme la deschidere-inchidere, verifica si clima (daca are). Sa nu uitam si de directie si frane. Probleme comune nu cred ca sunt atata timp cat masina este tinuta din scurt si condusa cum trebuie. Cele mai importante sunt injectoarele (care necesita ulei special pentru a proteja firele care leaga injectoarele intre ele, motorina de calitate, nu din aceea care merge pe motoarele ALH sau AGR), turbina (care este bine sa nu mergi subturat, adica sub cuplul masinii, dar nici turata peste 4000 rpm), si ambreiajul cu volant ( sa nu pleci cu scartait, si sa ti piciorul pe ambreiaj in zadar). Si amortizoarele sa fi atent la ele la drum, peste hopuri sa nu te legene, si la fel si in curbe sa nu se lase prea mult pe o parte, sa o simti stabila. Iar la bucseraie e bine sa ti-o verifice cineva care stie.
    1 point
  11. daca nu apesi ambreajul nu porneste - asta te-ai lamurit, dar nu e nevoie sa scoti cheia din contact ca sa repornesti e suficient revenire pe zero
    1 point
  12. @Aditu de ce sa ma enervez? Atata timp cat pleci la drum cu ideea de a te bucura de drum, in special de timpul petrecut cu persoana aflata pe scaunul din dreapta, nervii nu au ce cauta in scenariu. Unde drumul iti permite, te distrezi, unde nu..mergi linistit si cu grija. Important e sa ajungi la destinatie si sa creezi amintiri placute in timpul ala.
    1 point
  13. Pentru cutie DQY ce ulei trebuie ?
    1 point
  14. Daca mergi mult extra-urban, atunci clar te avantajeaza dieselul. Eu insa merg prin oras si nu mai vreau sa aud de FAP-uri, vreau putere si cuplu - deci min 1.8 TSI
    1 point
  15. Am pus pana la urma acest Ravenol 75W90 GL4 semi-sintetic.. momentan, o schimbare aproape insesizabila..
    1 point
  16. Mihai GTi, nu exista un reglaj de genul asta, poate se schimba raspunsul pedalei daca schimbi pompa de frana sau incearca cu un lichid de frana racing care isi pastreaza calitatile la temperaturi mai ridicate .
    1 point
  17. o sa ii fac maine o poza, dar din poza nu iti dai seama iti zic eu
    1 point
  18. Cel mai des problemele apar de la discuri noi montate peste rugina si de la etrierii culisanti blocati /semi gripati
    1 point
  19. DanSDP Inlocuirea discurilor nu insemna doar desfacut suruburi/inlocuit discuri/strans suruburi. De cand ai masina nu ai invatat ca la service in RO trebuie sa mergi cu lectiile facute?
    1 point
  20. 1 point
  21. Salut, masina din semnatura are 266.000Km, cod cutie viteze DUU, as vrea sa-i schimb uleiul in cutie pt ca agata, sau sa nu fie de vina uleiul? Daca da, ar merge Ravenol 75W90, sau care?? Pareri concrete... Multumesc.
    -1 points
  22. Nu este de vina uleiul ,placa de ambreiaj nu decupleaza.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!