Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2016 în toate secţiunile
-
Thx guys ! Va raspund pe rand : Prezoanele le am toate, erau desfacute, multumesc de observatie Luftul la bara fata nu era asa pronuntat inainte sa o duc la vopsit..o sa o duc la un tinichigiu ; bara fata este AM si nu prea pica cum trebuie desi prinderi sunt luate noi de la porsche ; in rest nu are nicaieri lufturi. Polis pe faruri urmeaza sa imi dea vopsitorul..la fel integral exterior, apoi reconditionez jantele..apoi poate schimb interiorul. Estetic intr-adevar nu a fost ingrijita ; urma sa fie readusa la viata anul acesta de fostul proprietar, cum a facut-o si tehnic ( v-am povestit mai sus ca totul e schimbat la ea, mai putin discurile si placutele pe fata ce vor urma sa le schimb eu ) , insa acum toata greutatea a picat pe umerii mei Sansele sa prinzi o masina dasta la vanzare sunt..spre 0 ; asa ca..nu poti sa ai pretentia sa fie tipla..sau daca este..si pretul este foarte piperat. Important pt mine este ca s-au investit ~ 3000 euro in tehnic si a fost facuta ca la carte. Credeti-ma ca pt mine masina asta nu este o alegere rationala...este una la care salivam doar in poze si speram candva sa fiu pasager in ea..cand am luat-o am spus..mno, o vand pe a mea cu 4500€ , mai pun 500 si o iau pe asta ! Belea nu luasem in calcul revopsitul, decat niste retusuri..dar treaba s-a schimbat cand am vazut-o curata. In fine, important este ca acum e revopsita si nu are nicio problema, restul..le voi face usor usor caci pe langa modificari la masina mai faci si o revizie, rca, itp, impozit, gas, un cauciuc..etc..si nu castig asa de bine momentan incat sa imi permit sa investesc 1500-2000 lei lunar in masina dar usor usor o sa arate exact cum mi-am dorit ; mai exact, cu 2000 lei cred ca fac cam tot ce a ramas de facut, mai putin franele..si distributia care le voi face la anul. Masina va ramane cu numerele astea deci daca vreti sa ne oprim la un pahar de vorba..puneti o frana in fata2 points
-
Are lufturi peste tot, mai are nevoie de atentie. Mie nu-mi lasa impresia de masina ingrijita dar na... Important e sa ii placa propietarului si sa nu aiba probleme cu ea!2 points
-
Buna dimineata tuturor! Intrucit Seat prezinta modelul Xperience ca pe un model distinct in gama sa (si nu ca pe o declinare high end a lui Leon ST), precum si datorita solicitarilor unor colegi de forum de a prezenta modelul pe care il detin, am deschis prezentul topic, care va permite sa inventariem modelele Xperience care sunt pe forum si sa impartasim impresii despre ele. Nu este intentia mea sa tin un jurnal detaliat al masinii, mai ales ca nu intentionez sa o modific fata de stoc cu mai mult de citeva accesorii originale sau strict dedicate. Deci mai intai impricinatul: Seat Leon Xperience 184 DSG, culoare adventure brown, model MY 2016 Euro 6. Citeva dotari principale (unele de serie, altele optionale): - sistem multimedia High cu navi, mirror link si toate cele; - interior alcantara culoare coniac; - iluminare interioara (inclusiv la picioare si in usi) cu led, culori care se pot configura; - motor 2.0 TDI 184 de cai, cutie DSG, transmisie 4 WD Haldex generatia a 5 a; - diferential blocabil electronic XDS; - Seat Profile (adica DCC + raspuns motor, cutie si directie configurabile); - volan multifunctional cu padele; - acoperis panoramic de sticla; - front assist, tempomat inteligent low; - jante pe 18 machined; - scaune incalzite; - oglinzi rabatabile electric, cea din dreapta cu coborire la marche - arierre; - faruri full led cu spalator. Ce nu are si as fi vrut sa aiba: - asistent faza lunga; - incalzire stationara; - centuri fata reglabile pe inaltime; - plasa verticala de bagaje; - scaun sofer electric cu memorie; - scaun dreapta complet rabatabil. Ce are si nu as fi vrut sa aiba: - plafonul panoramic (de regula sursa de probleme - zgomote si scurgeri); - DCC - ul; - jantele pe 18 (mult prea mari pentru Romania); - start stopul. Are lucruri pe care nu mi le-am