Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.03.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Sa mai scriu si eu cate ceva.Masina face km in continuare fara probleme majore.Se aude in partea din fata,in mers, un zgomot ca un "mornait" constant la orice viteza de peste 30 la ora cam asa.Face la fel si pe liber, banuiesc ori un rulment ori racordul flexibil, ca am vazut ca are joc cam mare.Mai cercetez Am facut curatenia de primavara, cu ocazia asta am reparat si incalzirea din scaune. Pe partea soferului era defect butonul, iar pe partea pasagerului era intrerupta siguranta.Acum este functionala in ambele scaune. Am colantat interiorul cu folie brushed aluminum.Fiind prima incercare nu a iesit perfect, dar mi-a ramas destul material sa mai incerc o data. Pun si niste poze recente.2 points
-
Buna, Am tot incercat sa gasesc ceva relevant pe informatia care imi trebuie dar nu am gasit in nici un topic de pe versus. Ma intereseaza pareri/sfaturi pentru achizitie masina de familie, pana in 15.000 EUR, dupa 2013, <200.000 km, putere >=140CP KM pe care ii va parcurge anual <15.000 preponderent extraurban (deci consumul de carburant e irelevant pt mine) In urma unei analize a pietei consider Passat 2.0 TDI ca fiind cea mai buna la raport utilitate/calitate/pret. Acum as fi curios daca merita 1.8 TSI de luat in considerare? Merita considerat Audi A4 kombi ca varianta? Stiu ca e mai mic la interior - e cu mult? Compenseaza cu ceva puternic observabil (ma intereseaza in primul rand insonorizarea pe autostrada), fiabilitate sau altceva? Sunt probleme cunsoscute si costisitoare pe TSI sau TFSI? Costurile de revizie banuiesc ca sunt mai mici la benzina. Banuiesc ca pentru cutiile automate nu trebuie sa imi mai fac griji (presupunand ca masina e OK, cu istoric real din reprezentanta VW buyback Germania). Deci, ar merita considerat ca varianta si A6 mai vechi (2010-2012) sau A4 >2013? Merita considerate motoarele pe benzina? Nu ma intereseaza factorul consum de carburant - doar comfort la drum lung, riscul de probleme tehnice costisitoare sau enervante, utilitate interior. Mersi in avans pentru pareri, Samy1 point
-
si pompa electrica de recirculare antigel - in anumite situatii aprinde martorul motor si nu mai trage motorul.1 point
-
009326 - Exhaust Gas Temperature Sensor Acest senzor daca nu a functionat ,regenerarile nu s-au facut si s-a infundat DPF-ul . Inlocuieste senzorul si fa o regenerare de max 10 mim1 point
-
Cheala/Huanita va fi condusa de CTC daca ramane sa cumparam Ibiza-ul. Desi o cumpar pentru ea, nu vrea sa o conduca pana nu ii fac o revizie completa + "nu stie sa conduca automata" .....nu intram in polemici Trebuia sa batem palma azi la pranz insa la modulul de bluetooth intr-un telefonat nu se preia sunetul de la ocupantii masinii...trebuie sa ma gandesc daca merita riscat, sincer sunt in nestire de cauza daca este microfon...cablu...sau altceva...nu cunosc acea interfata multimedia de la eie... Insa as fugari un pic Ibiza-ul...insa acel Ibiza Cupra condus aseara ...vai vai vai ....1 point
-
Sunt tampoanele de vina,cel de cutie (sub baterie) si cele 2 bucse antibalans (de sub motor).Cel de motor trebuie verificat.1 point
-
Urmeaza sa-i fac in primavara/vara o curatare, imi sta pe creier Nu am facut test dyno pana acum, pentru ce se simte bine de tot diferenta de putere, iar eu sunt multumit de rezultat. In plus, e si scump :| PS: CC-ul tau este DE VIS!!!1 point
