Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.03.2016 în toate secţiunile

  1. Dupa cum multi dintre voi stiu, am avut aproape 4 ani acest golf care a fost "prima iubire" . Am decis sa il vand tocmai pentru a trece la un Audi A5. Hotararea am luat-o in vara anului trecut - cand am si vandul Golful - deci nu a fost foarte usor sa intru in posesia ei, dar sunt mandru ca intr-un final am reusit. Intre timp am fost servit de un Smart Fortwo, o masina ideala de altfel pentru Bucuresti. Masina actuala este un Audi A5 Sportback, motorizare 1.8 TFSI cu 170Cp, cutie automata Multitronic in 8 trepte, an fabricatie masina 2012 (rulata din 2013). Ca si dotari este destul de bine echipata, lipsurile din punctul meu de vedere fiind trapa si interiorul din piele. Voi atasa fisierul cu toate dotarile pentru curiosi: WAUZZZ8T5CA057712.pdf Culoarea este cu totul speciala, un gri care isi schimba nuanta foarte mult in functie de lumina. Trec prin revista cateva aspecte: motor 1.8 TFSI 170cp start/stop cutia noua multitronic in 8 trepte jante 18" alloy MMI cu toate comenzile dublu-climatronic + clima pasageri spate privacy glass lumini picioare/usi etc stopuri led faruri xenon + led evacuare dubla cu tipsuri cromate magazie 6CD, magazie 2SD card pilot automat,senzori ploaie/lumina/parcare navigatie bluetooth subwoofer oem Pentru ca stiu ca o sa apara intrebari legate de pret, spun de acum ca el este confidential, DAR ca idee un exemplar asemanator se gaseste pe piata acum la preturi cuprinse intre 17.000-27.000 conform autovit. Planurile pentru viitor ar fi accesorizarea interiorului cu piele, si mi-as dori sa o las putin mai jos (probabil arcuri s5/rs5 sau eibach- vom vedea). Pana atunci trebuie sa o inscriu plus o revizie mare. Si acum ce ne place cel mai mult..
    2 points
  2. @Aditu de ce sa ma enervez? Atata timp cat pleci la drum cu ideea de a te bucura de drum, in special de timpul petrecut cu persoana aflata pe scaunul din dreapta, nervii nu au ce cauta in scenariu. Unde drumul iti permite, te distrezi, unde nu..mergi linistit si cu grija. Important e sa ajungi la destinatie si sa creezi amintiri placute in timpul ala.
    2 points
  3. Probezi care este defect si inlocuiesti.Sunt 2 goarne ,unu pe partea soferului si celalalt pe partea pasagerului.Eu tocmai l-am schimbat pe cel de ''low tone'' pe partea pasagerului, cost 37 ron/15 minute de ''surubareala'' in curte.
    1 point
  4. @Liviu_sbn Ok, atunci. Noi chiar incercam - fara a fi manati de vreun interes, cum sunt dealerii - sa te ajutam sa alegi cea mai buna chestie - pentru tine pe baza nevoilor tale. Scria @Gorrilaz Doc pe finele lui 2015 ca el are parbriz incalzit si ca nu este cu fire. Deci, e cea mai sigura informatie, el chiar are pe masina, poti revedea pe topicul asta. 1.4TSI 150cai a fost si testat in Autobildul romanesc, acum vreo cateva numere. Il stiu pe redactor, l-am sunat si am povestit despre masina. Imi spunea ca se misca suprinzator de bine masina cu motorul asta. Chiar in Autobildul trecut a fost comparativ: Passat 1.4 150, Audi A4 1.4 150, BMW si CKlasse, toate cu motoare mici. A castigat Passat 1.4 150 cai si nu se spunea niciunde ca e submotorizat, din contra. La rulajul tau, eu as merge obligatoriu pe benzina. Eu am facut greseala de a lua dizel, fac sub 20,000/an si pot sa-ti spun ca si la 1 drum extraurban/luna e greu cu dieselul. Am avut si 2 regenerari/saptamana, plus consumul mare din oras, plus sensibilitatea la conditii de iarna. Dupa ce stai o perioada mai lunga cu dieselul in oras se "leneveste" cand iesi extraurban, primii 50-70 km il simti lenes, fara vlaga, apoi isi revine...
