Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.03.2016 în toate secţiunile
-
Dupa cum multi dintre voi stiu, am avut aproape 4 ani acest golf care a fost "prima iubire" . Am decis sa il vand tocmai pentru a trece la un Audi A5. Hotararea am luat-o in vara anului trecut - cand am si vandul Golful - deci nu a fost foarte usor sa intru in posesia ei, dar sunt mandru ca intr-un final am reusit. Intre timp am fost servit de un Smart Fortwo, o masina ideala de altfel pentru Bucuresti. Masina actuala este un Audi A5 Sportback, motorizare 1.8 TFSI cu 170Cp, cutie automata Multitronic in 8 trepte, an fabricatie masina 2012 (rulata din 2013). Ca si dotari este destul de bine echipata, lipsurile din punctul meu de vedere fiind trapa si interiorul din piele. Voi atasa fisierul cu toate dotarile pentru curiosi: WAUZZZ8T5CA057712.pdf Culoarea este cu totul speciala, un gri care isi schimba nuanta foarte mult in functie de lumina. Trec prin revista cateva aspecte: motor 1.8 TFSI 170cp start/stop cutia noua multitronic in 8 trepte jante 18" alloy MMI cu toate comenzile dublu-climatronic + clima pasageri spate privacy glass lumini picioare/usi etc stopuri led faruri xenon + led evacuare dubla cu tipsuri cromate magazie 6CD, magazie 2SD card pilot automat,senzori ploaie/lumina/parcare navigatie bluetooth subwoofer oem Pentru ca stiu ca o sa apara intrebari legate de pret, spun de acum ca el este confidential, DAR ca idee un exemplar asemanator se gaseste pe piata acum la preturi cuprinse intre 17.000-27.000 conform autovit. Planurile pentru viitor ar fi accesorizarea interiorului cu piele, si mi-as dori sa o las putin mai jos (probabil arcuri s5/rs5 sau eibach- vom vedea). Pana atunci trebuie sa o inscriu plus o revizie mare. Si acum ce ne place cel mai mult..1 point
-
Dupa cum stiti, vechea mea ibiza 1,4 tdi s-a vandut ( pt 4450€ pt cei curiosi ) si asa ca acum sunt la a4a ibiza, dar de data asta este fix ceea ce mi-am dorit : o ibiza cupra ! Acesta a fost si motivul pt care am vandut-o pe a mea, pt ca am fost anuntat de tovarasul meu ca o vinde si nu am stat pe ganduri, pt ca imi doresc de foarte mult timp asa ceva ; desi am spus ca nu o voi prezenta pe forum, din cauza lipsei totale de interes a membrilor pt seat, voi scrie cateva randuri poate cine stie, ii va placea cuiva. Masina in primul rand este tipla tehnic ! Are schimbat absolut tot, din bara in bara, in urma cu 4 luni : - turbo hybrid( cu interne de 2,7 ) - egr off - ambreiaj + intarit cu kevlar - evacuare downpipe din inox ( care suna criminal ) - soft custom ( turbo merge la o presiune de 2,3 asta din motive de fiabilitate ) - reconditionat intercooler - senzor turatie - simeringuri injectoare - ulei + filtre - ulei servo + ulei cutie + antigel + lichid de frana - tot ce inseamna garnituri si furtune - baia de ulei - oringuri turbo - capac tacheti OEM - ax cu came OEM de la reprezntanta ( schimbat acum ~ 10.000 km cred ) - bucsa timonerie + alte suruburele si maruntisuri. Ca si putere are undeva la ~ 230 hp, este o mica bestie pe sosea, face 80-120 in ~ 3,5 secunde si e greu de gasit adversar pe sosea ; partea cea mai faina este ca multi cu renumitele masini care au prins in romanica ( aka bmw/ audi / mercedes ) nu se asteapta sa le dai fum inghitiand in sec dupa ce te agaseaza cu flashuri ca nah, soseaua e a lor ). Masina mai are distantiere fata + spate, frane fata cu discuri de 312 si etrieri cu 4 pistonase AP racing inscriptionate Seat Sport, interiorul este imbracat ( lateralele ) cu piele alba, fapt care..nici