-
Smartgate nu este o functie care se poate activa sau dezactiva. Este un router wi-fi pe care il ai sau nu. Nu are treaba cu obd2. La 84 eur nu mi se pare scump. telefonul se va lega pe wi-fi cu masina in paralele cu bluetoothul sau car play pe cablu. Practic ai 3 canale de legatura:wifi, bluetooth si cablu1 point
-
Long time no see A trecut ceva vreme de cand am postat ultima data, am mai facut cativa km. All is well! Urmeaza sa-i fac niste poze, dar doar dupa ce se mai potoleste vremea si prind o zis buna sa-l spal. Jarvis, noul nume al golfului acum ca Tony a trecut la Friday, este intro stare foarte buna. A avut cateva erori la ACC si la "High-Voltage Charging System" dar s-au rezolvat cu o simpla blocare si deblocare a masinii. Nu apare nimic la scanare. Saptamana asta mi-am propus sa fiu mai atent la regenerare, in special la cantitatea de curent regenerata pe traseul casa-job. Rezultatul: intre 400 si 1000 W in trafic moderat. Asta inseamna 2-5km, sau vreo 5-10 minute de caldura . Consumul aerotermei e de 6kWh cand temperatura scade cateva grade sub 0. In rest 2-3kWh. In ultimele luni s-a mai extins infrastructura de statii de incarcare rapida. Am observat ca cu cat mai multe incarcatoare, cu atat mai mare riscul de a ramane pe marginea drumului fara curent. Asta pentru ca am devenit mai lenes, mai comod, si nu-mi planific traseul cum faceam la inceput. Urmeaza niste mici modificari din VCDS in zilele ce urmeaza... Stay tuned1 point
-
codurile de eroare reale - mai departe, legat de interfata - este alta`discutie G4/Bora nu stie de monitorizare independenta la bujii - asta e clar.1 point
-
De cand un ALH stie sa spuna care bujie este defecta? Eu nu sunt sigur ca alea sunt erorile REALE de pe masina ta. FA o diagnoza cu o interfata ORIGINALA.1 point
-
Poate are cineva un manual de reparatii sa ne spuna si noua, probabil tot un fel de avans trebuie reglat si la TDI CR din acele fulii, dar nu cred ca e la fel fel ca la TDI PD ptr ca motorul este total diferit ...1 point
-
Am primit si eu azi mail de la dealer cu urmatoarea informatie: Communicate si multimedia 5G0054830 Licenta activare MirrorLink doar pt. auto produse pana in sapt 22/2015 838.39 lei (fara tva) 1,006.07 lei (cu tva) Intrebarea mea e ce stie totusi sa faca. Merge screen sharing fara restrictii? Merge si cand masina se misca? Merge si input din head unit sau se controleaza doar din telefon? Unele raspunsuri sunt aici: http://vwforum.ro/topic/115090-probleme-si-rezolvari-octavia-3/?do=findComment&comment=2649285. As vrea sa testez inainte sa platesc 1000 de lei, dar nu cred ca se poate asa ceva.1 point
-
valorile la injectoare sunt ok in rest, probleme la cele doua bujii mentionate in scan si verificata pedala de acceleratie - comparat in blocurile de masura, valorile celor doi senzori injectorul cu fir - trebuie vazut daca este o problema de alimentare, de injector/cablaj/conectica sau de pompa injectie1 point
-
Smartgate este o conexiune wifi care trimite smartphonului (iphone mai sigur) date de la 70 de senzori ai masinii. La 90 eur merita si e fun. smartlink este carplay si android conection cum se cheama. Ptr rezultate bune, recomand folosirea de iphone. E foarte bine integrat cu masina. Oricum sunt iphone user de 6 ani, asa ca nu am avut probleme.1 point
-
