Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2016 în toate secţiunile

  1. Multumesc mult pentru sfaturi. O sa tin cont! Nu cautam neaparat masina cabrio, doar ca nu am gasit un A3 ok ca dotari si km, iar acesta pare in regula, mai ales ca probabil sotia o sa fie foarte bucuroasa. Nu vreau in niciun caz sa sa par snob sau ca nu sunt atent la bani (consum), insa nu cred ca in conditiile noastre un diesel este neaparat mai rentabil. Un motor mai mic pe benzina cu siguranta, insa nu am gasit ceva in regula. Cat despre consum, masina o sa fie folosita destul de putin, deci nu consumul o sa fie cea mai mare problema, ci mai de graba asigurarea, intretinerea etc. Marea mea problema cu Diesel e ca au extrem de multi km si (cel mai probabil) doar un procent mic din ele au km reali. De asemenea, varianta unei masini noi nu exista din simpla idee de raport calitate/pret. Mi se pare ca platesc foarte mult doar pentru ca a avea luxul de a fi eu primul posesor. LE: Am vorbit cu persoana care ne face asigurarile urmand ca maine sa am un pret pentru CASCO. Daca pretul nu este exagerat o sa mergem sa vedem masina.
    2 points
  2. 1 point
  3. Buna ziua. Am cumparat un Golf 6 1.6TDI (CAYC), 189.000km, 01-2012. Din ce inteleg eu pe aici masina ar mai duce inca un an, dar m-am hotarat sa schimb distributia si sa ii fac si revizia. Am comandat kit Contitech, pompa Hepu, role INA si filtre Mann, ulei Castrol 5w30. Piesele au fost 1050ron. Ce parere aveti am procedat bine? Trebuia sa comand si curea de accesorii? Multumesc pentru ajutor.
    1 point
  4. frumos model, multi km impreuna! DSG, o placere in oras care a fost pretul?
    1 point
  5. Remapul iti va schimba radical comportamentul masinii, mai ales in combinatia cu DSG. Partea pacatoasa poate fi turbina, O2 a avut din pacate multe astfel de probleme..
    1 point
  6. DSG -ul are o functie de "adaptare" la stilul de condus si la apasari moderate ale pedalei de acceleratie tinde sa schimbe harta software cu una care tine motorul jos in ture, fie o tii din pedala mai accelerata fie o pui in S daca te deranjeaza, la cutiile automate arta este ca vitezele se schimba din pedala de acceleratie.
    1 point
  7. 1 point
  8. Salutare, Variante ai destule. Insa fara modificari, poti opta pentru: 1.Turbina hibrid - cu interne de 2.5 (vnt20/gt2052vc) - asta am eu pe masina. Este o turbina depasita tehnologic, face presiune destul de greu(sus). Sub 2000 ture in treptele 1-2 si putin in 3 e lesinata pana ina 2100-2200 ture. Ceea ce se traduce si prin prezenta usor pronuntata a lag-ului. Chiar si cu 1.8bari, rezultatul nu este optim pentru o masina cu care circuli si in oras, tocmai prin prisma lag-ului. Dureaza ceva timp sa te obisnuiesti cu ea. Cand au mai condus prietenii masina mea, multi mi-au spus ca nu are "zvac". Asta este prima impresie, mai ales daca emrgi batraneste. Daca stii cum sa mergi si ce sa-i faci, merge foarte bine. Avantajul acestei turbine este fiabilitatea. Eu o am de 4 ani si jumatate. 2. Turbina hibrid - cu interne de 2.7 - mai capabila decat cea de 2.5 si mai moderna, facand presiune considerabil mai de jos si atingand valori maxime mai mari. Este solutia cea mai des utilizata in ultimii 2 ani. Este o miscare pe care as face-o si eu. Tocmai pentru a scapa de lag. Desi m-am obisnuit cu el, uneori ma scoate din sarite. Daca nu vrei sa umbli la evacuare si intercooler, puterea maxima pe care o vei putea scoate SAFE este undeva la ~190 de cai. Multi ar spune ca nu merita comparativ cu puterea pe care o obtii cu soft pe turbina stock. Dar asta este o aberatie. O spune doar cine nu a mers cu masina cu turbo mare. Da, vei simti un pic de lag, dar dupa 2200 ture va fi cu totul alta mancare de peste fata de o turbina stock, care orice soft ar avea, dupa 3800 ture e moarta. Un turbo mare, iti impinge ff bine dupa 3000rpm, si pana in rosu. Cu intercooler si evacuare insa(500-600E in plus), ajungi la 220-230. Dar, avand FWD si o masina implicit mai usoara, o turbina hibrida de 2.7 si un soft de 180-190 de cai iti va fi mai mult decat suficient. Poti sa iei legatura cu Ciprian(Cipos) si dupa pentru soft cu Eric (DioPerformance). Uita de altii, cel putin pe partea de soft. Cand ai bani si esti hotarat, faci in drum pana la bucuresti. intr-o zi te rezolvi.
    1 point
  9. aici e de discutat..depinde si de intervalul de revizii,modul de exploatare si de marca uleiului folosit...poate sa consume 1 litru sau nu....cred ca la motoarele cu dpf,este mai bine sa se folosesca un 5w30 schimbat in maxim 10.000... ca tot a venit vorba de castrol 5w30,la un transporter cu motor de 2.0 170 cp tdi-cr,condus in regim destul de sportiv,dupa vreo 7.000 il cam halea bine,dar in 160.000 km facuti nu a avut probleme cu dpf-ul....deci se pare ca 5w30 ar fi bun pt motoarele cu dpf...
    1 point
  10. Titanium este ultima varianta care cica ar avea adaugat titaniu si i-ar spori performantele fata de clasicul Castrol Edge, iar Turbo Diesel pentru ca are norma 505.01 pentru vechile TDI uri. Acum Castrol Edge Titanium are norma 505.01 atat in varianta "Turbo Diesel" cat si in varianta fara "Turbo Diesel"
    0 points
  11. Pe graficul facut de mine nu arata asa tragic. Reglajele le-ai facut tu? As mai scurta tija cu doua ture si as repeta sa vad ce obtin. Deocamdata parerea mea este ca tija e mult prea lunga. LOG-01-003-010-011 nou.xls
    -1 points
  12. daca vrei CASCO atunci da, e scump A4 insa la confort si tinuta de drum e incomparabil peste Golf si tot ce e facut pe aceasta platforma (inclusiv Passat) incearca un A4 B8
    -1 points
  13. am vrut sa fac CASCO dar prima era de 1500 euro asa ca am renuntat mai ales ca eu am carnet de 18 ani si cateva sute de mii de km fara nici un accident am avut Jetta, mai am in familie si Passat B6 si Golf 5 si alte masini pe care le-am condus mult dar nici una nu se ridica la nivelul unui A4 B8 la placerea condusului
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!