dorit deoarece am luat masina de la Weltauto la circa 2000 de km dar neinmatriculata si am facut asta deoarece nu as fi avut rabdare sa astept 6 luni livrarea, in plus am avut niste praguri psihologice de pret in minte si o anumita specificatie minimala (faruri cu autolevelling, DSG umed, tractiune integrala), plus o culoare placuta (am ales maro si asta m-a costat circa 5000 de Euro, puteam sa iau una la fel dar alba, fara trapa, alcantara si cu roti de 17 dar nu am vrut sa conduc ambulanta). Impresii: 1. Spatiu: este evident pentru mine dupa Passat B6, Superb 2 Combi si cu actualul Cross Touran 1T3 ca VAG doreste sa arate ca Seatul e marca lui sportiva, asa ca masina pare destul de fitted in jurul soferului, iar in spate spatiul la picioare este mediocru. Norocul meu este ca am doi copii mici, deci pina scot masina la pensie nu are cine sa se plinga de spatiu. Portbagajul este mare, ma satisface pe deplin. La sofer este evident ca e mai putin spatiu decit in celelalte masini enumerate mai sus dar la drum ma simt bine in ea (am 1.87 m si 115 kg). Extrasul din masina imi e insa mai dificil. 2. Dinamica: avind in vedere pozitionarea, ca model high end, mi s-a parut foarte atractiva combinatia de motor de Golf GTD, cutie DSG 6, tractiune integrala si caroserie inaltata. Cum am spus mai sus, DCC - ul (de fapt Seat profile) mi se pare un moft, m-am jucat putin cu el in primele zile dar acum sta tot timpul pe Normal. Am incercat o zi cu Eco in oras dar sincer cutia tine motorul foarte subturat si nici nu am constatat vreo scadere notabila a consumului, mi-a fost teama sa nu bubui EGR - ul si turbina la regimurile astea de mers. Ce este ciudat este ca incaltata cu jantele de 18, pe orice setare a suspensiei masina mi s-a parut mai confortabila decit Touranul. Probabil ca Touranul, cu suspensia inaltata de Cross si cu aspectul de autobuz, are nevoie de setari mult mai tari ca sa para agil ca o berlina. All in all suspensia este o surpriza placuta sub aspectul confortului. Este de asemenea silentioasa. 3. Consumuri: nu m-a dat peste cap. Am facut deja un drum la Busteni cu ea, la urcare a luat 7 si ceva, la coborire 6, pe drum fara aglomeratie (cu Tucsonul diesel, care nu era un exemplu de consum, am scos si sub 6 la coborire cu portbagaj deasupra, mergind exact la fel). In Bucuresti parca imi consuma o idee mai mult decit Touranul (care e de 140 de cai si 2WD dar cu vreo 200 de kile mai greu), care vede si consumuri sub 10, desi dimineata pe traseul meu obisnuit si aglomerat amindoua consuma exact la fel (intre 12 si 13 pe un traseu de 4-5 km). Nu ma ingrijoreaza prea tare dar aici nu fac economie fata de Tucson decit probabil la drum national sau pe autostrada. Teoria mea e simpla: vrei consum mic in Bucuresti, ia o hibrida, altfel la medii sub 30 de km/h n-ai nicio sansa sa vezi consumuri sub 10 cu aproape nicio masina clasica. 4. Confort: cum spuneam mai sus, suspensia este o surpriza placuta pentru mine, mult mai confortabila decit la Touran. Pe partea de prestatie dinamica nu sunt cel mai autorizat sa comentez suspensia, pe de-o parte copiii mei au rau de masina deci nu ma intereseaza sa rup curbele, iar pe de alta parte vin de pe un Tucson - care mi s-a parut perfect sigur in ciuda suspensiei inalte si a balonului urias al rotilor. Cred ca tine de obsinuinta si de impresia personala si artistica. Cu privire la zgomotul interior, aveam ceva temeri, intrucit ziaristii care au testat-o au scris, in cvasiunanimitate ca e zgomotoasa la viteze de oras (asta era boala lui B6 PD, facea ca tractorul in oras dar la viteze de autostrada devenea brusc tacut). Ei bine, alarma e relativ falsa. Masina e silentioasa in general, dar impresia mea este ca zgomotul este cumva studiat si se schimba functie de profilul de conducere ales (in Sport maraie mai agresiv motorul). Parca pe lista de dotari extinse am vazut si o optiune de gen "generator activ de sunet". La viteze de autostrada e muta ca un peste :). 