Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2016 în toate secţiunile

  1. Asta cu adaptatul după pantof mi se pare cea mai mare vrăjeala daca vine din partea VAG. Sper doar ca astea sunt zvonuri si discuții de forumiști.Nu se adaptează la nici un stil si nu învață nimic in afara de ce a fost ea Învățată sa facă din fabrica( din Soft). Punct.
    2 points
  2. Marcile si modelele avute in vedere : Golf V GTI Golf V Edition 30 Golf V 2.0 TDI Seat Leon 2TFSI Seat Leon Fr Seat Leon 2.0 TDI Seat Leon Cupra 2 Audi A3 2TFSI Audi S3 ... Sistemele de franare OEM Audi S3 | Audi TT (3.2l) | VW R32 | Seat Cupra 2 Frane fata > 345mm x 30mm, discuri ventilate, etrier cu un piston Frane spate > 310mm x 22mm, discuri ventilate Audi A3 (2.0l TFSI) | Audi TT (2.0l TFSI) | VW Golf GT/I (2.0l TFSI | 2.0l TDI) | Seat Leon FR (2.0l TFSI | 2.0l TDI) Frane fata > 312mm x 25mm, discuri ventilate, etrier cu un piston Frane spate > 286mm x 12mm, discuri solide Audi A3 fwd/awd Frane fata > 288mm x 25mm, discuri ventilate, etrier cu un piston Frane spate > 286mm x 12mm, discuri solide Audi A3 fwd Frane fata 280mm x 22mm, discuri ventilate, etrier cu un piston Frane spate 255mm x 10mm, discuri solide Nu am date despre modelele 1.4 TSI, GT, ... de la Golf dar este posibil ca sistemul de prindere sa fie acelasi cu cele mai sus mentionate. Stage 1 > - placute de frana performante > Mintex, EBC, Hawk...oricat de stupid ar parea Ferodo nu a scos inca un set - discuri de frana perforate/santate sau pline de inalta performanta ( aici este mai mult marketing decat adevar) > Zimmermann, Stoptech, AP racing, Brembo... - furtune metalice > Goodridge, Neuspeed, ECS...daca nu ma insel tot Goodridge le face si pentru ceilalti - lichid de frana de inalta performanta > Motul RBF600 sau Castrol SRF Stage 2 > se aplica tuturor modelelor, exceptand prima categorie (S3/R32/TT 3.2L/Cupra 2). Sistemul de franare fata de S3/R32/TT 3.2L/Cupra 2 este considerat a fi unul foarte eficient, comparabil chiar cu sisteme aftermarket renumite. Componentele sistemului : - brake caliper left blue > 1K0 615 123 G - brake caliper right blue > 1K0 615 124 G - caliper carrier blue > 1K0 615 125 F - retaining spring > 4F0 615 269 - brake disc ventilated 345x30 5/112 > 1K0 615 301 M - splash shield for brake disc left > 1K0 615 311 C - splash shield for brake disc right > 1K0 615 312 C - brake pads with wear indicator > 1K0 698 151 B - hexagonal head bolt M8x12 > N 907 186 02 - brake hose > 1K0 611 701 N - brake pipe hose from brake hose to piston housing left > 1K0 611 763 A - brake pipe hose from brake hose to piston housing right > 1K0 611 764 A - retaining clip > 191 611 715 - bracket for brake hose left > 1K0 611 841 A - bracket for brake hose right > 1K0 611 842 A Durata de instalare este de aproximativ 3 ore (depinde si de aerisirea sistemului de franare) PS : codurile etrierelor difera intre S3, R32 si Cupra doar datorita culorii. Eu i-am luat pe cei de R32 pentru ca erau cei mai ieftini si i-am vopsit ulterior Stage 3 > se aplica tuturor modelelor FRONT - Movit > 322mm x 32mm Movit 4 piston caliper Big Brake upgrade Comes with: 2 piece Rotors with cast holes and ventilation slots, aluminum hats, 4 piston calipers, brake pads, brackets, steel braided brake lines and bolts to mount the kit. The only thing that's not included is brake fluid. Black or Red calipers standard, other colors: $299 extra - Brembo GT > 328mm x 28mm > $2595+ Comes with: 2 Piece 328x28mm Slotted and Drilled Vaned Rotors, 4 Piston Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 17"+ wheels - Stoptech > 328mm x 28mm > $1895+ Comes with: 2 Piece Floating Directional 328x28mm AeroRotors (comes drilled or slotted and/or zinc coated, 4 Piston ST-40 Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 17"+ wheels - Stasis Monobloc4 > 328mm x 28mm Comes with:ALCON 4 Piston Monobloc Calipers, ALCON 328mm x 28mm(14") Floating Rotors, STaSIS Caliper Mounting Bracket & Hardware, Goodridge Stainless Steel Braided Lines, Motul brake fluid, SBS Hi Performance Brake Pads Requires: 17"+ wheels - AP Racing 6 piston Caliper > 330mm x 28mm Comes with: 2 Piece 330x28mm Slotted Vaned Rotors, 6 Piston Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 18"+ wheels - AP Racing 4 piston Caliper 330mm x 28mm Comes with: 2 Piece 330x28mm Slotted Vaned Rotors, 4 Piston Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 18"+ wheels - Brembo GT > 330mm x 28mm > $1895+ Comes with: 1 Piece 330x28mm Slotted or Drilled Vaned Rotors, 4 Piston Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 17"+ wheels - Eurospec Sport > 330mm x 28mm Comes with:Eurospec 4-piston calipers, adapter brackets, pads, Goodridge stainless steel brake lines, and all mounting hardware Requires: 17"+ wheels - Ksport > 330mm x 28mm Comes with:2 Piece 330mm Slotted Vaned Rotors, 8 Piston Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 17"+ wheels - RPI Equipped > 330mm x 30mm > $1895+ Comes with: 2 Piece 330x30mm Slotted and Drilled Vaned Rotors, 4 Piston Wilwood Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 17"+ wheels - Movit 4 piston caliper > 342mm x 34mm Comes with: 2 piece Rotors with cast holes and ventilation slots, aluminum hats, 4 piston calipers, brake pads, brackets, steel braided brake lines and bolts to mount the kit. The only thing that's not included is brake fluid. Black or Red calipers standard, other colors: $299 extra - Movit 6 piston caliper > 342mm x 34mm Comes with: 2 piece Rotors with cast holes and ventilation slots, aluminum hats, 6 piston calipers, brake pads, brackets, steel braided brake lines and bolts to mount the kit. The only thing that's not included is brake fluid. Black or Red calipers standard, other colors: $299 extra - Stasis 4 piston caliper Big Brake upgrade > 355mm x 28mm > 2995$ Comes with:ALCON 4 Piston Monobloc Calipers, ALCON 355mm x 28mm(14") Floating Rotors, STaSIS Caliper Mounting Bracket & Hardware, Goodridge Stainless Steel Braided Lines, Motul brake fluid, SBS Hi Performance Brake Pads - Brembo GT > 355mm x 28mm Comes with: 2 Piece 355x28mm Slotted or Drilled Vaned Rotors, 4 Piston Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 17"+ wheels - Eurospec Sport Big Brake upgrade $ Comes with:Eurospec 4-piston calipers, adapter brackets, pads, Goodridge stainless steel brake lines, and all mounting hardware Requires: 18"+ wheels - Ksport Big Brake upgrade $ Comes with:2 Piece 356mm Slotted Vaned Rotors, 8 Piston Calipers, Caliper Mounting Brackets, Stainless Steel Brake Lines (Front Only), and Street Performance Pads (Front Only) Requires: 18"+ wheels - Autotech/AP Racing > 362mm x 32mm > $2995+ Comes with:6 piston calipers, 362mm x 32mm directional vaned rotors, lightweight 7075 aluminum rotor hats, caliper brackets, pads and brake lines Requires: 18"+ wheels and Installation (spacers may be required depending on wheel offset) - Stasis 4 piston caliper Big Brake upgrade > 370mm x 28mm > 3395$ Comes with:ALCON 4 Piston Calipers, ALCON 370mm x 28mm (14.5") Floating Rotors, STaSIS Caliper Mounting, Bracket & Hardware, Goodridge Stainless Steel, Braided Lines, Motul brake fluid, SBS Hi Performance Brake Pads - Movit 4 piston caliper Big Brake