Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2016 în toate secţiunile

  1. Eu nu inteleg alta chestiune: tineretul tanar si frumos iese in strada ca vrea schimbare, ca vrea o societate curata si sanatoasa, iar aici se discuta despre cum sa fentam legea. Mai oameni buni; voi cititi ce scrieti???? Daca legea spune clar: fara folie pe geamurile fata, ce este asa greu de inteles? Unde da cu minus? Ba nu are voie sa bage mana la tine in masina, ba spune ca ai butonul stricat, ba ca a pus folie bunica si saraca nu a stiut. In regulamentul forumului stiam ca sunt interzise discutiile referitoare la nerespectarea legii. Si foarte important: POLITISTUL ESTE EXACT CA SOCIETATEA DIN CARE PROVINE.
    3 points
  2. Perfect de acord cu ce spune colegul mai sus. Nu suport sa-i vad pe cei care au folie inchisa (vezi 5% transparenta) pentru ca pur si simplu nu vezi nimic din spate, prin masina celui din fata, pot sa evit multe accidente, obstacole daca vad prin luneta celui din fata mea. In plus sa spunem ca ai folie pe fata, pai si la pieton sau cand vrei sa cedezi cuiva cum faci? scoti capul din masina sa te vada? Politia ar trebui sa procedeze in cazul tuturor fix cum au procedat cu Flavius, sa va dea amenda instant fara optiunea sa dati jos pe loc foliile/becurile, si sa fie imensa amenda, astfel incat sa dispara toti cu ilegalitatile de pe sosea. La fel ar trebui sa se procedeze si cu becurile aftermarket. Terminatorul ce ai facut tu, este exact (nu aproximativ) aceasi ilegalitate : iti pune repartitor de caldura pe calorifer in casa, pt reteaua de termoficare, iar tu iti schimbi caloriferul cu unul fara contor, ca sa furi. Ar trebui sa ramai fara talon, instant. Si treaba asta se poate face, pentru ca vezi ce panica creaza IDCTR-ul in randul celor cu transport marfa, la fel ar trebui sa fie controale la sange si in randul soferilor cu masini, sa se verifice la sange totul, martorii din bord (cati dintre voi stiti ca sunteti pasibili de amenda daca aveti martor de defectiune aprins in bord? gen abs) uzura anvelope, becuri, In Bucuresti, e o smechrie mare in special in randul celor cu itp, pai cat am stat eu sa astept la ITP am numarat cel putin 2 cacanari care au venit au lasat cheile/masina au lasat bani si la revedere, nici macar nu le este verificata masina pe bune, vai de ele.
    2 points
  3. Salutare tuturor! Am avut si eu ceva probleme dupa 6 ani de la cumpararea unui 3 L.. Ca tot omul care are probleme , m-am apucat ba sa reglez cablul ( dupa 50.000 km) ori sa completez cu lichid (aveam pierderi).In final incepea sa sara din viteze si o porneam de cateva ori la un singur drum. Cum toata lumea zicea ca trebuie sa fie facuta si o setare a cutie m-am conformat si eu si am ajuns sa o fac si apoi sa nu o mai pot porni. Am ajuns in punctul in care primeam mesajul RTFM si aici totul se oprea . Totul pana m-am plictisit de reglat si am demontat de pe c.v. tot mecanismul schimbatorului lasand doar cablajul electric pe masina ( e fixat in 3 suruburi). Am gasit cateva surubele slabite in sistemul acela de parghii care nu se vede pana nu este demontat .... evident ca le-am strans si apoi am remontat totul. Nu am inlocuit nimic pentru ca nu am gasit nimic spart ori deteriorat iremediabil ( norocul meu). Recunosc ca am inlocuit inainte cilindrul hidraulic cu cablul care se regleaza , rezervorul de presiune si ambreiajul( cred ca impreuna fac 2.000 lei) si tot la necesitatea de a demonta am ajuns. Primul pas dupa remontare a fost sa reglez intinderea cablului cu mufa de alimentare a pompei necuplatala pana la valoarea de 1,9 volti( trebuie sa fie intre 1,8 - 2,0 volti) apoi am completat cu lichid verde in rezervorul de la pompa de presiune . Pasul urmator a fost cuplarea mufei la pompa si am pus contactul de cateva ori pentru a se face presiune in circuitul hidraulic si apoi stergerea tuturor erorilor