5. Ciudatenii: in primul rind nu are centuri reglabile pe inaltime. Desi nu am folosit la nicio masina acest reglaj, mi se parea ca e cumva mainstream, iar pentru un model high end sa nu aiba asa ceva de serie e straniu rau. Apoi, mi se pare ca pentru aceasta caroserie break, spatiul la picioare in spate e limitat, nu inteleg de ce VAG a decis sa faca Octavia Scout mai lunga. Sa simti ca mergi cu o masina mai sportiva probabil. Nu in ultimul rind, dotarea de origine cu roti/cauciucuri e ultraciudata: 205/50 R17 93V 7J17 ET42, 205/55 R17 95V 7J17 ET42, 225/40 R18 92V 7,5J18 ET51, 225/45 R17 91V '7,5J17 ET51, 225/45 R17 91V 7J17 ET49, 225/45 R18 95V 7,5J18 ET45. Se vede din enumerare ca rotile permise alternativ au diferente de pina la un inch (doi centimetri si ceva!) la diametrul rotilor, ceea ce variaza inclusiv garda la sol si indicatiile vitezometrului! Nu am inteles aspectul asta dar probabil ca Seat are o explicatie logica. In final atasez si niste poze de la spalatorie, sa vedeti mai bine cum arata culoarea in realitate: Va stau la dispozitie pentru intrebari/comentarii. Later edit: rotile din poze sunt cele de iarna, Dezent TD Graphite pe 17. Cu ocazia asta am descoperit ca orice combinatie decenta de jante/cauciucuri care sa corespunda cu specificatia originala ruineaza1 point
-
Salut Prezentam nou achizitie Superb 3 2.0 TDI DSG Moon White Jante Pegasus 18' Dotari ambition (interior negru/negru tapiterie negru/negru - de fapt o usoara tenta gri) dotari suplimentare: faruri bixenon AFS led + pachet led extins scaune fata incalzite clima trizonica ACC aibag-uri spate maxidot color crew protect DCC Kessy Smart Gate Canton parbriz incalzit portbagaj electric + parasolare Dealer - Elcargid Buzau ca de obicei o placere. recomand. Nu as putea sa ma plang nici de avia pantelimon, dar din considerente ce tin mai degraba de istorie si poate si de preferinta personala, am ales asa. Si nici nu mai mersesem cu trenul de vreo 10-12 ani... Nu am pus phonebox..mare MARE greseala, ca oricum nu mai fumez. Albul este alb. la soare se poate vedea efectul perlat, dar discret. sunt multumit de alegere. Faruri - dimineata am gasit conens in ambele faruri. Altfel, desi fara ILA sau SLA, sunt foarte ok. Le stiam oricum de pe S2. Miscarea de autoreglare imi placea mai mult la S2.. Conectivitate - Smartgate ceva probleme in conectare, dar datorate modelului "obsolete" din fata volanului. Totusi, dupa reusita, nu-mi apar decat 3 aplicatii skoda. In nici un caz ca aici. Ma frustreaza.....telefonul, agenda s-au conectat. sms-urile nu....cred totusi ca e o problema de telefon...inca nu stiu cine m-ar putea ajuta sa ma lamuresc... DCC. Modificarile sunt evidente in diferitele moduri. Pentru drum lung recomand normal. Pentru oras folosesc confort. Mai ales cu jantele pe 18, care sunt mai degraba spre sport decat spre confort, asigura un plus. Daca nu ai rau de mare. E barca, dar si eu sunt un tip mai degraba inclinat spre confort decat spre sport. Fiecare cu gusturile lui, pentru mine e perfecta alegerea. Nu am auzit nimic din zgomotele reclamate de unii posesori de DCC. Sper sa ramana asa. Cutie. Ca nou posesor de DSG, e superOK. in oras, e adevarat ca parca in sport e mai responsiva, in d fiind mai lenesa. alfel, o placere, pe care sper sa o gust si fara franele de ambreiaj (ieri 2). Start/Stop - am stat in trafi bara-bara in pipera-tunari. se lucreaza la drum, coada mare. In bara/bara devine enervant. Mai ales delay-ul pornit-miscat-stop-pornit-miscat-stop. si n-ai nici aer conditionat, asa ca vara poate fi o problema sa stai mult cu motorul oprit...vom vedea ACC este GENIAL. am mers vreo 60 km fara sa ating pedalele (cu frana pana la stop in localitati apoi demarat pana la 90-100). s-a tinut dupa masina din fata la distanta, e o placere, merita toti banii. In oras nu am simtit sa franeze din proprie initiativa. Canton. Am realizat ca imi trebuie muzica. Am ascutat doar vreo 4-5 melodii in care a intrat evident subwooferul. Va trebui sa caut muzica in flac sau oricum bine compresata altfel, daca ai mp3 128k nu merita. Cand pui muzica compresata flac sau mp3 320 k e altceva. Concert. MInunat. Antifonare. Mult peste S2. Doar la relanti, la 750 ture parca vibraza un pic cam tare..exista o vibratie care parca iti infunda urechile...mai cercetez... Ca si stabilitate, se simt 235-urile pe 18. si la frana se simt (ai 12 cm de cauciuc in plus pe asfalt - fata de vechie 205 pe S2). Sunt inca cu cele de vara. Vom vedea zgomotul cu cele de iarna. 