upgrade > 380mm x 32mm Comes with: 2 piece Rotors with cast holes and ventilation slots, aluminum hats, 6 piston calipers, brake pads, brackets, steel braided brake lines and bolts to mount the kit. The only thing that's not included is brake fluid. Black or Red calipers standard, other colors: $299 extra - Movit 6 piston caliper Big Brake upgrade > 380mm x 32mm Comes with: 2 piece Rotors with cast holes and ventilation slots, aluminum hats, 6 piston calipers, brake pads, brackets, steel braided brake lines and bolts to mount the kit. The only thing that's not included is brake fluid. Black or Red calipers standard, other colors: $299 extra REAR - Audi S3/TT 3.2l/VW R32 310mm Rear Big Brake Kit > 310mm x 22mm > $695+ Comes with:OE rotors, calipers, carriers and Mintex brake pads Requires: 17"+ wheels Pentru majoritatea cazurilor, sistemul de franare fata de pe Audi S3 este suficient. La puteri de peste 300CP sau condus in regim de circuit pe perioade lungi de timp se justifica upgrade-ul si la sistemul spate de franare, respectiv la kiturile aftermarket mai mari. Cei ce cred ca un kit de franare compus din etrieri cu 8 pistoane si discuri de 380mm va frana in jumatate din distanta unui sistem de franare OEM se inseala. Distantele de franare vor fi reduse cu maxim 2-4 metri, doar fade-ul se va imbunatati considerabil. Prin comparatie daca un GTI cu frane stock franeaza in 40m de la 100kmh, un Porsche GT3franeaza in aproximativ 35m de la aceeasi viteza. O reducere mai mare a distantei de franare nu se face decat in regim de curse unde un set de placute/discuri/cauciucuri trebuie sa tina cateva sute de kilometri ! O alta observatie ar fi aceea ca "franare buna" si "durata lunga a placutelor/discurilor" nu merg impreuna. Imagini de la instalarea sistemului de franare fata OEM de Golf R32/S3
    1 point
  3. Inca putin si le "urcam pe masina"
    1 point
  4. Salut, Nu mai ramane nimic de spus decat sa fiu deacord cu EmyD. In caz ca faci modificarile tu, te rog sa ne tii la curent cu cat ai modificat surubul respectiv tija. Multa bafta!
    1 point
  5. Este consum realizat pe DN1 din A(Ploiesti) in B(Pucheni). Nu este pozat in timpul mersului pe un tronson, nu era f frig dar nici cald, motorul nu era rece...dar dupa cum puteti anticipa, nici cald :). Consider ca este mai relevant decat a "unei "Cupra 290 testata si abuzata grav care nu sare de 14...in mod cert abuzatorul nu stie ce i ala abuz In plus eu am roti cu aproape 5kg/buc mai usoare fata de OEM si mai inguste... Tin sa multumesc pe aceasta cale cunoscatorilor care stiu mai bine cat consuma masina mea in oras si exterior :)). Pt cei ce stiu sa citeasca printre randuri...e doar un consum f mic care mi s a parut interesant. Asta nu inseamna ca atat consuma de obicei...nici macar pe aproape. Asta e consum cand abuzez de ea, in general consuma mai putin :)))
    1 point
  6. ce aveti ma.....si piulita de blocare si cea randalinata au filet normal....ca la dopul de coca cola....putina imaginatie ..si veti descoperi indiferent de situatie/pozitie,cum trebuie invartit de randalinată pt nevoia dumneavoastra. ca daca avea filet pe "invers" ....ne duceam la "ca o apa cristalina" sa ne reguleze,pardon regleze actuatorul. ce dreaq ma....credeam ca suntem avansati cat de cat...iar o luam de la facerea lumii?!
    1 point
  7. Q8 e ulei decent. Nu e panarama nici pe departe. Daca s-a comportat bine, poti sa il folosesti in continuare. NU mai mult de 10.000 km Divinol era ulei bun pe vremuri, acum nu mai stiu. Ravenol VPD este si el OK. In lipsa de pareri despre Divinol, eu zic sa mergi pe ravenol.