memorate pe cutie. Apoi a urmat setarea cu Vag Com a schimbatorului si momentul fericit in care nu mai aparea RTFM. . Dupa ce am finalizat cu succes si setarea schimbatorului a urmat ultima parte a procesului( unii stiu ca sunt 3 pasi de urmat) si anume setarea :" Creep Point Adaptation " . Fara ea ramane memorat un cod de eroare ( ceva de genul 20 - 00 ) care informeaza ca setarea nu este incheiata in toti cei 3 pasi . In urma acestei setari a disparut prin stergere si codul de care aminteam. Finalul este la modul: porneste atat pe STOP cat si pe N.... consumul a scazut de la 6,5 la 4,6 doar in oras iar treptele de viteze se schimba lin si fara socuri. Daca mentionez ca acum stau linistit in casa si ma bucur de cum functioneaza masina.... consider ca la cei 236.000 km afisati pe bord m-a chinuit prea mult inainte sa verific cateva surubele aparent banale. Tot citind in anii anteriori prin topic , imi amintesc ca cineva de pe la Cluj a inlocuit tot sistemul hidraulic cu unul mecanic doar si numai pt. un banal surub nestrans ( cel care fixeaza piesa aceea de aluminiu pe axului de schimbatorului care intra direct in cutia de viteze si se strange cu o cheie de 10).
    2 points
  4. S-o stapanesti sanatos si km milioane ma incata faptul ca nu e automata...m-am saturat deja ..toata lumea are automata( sper ca nue cu suparare din partea celor cu DSG ), un BIG LIKE pt manuala !!
    2 points
  5. Dupa aproape 11 ani si 11 luni locul de parcare al Leon-ului (care implimente 16 ani in curand) a fost ocupat de un GTI. Masina a fost inmatricula prima oara in Aprilie 2015 si are 27k km (25.4k in momentul achizitiei, restul pe drum). Pe langa motorul 2.0TSI cu 220cp si 350Nm, masina mai are ca dotari extra urmatoarele: - faruri bixenon adaptive cu DRL led si cornering - jante aliaj Austin 18" - navigatie Discover Media + MFA Premium - stopuri si proiectoare cu led - senzori de parcare fata si spate + ParkAssist - senzori de lumina si ploaie Pana acum toate sunt bune si frumoase, inca incerc sa ma obinuiesc cu noua pozitie de condus. Pentru cei inalti campul vizual este restrictionat de plafon, iar tapiteria neagra nu ajuta deloc (desi arata bine ). Motorul trage mult mai bine fata de 1.8T si 2.0TFSI, diferenta de cuplu este evidenta de la primele acceleratii. Insa mi se pare ca raspunsul este putin intarziat. Sound-aktuator-ul inca nu mi se pare foarte deranjant. Are momente cand ar fi trebuit sa se abtina din bazait (gen acceleratii pe autostrada) dar in general pare ok. Suspensia filtreaza bine denivelarile chiar si cu jantele de pe 18". Chiar daca este usor cam zgomotoasa cu jantele astea, se simte ca lucreaza din greu si nu te zgaltaie mult. Stabilitatea este buna, iar ruliul destul de redus. Chiar daca are aceeasi greutate ca si Leon-ul, desi VW se lauda ca ar fi scazut-o mult de-alungul timpului, masina pare mai usoara. Tind sa cred ca motorul mai usor (cu toate inovatiile din plastic ) ajuta la o distributie mai echilibrata a masei. GTI-ul mi s-a parut ca subvireaza destul de putin. Interiorul este bine lucrat, desi vad ca au pus accent pe partea din fata. Spre exemplu, fetele de usi au un material moale in partea superioara doar in fata. Usile din spate, desi arata similar sunt in totalitate dintr-un plastic dur. Pics: De facut: - RAR + inmatriculare - spalat tapiteria (era destul de murdara cand luat-o, au curatat-o baietii de la autohaus cat de cat dar mai trebuie) - detailing exterior (la achizitie am primit si niste holograme fine tot de la baietii de mai sus) - pus ceva protectii pe pragurile interioare - jante de iarna - covorase pentru iarna si tavita pentru portbagaj
    1 point
