Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.03.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
1 point
-
Am un Note 4 si un S6, am incercat si cu altul, nu a mers! Doar am activat BT si imperecheat cu VW Phone, cum fac sa il imperechez si ca media? Nici in telefon, la setari, nu gasesc nimic, doar legat de mod sim la distanta, permite partajare contacte... Pe B6 si Superb 2, aveam alte module si intra automat!1 point
-
1.4 160cp a fost cel mai prost TSI din punct de vedere al fiabilitatii si nu ma refer la lant, are el alte probleme mai mari. Te poti uita la celelalte TSI care nu sunt de speriat cu lantul. Personal nu vad niciun motiv de a nu lua 1.8TSI.1 point
-
suficient de mult 1,5.... inceaca cu oringuri si reglaj, pentru inceput1 point
-
@Aditu, ai mare dreptate si se intampla exact cum zici tu am tendinta sa apas mai usor pe pedala ( in mare parte ca la restul avea pedala care pleca din podea si o simteam mai bine si asta are daia mica care pleaca de sus si parca nu o simt asa bine, plus ca e prima mea automata si nu stiu inca exact cum sa ma comport cu ea - la manuala simteam altfel masina ), iti multumesc pentru sfat.1 point
-
ok - as merge pe oringuri injectoare (sa speram ca nu ai uzura mare la chiulasa, la scaune injectoare) sau pompa tandem1 point
-
Eu unu dupa ce scap de vw..o sa merg pe o japoneza asta poti face si tu.au mult mai putine probleme si piesele nu asa scumpe ALEX.nici cu 2.0 nu imi este rusine.aceleasi probleme!asa ca sa nu bagam doar 1.6 in fata..1 point
-
@mva987 Nu stiu de ce spui tu ca in Cluj Bucuresti, etc sunt masini corecte si in Galati, Constanta samd sunt masini masluite. Crezi ca daca este sa iti fie norocul nu iti iei teapa si in Cluj sau Sibiu? Crede-ma, totul tine de noroc, si pricepere. Daca stii ce cauti si te si pricepi putin, sansele sa iti iei teapa se reduc considerabil. @Ebi Audi-ul A3 cabrio nu e 1.8 aspirat cum ai spus. Este TFSI sau TSI, ceea ce presupune turbina. Motoarele de 1.8 TFSI 160CP nu sunt un monument al fiabilitatii dar sunt sanse sa gasesti unul in stare buna. Pentru initiatorul topicului: 1.6 TDI 105CP e una din cele mai proaste motorizari introduse vreodata de grupul VAG. EGR, injectoare, Turbine, etc. Un EGR este 1700 lei+manopera, un injector 2500 lei+manopera, etc.1 point
-
1 point
-
Iti multumesc pentru sfat, si o sa tin cont de el, dar pana sa cheltui 1000-1500 pe o segmentare, mai degraba mai pierd 200 de lei pe un alt tip de ulei + filtru, eu totusi zic ca nu am nimerit uleiul potrivit pentru masina mea: teava de esapament este curata, antigelul este curat, fum nu scoate, sub masina nu gasesc picaturi de ulei ( parchez in acelasi loc),1 point
-
Producatorul ce tip de ulei recomanda pentru 1.6 16v AZD 5w40 sau 10W40? ULEI MOTOR VAPSOIL VW GROUP NORMA 502.00/505.00 5W40 1L ULEI MOTOR VAPSOIL VW 10W40 502-505.00 1L Dintre cele doua, nu stiu care este cel mai bun pentru masina mea,, ce sa aleg?1 point
-
Ar mai fi X-Clean dar nu iti recomand ca e pentru motoare de generatie mai noua, tu ai nevoie de ungere buna. Ia X-Cess, e un pret foarte bun la emag.1 point
-
