Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2016 în toate secţiunile
-
Pozițiile le-am comandat la Nurvil au fost comandate în Austria și au costat 200 lei. O să îi pun și semnalizare dublă chiar mă gândeam zilele astea să le pun.1 point
-
rezistenta electrica care incalzeste adblue. Totusi se impune o verificare la fire, conectori.... sigurante. vezi reperul 5 tmp.pdf1 point
-
Stiu ca discutasem cu un prieten care are 2.0 TDI si a facut distributia si mi-a zis ca initial dupa ce i-a facut mecanicul distributia a crescut un pic consumul, apoi a mai citit el pe undeva si s-a dus din nou si i-a reglat foarte putin din acea fulie si a revenit la cum era inainte ... intr-adevar la CR nu mai exista nici o legatura mecanica intre injectoare si axul cu came, deci probabil nu mai este asa important acel reglaj ca la PD, dar tot cred ca poate influenta foarte putin daca axul cu came este sincronizat un pic mai in fata sau mai in spate fata de arborele cotit ... cat de mult insa nu se stie . Daca era fix fix de ce au mai facut acele fulii reglabile ? Faceau si ei economie de 3 gauri si 3 suruburi . http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-belt-on-vw-golf-6-1-6-tdi/ Se pare ca acele fulii au ceva rol in tensionarea curelei de distributie in mod corect ca sa fie sincronizata corect pompa de injectie cu motorul, cel putin asta as intelege eu din instructiunile alea ... poate cineva care are experienta in distributii se uita si ne spune si noua ...1 point
-
1. DSG este o cutie manuala. Deci se aplica principiile cutiei cu ambreiaj. Din 2 in 1 simti schimbarea, la fel ca la o manuala clasica, treapta 1 fiind cea mai mare ca si raport de demultiplicare. 2. e posibil sa rece sa simti altfel cutia, datorita vascozitatii mai mari a uleiului. 3. foloseste-o ca pe o cutie manuala la stationari : scoate-o pe neutru daca stationezi mai mult, nu o tine in panta din acceleratie. Cutia va tine ambreajele in patinare. Poate vei primi sfaturi pe aici sa nu o tii pe neutru ca nu se unge, etc. pompa de ulei este actionata si pe neutru..deci...1 point
-
Masina o iei pentru tine, nu pentru cunoscuti. Deci? Conteaza ce dotari consideri tu ca iti sunt utile.1 point
-
multumesc.stiti cum e ..am zis cutie automata si au sarit toti cunoscutii...e proasta,e asa..etc- bineinteles nici unul nu are. am zis parbriz incalzit..iar..ca e mai subtire, ca nu pot conduce de niste firicele care se vad..si tot asa.pentru fiecare dotare se gaseste cineva sa vada raul in ea.acum cu panoramicul, la fel.dar daca ploua in ea, daca scartaie...stiu eu ca nu e buna...oricum sunt mai confuz decat acum 2 spt.in loc sa ma decid devin mai confuz.nici macar la culoare nu ma mai sunt sigur1 point
-
Poti sa pui ce fel de ulei vrei, la consumul asta doar segmentarea te mai salveaza.O segmentare costa in jurul a 1500-2000 ron, depinde ce ai de schimbat, iar asta se vede dupa ce desfaci motorul.Insa merita din plin, nu o sa mai consume deloc ulei, si motorul o sa mearga mai bine.Nu e o suma asa mare, iar in banii astia este inclus si schimbul de ulei plus filtre, daca o sa ajungi aici eu iti recomand Motul 5w40.Km eu zic ca nu sunt reali, sunt mult prea putini pentru o masina din 2001, plus ca un motor ca asta nu incepe sa iti manance ulei decat dupa 200.000 in colo, atunci apare uzura.Dar iti recomand sa faci segmentare si ai scapat de probleme, la capitolul asta nu o sa ai treaba multi ani de acum in colo.Iar cu eroarea,fai o diagnoza si iti zice exact.Baga si tu benzina mai buna si mergi si tu mai turat, pana in 70000 chiar, sa se curete bine EGR-ul.Insa prima data, da jos EGR'ul si il cureti bine, curata si clapeta de acceleratie si senzorul MAF, daca tot esti la capitolul asta.Egr'ul poti sa il mai salvezi, dar daca este sonda trebuie sa o schimbi.E in jur de 500 ron parca.Si eu zic ca merita sa bagi banii astia.1 point
