Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2016 în toate secţiunile

  1. @Aditu de ce sa ma enervez? Atata timp cat pleci la drum cu ideea de a te bucura de drum, in special de timpul petrecut cu persoana aflata pe scaunul din dreapta, nervii nu au ce cauta in scenariu. Unde drumul iti permite, te distrezi, unde nu..mergi linistit si cu grija. Important e sa ajungi la destinatie si sa creezi amintiri placute in timpul ala.
    2 points
  2. Am 30 de comenzi la activ de pe aliexpress, inclusiv maruntisuri pentru masina. Daca te uiti la numarul de comenzi si la feed-back nu o sa ai probleme dar daca cumperi de la vanzatori dubiosi....
    1 point
  3. Motorul de pe Golf de 1,6 este bun dar are bubele lui din nastere, consuma ulei in draci dupa o uzura de 200k. sunt multe discutii de motoare care trebuie refacute. Cat despre caroserie este mult sub Laguna la confort, cat si asezare la drum. Motoarele Renault sunt f. bune, nu am auzit de probleme de constructie, oricum un 16valve este altceva. Oricand as alege Laguna, Golf3 este depasit total.
    1 point
  4. 2 x 6Y0 827 550 C 2 x 1K8 827 761 C 2 x 1J6 827 439 A Astea sunt codurile pentru kitul complet.
    1 point
  5. romulus iti ofer un exemplu de masina cu 250k, inainte si dupa curatare plus reglare; ma rog, niste grafice....... bs11 avf inainte.xls grafic avf inainte.xls bs11 avf dupa.xls log tr3 avf dupa.xls
    1 point
  6. 100% este umblat la km.da un ochi pe mobil.de sa vezi ce pret are o masina asa la km astia..
    1 point
  7. hmmmm.....chestia cu vopsitul armaturii nu e rea deloc....... e posibil ca farurile sa fie schimbate cu unele cu lupa si instalatie xenon si (surpriza!) cu fundal negru ;), dar nu pot sa zic deocamdata cand. iar de pleoape nu as vrea sa scap, pentru ca imi plac, desi stiu ca nu sunt legale.
    1 point
  8. S-au dus 5 luni de cand am masina...totul e ok.
    1 point
  9. Nu am mai scris pe aici de ceva timp, asa ca am considerat ca ar fi cazul sa o fac. Masinuta a facut putin peste 5000km cu un consum mediu de 6.5% pe anvelope Continental TS850. Suntem in continuare multumiti de alegere, si pot sa spun ca utilizez cam toate optionalele pe care le-am comandat. Fiindca pe forum mai sunt cateva G7-uri, eu m-am gandit sa scriu putin despre micile probleme intalnite, cat si despre fiecare optional comandat, in parte (nu tin minte sa fi vazut asta la ceilalti), dupa aproare 6 luni de utilizare. De altfel, ce apare pe celelalte jurnale de bord este in mare parte valabil si la mine Observatii: - Dupa 5000+ km, uleiul este pe la 80% intre minim si maxim, iar din antigel au disparut vreo 3-4mm. - In general, la condus aproape legal prin Transilvania scot un consum de ~5% la drum lung. - Prin Cluj, consumul variaza mult. In trafic mare si pornind cu motor rece, e ~10%. La trafic mai linisit, am vazut si pana la ~7.5%. - Navigatia am rezolvat-o cu un smartphone cu Here Maps si un suport Vetter fixat pe unul din gurile de ventilatie centrale, si e super ok. To de pe el ascult uneori muzica prin Google Play. - Mi-au trebuit vreo 1000km sa ma obisnuiesc cu motorasul asta turbo, mai ales prin oras, pana am invatat sa conduc ca sa nu simt lagul. Cea mai mare problema la inceput era plecarea de la semafor, unde in treapta 1 ii trebuie minim 3000 ture ca in 2 sa cada in cuplu, altfel e dezastru. - Motorul mi se pare ca se incalzeste destul de incet la traficul prin oras - Frana de motor e slabuta. Asta o folosesc insa in avantajul meu cand o las sa curga, cred ca de la 100 la ora face cativa km pana sa se