  6. @terminatoru stiu cum se face cu autorizarea, dupa cum am spus cunosc legislatia. Intrebarea mea catre toata lumea era alta. Dar din cate vad, nimeni nu poate oferi un raspuns la subiect, fapt pt care tind sa cred ca procesul are sanse de castig. Pe de alta parte, ca sa confirm ce ai zis tu, doar RAR are aparatul respectiv, insa, surpriza: masurarea opacitatii/transparentei geamurilor cu aparatul respectiv difera in functie de conditiile in care este masurata. Caz concret, fosta masina, masurata pe soare, avea o anumita transparenta (mai mare), masurata pe vreme cu cer innorat, transparenta mai mica. Cine nu ma crede poate sa testeze si cu geamuri fara folie. Rezultatul masurarii cu aparatul acela este transparenta foarte mare daca lumina care trece prin geamuri este mare (soare), sau mai mica, daca lumina scade. Deci cu alte cuvinte, si aparatul celor de la RAR are anumite scapari. Si tocmai din cauza ca rezultatele depind de lumina existenta in exterior, se obtin grade de transparenta mult sub 100 la geamurile perfect transparente din fabrica. Dar asta e iar, alta poveste.
    1 point
  7. Vad ca am provocat o adevarata polemica in urma postului meu de mai sus,asa ca acesta v-a fi ultimul pe acest subiect. V-am mai spus acesta este sistemul/tara in care traim-daca as avea rabdare sa va scriu prin cate am trecut (intr-o luna(una) eu (politist) cu Politia Rutiera ati ramane "masca" sa zic asa si culmea din "n" procese cu ei am pierdut doar unul si ala pt ca "asa a vrut judecatoarea",am avut martori (plural-nu unul) care au depus marturie in favoarea mea dar "asa a vrut judecatoarea", drept urmare am stat 3 luni pe tusa si am murit cu dreptatea in mana,vorba aia. Am zis ca am avut,nu mai am , dar am sa-mi pun din nou pt ca sunt , cel putin pt mine "n" avantaje , multe dintre ele descrise in acest topic. Am condus ani de zile cu folia de 5% si n-am zgariat macar odata masina, in garaj parcam cu spatele, de cele mai multe ori noaptea,deci daca n-ati facut un lucru nu vorbiti despre el in necunostinta de cauza. @Flaviu Ca sa te lamuresc: Orice modificare adusa autoturismului (inclusiv folia) trebuie sa fie omologata de RAR,in consecinta in momentul cand iti pui folie pe geamuri/luneta aceasta trebuie sa fie omologata RAR si sa fie montata intr-un atelier autorizat RAR. Dupa ce e montata folia,trebuie sa primesti un certificat de omologare in care sunt trecute datele masini pe care s-a montat folia,VIN , nr de inmatriculare, precum si geamurile pe care s-a aplicat folie si transparenta acesteia , la fiecare geam in parte. Ei , daca tu n-ai avut ce sa-i prezinti politistului , e clara treaba, ai avut folie (chiar si transparenta corecta) dar nu si autorizatia (acel certificat de omologare ) pt aceasta. Confirm ce a scris : D@ny- eu personal m-am dus la directorul RAR de la noi , sa ma lamureasca, si impreuna cu el si cu acel aparat special am masurat la masina mea opacitatea geamurilor din fata (fara folie) si aveau 20% transparenta. Si inca ceva:
    1 point
  8. Tocmai asta e. Ca poate e noapte si ti se pare doar ca am folii. Sau poate ai tu politistule vederea "incetosata" de la te miri ce motive sau palma intinsa ca sa cadem la intelegere si din cauza ca nu vreau sa iti "ofer" nimic ma iei la 11m si ma amendezi "legal"- ce am scris aici este evident o exagerare ca sa raspund pe acelasi ton cu al colegului. Agentii nu fac asemenea lucruri si nu amendeaza decat pe baza unor incalcari documentate a reglementarilor codului rutier. Tot nu ai raspuns la treaba cu subiectivismul. Dar ca sa fiu 100% clar, inca o data, spune-mi te rog cum poti tu stabili ca eu am folii sau nu am? Ti-am spus doar ca nu sunt negre, ziua cand e soare nu ti-ai da seama deloc ca am folii... Deci, cum? Care este modul in care identifici transparenta geamurilor? Si in special daca depaseste sau nu pragul de 75%? Daca nu ai un raspuns concret te rog sa nu imi mai raspunzi ca poluam topicul degeaba. Am solicitat de mai multe ori raspunsuri avizate de la colegi profesionisti in domeniul juridic, nu amatori. Multumesc inca o data.