-
Nu poti pentru ca norma ta cere ulei special pentru PD, 5w40. Nu iti bate joc de motor pentru 150 ron cat e un schimb de ulei de calitate.1 point
-
Daca, dupa degresant (wd40 in cazul asta), dai cu un agent de gresare (fie si ulei in cazul asta), bucsele nu mai sunt expuse imbatranirii in aceeasi masura si prin urmare nu se rupe lumea in doua. Ca multi alfa pe pielea lor ca WD40 e agent de degresare si nu gresare (desi ei il vad putin uleios) dupa ce l-au folosit in prostie fara sa citeasca instructiunile, e partea a doua. In mod clar trebuie date jos si unse cu vaselina sau... altele noi.1 point
-
Amount of fucks given: 0! Pe mine unul ma intereseaza sa nu trosneasca masina de zici ca se rupe, la orice urma de denivelare. Oricum vreau sa le schimb ca sa scap de zgomote, crezi ca ma intereseaza daca mai tin 3 luni sau 3 ani? Ba dimpotriva, sa se duca naiba odata sa ma oblige mai repede sa-mi fac timp de ele. Sau p-aia de la reprezentanta sa le schimbe. Sunt convins ca si altii care au aceeasi problema sunt pe aceeasi lungime de unda.1 point
-
Rayn la modelul tau de motor, nu ar trebui sa permiti sa ajunga uleiul pe minim, niciodata. Ca sa-mi ajunga nivelul pe minim, n-ar trebui sa-mi verific uleiul aprox 6 luni de zile, ceea ce e mult, il verific cam la 2 luni, si completez chiar daca e nevoie de 100-150ml, am eu o chestie cu ungerea la motoarele Bxx 1.9, Dintre toate uleiurile din Ro, de ce continuati sa alegeti tocmai Castrol? pret asa de bun nu are, poate din cauza ca e compercializat la orice colt de bloc in cel mai mic magazin posibil.1 point
-
Da, normal, dar ma intereseaza pt cazurile in care curatarea nu are efect. Pt cei care-s interesati sa-si curete singuri, iata cateva poze. Sunt 4 suruburi in jurul placii si alte 4, dupa ce scoateti benzile conectoare si ridicati capacul, care tin tijele de culisare ale mecanismului lentilei. http://imgur.com/a/XXbSc1 point
-
Daca nu ai probleme cu mancatul eu recomand...acum m am uitat de curiozitate si da se pare ca este sub o linie fata de partea superioare zimtata(adica maxim)...100 de grame sau 200 sa zic ca au zburat in 5000 de km...infim fata de 1 kg 10 w 40 cat puneam la 1000 de km...eu zic ca parte de ungere are din plin dar la urmatorul schimb trec pe 5 w 40 tot Mobil 1 full Sintetic...Gandesc ca vine vara si la turatii plus caldura asta este prea subtire si se evapora(nu se mananca ci se evapora la turatii mari...asta este natura motorului si nu avem ce face...)Oricum undeva la 8000 il dau afara ca nu ma zgarcesc la 200 de lei uleiul plus filtrul...Bafta1 point
-
Am scris in urma cu ceva timp, era o hala langa Pitesti care ambala Divinol, butoaiele de tabla si bidoanele erau afara stiva pe paleti, am oprit sa vad cum e treaba,( tot la fel m-am gandit ca dau lovitura la acest pret), atunci era sub 100ron bidonul, am vazut cum sta treaba si m-am linistit. Cred ca si-au mutat locul ca anul asta nu am mai vazut nici o miscare in zona.1 point
-