    1 point
  8. E irelevant ca ai carnet de 18 ani.. Poate intr-o zi o izbeste (si parcata fiind) un asigurat Euroins si o poti da la remat. Apreciez mentalitatea colegului care intai se intereseaza de costuri (intretinere, casco, etc.) si dupa aceea isi cumpara masina potrivita. Bravo! Mai rar asa mentalitate in Romania, majoritatea isi cumpara masina pt vecini
    1 point
  9. Parerea mea sincera ca nici una din aceste masini nu au km reali.
    1 point
  10. Acum poate sa ninga! Continental T830P ready for action. Cateva instantanee cu "bocancii" de iarna! :D
    1 point
  11. Nush daca o sa gaseasca pe Hazet.Am cataloage de la ei cu multe produse,dar nu am gasit ceva adecvat.Doar un set in imbusuri la 70 lei.
    1 point
  12. da un search, pentru ca canva, am postat poze si tot ce e necesar de facut la o broasca, pentru a merge sper sa nu fie sters daca nul gasesti, la prima broasca care o repar am sa fac poze iar,bafta
    1 point
  13. A folosit cineva asa ceva: http://www.uleidivinol.ro/files/DIVINOL-Syntholight-5W-40-505.01-Pumpe-Duse.pdf Am vazut la Dedeman cu 110 lei bidonul de 4 litri si ar fi Made in Germany... Sincer, eu unul, la fiecare 2 schimburi am folosit alt ulei, dar nu prea am sesizat diferente notabile intre ele... Am pus pana acum numai longlife (Mobil ESP si Motul 8100), iar ultima oara am bagat o panarama de Q8 PD, care n-o sa-l tin mai mult de 10.000 de km si, care in ciuda celor auzite pana acum, in 8.000 km, e la max, deci nu a papat deloc din el, la fel ca si celelalte marci mai bune folosite in trecut. Acum oscilez intre Ravenol PD si Divinol PD, ca au pret bun si m-am convins ca nu merita banii aruncati pe longlife...
    -1 points
  14. Sincer, asa s-a si dovedit a fi Q8, un ulei decent, tinand cont ca nu a mancat din el deloc motorul, in 8.000 de km. Am zis ca-i panarama prin prisma pretului mic care l-a avut - 90 ron bidon de 4 litri. Si am mai citit si niste feedback-uri negative despre el, aici pe forum... Aveam un stress in schimb stiind ca am pus un ulei ieftin, dar acum m-am mai linistit si-l mai tin vreo 2 luni, pana da caldura, timp in care nu fac mai mult de 2 mii de km. In privinta noului ulei, tot pe Ravenol VPD eram chitit si asta va fi alegerea pt urmatorul schimb. Mersi!
    -1 points
  15. Minusul la Audi-ul asta decapotabil este iarasi motorul. Mare, tare, puternic, cu un consum pe masura. Daca nu te deranjeaza portbagajul, consumul, asigurarea scumpa ca este motor de 1,8, intr-adevar este fun sa-l ai si sa-l conduci. Daca Rapid este urat, inseamna ca si Octavia este urata ca seamana. Fata de Logan, Rapid si Toledo au dupa mine doar 3 lucruri in plus: discuri in spate, caroserie galvanizata si 5 stele crash test.
    -1 points
  16. S-o stapanesti sanatos. Foarte frumos cocosatul, imi place mult interiorul si jantele. Stai linistit, BMP n-are problema injectoarelor, dar ai grija cu pompa de ulei.
    -1 points
  17. Pai tocmai ăsta nu știu. Și nici nu pot sa-l mai întreb pe fostul proprietar. E plecat afară.
    -1 points
  18. Am primit raspuns in legatura cu prima casco pentru A3 cabrio. Este in jur de 900Euro ceea ce nu mi se pare enorm. Problema ramane insa la motorul 1.8 TFSI care se pare ca poate deveni consumator de mult ulei. Este mai ok motorul de 1.6 Motorina? Macar sa stiu ce caut de acum. Multumesc! Atunci spre ce ar trebui sa ma uit?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!