nu-mi place dar nici nu imi displace, insa la scaunul sofer este uzata pielea si va necesita reconditionare, la fel ca si volanul si schimbatorul ; partea proasta este ca tetierele au emblema versace...dar asta se rezolva ; de altfel masina a avut in 2011 colant pe capota + plafon cu versace..mnah, probabil era ceva la moda in Italia..estetic, masina a avut ceva probleme, asa ca imediat cum am luat-o a si intrat la vopsit integral si sper sa fie gata in 3-4 zile. Ca si dotari, are cam tot ce ii trebuie : geamuri electrice, clima, oglinzi electrice incalzite si rabatabile electric, pilot automat, CB, cutie 6 trepte, esp, roti oem 17 cupra, interior cupra, cotiera oem, suport pahar, dvd kenwood cu o gramada de functii, pedale aluminiu, ceas de boost, probabil si alte nimicuri pe care nu mi le amintesc. Ca si consum, unul foarte decent, la un mers normal papă 5 % afara si 7,5 pe oras, sau ~7% afara la un mers tare si accelerari agresive ( 160-180 km/h 3500-4500 rpm ). Va voi pune si cateva poze, atat din 2011, cat si de acum cateva zile dinainte de a intra la vopsit : Ce i-am mai facut eu de cand am luat-o ( ~ 22.01.2016 ) si pana a intrat la vopsit ( 02.02.2016) :grila laterale tip fagure, curatat interior complet.1 point
-
Liviu te vad foarte indecis si iti schimbi parerile foarte repede in functie de ce zic altii si as vrea sa-ti spun si parerea mea. E ok sa aflii informatii din experientele si sfaturile mai multor persoane dar pana la urma alegerea o faci tu, pe banii tai. Nu am mers cu 1.4TSI 150CP pe Superb dar am mers mult cu Octavia 3 1.8TSI 180CP DSG. In functie de still de mers si incarcare am vazut consumuri extraurname de 6L/100km 2 persoane si mers normal (limite legale), dar la mersul meu ceva mai alert scot cam 7L/100km. Intr-o excursie in Europa de 4000km, ar fi un consum mixt (desi preponderent autostrazi) 8L/100km 4 adulti si portbagaj plin. In Bucuresti consumul variaza de la 8L/100km cand e liber sau in weekend pana la 11L/100km cand este aglomerat, si o medie de oras de 9-10L/100km. Octavia 3 cu 1.8TSI se misca excelent (mai bine decat Superb 2 cu 2.0TDI 170CP), si sunt convins ca 1.8TSI e foarte bun si pe Superb 3. Pe hartie arata bine si 1.4TSI pe Superb 3, dar cum spunea cineva mai sus e cel mai mic benzinar pe Superb 3 si este obligatoriu un drive test sa vezi dinamica reala (cu 4 oameni in masina la drive test). Nu-ti mai face atatea griji cu calcule de amortizare (masina nu este o investitie). De exemplu, de la scandalul VW cu motorina se poate intampla ca in cativa ani sa creasca taxele pe motorina sau impozitul pe masinile diesel si asta ar da toate calculele de acum peste cap. Nu zic ca se va intampla (ca nu sunt mama "Omida") dar vroiam sa iti dau un exemplu in care calculele facute atat de detaliat de tine (si chiar vreau sa te felicit pentru atentia la detalii) se pot spulbera daca apar sau se modifica taxe. Iti doresc o alegere usoara de care se te bucuri indiferent care este ea! PS: stiti daca 2.0TDI 150CP vine cumva cu AdBlue? (o alta grija in plus dupa parerea mea)1 point
-
Desfa etrierii de frana si pune vaselina NEAPARAT SILICONICA la pistoane si la cuiele pe care culiseaza etrierii. Exista si chituri de reparatie care contin bucsele de cauciuc de la cuie si piston si/ sau cuiele propriu-zise. Pe interior in capatul cuielor ai niste dopuri negre rotunde de plastic, un fel de protectii de praf si mizerie . Verifica sa nu fie rupte sau mai rau sa nu le mai ai deloc ( asa am patit eu la un etrier pe fata care ulterior imi ramasese blocat ).1 point