Este mai slab decat Castrol, vezi ce ambalaje anoste folosesc, se imbuteliaza la noi, nu prezinta nici o garantie.1 point
-
aa nu...eu la maxim12 mii schimb de obicei ultimul schimb in august.ideea e ca acum sunt in it si pun uei de aici la ultimul schimb eram in Ro si a mai ramas din ala 500 ml.da nu cred ca ar fi problema1 point
-
Iar in padova unde sunt eu la mecanic LL castrol profesional 21€ litrul App.daca mai am de la ultimul schimb ulei ramas si pun restul din asta adica 500 ml peste ce pun astia de la service,sa cumpar doar 4 litrii in loc de 5 e ok? Acelas ulei este. Nu cred ca ar fi probleme nu?1 point
-
Pui butonul de la selectie oglinzi pe oglinda din dreapta(R). Apoi bagi in marsarier si o tii acolo in timp ce iti aranjezi oglinda dreapta intr-o anumita pozitie. O scoti din marsarier si ai sa vezi ca atunci cand te pui in miscare, dupa 20 km/h oglinda revine la pozitia initiala(de condus). Cand o vei baga din nou in marsarier ea revine la pozitie pe care ai setat-o mai sus. Eu unul o tin in asa fel incat sa vad bordura cand dau cu spatele. PS optiunea trebuie activata si din setarile din bord.1 point
-
Cea mai verificată mașină din univers. Ăla occidental sud-vestic cel puțin. Nu mi s-a mai întâmplat. De două ori și cu poliția după mine în Italia, numai să se uite la mașină, nimic altceva. Pentru că România. În Franța tot pentru că România. Întrebări demne de proces la CEDO. După lungi momente de "bucurie" petrecute cu câțiva polițiști, mi-au spus că urmează o zonă liberă prin munți și că pot merge tare. Nu i-am ascultat, dar chiar așa a fost. Drum foarte bun și liber, fără nimic pe el. Trebuie să fac revizia. Am trecut de 70k, nu-mi aduc aminte exact cu cât. Iar am rămas cu impresia că este mai proastă benzina din România. Mi se întâmplă la fiecare drum mixt.1 point
-
Mulțumesc! Cu oboseala cred că este un mix între confort și performanță. Ai suficientă putere cât să nu te stresezi. Mașina reacționează bine chiar și în situații dificile. Suspensia nu este dură. Roțile nu sunt deranjante (am simțit clar plusul de la 19 la 17). Scaunele nu sunt niște scânduri, dar nici nu te afunzi în ele. Poziția la volan este foarte bună. Nici fizic, nici mental nu trebuie să stai încleștat. Zgomot există, însă e acceptabil. Sunt niște greieri prin mașină uneori. Alteori este foarte tăcută. Încă mă enervează cum se murdăresc oglinzile laterale. Clar nu au gândit asta deloc. Am jante cu specificații omologate, nu este de acolo. Desigur în service prima dată m-a distrat nițel pentru că cică nu erau conforme, având ET 50 în loc de 51. Alea de vară, OZ. Cele de iarnă sunt VW. Cu garda la sol n-am avut probleme, dar ocazional mai ating în față. Este botul prea jos. Se poate întâmpla asta oriunde, nu ține de România. La DSG se simte o treaptă lipsă. La viteze mari sigur ar fi mers încă una. Comportamentul este același, treapta superioară imediat ce poate. La fel o ține jos în ture dacă este cazul. Cu mașina am mers aproape integral pe afară. Și se simte cumva asta. De exemplu când am schimbat filtrele, aveau 15k și arătau ca noi. M-a surprins și pe mine. În țară mult mai repede se fac praf. Le-am înlocuit în mod evident, dar nu se impunea ca aici. Aici n-aș recomanda să aștepte cineva atât pentru ele. Orice drum bun este o plăcere în general. Din păcate România nu excelează la acest capitol, dar dacă știi o porțiune, poți merge liniștit. Ungurii nu au drumuri prea bune pe lângă autostrăzi, dar dacă ai trecut în Austria și după, poți scoate liniștit autostrăzile din traseu și poți merge prin locuri deosebit de frumoase și ca peisaj și ca șosea. Mai toate sunt libere, limitele de viteză sunt suficient de mari, surprizele nu prea există.1 point