    1 point
  5. pai tu ai intrebat cum ajungi la ele.... ... bati un pic in ele si vezi daca isi revin - unele da, altele nu... altfel, inlocuit cel defect
    1 point
  6. Fa un drive test cu un ZF 8HP Sport si apoi te mai gandesti daca dsg este rege la up shift. Personal as fi dispus sa platesc in plus peste pretul dsg dar sa am zf pe Superb
    1 point
  7. @75NOR am facut dt si cu superb 2, superb 3 ambele dsg. E adevarat ca in D vibreaza si in N e linistita. Dar tocmai asta e placere de a condice o automata: sa nu atingi maneta. Daca te tarai la o intersectie 3 min , inaintand cate 3 metri si de fiecare data treb sa o pui in N, atunci nu mai vad avantajul fata de manuala. Din acest motiv o prefer in D. Apoi sunt ezitarile la intoarceri cand vrei sa treci repede din D in R in D. Sau la garari cu spatele cand te grabesti sa prinzi un moment cand nu vine nimic de pe ambele sensuri. Aproape toate automatele pe care le-am condus au un moment de gandire. In opinia mea automata e strict ptr oras. Superbul in schimb nu este ptr oras, cel putin nu ptr Bucuresti. Poate ptr LA sau Las Vegas unde ai locuri mari de parcare. Un Golf, Polo mi se par potrivite de Bucuresti sau o bicicleta (cum folosesc eu). La drum lung pierd placerea condusului si scade implicarea si imi este mai greu sa nimeresc turatia dorita cu precizie chirurgicala. Plus ca ma simt inconfortabil/nesigur pe zapada. Pt cei ptr care placerea condusului e sa nu schimbe viteza, sa mearga pe automate. It's about choice not money. stiu foarte bine tehnologia de la BMW si o consider, desi conceptual invechita, superioara dpdv al feelingului final. Singurul aspect la care dsg este rege fata de BMW si manuale este schimbarea vitezelor in sus. Explicatia e simpla: de fiecare data cand selecteaza o viteza se preselecteaza si urmatorea si atunci schimbare e extrem de rapida. Good for drag racing
    1 point
  8. OK, am inteles... daaa, acolo la 4500-5000 rpm are un sunet de tonalitate mai inalta, insa acele viteze inseamna peste 180Km/h, la peste 140 km/h nu prea are rost sa o turezi la viteze mai mici de 6, numai daca faci filmari bine de pus pe youtube. Si dieselul devine zgomotos la peste 3200 rpm... mie fosta mea masina mi s-a parut clar mai silentioasa la viteze de 140-180 km/h pe autostrada in Germania... si aici nu am pomenit de noul 1.4TSI de 150CP care este mult peste fosta masina, la 170 numai cauciucurile auzi ruland ep asfalt... 1.8 TSI nu poate fi mai zgomotos, mai ales la Superb 3 . Iar cum am observat, colegul care ne cere observatiile noastre, este unul care conduce linistit spre foarte linistit, iar acolo un TSI este de nebatut la finete si silentiozitate, si se pare ca a doua generatie este mai reusita la fiabilitate.
    1 point
  9. Revin cu noutati. Am reusit ieri sa merg cu Laguna 1.6 16V. Vreau sa spun ca mi-a placut. Si sotiei i-a placut. Masina e spatioasa, are destule dotari si imi place cum se intinde la drum. Sincer, in banii astia nu stiu daca gasesc ceva mai bun. Asa ca, ne-am decis sa ramanem la Laguna. Din punctul meu de vedere, topicul si-a atins scopul. Multumesc tuturor colegilor pentru sfaturi.