    1 point
  9. Sa stii ca nu ti-ai gasit boul, eu sunt politistul pentru 5 minute. Te opresc, iti vad follile pe geamurile laterale, si te iau la tranta, prezinta-mi autorizatia pentru omologarea foliilor fata, in care scrie clar ce opacitate au geamurile/folia ta? Nu le ai, platesti, nu ai toate actele in regula, platesti, nu ai lipita holograma pe toate foliile, platesti, pentru ca sunt politist, si suspectez ca ai avut acccident si ai schimba folia de pe geamul respectiv si ai pus ceva ilegal care nu are actele necesare si nu corespunde legislaturii. Am fost destul de clar sau inca nu? Ba mai mult, nici un politist nu este obligat sa-ti explice tie de ce considera necesara o amenda, de asta iti inmaneaza un proces verbal, in care iti scrie motivul si tu il iei la cunostinta semnand sau nu. Tu ar trebui sa stii legea, nu conteaza in ce tara te afli, in ce tara nu se opreste la semnul stop?sau la linia de tren daca este semnalizata oprirea? Sa fim seriosi. Fabulati, fabulati.
    1 point
  10. @deenman nu ai raspuns la intrebarea cu subiectivismul. Da stiu legislatia in ceea ce priveste transparenta la folii+geam dar am scris pe scurt. Nu conteaza ca e la ansamblu geam+folie ci cum stabileste el ca depaseste sau nu? E evident ca e subiectiva treaba. Si daca te-ai informa bine ai vedea ca este vorba despre 70 pt geamuri laterale fata si 75 pt parbriz. In fine, nu conteaza astea 5 procente. Ci modalitatea de probare a incalcarii legii de catre contravenient. Cum se face? Cu ochiu'? probabil ca da, asta-i sistemul... de-aia sunt supraincarcate instantele, ca asa-i in "tenis" totusi ar fi de preferat un raspuns la subiect. Multumesc,
    1 point
  11. DQ511 e dezvoltata pe baza lui DQ500, special pt. platforma MQB si ar trebui sa apara pe unele modele din 2016. Ce-i drept o sursa australiana a dat ca sigura abandonarea proiectului in noiembrie 2015, dar tot in aceeasi luna VW a anuntat voios ca o o dezvolta mai departe si ca vrea sa o bage si pe hybride. O sursa frantuzeasca pretinde ca fabricatia s-a incredintat unui partener din China (de altfel principala piata de cutii DSG a lui VW) din ratiuni de reducere a costurilor.
    1 point
  12. @ionut10a daca ai dat jos foliile amenda este ilegala. Scrie in codul rutier ca daca se elimina pe loc motivul pt care poti fi sanctionat, atunci sanctiunea nu se mai da. Oricum, nu e vb de bani aici, ci de principiu. O cunostinta a patit la fel, si i-a spus ca le da jos. Iar politistul i-a zis ca n-are sens, fiindca oricum ii da amenda. Si cum se poate proba ca le-a dat jos si el tot l-a amendat? Asta ce e? Corectitudine in aplicarea legii de care ziceau colegii mai sus? Sau e fuga dupa amenzi? Oricum, ce se poate intampla cel mai rau? O anuleaza in instanta. Deci, nu mare lucru. Si ce se consuma cu intocmirea pv-ului? 2 coli de hartie, putina pasta de pix si 15 minute de scris. Deci cheltuieli minime cu incasari (potentiale) mari.