-
Am cam fost tras de urechi pentru că nu am mai scris pe aici. Mașina asta este ca o poveste. Ba nu, nu ca o poveste, dar ca dintr-o poveste. Cum erau nucile fermecate de exemplu. Sau aproape. Mă surprinde și acum faptul că nu mă obosește fizic. Multe ore la volan și nu resimt asta. Dintre toate mașinile din ultimii ani, să fie vreo 10 (ani), cu care am mers sau pe care le-am avut, a fost singura care a reușit asta. De la începutul anului n-am făcut foarte mulți km, dar fiecare drum a fost destul de lung (10-14 ore de obicei). Am urmat planul preconizat, având acum discuri și plăcuțe noi plus lichid de frână. Am păstrat roțile de vară, pe 17. Anvelopele arătau mult prea bine și cum n-am avut neplăceri cu ele, am decis să rămână așa. Dacă nu este stricat, nu are sens să repar. Logica asta am aplicat-o și frânelor, motiv pentru care am pus totul original. Judecând după comportamentul de până acum, ar trebui să mă țină multe zeci de mii de km. În vreo 40k km abia consumasem jumătate din plăcuțe. Comparativ, primul proprietar le consumase integral aproape în vreo 20k. Discurile tot de atunci erau duse în mare parte. Revenind la poveste, pardon, nuca noastră, cam așa sentiment îți dă. Te deconectează practic într-un fel foarte ciudat, dar interesant în același timp. Desigur eu nu mă pun la mintea mașinii și mai mult mă adaptez eu la ea, decât să încerc altfel. Roțile pe 17 nu sunt poate cele mai potrivite pentru maxim de performanță. Ba după anumite păreri poate nici anvelopele Asymmetric 2 de la GY. Nici măcar suspensia adaptivă. Nici lipsa altor modificări pe care nu le-am făcut (există o listă recomandă pe care parcă o pusese pe aici pe undeva). Și cu toate astea mașina merge suficient de bine cât să fie un echilibru între confortabil și performant. Suficient din ambele lumi pentru a fi mulțumit. Și dacă mașina asta, care este până la urmă un Golf, fără pretenții deosebite, poate să facă așa ceva, așa cum este, îmi pot numai imagina cum sunt altele sau cum ar putea fi altele și mai reușite, pe niște drumuri care să nu te oblige foarte mult la compromis. Oare ce sentimente au oamenii ăia? Și uite așa înțeleg încă o dată de ce unii își cumpără anumite mașini care pentru mulți, mai ales de pe aici, nu au sens. Adică, tot 4 roți au nene... Da' cât consumă? Apăi R-ul mult nu consumă, din punctul meu de vedere. Nu am reușit niciodată să merg la consum cu adevărat, dar valoarea de ~10% s-a păstrat aproape nechimbată. De asemenea, deși este un model "depășit", rar să nu fiu întrebat ceva și să nu existe cineva interesat. Dar probabil că interesul se rezumă la statul pe o margine. Și uneori este păcat. Uneori anumite "nuci" sunt tangibile și micul efort merită. Nu este musai să le faci rachete, să rupi drumurile cu ele ori să le faci scânduri și să-ți rupi tu spatele. Au un alt sentiment, dau o altă dimensiune utilizării în orice condiții. Și asta, cum spuneam, fără să fie undeva în vârful unei piramide. Ca atare nu regret achiziția din punctul ăsta de vedere. Regret uneori că planeta asta are niște probleme uriașe și că cei ce au puterea să decidă au ales să se izoleze și să se uite în altă parte. Ăsta este un regret. Pentru că atitudinea respectivă ne strică adesea bruma de plăcere la care mai putem avea acces și contribuie la degradarea calității vieții, care oricum nu se va compara niciodată cu a lor. Când m-aș fi așteptam ca BMW-ul să fie o mașină greu de urmat, s-a dovedit că de fapt următoarea va ocupa această poziție. Până într-o zi... Deși... cred că aici este aproape un ideal din mai multe puncte de vedere.1 point
