Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.03.2016 în toate secţiunile

  1. Va salut ...sper sa nu gresesc cu aceasta intrebare.... La masina din specificatie ... Ce credeti ca pot sa ii fac urmatorul schimb cu ulei 10w40 Total Rubia Tir 8600 ...am acest ulei de la tiruri sigilat la bidoane de 5l ....scrie pentru toate motoarele diesel E4/5 Syntethic Techonology ....Masina se apropie de 200mii km mai am 3000km ??? multumesc
    1 point
  2. Pt revizia de 60000km am primit următoarea oferta de la Avia :B777CDA.pdf Bineinteles ca mi s-a părut cam mult așa ca am decis sa îmi procur singur piesele din oferta. Absolut toate filtrele si uleiurile pe original~ 1350 lei. Manopera (azi) la Avia pt a nu avea probleme 400 lei.
    1 point
  3. se refera la MAP - Manifold Absolute Pressure Se gaseste pe langa tubul jojei de ulei, pe galeria de admisie
    1 point
  4. Fostul bkd vedea 4000 rpm mai des decat Hugh Hefner "iepurasi"...doar ca acolo cutia era perfect etajata pentru motor. In fine, o sa incerc un artificiu si poate revin cu impresii legate de 1.4 pe S3. Stay tuned!
    1 point
  5. Legat de ce a scris Cristi.... mie chiar imi place ca o canduci cam ca pe un benzinar mai tractorache... adica pana la 12O nu incep depasirile cu 5 si 6... pana la 8O cu 4... 3 si 4 ( cu a 4-a urci usor si destuil de repede pana la 14O-15O) fara stres... doar ca trebuie folosit cumva altfel ca si TDi-le mai vechi... Ce-i drept, sub 2OOO rpm chiar ca este mort acest motor...dar macar nu o subturezi ca esti legat la maini . Facand mult drumuri extraurbane mie imi convine deocamdata puterea legat la consum... daca si pest 3-4 ani o sa am acelasi parere, o sa vedem
    1 point
  6. da, EGR blocat, aer fals sau cablaj egr
    1 point
  7. nu am auzit de acel senzor... oricum eroarea asta apare cand motorul trage aer fals pe undeva, de regula
    1 point
  8. Ce treabă cu discurile? pe spate le-am pus pe cele din "kit-ul" de upgrade la 256 și au deja buză. Pe față au sub 1000 km.
    1 point
  9. da, default stie de avertizare de bec ars la proiectoare la mary - daca pune lampi led in locul proiectoarelor, depinde de consumul acestora - e foarte posibil sa le stinga si sa dea eroare de bec ars, daca ai consum mic pe ele.
    1 point
  10. ai verificat cablajul de la EGR ?
    1 point
  11. O plimbare la Iasi bineinteles cu poze Ieri mi-am facut putin timp si am curatat tapiteria de piele. Metoda folosita a fost cu produse ce le aveam deja: curatare - Vicont APC Super 100 - diluat + perie de la Colourlock hidratare - solutia din setul IKEA de ingrijire piele. Am folosit solutia de hidratare de la IKEA intrucat dupa ce am vazut astea: mi-am zis ca pare sa fie acelasi lucru ... Rezultatul a iesti super multumitor! Piele curata si mata! Cu aceatsta ocazie am decoperit cateva zone de frecare de pe flancul scaunului soferului pe care intentionez sa le rectific cat mai curand. Am obsevat ca cei de la Colourlock au o vopsea pentru retus. Am sa incerc si voi reveni cu pareri.
    1 point
  12. Eroare pe N75, cod 16627 ( p0243 ), cu mesajul "malfunction" pe un tester universal si cu "emissions workshop" pe BC = fir masa intrerupt, ros in dreptul pompei tandem. Asta in cazul meu. Alta belea dupa rezolvarea firului a fost un furtun de vacuum, crapat destul cat sa nu traga masina, dar nici destul incat sa dea limp.