    1 point
  10. Tocmai ce am fost pe la dealer si am constatat urmatoarele: -passatul B8 de test are parbriz incalzit fara fire, nu are tenta mov, este saint gobain climacoat -superb 3 combi din showroom are de asemenea parbriz incalzit fara fire si este tot sain gobain climacoat. Ar fi bine sa nu mai postam informatii neverificate iar daca totusi se intampla ca deh... e omeneste sa mai gresesti, indicat este sa nu insistam in a ne argumenta informatia eronata
    1 point
  11. Da, ma gandeam ca daca nu e asa cunoscut, la noi, este chiar made in DE.
    1 point
  12. Nu inteleg entuziasmul legat de MQB, impresia mea fiind ca nu cunosti diferenta intre vechea si noua platforma. Aceasta este (din pacate) inferioara platformei anterioare PQ46 la capitolul suspensii deoarece ultima enumerata permitea numai suspensii independente. Asta noua e facuta pentru minimizarea costurilor de logistica+ cresterea modularitatii si flexibilitatii in productie si pe clase de masini (compactele si masinile din segmentul D ale VAG) si permite si suspensii clasice (vezi Golf, Leon si Octavia cu motorizari mai mici de o anumita putere). Cu alte cuvinte, la aceiasi bani (sau bani mai multi) iti ofera solutii tehnice invechite. Avantajul ei e legat de greutate (desi eu personal nu sunt convins, daca pui un SII si un SIII pe cantar nu stiu ce iese) si implicit un consum mai redus de carburant (de care eu iarasi nu sunt convins datorita trecerii la standardul Euro6) si afecteaza in mod pozitiv raspunsul motorului la acceleratii (de care iarasi nu sunt convins pentru ca Euro6 "anesteziaza" raspunsul in acceleratii si reprize pentru a respecta standardele de emisii). Dar astea sunt detalii...
    1 point
  13. Eu citesc topicul asta de ceva vreme si ma minunez ... Zice in coleg mai sus ca a facut drive test cu S2 DSG si l-au oripilat vibratiile etc... Probabil a mers cu alta masina ... Mai zice cineva ca e bine ca la S3 au pus suspensii independente pe spate ca S2 era barca ... Platforma PQ 35 are tot suspensii independente fratilor, de fapt MQB e un regres ca nu se mai pun suspensii independente pe toate modelele, doar pe cele mai puternice, pot diferi un pic setarile dar stiti cum e, ori vrei sport, ori vrei confort, daca nu te hotarasti iei DCC ... Colegul care configureaza acum masina zice ca nu vrea piele perforata ca se rupe de la capsele de la blugi ... Eu am avut piele perforata care arata dupa 7 ani impecabil si am o multime de perechi de blugi ... De asemenea zice ca vrea S3 de 150 de cai si manual, ca el si familia atirna putin pe cintar ... Ar putea sa ia un model inferior cu o treapta echipat full daca nu are nevoie de spatiul din S3, se va misca mai bine si va consuma mai putin ... Zice ca a vazut nușce consum instantaneu care l-a dat pe spate ... N-a citit mai sus ce povesteste dom' doctor ca 150 poate sa haleasca sa rupa in viata reala ... Și tot asa. La final ce pot zice: cu banul propriu fiecare face ce doreste. Stiu cum e cind ti se pune pata pe un fier, dar nu e cazul totusi sa formulam axiome pe-aici (de genul DSG e slab frate, am auzit ca vibreaza) din dragoste pentru fierul propriu.
    1 point
  14. peste cei 1000, 350 mai poti reduce din DAB si Inteligent Light Assist. DAB este un standard prea putin folosit in RO si oricum un standard ce nu va mai prinde aripi nici in Europa. (daca nu ma insel si in afara ai posturi generice/ "de stat" pe DAB) Daca ACC este inutil pentru tine atunci cred ca ILA inca pe atat. Dynamic Light Assist era mai interesant dar doar o comutare "automata" intre faze nu mi se pare mare branza.