-
nu scoate limba ca o scoti degeaba.... raspunsul nu era pentru tine, ci pentru acoplanstar.... citeste ce a scris mai sus..... asa ca spor la treaba, ca s-au aprins calcaiele la unii colegi :winter: , chiar daca tu esti vreun mecanicos.... :lol: nu am fost atent la problema care o ai la torpedou - daca e la usa, uite DIY aici, sa o rezolvi http://vwforum.ro/topic/61785-diy-reparare-usa-torpedou/1 point
-
la BMP sunt 2 sisteme de pompa ulei(ansamblu respectiv),trebuie vazut dupa seria de caroserie.Dar piesele de baza,ansamblul propriuzis si pompa de ulei sunt identice.Va las un film sa vedeti cum stau lucrurile acolo.Am vorbit cu clientul meu si mi-a spus ca axul la el era distrus si a fost schimbat cu un imbus de otel.1 point
-
cum mai sa fie mult? eu dau 21 de euro pe un litru de castrol LL5w30 daca vreti sa fie bun.daca nu,luati petarde si stricati masina0 points
-
0 points
-
pentru motoarele PD pompa duza se foloseste strict 505.01. Daca uleiul nu are aceasta norma, NU se foloseste. Asta zice fabrica. Asa fac toti posesorii de PD inca de acum 15 ani. Tu faci cum vrei.....0 points
-
Ok ...Dar dupa 200mii km nu trebuie sa bag 10w40 , am golful 5 si un touran cu acelasi motor 1.9 PD 105Cp am luat ulei mult din asta gratis din germania de la colegi si pr de pe tiruri ca ni se dau pt completari ....iar ma refeream ca e un ulei nemtesc , pt ca in romania se imbuteliaza castrol peste tot si nu sti ce sa mai iei sau sa crezi....unii spun ca e original altii ca nu . astept mai multe pareri.multumesc !0 points
-
Eu stiu ca nu ai cum sa montezi decit daca schimbi farul cu totul. Proiectoarele fiind inglobate in far, deci oala farului difera. Tu decizi ...-1 points
-
-1 points
-
Nu se foloseste WD40 pe cauciuc- il dizolva/faramiteaza in timp,idem pe plastice are tendinta de a le albi .Nu se foloseste pentru a unge rulmenti-dizolva vaselina din rulment si se gripeaza.Este un bun degripant, curata rugina.-1 points
-
Am inteles,deci tu astepti sa se rupa masina'n doua ca sa-ti faci timp sa ajungi cu ea in service.-1 points
-
Passat daca vrei mare si Audi daca vrei mai bun eu am Passat B6 in familie cu care am mers mult si voiam sa iau un Passat B7 care e cam acelasi lucru insa am luat un A4 B8 din 2011 si diferenta e mare ca spatiu interior e mai mic, cam la jumatea distantei intre Golf si Passat la portbagaj eu am luat Avant si are portbagaj cat Golf Variant insa la drum lung e diferenta colosala, A4 sta mult mai bine pe sosea la viteze mari si in curbe din cauza distributiei maselor mult mai buna (motor longitudinal, cutia de viteze e intre axe, bateria e in protbagaj, etc), directia e mai precisa, suspensia multi-brat lucreaza mult mai bine si e si mai sportiva dar si mai confortabila in acelasi timp, insonorizarea e mai buna daca iti place sa conduci atunci placerea condusului capata cu totul alta semnificatie intr-o masina cu platforma superioara MLB cu motor longitudinal (A4, A6, A8) fata de platforma mica MQB cu motor transversal (Polo, Golf, Passat)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00