opreasca, asa ca daca poti anticipa treficul te ajuta mult. Mici probleme aparute: - O singura data s-a blocat Composition Media. Adica totul mergea, in afara de ecran care nu se aprindea nici cum. Tot atunci, dand clici prin meniu jumatatea mea a reusit sa il treaca in limba greaca, asa ca fun fun fun Si-a revenit insa dupa prima decuplare a contactului pe o perioada mai lunga (~1 ora). - Recent mi-a facut o faza si start-stop-ul la intrarea intr-un giratoriu. Nu mai stiu cum am calcat/lasat ambreiajul dar la un moment dat nu a mai pornit motorul. A trabuit sa il las cateva secunde si sa calc iar ambreiajul si atunci si-a revenit. Nu stiu exact ce s-a intamplat ca eram atent la trafic, dar mi s-a parut un moment nasol. Despre optionale: - Climatronic. E un must-have. Niciodata nu am simtit ceva neplacut, de genul sa ma bata aerul, iar temperatura din masina e foarte placuta - Composition Media. Un alt must-have. Blutooth-ul merge foarte bine (testat cu 3 telefoane), sunetul in boxe este ok. - Volan cu comenzi. La inceput mi s-a parut un fel de fita, dar il folosesc mult mai des decat am crezut, asa ca pentru mine pot spune ca a meritat. - Senzori de lumina/ploaie. Senzorul de lumina isi face treaba foarte bine. Cel de ploaie am impresia ca trebuie pornit vreo 5 minute pana se calibreaza, dar odata ce "se prinde" cum ploua este foarte ok. Optiunile de mai sus sunt de genul ca te fac sa umbli mult mai putin pe la butoane. Cel de lumini nu l-am mai atins de cateva luni deja - Park-pilot. Initial si asta mi s-a parut o fita la o masina de 4.2 metri, dar a venit in pachetul Relax. E relaxant, intr-adevar si nu as mai renunta la el. - Scaune ergoActive. Imi place mult interiorul cu optiunea asta, la drumuri mai lungi folosesc si optiunea de masaj. Nu e cine stie ce, dar te scoate din plictiseala. Incalzirea in scaune insa am folosit-o toata iarna. - Trapa. Fiind iarna, asta nu am utilizat-o foarte mult. Am verificat insa de mai multe ori sa nu observ scurgeri . In orice caz, chiar daca e inchisa schimba total ambianta masinii, zic eu in bine. Simti mai putin faptul ca esti "la cutie". Daca o deschid, pana la 80-90 nu se aude mare lucru si e foarte placut. De la viteze de 100 in sus insa e foarte galagioasa. Pe autostrada imi inchipui ca e tortura chinezeasca. Ceva planuri: - Trebuie sa iau o tava din aceea pentru portbagaj cu elemente despartitoare, sa nu se tot miste lucrurile pe acolo. Nu m-am decis inca de unde. - Ma mai tenteaza si niste folii/elemente de protectie pentru praguri, chiar par ca ar arata mai bine cu asa ceva. - Pentru la vara ma gandesc daca sa iau niste jaluzele pentru locurile din spate. Momentan nu sta nimeni pe ele, dar ma gandesc ca poate mai ajuta sa nu se infoace asa de tare de la soare. Daca aveti opinii despre cele de mai sus, sau surse alternative de incredere (in afara de reprezentanta), sunt foarte interesat de parerile voastre. Si inca ceva, daca puteti recomanda o spalatorie de incredere in Cluj.
    1 point
  10. pin 3 la switch si pin 19 conector negru la BCM
    1 point
  11. Ca posesor de 150 CP DSG, confirm cele spuse de 75NOR. Desi pe hartie are performante dinamice sensibil egale cu S2 170 cp, diferentele sunt clar sesizabile. Sa-mi fie invatatura de minte! Din cauza persipiratiei (atat a mea, dar si a pasagerilor), raman la textil .Piele ventilata daca exista buget. ACC e bestial, pe autostrada pot trece 100 km fara sa atingi pedalele. Il recomand.. in rest, pretul este bun. si perdelutele. recomand, indiferent daca vrei sa foliezi sau nu ulterior...