Va salut ...sper sa nu gresesc cu aceasta intrebare.... La masina din specificatie ... Ce credeti ca pot sa ii fac urmatorul schimb cu ulei 10w40 Total Rubia Tir 8600 ...am acest ulei de la tiruri sigilat la bidoane de 5l ....scrie pentru toate motoarele diesel E4/5 Syntethic Techonology ....Masina se apropie de 200mii km mai am 3000km ??? multumesc1 point
-
Rayn la modelul tau de motor, nu ar trebui sa permiti sa ajunga uleiul pe minim, niciodata. Ca sa-mi ajunga nivelul pe minim, n-ar trebui sa-mi verific uleiul aprox 6 luni de zile, ceea ce e mult, il verific cam la 2 luni, si completez chiar daca e nevoie de 100-150ml, am eu o chestie cu ungerea la motoarele Bxx 1.9, Dintre toate uleiurile din Ro, de ce continuati sa alegeti tocmai Castrol? pret asa de bun nu are, poate din cauza ca e compercializat la orice colt de bloc in cel mai mic magazin posibil.1 point
-
Uite, pentru englezi si pentru francezi, 1.4 TSI pus pe Superb este foarte foarte ok si recomandat, mai laudat decat "eternul, fascinantul si plictisitorul" rontaitor: TDI 150 http://www.autoexpress.co.uk/skoda/superb/91360/skoda-superb-14-tsi-2015-review http://www.whatcar.com/car-news/skoda/superb/2015-skoda-superb-14-tsi-150-hatchback-review/1360605 http://leblog-verbaereauto.com/les-essais/2015/essai-skoda-superb-berline-3-2015/ Poate ar trebui si noi, romanii sa fim mai deschisi ideii de benzina si sa mai lasam din prejudecati. Pe afara, lucrurile sunt simple: faci peste 40-50k/an - perfect, dieselul e pentru tine. Faci max 30k/an - benzina scrie pe tine. Doar in Romania este obsesia asta tembela - no offence intended pentru nimeni, mai ales ca ma refer inclusiv la mine - de a avea TDI - ca asa e bine. E bine o laie. La urmatoarea masina nu mai fac greseala de a ma murdari cu motorina Tizule, daca aveai DSG nu pierdeai timp sa te gandesti in ce treapta sa fii, nu pierdeai timp sa retrogradezi. Talpa si gata, facea DSG totul pentru tine, fara sa fie nevoie sa strangi din fese. E doar una din placerile de a avea DSG... Pana una alta nimeni de pe forumul asta n-a condus 1.4TSI pe Superb inca1 point
-
Inaite nu tremura asa , a inceput asa doar dupa ce am segmentato. Dar aceasta vibratie oscileaza nu o am mereu. Eu am si toba sport si ma gandesc sa nu cumva sa atinga putin caroseria si sa produca sunetul. Inaite la relanti cu motoru nefacut oscila turatia , facea un fel de vrumm vrum vrummm si tot asa , bine inteles dupa ce a desfacut clapeta era infundata cu praf si ulei, insa si acum imi oscileaza acul de turatie cu 1mm in sus si 1mm in jos, dar repet nu mereu se intampla asta. Astazi am observat ca , cu motoru rece nu se intampla nimic, dupa ce motoru e cald 90 grade , apare tremuratul ala si oscilatia turometrului 1mm sus jos, iar tremuratia cea mai tare si zgomotoasa se aude sub frana de mana de acolo parca pleaca totul. Pentru linistea mea o sa il schimb sa nu ma gandesc mereu daca si cu daca . Multumesc pentru sfaturi TUTUROR!!!!1 point
-
Pai si eu mi am spus o parere bazata pe fapte reale...toate parerile sunt binevenite pentru cine intreaba...omul citeste toate parerile si apoi ia decizia care crede ca este mai buna pentru el...totusi din punctul meu de vedere este un fel de .... trista la picior de lemn.1 point
-