-
@bbogdanmircea dupa model year 2010 toate motoarele 1.6 TDI au fost echipate cu kit-ul lifetime de la Conti. In manual la mine scrie 10 ani fara a preciza o limita pentru curea ci numai pentru role la 320.000 (asta pt mine inseamna life-time). Atasez link-ul de la Conti in care se precizeaza un interval orietativ de (pt siguranta) 240.000 km fara a tine cont de testele VW . http://www.continental-corporation.com/www/pressportal_com_en/themes/press_releases/1_topics/fairs_events/hidden/salon_geneva_2005/ct_salon_geneva_en.html Ps: in cazul masinilor cu km incerti (posibil peste 250.000) e necesara schimbarea distributiei la achizitie.1 point
-
@kthor Din pacate, asa este, nici o reprezentanta nu va resofta masina. Pacat ca au aplicat limitarea la toate variantele (masina care imi vine luna viitoare este 1.8TSI manuala..). Adevarul este ca un posibil motiv il reprezinta si 2.0TSI de pe VRS, de care s-ar fi apropiat suficient de mult incat sa deturneze o mare parte din doritorii modelului mai scump. Oricum, performantele sunt foarte bune si in setarea stock a lui 1.8.1 point
-
Fa un drive test cu un ZF 8HP Sport si apoi te mai gandesti daca dsg este rege la up shift. Personal as fi dispus sa platesc in plus peste pretul dsg dar sa am zf pe Superb1 point
-
La uniqa mi s-au parut conditiile de despagubire scrise prea complex, de exemplu pentru elementele vitrate sau janta si anvelopa, nu te despagubesc daca nu sunt afectate si alte parti ale autoturismului...wtf? pai daca dau cu roata intr-o gura de canal si fac janta praf, raman cu ochii in soare? sau daca imi iau o piatra si se duce naiba parbrizul tot asa? Astept luni oferta scrisa de la uniqa si apoi le compar mai bine. Vad ca Uniqa au contract cu Porsche. O sa sun un prieten de pa Pbn sa vad daca platesc ok.1 point
-
din cauza senzorului de T de la cutie iti intra in limp-mode, din pacate insa cred ca vine cu tot cablaj nu separat, oricum ia-ti un VCDS si iti va fi mare de ajutor. Zurgalaii cel mai probabil sunt de la ambreiaje, daca tot le schimbi fa un upgrade si le iei pe cele de tin pana la 500cp, poate cine stie...:) . Cat despre ezitarea cutiei de-a face downgrade, si mie mi s-a parut la fel la GTi MK6, in special cand trebuia sa retrogradeze 2-3 trepte, gandea un pic mai mult, si da, trece iar in D daca nu folosesti padelele timp de 30 sec parca sau ceva de genul, tine-o in manual si nu mai ai problema asta sau un soft rezolva cu totul si comportamentul general al cutiei, mai putin zurgalaii. La launch control ESP e dezactivat si daca ai suficienta putere vei avea si cu 4x4 o scurta patinare la plecarea de pe loc, oricum Haldex-ul are un delay pana transmite si pe spate cuplul, deci nu va fi chiar instanta plecarea, asa a fost experienta mea cel putin. Bafta in continuare!1 point
-
1 point
-
Imbus-ul respectiv trebuie sa aibă un pic de joc in priza pentru ca altfel nu s-ar putea monta si nici nu și-ar face funcția: adică sa transmită puterea de la arborele de echilibrare la pompa de ulei și în același timp sa preia dezalinierile dintre axele de rotație ale acestora. Am mai explicat ce si cum la post-ul 296...1 point
-
