Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2016 în toate secţiunile

  1. Rupe 100e , pune arcurile si mai fa un drum identic .... sunt convins ca ai sa ramai cu ele.
    2 points
  2. Hai ca am ajuns pe la Cheile Gradistei pentru ca aveam chef de condus... Deci...masina asta e delicioasa pe curbe iar combinatia dintre jantele pe 18 si suspensia de Fr este adorabila. De motor nu ma plang pentru ca pe genul asta de drum apreciez comportamentul de benzinar. Consumul....7.3%, 2 persoane. In rest, sunt din ce in ce mai convins ca nu mai vreau arcurile asa ca...probabil o sa le scot la vanzare.... Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost un 1.8 sau in 2.0...benzinar...pe caroseria asta. De vis....zic!
    1 point
  3. Nu iti merge acel cod ptr regenerare. La CR-uri il genereaza interfata. Functie de gradul de incarcare se poate face standing sau in merg. Vezi aici.
    1 point
  4. Salut ma ajutati la o intrebare - unde se afla modulul calculator frana mana la A6 C6 4f /2.0 . Credeam ca este in partea dreapta spate mi-a zis un prieten , dar nu am dat de el.
    1 point
  5. Singura diferenta este ca injectorul Bosch se poate repara, pe cand injectorul Simens trebuie schimbat. Un injector nou Continental(Simens) costa aprox. 2600 Ron cu injectorul vechi(cel stricat) la schimb, calculati 2.600 Ron x 4 ! La Passat-ul care are cod motor BKP, in momentul in care te lasa un injector vor veni si celelalte ca pe banda rulanta, in schimb la cele cu injectie Bosch nu este o regula. Sunt multe cazuri la BKP cand au picat 2 sau chiar 3 injectoare concomitent. Passat-ul care are injectie Bosch nu are astfel de probleme, asa ca acesta este motivul pt care am spus sa va feriti ca dracu de tamaie de codul motor BKP. Restul problemelor pe care le-am descris mai sus sunt probleme comune tuturor Passat-urilor,indiferent de codul motor. Passat-urile B6 care au cod motor BKP sunt fabricate intre 2005- inceputul lui 2007, sunt motoarele cu 16 valve. Daca aveti de gand sa va achizitionati un Passat B6 fabricat in acest interval verificati foarte atent sa nu aiba codul motor BKP. Daca totusi ati achizitionat un Passat care are cod motor BKP, mergeti intr-un service si verificati injectoarele, vedeti cate mai sunt Simens. Spre sfarsitul lui 2009 injectoarele Simens au fost inlocuite cu unele Continental(care in fond sunt tot Simens, dar nu mai au probleme ca cele vechi). Daca mai aveti injectoare pe care inca mai scrie Simens sa va pregatiti de tot ce este mai rau ! Partea proasta este ca injectorul Simens nu da semne de avertizare, se arde si gata. Momentul cel mai urat este ca atunci cand se arde un injector se va opri si motorul si nu va mai porni. Cand se va opri motorul din mers si pe display apare mesajul Workshop sunt 3 mari probleme: 1. s-a ars pompa de carburant - lucru valabil la toate Passat-urile B6, indiferent de codul motor 2. s-au ars unul sau mai multe injectoare - tipic pt motoarele BKP 3. modulul de la coloana de directie - problematic la toate Passat-urile , indiferent de codul motor Daca alegeti sa va cumparati Passat B6, cititi cu mare atentie acest forum inainte da a face pasul. Sunt multi care au patit-o, printre care ma numar si eu...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!