2-3 acceleratii scurte la viteze mici si pare echivalenta S2 170 cp. Voi vedea si la viteze mai mari cum se misca in reprize. Banuiala mea este ca e absolut decenta, fara sa dea impresie de "lenesa". Sper si la un drive cu 190, desi...mi-e ca-mi rod unghiile dupa aia... urmatoarea va fi fie Style bine echipata, fie L&K.1 point
-
Astazi am cumparat discuri si placute ; da, sunt de 312 cu 4 pistonase, seat sport ; si pt mine siguranta este pe primul loc, insa nu am avut cand sa le fac pt ca masina a stat aproape o luna la vopsit..1 point
-
Cel de pe vasul de expansiune este legat in ceasuri, nu ai treaba cu el. G83 este la baza radiatorului, este folosit pentru a porni ventilatoarele.1 point
-
@klanmc , ti-am dat mai sus quote de la @F l o r i n ... in alta ordine de idei, voi chiar nu va interesati deloc inainte de a face o operatiune la masina? mi se pare ca unii isi merita soarta cand li se strica cate ceva, pana mea, interesati-va si voi ca in loc sa dati cateva sute de lei pe consumabile, o sa dati cateva sute/mii de euro pe inlocuit ceea ce se strica.1 point
-
Din pacate masina nu a mai iesit din oras, asa ca experiente relevante cu Seat Profile nu am. O folosesc in continuare doar pe setarea Normal, care mi se pare pe deplin satisfacatoare. In ce priveste consumul, long - term 100% Bucuresti am 12,2 (cu exceptia poate a weekendurilor, fac in general drumuri extrem de scurte, 4-5 km). Dar nu pare sa fie consecventa cu consumul, am avut dimineti (cu gerurile din ianuarie) la care mi-a aratat 15 si seri la fel de aglomerate, dar calde, la care mi-a aratat 8,5 pe acelasi traseu. Oricum, mai mult de 500 de km cu un plin nu am reusit sa fac, dar inca o data, 100% Bucuresti. Masina are 4.300 de km si a primit pedalier sport arata exceptional.1 point
-
Stiu cum arata....la modele vechi..sunt cele doua unitati cu navigatie - MFD 1 sau MCD.1 point
-
1 point
-
Pe fata, da - pe spate - de la sedan la variant sau invers.... nu se potrivesc. De la aceeasi varianta de caroserie, da - nu are importanta anul/ motorizarea1 point
-
Ne pregatim pentru revizia de 60.000km. In ultimele 2 saptamani am facut vreo 3600 km. Consum 6,8( 3 persoane si bagaje full) Fiind cel mai lung drum pot sa spun ca este nevoie de o imbunatatire la scaunul soferului. Dupa Bucuresti-Nadlac am mai mers pana la Viena si acolo am poposit. Ma pregatesc sa investesc ceva: aprox 2200 Ron este revizia + vreo 2000/ 2500 ron anvelopele. Aaah, am primit statie cadou de la batranu si din primul drum si-a scos banii . 3 radare nesemnalizate pe waze, dar mentionate pe statie. (la pandaaaa la ora 3 dimineata in zona cu limita de 30km/h). mda Ce sa va zic, drumuri bune! PS: 58.000 km1 point
-
Asta vroiam sa zic si eu, partea din fata nu sta prea bine.. Si farurile au nevoie de un polish :-) incet o faci tu1 point
-
10w40 este inferior unui 5w40. Iar credinta populara conform careia dupa 100.000 km trebuie sa pui ulei mai gros, e gresita total. acel 10w40, face doar rau, pentru ca e mai gros la rece si unge mai greu motorul la pornire. Si este mineral, deci se uzeaza mult mai repede.1 point
-
1 point
-
Update de consum: 10,6 pe traseul de dimineata (4-5km cu 17-20 km/h medie), 8,4 sambata seara pe 11 km.1 point
-
eu recomand 1.4 TSI benzina,evident.intereseaza-te si ai sa vezi ca nu sunt probleme si face fata cu brio caroseriei.insa se gasesc destul de rar in RO.mai mult in DE dar sunt foarte scumpe in comparatie cu diesel-ul.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00