Daca n-ai foarte multe dotari pe masina, asteapta la vreo 8.000 de Ron, maxim 2000 de euro bani pe care ii primesti de la Rca daca iese dauna totala. Vorbeste de pe-acum pe la service-uri si cere preturi estimative de reparatie la ce-ai tu acolo pentru situatia in care ti-o scoate dauna totala. La fel, e posibil sa-ti propuna sa ti-o repare cu piese A-M ca sa nu iasa valoarea reparatiei mai mare decat valoarea reala a masinii, dar tu stii daca vrei elemente de caroserie A-M pe masina. Eu am primit acum un an de la Allianz pe Rca la un Leon 1M din 2003 1,6 16V cu aer conditionat manual si Abs 8.200 de ron sau 11.000Ron bani trimisi la service ca s-o repare. Am ales sa mi-o faca ei, ca era botul varza...dar acum regret ca nu mi-am facut-o eu pentru ca se vede calitatea pieselor A-M pe langa cele originale chiar si SH.1 point
-
Gresit ! Poti incheia constat amiabil si cu masina straina. Plus ca Politia nu vine la accidente usoare, trebuie mers la Biroul Politiei Rutiere !1 point
-
Nu are cum sa-ti blocheze rotile - era doar senzatia ta deoarece probabil ca erai suspendat pe zapada si se invarteau in gol, neavand aderenta... Zilele trecute m-am chinuit si eu sa o scot din parcarea plina de mormane de zapada si am reusit doar dupa ce am dezactivat ESP-ul... Apoi, metoda clasica - intai ceva sport cu lopata si apoi balans fata spate, fara sa o ambalez tare si gata... Dupa ce am iesit din nameti am activat din nou ESP-ul. Daca vei ambala tare, rotile vor topi si intari zapada, care se va transforma in gheata... In privinta utilitatii ESP-ului - este o inventie care a salvat multe vieti. Sigur, nimic nu este perfect, fiecare trebuie sa manifeste si prudenta la volan.1 point
-
S-a rezolvat, idiotzii ziceau ca se selecteaza service oil sau service insp prin apasare 1 sec pe buton, dupa care la revedere, resetarea de fapt se face asha: -se tine apasat butonul pt reset kilometraj zilnic de pe vitezometru -se pune contact pana se aprind martorii de bord si se da drumul la buton -prin apasare 1 sec se schimba intre service oil sau service insp -se roteste de buton spre dreapta (in sensul acelor de ceas) si apare - - - in loc de oil sau insp. -gata treaba. Merci lui akebono pt pontul cu rotirea1 point
-
daca pui in loc de 225/60/16, cum am inteles ca ai pe spate, 255/55/16, atunci talonul anvelopei va fi cu 5mm mai mare, chiar daca e pe 55, si latimea va fi cu 30mm mai mare si nu va sta aiurea pe jantele actuale pentru ca talonul(balonul) este mare la 255/55/16, e de 140mm,comparativ cu cauciucul 195/65/15 care este de 127mm.-1 points
-
Fac apel la generozitatea oricui e dispus sa imi imprumute pentru o jumatate de zi un set de roti 195 pe R15 pentru Bora mea. Ii dau la schimb un set de iarna de 205 pe R16 iar operatiunea de schimb o sa se intample frumos si rapid la mine in service. E nevoie pentru ITP. Nu stiu de ce n-au scris in carte si talon cu ce e incaltata cand am inmatriculat-o pentru ca RAR-ul l-am facut cu 205 pe R16 si de-atunci asa a ramas. Multumesc anticipat.-1 points
-
Nu stiu ce relevanta are dar varul meu a luat un Ford Mondeo nou nout. A cerut oferta de pret pe aceasi configuratie de la vreo 30 de reprezentante. Si oferta cea mai mica de pret o trimitea la celelalte reprezentante. A reusit sa scada masina de la 30.000 euro la 25.000. Acuma nu mai stiu fix sumele dar reducerea finala a fost undeva la 5.000 euro fata de pretul de baza.-1 points
-
Parca la PBN l-am vazut pe 1.4 tsi. pedala virtuala e practica dar cam da erori; nu se deschide din prima si treb sa fluturi nitel piciorul pana se prinde de intentia ta. eu am luat pachet de drumuri grele si sunt extrem de incantat. La s2 nu am avut si atingeam la intrarile in parcari subterane si borduri si chiar pe dnuri valurite. Cum S3 are ampatament > s2, personal nu concep sa nu il am. Masina fiind masiva, (lata) nu se cunoaste-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00