Skoda Rapid si Seat Toledo, dmpdv sunt doar putin peste Logan + ca mi se par foarte urate amandoua. Dar masina noua, e masina noua A3-ul cabrio din anunt arata foarte bine in poze. In plus este foarte fancy pentru o femeie. Combinatia 1.8 TSI + DSG 6 e mult mai fiabila ca 1.2 TSI sau 1.4 TSI + DSG 7. Singurul minus, prima Casco va fi foarte mare avand soft top. Din ce m-am interesat ultima data, prima crestea din cauza acoperisului textil. Alt minus: orice boscher, betiv, iti poate distruge acoperisul.. Sunt multe cabriolete in RO cu plafonul carpit.. E o masina ce necesita mai multa atentie si garaj.1 point
-
1 point
-
Motorul tau e facut pentru 5w40 , acum tu poti sa-i dai ce doresti, dar cu un ulei f. subtire devine tare galagios.1 point
-
multumim de informare - asa este.... bat injectoarele in chiulasa, fac uzura - cazuri foarte multe, sigur VAG nu o sa faca nimic in acest sens, avand in vedere ca vb de masini care au 15 ani vechime si multi km... se inlocuieste chiulasa sau se face o bucsare cu bronz. se inlocuiesc oringurile plus suruburile de fixare si reglaj. P.S. - nu exista Passat PD din 1999 cu motor de 1.9 si 136 cp. Singurul, este cel de 2.0Tdi cu DPF, din 2004-20051 point
-
Desi sunt nou pe forum as vrea sa aduc la cunostinta posesorilor de PD ca exista posibilitatea ca dezamorsarea instalatiei de alimentare sa aibe si o alta cauza decat pompa tandem sau pompa de amorsare din rezervorul de combustibil si anume injectoarele sau chiulasa.Mai precis pe un 1.9 tdi 136 cp nu stiu codul motor an de fab 1999 vw passat dupa mai multe verificari ale instalatiei de alimentare care se dezamorsa iar masina pornea greu am descoperit ca injectoarele aveau joc in chiulasa adica dat fiind faptul ca ele sunt prinse cu un suport lateral cu un singur surub acestea si-au facut joc permitand astfel dezamorsarea intregului sistem.Problema s-a rezolvat destul de greu si cu costuri mari pentru ca s-a luat o alta chiulasa in care s-a frezat un loc pentru doua suruburi de prindere ale suportului ce tine injectorul s-au schimbat injectoarele care erau roase la propriu s-au schimbat oringurile de etansare s-a montat totul la loc si problema s-a rezolvat.Mentionez ca s-a trimis si un mail cu poze la VW Germania dar fara a primi un raspuns pentru existenta unui astfel de defect de proiectare consider eu.Mentionez ca vorbesc de un motor de peste 300k iar cauza clar asta a fost pentru ca motorul merge acum perfect iar instalatia nu mai are aer si nici nu se mai dezamorseaza fara sa se schimbe nicio alta componenta.1 point
-
Singurul sistem de alimentare a brichetei supravegheat a fost la un transporter din 2011 care avea curent pe bricheta cu motorul oprit, asta pana era masina incuiata. Cu masina incuiata se taia curentul din bricheta. Deci tineti cont cand vb de alimentarea brichetei, cu masina incuiata sau nu. Drive safe!1 point
-
Ii voi ruga pe moderatori sa ne ajute sa actualizam acest prim post de cate ori va fi necesar. Din cate stiu eu, cam astea ar fi becurile pe care le avem pe Golf 5. O parte din ele le-am aflat din catalogul Philips, dar uneori informatiile sunt eronate chiar si acolo; de aceea, va rog sa ma corectati daca este necesar. - bec faza scurta cu xenon: D2S - bec faza scurta cu halogen: H7 - bec faza lunga: H7 - bec semnalizare fata (difera in functie de far, daca are sau nu xenon): *** pentru faruri cu xenon: H21W *** pentru faruri cu halogen: PY21W ??? - bec ceata fata: HB4 (incepand cu MY2005), H11 (pana la MY2004) - bec pozitie fata: W5W - bec semnalizare spate: H21W ??? - bec pozitie spate: P21W - bec stop: P21W - bec ceata spate: P21W - bec mers inapoi: P21W - bec număr spate (la fel ca la plafonieră) - Festoon C5W ? Va rog sa veniti cu completari pentru a fi 100% siguri de calitatea informatiilor din lista. Ca fapt divers, H21W nu poate fi gasit pe oriunde, fiind mai rar folosit si am fost nevoit sa dau 32 ron pe un bec la reprezentanta. Trist...1 point