Raman la parerea mea cu schimbatul uleiului chiar si dupa segmentare. O sa si argumentez: 1 caliatea pieselor de pe masina noua este net superioara pieselor de schimb. In plus ele sunt toate pe cote standard. Rodajul de nou produce mult mai putine reziduri decat o simpla segmentare. 2. Surplusuri de silicon de la baie si capacul axelor. N-as prea vrea sa raman in baie si sa obtureze sorbul pompei de ului. 3. Curatarea canalelor pistoanelor de calamina nu se poate face perfect. Tot mai ramane ceva acolo si se desprinde la asezarea segmentilor noi. 4. Curatarea blocului de ramasite lipite ale garniturii de chiulasa poate trimite ceva jeg prin canalele de ulei. Ar mai fi si altele sdR+, e doar o parere. Nu incearca nimeni sa pacaleasca pe nimeni. Ne expunem convingerile proprii si atat. Cel in cauza discerne si actioneaza dupa cum crede. Imi cer iertare fata de ceilalti membri ai grupului daca am fost deplasat.1 point
-
Am scris in urma cu ceva timp, era o hala langa Pitesti care ambala Divinol, butoaiele de tabla si bidoanele erau afara stiva pe paleti, am oprit sa vad cum e treaba,( tot la fel m-am gandit ca dau lovitura la acest pret), atunci era sub 100ron bidonul, am vazut cum sta treaba si m-am linistit. Cred ca si-au mutat locul ca anul asta nu am mai vazut nici o miscare in zona.1 point
-
aa nu...eu la maxim12 mii schimb de obicei ultimul schimb in august.ideea e ca acum sunt in it si pun uei de aici la ultimul schimb eram in Ro si a mai ramas din ala 500 ml.da nu cred ca ar fi problema1 point
-
Iar in padova unde sunt eu la mecanic LL castrol profesional 21€ litrul App.daca mai am de la ultimul schimb ulei ramas si pun restul din asta adica 500 ml peste ce pun astia de la service,sa cumpar doar 4 litrii in loc de 5 e ok? Acelas ulei este. Nu cred ca ar fi probleme nu?1 point
-
Pe garnitura capacului NU se pune silicon . Etanseaza 100% daca garnitura e buna si suruburile sunt stranse in ordinine si la cuplu specificat1 point
-
1 point
-
pentru motoarele PD pompa duza se foloseste strict 505.01. Daca uleiul nu are aceasta norma, NU se foloseste. Asta zice fabrica. Asa fac toti posesorii de PD inca de acum 15 ani. Tu faci cum vrei.....0 points
-
Buna ziua La modelul din semnatura Golf 4 an 2002 motor 1.6 16 v . Imi ajunge un bidon de ulei de 4 litri ? ( motorul este segmentat schimbat tot la el ) Ulei motor Castrol Edge, 5W30 ce va spune numele ??0 points
-
Nu poti pentru ca norma ta cere ulei special pentru PD, 5w40. Nu iti bate joc de motor pentru 150 ron cat e un schimb de ulei de calitate.-1 points
-
E un Full Sapps 10w40 cu vascozitatea unui 5w40... Daca aveai un 1.9 ALH as fii putut paria ca e ok dar tu ai un PD.. si e cu risc toata afacerea asta.-1 points
-
Passat daca vrei mare si Audi daca vrei mai bun eu am Passat B6 in familie cu care am mers mult si voiam sa iau un Passat B7 care e cam acelasi lucru insa am luat un A4 B8 din 2011 si diferenta e mare ca spatiu interior e mai mic, cam la jumatea distantei intre Golf si Passat la portbagaj eu am luat Avant si are portbagaj cat Golf Variant insa la drum lung e diferenta colosala, A4 sta mult mai bine pe sosea la viteze mari si in curbe din cauza distributiei maselor mult mai buna (motor longitudinal, cutia de viteze e intre axe, bateria e in protbagaj, etc), directia e mai precisa, suspensia multi-brat lucreaza mult mai bine si e si mai sportiva dar si mai confortabila in acelasi timp, insonorizarea e mai buna daca iti place sa conduci atunci placerea condusului capata cu totul alta semnificatie intr-o masina cu platforma superioara MLB cu motor longitudinal (A4, A6, A8) fata de platforma mica MQB cu motor transversal (Polo, Golf, Passat)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00