    1 point
  13. @kelu si terminatoru Nu cred ca am dat detalii despre cum se poate fenta legea, ci despre ce si cum se poate face ca sa scapi de abuz. Din ce ziceti voi se poate trage concluzia ca sunteti de cealalta parte a "baricadei". Hai sa luam pe rand. In lege scrie clar ca n-ai voie cu folii cu transparenta sub 75%. Eu exact asta am intrebat. Cum isi da seama agentul, pe marginea drumului ca am sau n-am 75%? Daca extrapolam ce ziceti voi, ar insemna ca amenda ai putea lua si ca i se pare lui ca ai mers cu viteza, sau ca ai depasit pe linia continua, etc. Eu n-am spus ca are sau ca nu are dreptate. Ci cum probeaza? Da, am recunoscut de la inceput ca am folii, dar nu sunt 5% transparente ci peste 50%. La fel cum la viteza are proba video, si aici ar trebui sa aiba dispozitivul ala de verificat transparenta. Dar nu au. Si mi-au luat talonul doar pt ca i s-a parut lui. Nu stau sa dezvolt toata scena, fiindca ajungem sa discutam altele. Repet: NU AM FOLIE 5% transparenta, ca sa vada si cei care n-au citit pagina anterioara, si nici nu sunt de acord cu ea. Nu a fost pusa pt figuri (ce figuri sa ai cu Touran??) sau altele, ci doar pt protectie impotriva spargerilor si solara. Deci e decenta, mai mult decat decenta. Fratilor, daca va opreste politistul si va ia talonul ca asa i se pare lui ca ati mers peste 100km/h in localitate cu limita de 50, ce faceti? Nu vi se pare ca o astfel de sanctiune trebuie probata in vreun fel? Tocmai aici era problema. Sunt subiective sanctiunile. Oricum, vad ca n-am primit nici un raspuns de la un coleg avocat/jurist, doar raspunsuri "emotionale". Multumesc oricum. LE: @terminatoru da, tocmai politistii sau cei cu anumite grade militare, au in marea lor majoritate, folii cu transparenta mica. Unii chiar si pe MCV. Dar din nou, e alta discutie, care nu-si are locul aici. @deenman dar la dube/camioane/autobuze/ remorci inalte/ etc, cum te uiti prin ele?
    1 point
  14. Sal., La mine a intrat cam 1,2 L . O seara buna ,
    1 point
  15. Preturile corecte sunt cele din configurator. Lista de preturi de pe skoda.ro e calculata cu vechiul tva de asta apar preturile mai mari.
    1 point
  16. Ai avut noroc? Mi se pare ca lsita atasata si datata, in titlu, 12 februarie 2016 nu se mai potriveste, la data postarii acestui mesaj, cu configuratorul. lista_de_pret_octaviamy2016_02_12_2016.pdf
    1 point
  17. Intre timp au mai aparut ceva noutati - DQ380 care e un DSG7 umed pina la 400 nm si DL 501 care e un DSG 7 umed pentru platforma cu motoare longitudinale si tine ceva mai mult de 600 nm. De asemenea intra la bataie DQ511 care e un DSG uscat cu 10 viteze pentru clasa de masa dar tine doar ... 500 nm. Diferenta fundamentala intre ele este cuplul maxim pe care il suporta.
    1 point
  18. Pentru masina din semnatura, cutie 6 trepte, cod LHD, conform ETKA pana in 29.05.2011 a fost pus ulei G 052 171 A2, iar din 30.05.2011 a fost pus ulei G 052 512 A2. Masina are 215.000km si am schimbat uleiul pentru ca am constatat ca aveam pierderi pe la simeringul de la planetara. La reprezentanta am intrebat daca se pune uleiul G 052 171 A2( care este mai scump, in jur de 140 ron litru) si mi-au spus ca cel cu codul G 052 512 A2( 2 litri au costat 205 ron la TESS Brasov) este valabil pentru aceasta cutie. Si pentru cutia cod NFP, conform ETKA, este valabil uleiul G 052 512 A2. In cutie am bagat 2 litri de ulei( nu am info despre cat intra cutie). A fost incarcata pe la busonul lateral si pe la busonul de deasupra cutiei. Pana in prezent totul este OK. Schimba bine vitezele, nu agata. Bine, nici inainte de operatie nu avea probleme.
