Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2016 în toate secţiunile

  1. Stiam ca se aprinde martorul cand filtrul e colmatat. Practic cum scrie si in manual. Faptul ca nu s-a aprins pana acum e foarte bine, inseamna ca e folosit cum trebuie motorul si isi face regenerarile in background. Personal mi se pare o ciudatenie, cel putin din partea VAG sa nu fie un martor prezent cand se incepe regenerarea sau un meniu in cb care sa anunte ce incarcatura are filtrul. Anunta doar cand e neaparat necesar, nu previne. Nu inteleg de ce nu implementeaza ceva atat de simplu ca sa stie fiecare sofer cat e de incarcat filtrul fara sa fie nevoie de vagcom sau de colmatarea lui.
    1 point
  2. Verifica firele dintre releu si ecu, firele dintre releu si bujii, masoara rezistenta si curentul consumat de fiecare bujie, vezi daca ai alimentare la releul de bijii. daca toate astea sunt ok, abia atunci schimbi releul.
    1 point
  3. Nu e clar pentru toata lumea nici pana acum? Daca are numere de zoll, cauti frumos pe mobile.de, marca, model, km in intervalul respectiv, dotarile mai scumpe + 500 euro numere si drum (minim) + 500 euro comision (in cel mai bun caz) De obicei iesi la o diferenta de pret de 1-2000 euro MAI PUȚIN la cea de pe autovit sau olx. Cine inca mai viseaza ca samsarii au o gaura ascunsa cu masini bune si ieftine in Germania, își merită soarta.
    1 point
  4. Tara frumoasa! Pacat ca mare parte din timp am prins ceata ca as mai fi facut cateva poze. Consumul final: 6.6%...satisfacator tinand cont de maniera de condus si de tipul traseului. @ShadoWzZ crezi ca se pune problema asa? De 100e? Nu...doar ca efectiv nu le vad rostul in momentul de fata... iar cu garda de suv n am vreo problema...momentan:))).
    1 point
  5. Angry face! Pacat ca motorul e...nepotrivit:)))
    1 point
  6. Asa e 5w30 este folosit mult in vest e mai calitativ pe termen lung rezista mai bine se foloseste LL, dar au frate sosele unde merg constant, cu presiune la ulei, ardere buna, carburanti mai buni, alte conditii de exploatare.
    1 point
  7. Are lufturi peste tot, mai are nevoie de atentie. Mie nu-mi lasa impresia de masina ingrijita dar na... Important e sa ii placa propietarului si sa nu aiba probleme cu ea!
    1 point
  8. buna ziua , scuze pt raspunsul venit dupa atata vreme . am fost sunat la vreo 3 saptamani de la anuntarea problemei si am fost informat ca nu exista update software pt radio (initial mi-au spus ca asta trebuie facut ) si sa revin in momentul in care aparatul nu functioneaza (manifesta problema ). pe la sfarsitul lunii ianuarie , aparatul s-a blocat . am sunat repede la service si dupa multe insistente si amenintari m-au primit (cica trebuia programare , in condiitile in care a doua zi aparatul pornea fara a-i face ceva). au facut diagnoza , poze si in final s-au convins ca problema e reala si ca solutia e sa schimbe unitatea radio ( unitatea din torpedou ) acest lucu s-a realizat pe 23 feb 2016.
    1 point
  9. Imi cer scuze deosebit daca te-ai simtit jignit, mi-am pierdut cumpatul din cauza frustrarii cauzate de: - faptul ca postarea ta referitoare la problema mea (care este complet ontopic si banui ca de folos pentru membrii comunitatii) este complet pe dinafara si exprima doar satisfactia ta personala ca nu ai facut aceeasi alegere cu participantii la acest forum specific, deci nu foloseste cu nimic comunitatii in care postezi; - faptul ca acest forum, mai ales in unele sectiuni, se transforma, datorita evident unei parti a participantilor, intr-un urias service de masini uzate, unele din ele pina la refuz, sau modificate, de cele mai multe ori ilegal.
    1 point
  10. La depasiri nu cred ca o menajezi mai mult orice motorizare ai avea...cel putin eu sunt de parere ca o depasire trebuie efectuata cat mai repede posibil(detest pe aia care fac depasiri cu vit 5 si fac depasirea cu o diferenta de viteza de max 5km/h si parca stau o vesnicie pe langa cel depasit desi au masina cu care ar putea sa o faca mai repede) .. La depasiri vede des 3000-3500 rpm la mine motorul...atat ca atunci nici nu stau mult pe partea opusa al drumului . Insa la consum la mers normal si nu mers direct la consum redus... nu cred ca ar fi mari diferente intre 1.6TDI 110-115CP si 2.0TDI 150CP, cel mare miscand mai usor acelasi tip de caroserie...folosind mai putine resurse
    -1 points
  11. Din cate am citit eu DSG-ul este bun,in ceea ce priveste motoarele sunt mai rezervat..De exemplu la vw passat motoru ala de 2.0 l TDI 140 cai are 2 variante din cate stiu.. motor cu un ax cu came ,si 2 axuri cu came.. multi il recomandasera pe ala cu un singur ax.. cod motor brt cred nu mai stiu exact.. posibil sa fie asa si la skoda
    -1 points
  12. Deci test facut cand mi s-a aprins becul imediat pus 10L cu care am.facut fix 86km pana s-a reaprins becul.. si trip resetat, deci rezulta cam un consum de 11 juma ( consumul mediu since refuel 10.8.. ) ceea ce este ok avand in vedere ca drumurile au fost cam scurte si vremea de acum si Bucuresti voi ce ziceti ? Eu unul ma declar multumit avand in vedere masina si dotarile
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!