    1 point
  15. codul dat de tine, se refera la asta http://www.ebay.com/itm/Schwinghebelachse-Schwinghebelwelle-03G109527B-VW-Audi-Seat-Skoda-2-0-TDI-16V-/150849372162 da-mi o scanare sa vad ce abs ai.
    1 point
  16. Am primit 15.5K euro pentru masina la buyback. Pentru mine a fost o oferta foarte buna tinand cont ca o sa predau masina in momentul in care o sa o ridic pe cea noua si in acest timp nu am limita de km. Eu sunt multumit de pretul primit, pierderea in 2.5ani si aprox 58-60k km este de aprox 22% ceea ce nu e mult. In legatura cu GTD-ul sper sa fie ok asta si pentu ca majoritatea drumurilor pe care le fac sunt in exterior si poate un 10 % in oras dar trafic destul de lejer.
    1 point
  17. Salutare! Stiu ca poate parea ciudat dar se pot anula proiectoarele de ceata de pe Passat? Eu am realizat ca mie imi sunt absolut inutile si imi place mai mult cum arata spoilerul fara ele. Asadar, pot sa le dau jos dar sa nu am eroare? Desigur ca voi schimba si comutatorul de lumini din masina. Multumesc!
    1 point
  18. Are lufturi peste tot, mai are nevoie de atentie. Mie nu-mi lasa impresia de masina ingrijita dar na... Important e sa ii placa propietarului si sa nu aiba probleme cu ea!
    1 point
  19. Utilitatea acestor mici SUV-uri daca nu au tractiune integrala mi se pare spre 0 fata de o compacta sau break (in functie de nevoile fiecaruia). Este cu nici 3 cm mai lung decat un Golf Sportsvan. Un G7 variant are 605 litri, G7 Sportsvan 500 l, nu mai spun de Octavia in privinta spatiului de bagaje. Apoi discutia cum se descurca la spatiul interior. Asa ca aceste mini SUV-uri sunt foarte middle of the road, ele nu vin cu ceva concret care sa fie al lor. Stabilitate mai proasta, consum mai mare, performante mai slabe si costa mai mult fata de break sau hatch. La care se adauga si costuri de intretinere mai mari (spre exemplu anvelopele din toate pozele sunt 245/40 R19, costa ceva la inlocuire). Doar pentru a urca ceva borduri in oras si pentru o oarecare prestanta in trafic?
    1 point
  20. Dupa lungi variante testate de colegul nostru Sterescugabriel si de catre un alt amic, se pare ca nu gasim rezolutia optima. Cred ca este vorba de doua rezolutii, una cand nu este selectat postul si a doua cand postul este selectat. Practic in momentul selectiei apare aceea dunga alba intrucat sistemul face un resize, astfel schimbandu-se aspectul pictogramei. Eu cred ca din aceasta cauza si logo-urile existente pe site-ul vw sunt cu fundal transparent. Totusi m-am gandit la o varianta pentru cei care doresc putin negru in aspectul pictogramei. Nu am uitat nici de colegul Dudu (nostalgic dupa radio guerrilla) :D
    1 point
  21. Si eu vroiam sa-mi pun anvelope de 205/60/16 in loc de 205/55/16(dimensiunea recomandata de producator) ceea ce rezulta o eroare a kiolmetrajului de 2,82% si o crestere a razei cu 9 mm,am tot citit si umblat pe forumuri si nu m-am putut hotari,unii ziceau ca nu mai ai stabilitate in curbe altii ca se strica una alta dar nimeni nu avea montat pe masina sa-mi spuna daca asa e. La anvelopele tale ai o raza mai mare cu 13 mm fata de dimensiunea standard 195/65/15,ziceai ca nu ai avut deloc probleme cu ele, te rog sa-mi spui daca is ok dpdv al stabilitatii,nu sunt probleme la viteze mai mari sau in curbe?