    1 point
  13. Liviu te vad foarte indecis si iti schimbi parerile foarte repede in functie de ce zic altii si as vrea sa-ti spun si parerea mea. E ok sa aflii informatii din experientele si sfaturile mai multor persoane dar pana la urma alegerea o faci tu, pe banii tai. Nu am mers cu 1.4TSI 150CP pe Superb dar am mers mult cu Octavia 3 1.8TSI 180CP DSG. In functie de still de mers si incarcare am vazut consumuri extraurname de 6L/100km 2 persoane si mers normal (limite legale), dar la mersul meu ceva mai alert scot cam 7L/100km. Intr-o excursie in Europa de 4000km, ar fi un consum mixt (desi preponderent autostrazi) 8L/100km 4 adulti si portbagaj plin. In Bucuresti consumul variaza de la 8L/100km cand e liber sau in weekend pana la 11L/100km cand este aglomerat, si o medie de oras de 9-10L/100km. Octavia 3 cu 1.8TSI se misca excelent (mai bine decat Superb 2 cu 2.0TDI 170CP), si sunt convins ca 1.8TSI e foarte bun si pe Superb 3. Pe hartie arata bine si 1.4TSI pe Superb 3, dar cum spunea cineva mai sus e cel mai mic benzinar pe Superb 3 si este obligatoriu un drive test sa vezi dinamica reala (cu 4 oameni in masina la drive test). Nu-ti mai face atatea griji cu calcule de amortizare (masina nu este o investitie). De exemplu, de la scandalul VW cu motorina se poate intampla ca in cativa ani sa creasca taxele pe motorina sau impozitul pe masinile diesel si asta ar da toate calculele de acum peste cap. Nu zic ca se va intampla (ca nu sunt mama "Omida") dar vroiam sa iti dau un exemplu in care calculele facute atat de detaliat de tine (si chiar vreau sa te felicit pentru atentia la detalii) se pot spulbera daca apar sau se modifica taxe. Iti doresc o alegere usoara de care se te bucuri indiferent care este ea! PS: stiti daca 2.0TDI 150CP vine cumva cu AdBlue? (o alta grija in plus dupa parerea mea)
    1 point
  14. Eu nu m-as risca , mergi la sigur pe Ravenol . este 100% Germania si pretul e cu putin mai mare.
    1 point
  15. Am scris in urma cu ceva timp, era o hala langa Pitesti care ambala Divinol, butoaiele de tabla si bidoanele erau afara stiva pe paleti, am oprit sa vad cum e treaba,( tot la fel m-am gandit ca dau lovitura la acest pret), atunci era sub 100ron bidonul, am vazut cum sta treaba si m-am linistit. Cred ca si-au mutat locul ca anul asta nu am mai vazut nici o miscare in zona.
    1 point
  16. Motorul de pe Golf de 1,6 este bun dar are bubele lui din nastere, consuma ulei in draci dupa o uzura de 200k. sunt multe discutii de motoare care trebuie refacute. Cat despre caroserie este mult sub Laguna la confort, cat si asezare la drum. Motoarele Renault sunt f. bune, nu am auzit de probleme de constructie, oricum un 16valve este altceva. Oricand as alege Laguna, Golf3 este depasit total.