    1 point
  19. Acest post este off topic dar spune multe despre modul in care se face business in Romania: Fiindca mi-a permis programul, mai devreme am dat o tura pe la dealerii VW si Skoda in cautarea unui Passat 1.4 tsi si a unui Superb echivalent. ( asta se intampla ieri) La Vw: totul curat, frumos, pus in ordine, ma duc la biroul consilierului, tipul imbracat la costum mi-a zambit frumos si m-a invitat sa iau loc dupa care am discutat foarte amabil despre scopul vizitei mele. S-a scuzat ca nu exista posibilitatea de a face td cu motorizarea pe care o doream, m-a invitat totusi sa mergem la td cu un 2.0 tdi si l-am refuzat politicos pentru ca mersesem cu masina si stiam ce si cum. De asemenea imediat a pus mana pe telefon sa afle daca totusi exista vreun golf/leon 1.4 tsi sa mergem totusi la plimbare. Nu l-am deranjat, l-am salutat si am plecat. La Skoda: intru in showroom dupa ce am reusit sa deschid usile "automate" cu mana....dezordine...miros urat..atmosfera de saracie. Un singur consilier pe acolo, vorbea la telefon. Ma duc la el, ma postez in fata biroului...stau 10 min acolo fara sa imi faca semn sa ma asez. Trecem peste asta...il salut...pauza. Intr-un final ma intreaba de ce am venit si ii raspund ca vreau sa fac td cu S3. Se uita chioras la mine, se stramba si imi spune sec ca nu au masina la td. Ii multumesc pentru amabilitate si plec. Din pacate pentru mine e clar....daca cei de la Skoda permit unor dealeri ca astia de la Pitesti sa le vanda masinile...atunci marca este si va ramane pentru totdeauna lowcostul grupului. @Liviu_sbn: man...vazandu-ti nesiguranta in ceea ce priveste motorizarea...ia ce consideri tu ca ti se potriveste mai bine. Serios, pana la urma chiar nu conteaza consumul sau mai bine spus 1-2 l in plus cand vorbim de o achizitie de 30k euro...eu unul asa consider. Mai degraba conteaza costurile anexe aka asigurari, intretinere, s.a.Masina o iei sa te bucuri de ea, este un moft ( unii ar spune necesitate) care te obliga la un efort financiar considerabil si atunci rolul lui este sa iti ofere acel sentiment de realizare, de siguranta, de placere. Restul e can can....
    1 point
  20. Eu nu m-as risca , mergi la sigur pe Ravenol . este 100% Germania si pretul e cu putin mai mare.
    1 point
  21. Este mai slab decat Castrol, vezi ce ambalaje anoste folosesc, se imbuteliaza la noi, nu prezinta nici o garantie.
    1 point
  22. @EmilianPop 1.Pot sa-ti spun din proprie experienta, proaspata de vineri. Da, talonul mi-a fost luat de politist, ca asa i s-a parut lui, fara inspector RAR si fara sa verifice transparenta. Acum urmeaza procesul, pe banii si timpul meu, evident. Ca el nu vine la judecatorie, fiindca nu e treaba lui- vine consilierul juridic al lor(poate nici macar consilierul nu vine, solicitand judecarea in lipsa) 2.Poti sa spui ca ti-e stricat butonul de ridicare. Stiu sigur ca n-are voie sa-si bage mana la tine in masina. Ideal e sa ai pe cineva in masina care poate fi considerat martor (nu rude de gradul 1- daca bine retin) la un eventual proces.