    1 point
  12. 1 point
  13. NU te panica. Eu zic ca e din cauza faptului ca esti prea fin la pedala si schimba ea devreme si pica subturat. Apoi tu cand ai nevoie de o accelartie si apsi putin mai tare se simte efectul subturarii pana retrogradeaza ea. Ceilalti spun ca nu e normal pt ca la ei nu face ... Asta pt ca 90% din soferi merg mai tare, mai turat, mai cu nerv..etc. Nu te hazarda si lasa service-ul ca mai rau fac aia pe acolo si te umpli si de nervi si ate belele. Dusmanul binelui e mai binele. Cand o fi sa fie ceva chiar urat se va vedea clar. Si tot in garantie va fi. Pana atunci, fii mai nepasator. Daca e sa te pasca...tot nu scapi, Si daca e ceva sigur pica in garantie sau se amplifica. Deci las-o asa. E pacat de ea , e nou nouta. S-ar putea sa strici mai rau merg pe la service: ti-o opresc acolo, ti-o testeaza ei rupand-o n doua, o zgarie, o chinuie si nu iti fac nimic, ori demonteaza cutia si apoi cine stie cu ce probleme mai deranjante ramai. Eu zic ca e normal, subturata, cum am zis la inceput. Incearca sa mergi cu ea un pic mai in turat din pedala cateva zile, Vezi si in Sport cum face. Si pana atunci lasa forumul in pace, uita de el si de service. Ai aflat tot ce se putea aici, si deja mai rau te sperii. PS:Inchide pagina cu "Probleme si rezolvari"!
    1 point
  14. Salut, am o problema cu stergatoarele fata (mai mult ma deranjeaza decat problema). Am fost nevoit sa schimb ansamblul mecanic din cauza unui bolt pe care vine stergatorul montat, s-au distrus canelurile si rupt o parte din el, fiind un material moale si umblandu-se in prealabil la la stergator. Nu am gasit doar partea mecanica sa cumpar asa ca am cumparat cu tot cu motoras. Am montat pe masina ansamblul nou cu tot cu motoras, merg fara nicio problema doar ca uneori cand sterg, indiferent ca sunt actionate pentru stropit sau pe ploaie, stergatoarul din stanga are momente cand se opreste normal si momente cand se opreste mai sus (daca le actionez din nou revine in pozitia normala adica mai jos). Masina este din 2005 dar banuiesc ca motorasul pe care l-am luat sa fie de pe o masina mai noua. Nu stiu daca poate fi din cauza lui sau din cauza unui releu sau a fost montate prost.
    1 point
  15. Diesel-ul nu e pentru oras, din ce spui tie iti trebuie benzina. DSG7 este de evitat. Daca vrei masina de oras - bugetul mi se pare mult prea mare - in banii astia iti iei un Polo TSI nou/1-2 ani vechime si aia e. Sau altceva in acelasi sens (poate chiar un Golf 7 TSI). Este complicat cu gasit benzinara + DSG6, stiu . Altfel, automate mai gasesti si la alti producatori, chiar dublu ambreiaj, dar nu va fi DSG..
    1 point
  16. Axa came ,tachet(tacheti) sparti .Da capacul jos si vezi care e situatia
    1 point
  17. fasaitul tare in general e de la furtune de presiune sarite, pt asta trebuie sa verifici fiecare conexiune prinsa cu acele coliere otelite, daca totusi nu vezi nimic, roaga pe cineva sa o accelereze pe loc, daca nu scoate fum alb, inca nu e dusa total(daca e cazul). Poate ai doar crapat un furtun de ala gros si scapi ieftin. Posibil si intercooler spart, dar mai greu. Pt problema ta initiala fa un log in mers si vezi cum se prezinta, abia dupaia iti faci o idee cat de cat.
    1 point
  18. Asta cu adaptatul după pantof mi se pare cea mai mare vrăjeala daca vine din partea VAG. Sper doar ca astea sunt zvonuri si discuții de forumiști.Nu se adaptează la nici un stil si nu învață nimic in afara de ce a fost ea Învățată sa facă din fabrica( din Soft). Punct.
    -1 points
  19. se pare ca nu prea mai este activitate pe forum...:(
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!