    1 point
  17. Iti multumesc pentru sfat, si o sa tin cont de el, dar pana sa cheltui 1000-1500 pe o segmentare, mai degraba mai pierd 200 de lei pe un alt tip de ulei + filtru, eu totusi zic ca nu am nimerit uleiul potrivit pentru masina mea: teava de esapament este curata, antigelul este curat, fum nu scoate, sub masina nu gasesc picaturi de ulei ( parchez in acelasi loc),
    1 point
  18. Acum sunt pareri pro si contra, insa vreau sa va relatez o patanie de-a mea cu prima masina pe care am achizitionat-o acum multi ani. Aici se aplica celor care se duc in targ sa ia o masina deja inmatriculata de la noi, cei care o iau de la samsari care le aduc cu numere de Germania direct e alta discutie, nu am trecut prin asa ceva si nu o sa abordez subiectul: Cap. I - Prosteala lor - Nu stiu cati dintre voi atunci cand au o discutie in targ cu vanzatorul ai cer acestuia cartea de identitate a masinii, certificatul de inmatriculare si de asemeni BULETINUL vanzatorului. Cel putin la noi in Bacau in targ era o practica de genu iei masina, mergi la o taraba de aia si face un contract de vanzare cumparare si le dai la aia buletinul tau, buletinul vanzatorului si cartea de identitate a masinii, insa nu se uita nimeni niciodata la fetele noastre sa coincida cu alea de pe buletin... - Vad masina (in cauza o Supernova), imi place, vad pe cartea de identitate ca e un singur proprietar si merg cu omul in proba, omul fiind cam de o seama cu mine, gen 20 si ceva de ani atunci. Inainte de a merge in proba, el samsar fiind si cunoscandu-se cu aia de acolo, zice pai hai sa lasam cartea de identitate a masinii si buletinele noastre la doamna aici si cand ne intoarcem numa gata e si actul de vanzare, iar daca nu iti place masina asta e, il anuleaza ca o cunosc si nu imi ia bani. Zic Ok si hai in proba. - Ne intoarcem din proba si erau actele gata, dau banii si imi da omu contractul de vanzare intre mine si el, buletinele si copie atasat la contract dupa buletinul celui care era trecut in cartea de identitate a masinii si certificatul de inmatriculare, care nu era nicidecum el si ba deasupra mai avea si cnp nascut prin 1950... Si ai zic domle da ce e asta, ai zis ca tu esti proprietarul masinii, una si aceeasi persoana din cartea de identitate a masinii, cine e persoana asta la 50 si ceva de ani, ce treaba am eu cu asta? :tuktuk: - La care el imi arata un contract de vanzare intre EL (adica tipul cu care am fost in proba si era de o seama cu mine) si adevarul proprietar (adica nenea la 50 si ceva de ani) si a zis ca e intermediar. Si i-am zis bine, pai fac contract cu tine, ca o cumpar de la tine, nu de la mos, la care el imi arata ca acel contract care l-a facut cu mosu era expirat. Nici eu nu stiam da contractele alea in targ is valabile 30 zile, dupa aia tre sa te duci sa o inmatriculezi pe numele tau... - Ai spun... Domle cum facem acuma... si el zice lasa ca toata lumea face asa in targ, intermediarii nu inmatriculeaza masinile pe numele lor, facem asa contract si semnez eu in numele mosului, ai copia dupa buletinul lui si totul e ok. In fine, imi placea masina si am fost de acord cu prosteala asta pe fata. Cap. II - Prostia mea - Dupa ce am luat masina am mers cu ea asa vreo 2 luni ca mai avea inca asigurare si rovinieta si am mers pe asigurarea mosului. - Dupa vreo 2 luni ma duc la primarie sa o inregistrez si surpriza: - domle masina e radiata demult din circulatie, da nu e problema, platiti impozitul din urma cu vreo 6 luni si o repunem in circulatie, dar la politie nu ti-o inmatriculeaza ca ti-a expirat de o luna contractul de vanzare cumparare din targ. Du-te cauta-l pe om