    -1 points
  22. Edi, stii ce conteaza foarte mult? Sa-mi spuna sotia ca dupa un drum in spatele masinii, acesteia nu I se face rau. Pentru mine e tot ce conteaza. Nu ma intereseaza ca platforma veche era mai buna, eu acum vreau sa cumpar masina si se ofera cu MQB. Am testat si eu cat am stiut si mi-a placut foarte mult cum se simte masina la condus, indifferent ca e pe MQB, sau PWXYZ.. sau ce-or mai fi. Nu sunt entuziasmat de MQB. Sunt entuziasmat de Superb 3 per total. Mie imi place masina, nu stiu de ce vreti sa ma convingeti si de ce sunteti atat de porniti impotriva noului model. Am testat si Mondeo, dar imi place mai mult Superbul, e mai pe gustul meu. Sa stiti ca masina perfecta nu exista, sau poate exista daca ai destui bani. Eu trebuie sa ma multumesc cu cati bani am, iar Superb 3 mi se pare afacerea cea mai buna din acest pdv, cu aceasta motorizare. Da Cristi, dar 2 soferi pot avea un stil total diferit de condus, prin urmare si consumuri diferite. Asa ca intreb si eu si fac o medie acolo. Nu ma astept sa mearga masina cu aer, dar totusi... Consumul scos de mine era de fapt scos de masina ca era pe cruise control, eu nici macar nu atingeam acceleratia Una peste alta, mie mi se pare o masina frumoasa, cu stil, eleganta la interior, materiale de calitate, se conduce foarte usor. Daca dau stanga de volan, masina face frumos stanga, nu comenteaza. Adica face ce trebuie sa faca o masina si iti ofera tot drumul in confort, indifferent de ce platform are. Nu va plac materialele? Cautati MB. Nu va place consumul? Cautati un Polo, sau nu stiu, ceva de clasa mica cu consum mic. Nu poti sa le ai chiar pe toate...
    -1 points
  23. Am scris in urma cu ceva timp, era o hala langa Pitesti care ambala Divinol, butoaiele de tabla si bidoanele erau afara stiva pe paleti, am oprit sa vad cum e treaba,( tot la fel m-am gandit ca dau lovitura la acest pret), atunci era sub 100ron bidonul, am vazut cum sta treaba si m-am linistit. Cred ca si-au mutat locul ca anul asta nu am mai vazut nici o miscare in zona.
    -1 points
  24. Eu nu m-as risca , mergi la sigur pe Ravenol . este 100% Germania si pretul e cu putin mai mare.
    -1 points
  25. Salut, Aici nu sunt de acord, pentru ca tocmai ce am achizitionat un passat 1.8 tfsi cu pret de 11700€ si prima de asigurare o am la 600€/an deci rezulta aprox 5% din valoare. Masina din 2012 si si aproape de 40 000 km. Eu din experienta iti spun ca mai bine o iei din tara decat din "germania'" care poate fi din austria sau din alte zone muntoase unde tabla la masini nu duce mai mult de 3-4 ani (si asta o spun de la oameni care aduc masini de afara), si sunt multe zone din vest de unde nu merita iei masina. Eu dupa o masina noua, unde am simtit devalorizarea ei, sunt la a doua masina intr-un an luata de la sh(recuperate pe leasing) si acolo iti garantez ca nu le manevreaza. Cei care le preiau sa le revanda trebuie sa fie cu bun simt sa nu faca manevre. Eu am luat masina de la transparent auto. La masina mea mi-au aratat poze cu ce defect a venit (trebuie sa specific ca ii stiu pe baieti) o bara zgariata. Asa ca nu te bloca in preconceptii si poti cauta linistit si aici, iar masinile astea sunt invatate cu benzina/motorina de aici etc.., dar intradevar daca te uiti ca exista o masina identica mai ieftina cu 1000 -1500 € trebuie sa-ti pui intrebari. Si in cazul meu exista, si cred ca mai exista oferta cu un passat ceva mai dotat dar ceva mai multi km la un pret de 10500 iar eu am dat 11700. 1200€ ii poti considera o pierdere sau o garantie.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!