-
din pacate exista si riscul umezirii contactelor de la diferiti senzori sau module din cauza lipsei unui scut sanatos, ceea ce probabil ca nici tu nu ai, jag. Desi apa nu are cum sa ajunga sau sa se instaleze pe contactul fiselor recomand o verificare o data la cateva luni, atat la bujie cat si la bobina. Scoate capetele de fisa pe rand si verifica sa nu fie vreun contact oxidat. Insa nu numai de la aprindere s-ar putea intampla ceea ce ai descris tu. Ma gandesc la aerul cu umiditate ridicata din admisie, filtru de benzina neschimbat, filtrul de aer, clapeta acceleratie etc.1 point
-
Mi s-a ars si mie o bobina din asta. Am un golf4 1.6 16v am fost la reprezentanta tess din sibiu si mi-au schimbat-o. Pe cea veche scrie ca e facuta in germania si e din 2002(odata cu masina). Cea care mi-au montat-o scrie ca e made in turkey, e ceva original sunt convins dar sunt tare curios cat tine, nu prea imi suna bine locu unde e facuta, dat poate tine. Ca si simptome well, mers in 3 pistoane, becul acela de la motor palpaia in bord. Mers in 3 pistoane= trepidatii, putere scazuta.... Pe tester a aparut eroarea care o zice toata lumea, missfire cilinder .... Am un motor BCB 1.6 16v. Mai stie careva si alte probleme comune la motoarele astea?1 point
-
Pai nu ar trebui sa aiba sigla VW pe ea?Am inteles ca piesele OEM sunt cele agreate de producator pentru masina respectiva.Logic,confirmarea faptului ca sunt OEM,ar fi sa aiba sigla VW,altfel de unde stim care e si care nu e OEM?Sau gresesc?-1 points
-
cred ca cel care mi-a facut scanarea nu a stiut sa se uite.Din ce am vazut i-a dat scanare si au aparut erorile. oricum bobina mai mult ca sigur este dusa pentru ca azi am dat-o jos si am mai vazut o alta fisura pe ea-1 points
-
Nu inteleg de unde sciateti preturile astea la beru. Am cumparat 4 bobine pana acum si toate la 125 ron bucata. 200.... Poate pe original, si daca nu ma insel, tot beru este-1 points
-
Motor 1.6 BSE Anterior: Aral Hightronic 5W40, consum ulei 0, usoare batai iarna primele secunde de la tacheti Curent: LM Leichtlauf HT 5W40, consum ulei cam 1l la 10k km, face spuma galbena la buson, nu mai apare bataia anterioara. Eu nu sunt multumit de LM si voi trece la altceva sau ma voi intoarce inapoi la Aral.-1 points
-
Mai bine alegi un set de segmenti, ajungi sa dai mai multi bani pe ulei decat pe segmentare-1 points
-
Volkswagen Passat 2002 1,9 TDI 131cp - https://lajumate.ro/volkswagen-passat-2002-19-tdi-131cp-592466.html masina functioneaza foarte bine si arata foarte bine. Pretul este de masina cu volan dreapta-1 points
-
eu as cauta un A3 cu 2.0tdi sau 1.6tdi. motorul de 1.6tdi nu e chiar asa rau. stiu un leon cu 1.6tdi la 200.000km in 3 ani, cumparata de noua, 3EGR schimbate si atat. nu mi se pare o tragedie.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00