si faceti alt contract acum. - Ma duc acasa si caut omu in cartea de telefoane dupa adresa, nu-l gasesc, samsaru nici nu mai avea numaru ala (cred ca le schimba astia) si un amic imi zice vezi ca masina a fost a cuiva care il stiu si iti dau nr. lui, il sun pe mos in sfarsit si OMUL imi spune clar la telefon: ,, Bai baiatule, ce sa fac? - Pai domle ajutati-ma ca am luat o masina de la un baiat si acuma vreau sa o trec pe numele meu .... La care el: - Stii care-i treaba domle, eu nu ti-am vandut tie nimic, ba mai mult eu sunt in divort cu nevasta si masina mi-a fost sustrasa de dansa inainte sa facem partajul, in sensul ca a luat actele si cheile masinii si o copie dupa buletinul meu si a vandut-o la unu la ea la servici care mi se pare ca e samsar si nu a avut acordul meu... eu chiar am vrut sa reclam acest lucru, masina e ca si furata domle, daramite sa vin eu sa-ti semnez ca ti-am vandut-o ca sa trebuiasca la partaj sa-i dau ei jumate, cand de fapt ea a dat-o la samsari'' ... ei dupa aceasta discutie imi venea SA-I CRAP capul samsarului. - O gasesc pe femeia omului, explic situatia, ai fac panarama bine si apoi am mers cu ea la primarie si am facut contract de vanzare cumparare (bineinteles ca a semnat ea in locul mosului) fac toate actele si ma duc la politie. - La politie un zeflemist se uita pe toate actele, toate semnaturile, fisa radiere, contract, tot numai pe certificatul de inmatriculare acolo unde scrie instrainat catre a uitat doamna sa semneze si zice : Tinere, in 30 min inchidem, daca crezi ca ajungi sa-ti semneze omu si sa te intorci iti iau dosarul daca nu, pe maine. Avand in vedere ca eram invoit de la serviciu zic hai ca ma duc acum... Bag viteza, fortez semafoare, o sun pe femeie, coboara si imi semneaza pe certificat instrainat catre.... si ma intorc la nenea politistul, care se uita la semnatura si zice : Domle, nu e aceeasi semnatura, ai fost pe aici dupa cladire, ai fumat o tigara si ai dat tu o semnatura acolo si vrei sa ma prostesti. SA CADA CERUL PE MINE. Eu : Nu sefule, cum, am fost la om acasa si m-am intors, am mers tare, la care el zice: Pai ia sa vad eu in baza de date numarul de telefon al omului si sa-l chem incoace deoarece am acest drept legal, sa vedem daca recunoaste semnatura! Ce zici acuma ha? Ma prostesti doar daca vreau eu sa ma prostesti mai baiete, ai inteles, doar daca te las eu sa ma prostesti, ai inteles? La care eu am luat pozitia ghiocelului, am bagat capu in pamant, inrosit la fata tot si am zis: Ma scuzati! (Si in gand cred ca am bagat un Tatal Nostru numa sa nu-l sune pe om sau sa-mi opreasca actele acolo pana vine el ca ala tampit avea sa zica ca i-a fost sustrasa masina). Pana la urma a zambit satisfacut ca m-a supus si ca e mai destept ca mine si recunoaste o semnatura contrafacuta si mi-a acceptat dosarul. Concluzia: - Nu am mai luat niciodata masina de la samsar, cand am luat urmatoarea masina (Cielo) i-am cerut vanzatorului cartea de identitate a masinii, certificatul de inmatriculare si buletinul si m-am uitat de 2 ori la fata lui, de a zis omul ca-s vreun obsedat ceva... Asta ma enerveaza cel mai mult in targ cand intrebi: Domle esti proprietar? Toti zic DA! si la acte zic ca domle is proprietar da nu am inmatriculat-o pe numele meu ca nu o mai tin, am gasit alta mai buna... bla bla dar is proprietar domle, am cumparat-o si eu acum vreo luna doar n-am furat-o. - In perioada cat sa-i fac actele chiar am avut nopti nedormite si cosmaruri interminabile, deci sfatul meu evitati complicatiile de gen daca nu este intr-adevar proprietarul masinii. Sper sa nu pateasca asi altii si sa deschida ochii. Cu stima.