    0 points
  23. Aceiasi problema o am si eu cu instalatia de racire,si anume la circa 5-7 min dupa pornirea motorului deja este presiune f mare in instalatie...iar daca las busonul desfacut si pornesc (de rece) dupa acelasi timp se ridica apa treptat pana ajunge sa dea afara din borcan...as banui garnitura de chiulasa dar nu apar bule de aer in borcan...iar termostatul l-am scos detot din circuit pana la remedierea defectiunii.ciudat este ca atunci cand apa da sa dea afara din borcan daca opresti se aude imediat cum iese aerul iar apa intra la loc in motor.nu stiu daca aerul ala care iese dupa oprire ar fi cauzat de garnitura de chiulasa (scapa conpresia in apa) sau sa fie de la fiertul apei.in timpul in care face asta (fierbe) pe circuitul caloriferului trece apa calda dar in schimb spre radiator cam putina...se incalzeste foarte slab...dar nu este infundat pt ca l-am verificat deja...acum intrebarea mea este daca aveti idee ce ar putea fi de nu circula apa bine prin radiator???ma gandesc la 2 optiuni 1pompa de apa defecta,paleti rupti sau altceva sau 2scapa compresia in apa iar aceasta ajungand in zona paletilor pompei de apa nu mai poate fi pompata apa mai departe...dar totusi gazele (daca ar scapa)ar trebui sa ajunga in vas care e cel mai inalt punct al instalatiei de racire.....help!!!
    -1 points
  24. este mult... pentru un ulei de 35 de lei cu adaos....
    -1 points
  25. Nu zice nimeni ca NU este un ulei bun. Dar la 35-40 lei iei un ulei la fel de bun. Fii sigur ca nu e apa sfintita in Castrol ala la 21 euro / litru
    -1 points
  26. ok, eu i-am spus agentului ca nu am folie pe geamurile din fata si ca nu este folie pe ele, iar din cauza vremii (innorat) par mai inchise decat sunt de fapt. Intrebarea nu tinea de partea legala, ci de posibilitatea ca agentul sa se insele (in cazul de fata si in alte cazuri) si te trezesti cu talonul retinut. Dpmdv singura solutie prin care iti poate demonstra ca are dreptate ar fi fost masurarea transparentei geamurilor. RAR are sigur un aparat de genul asta. Dar cu ochiul mi se pare cam gresit. Deci revin, cum se dovedeste in instanta ca geamurile nu aveau 75% transparenta? Sau la fata locului, bineinteles... ca pana la urma despre asta vorbim. Ca ai n-ai folii, alea sunt povesti, dpmdv. Ai 75% transparenta? Da. Perfect, poftim actele. Sau, nu, nu este. Foarte bine, talonul retinut. Totul legal, cu probe. Asa mi se pare si mie ca agentul consumase bauturi alcoolice si astepta spaga, iar din cauza ca nu i-am dat mi-a retinut talonul, ca sa-mi arate cat de smecher poate fi el si ca sa ma puna pe drumuri la rar, instanta, etc.. Deci, cum se ramane cu proba in instanta?
    -1 points
  27. Pai tocmai asta e. Ca sa poti fi amendat trebuie sa ai proba. Pe cuvantul meu contra cuvantului lui nu se poate merge/da amenda. Da, sunt de acord, daca verifica la fata locului si se mentiona ca s-a facut test cu apartul x si a iesit 74,9 transparenta sau mai putin, deci nu 75%, sa-mi dea amenda, retina talonul, etc.... Ar fi fost foarte util aici raspunsul unui coleg jurist/avocat care s-a confruntat cu astfel de situatii. Iar cu mersul la rar... sincer, iar mi se pare o prostie. Putem extrapola putin. Te opreste, iti verifica acte, totul ok, dar i se pare ca ai mai multi cai/ suspensia mai jos decat era din fabrica/ masina a suferit modificari care nu sunt standard si iti retine talonul. Pai cum si-a dat seama? Chiar si la cele evidente, trebuie sa fie si un inspector RAR, sa constate ca nu se pupa cu ce era cand ai luat itp, etc... Altfel, cum? La fel, pot spune ca a cerut spaga si din cauza ca nu i-am dat, mi-a luat talonul, doar ca sa ma puna pe drumuri pt ca nu i-am dat banii solicitati. Plus ca duhnea a alcool ca daca-mi punea fiola imi iesea si mie de la cat a baut el. (exagerez, evident) deci, dpmdv nu merge cu observarea "cu ochiu" le: pe proces scrie doar ca nu am folii omologate. eu i-am spus ca nu am folii.
    -1 points
  28. Sal., Eu am masurat de la linia rosie . O seara buna ,
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!