    1 point
  19. Foarte pe langa subiect ai fost, noroc cu ultima remarca pe care ai facut-o vis-a-vis de anvelopele allseason. Bine aceste anvelope sunt de vara omologate si iarna dar pana la urma tot un drac este. Si hai sa-ti spun de ce ai fost pe langa subiect: noi vorbeam de mere (adica de anvelopele Michelin CC) iar tu ai venit sa ne povestesti de perele tale si tot vorbind despre ele ai ajuns sa faci si comparatie intre ele. Daca tot ai facut aceasta comparatie, m-am documentat putin si am aflat ca anvelopele cumparate de tine au clasa B la franare si clasa C la consum (asta este cam irelevant, mie mi se pare marketing) in timp ce anvelopele Michelin CrossClimate au clasa A la franare. Stii cat de mult poate face diferenta 1 metru pe franare atunci cand ai nevoie? Nici nu-ti imaginezi. Revenind pe subiect, cred ca am 15000 km pana acum si le am din vara anului trecut, sunt pe 15" cu dimensiunea clasica 195/65, iar masina pe care le-am montat este o Skoda 2 combi numita Skozilla (cautati pe google si gasiti) este inaltata si facuta cat se poate de off-road pt o masina de strada si modificata in limita sigurantei rutiere. Am prins calduri de peste 50 grade la asfalt unde s-a comportat foarte bine, pe carosabil umed am ramas placut impresionat, iar testul suprem a fost asta iarna. Sincer va spun ca nu ma asteptam sa se comporte atat de bine. Va tin la curent cu uzura lor, adica asta ar cam fi ultimul test al lor. Ca sa spun si contra sa fiu fair play, avem asa: - cam strang pietricele intre rizuri, bine am si o strada de 100 metri doar cu pietris, cred ca de acolo le agat, dar nu sunt deranjante la mers sau la zgomot, dar ma enerveaza cand mai vad cate 1 pietricica, 2 intre rizuri - chestia cu consumul este pur marketing, adica si cea mai proasta anvelopa daca bagi putin mai multa presiune in ea decat specifica producatorul iti poate face economie de combustibil P.S. sunt foarte rezistente la socuri, am dat intr-o groapa cam pe la 40 km/h de am zis ca s-a rupt masina, am verificat cat am putut atunci anvelopa si a fost ok, dar cum eu sunt mai pesimist am zis ca sigur a facut galca pe interior. A 2-a zi la vulcanizare, surpriza, anvelopa era ok.
    0 points
  20. Rayn la modelul tau de motor, nu ar trebui sa permiti sa ajunga uleiul pe minim, niciodata. Ca sa-mi ajunga nivelul pe minim, n-ar trebui sa-mi verific uleiul aprox 6 luni de zile, ceea ce e mult, il verific cam la 2 luni, si completez chiar daca e nevoie de 100-150ml, am eu o chestie cu ungerea la motoarele Bxx 1.9, Dintre toate uleiurile din Ro, de ce continuati sa alegeti tocmai Castrol? pret asa de bun nu are, poate din cauza ca e compercializat la orice colt de bloc in cel mai mic magazin posibil.
    0 points
  21. ok punctul 1 ..mi-a zis si mecanicul ala, ca la maxim 50 cm fata de masina. Dar la punctul 2 : spune-mi tu cum sa faca acea calibrare .daca aparatul e pe roti si pur si simplu se aseaza in fata masinii fara nici un fel de ghidaj. Il scuipi acolo si zici ca l-ai pus drept ..atat. La fel si inaltimea la care trebuie sa se afle lupa .. zici ca e la inaltimea corecta ... dar doar din ochi caci nu exista nici un ghidaj pt asa ceva care sa iti zica ..vezi bai mecanicule ca e prea sus ... Bafta,
    -1 points
  22. Mai bine alegi un set de segmenti, ajungi sa dai mai multi bani pe ulei decat pe segmentare
    -1 points
  23. asta e un caz clasic, cand nu vei gasi compromisul ideal
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!