Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.02.2016 în toate secţiunile

  1. De ce crezi ca am zis? Stiu cine iti e consilier si ar trebui sa il asculti fara sa i pui la indoiala ideile..stiu ca pentru fete e greu sa taca dar...cateodata baietii stiu mai bine:))))
    2 points
  2. Eu sunt fan declarat benzinar si nu as lua un diesel nici mort :). Am eu piticii mei dar nu din cauza intretinerii, catalizatoarelor sau DPF-ului. Nu stiu sa va explic bine ca daca explic ies polemici
    1 point
  3. Asta vroiam sa zic si eu, partea din fata nu sta prea bine.. Si farurile au nevoie de un polish :-) incet o faci tu
    1 point
  4. Are lufturi peste tot, mai are nevoie de atentie. Mie nu-mi lasa impresia de masina ingrijita dar na... Important e sa ii placa propietarului si sa nu aiba probleme cu ea!
    1 point
  5. Nu trage de 355cp, chiar ceva mai slab decat una stock
    1 point
  6. Nu este nimic special la Cupra asta.. 355 HP se obtin relativ usor din 2.0 TSI (doar soft). Si la noi in tara sunt zeci de Cupra/GTI/S3 de peste 360 hp. (vechea generatie, sunt prea putine noua generatie, dar cu timpul sigur vor aparea multe). Si fosta mea Cupra 1P avea 372 HP masurati pe dyno. Legat de top speed, eu pot sa spun doar ca am fost cu 280 kmh (pe bord, probabil real era in jur de 260 kmh) in Germania si masina sta pe drum, nu decoleaza, dar este departe de S-Classe. Doar ca zgomotul este foarte mare si in caz de accident, orice masina ar fi la asa viteza se descompune toata. Sigur aceste aspecate sunt valabile si la noua platforma.
    1 point
  7. Trebuie desfacute ambele broaste, schimbat switchurile, refacut lipiturile si reconditionat motorasul.
    1 point
  8. Cred ca ai duza rupta pe teava. Desfa motorasul si cu ocazia asta ungi si angrenajul si teava stropitorului...e simplu si nu ai ce sa strici.
    1 point
  9. Merci !! Am langa mine un carcotas ( @lambda_dryver ) care a sarit repede si mandru in sus zicand " Ti-am zis eu ! "
    1 point
  10. Din poze se vede ca e rupt si ramas inauntru.
    1 point
  11. Doar daca cineva l-a refacut in timp...l-a reparat. Da jos motorasul, desfa-l bucati si vezi ce gasesti in tija
    1 point
  12. Fa un "efort supraomenesc" si citeste macar prima pagina a acestui topic.
    1 point
  13. Vezi daca la.tine nu e capatul.duzei rupt in interiorul.axului
    1 point
  14. In cazul acesta nu se aplica. Eibach Pro Kit coboară cu doar 15mm fata de suspensia de FR (care e seja -15mm fata de stock). Apoi chiar VW vinde arcuri -30mm ca accesorii. Distrugerea amortizoarelor se aplica cand arcurile sunt chiar scurte si se limiteaza sever cursa amortizorului.
    1 point
  15. wrote 112 in the horn mode addresses (4367,4368 and 4369) Si legaturile le faci asa, ca in schema de mai jos. Alimentarea goarnei o iei de la sig S111.
    1 point
  16. Subtil. Foarte draguta combinatia de masina alba + piele visinie. Spor la treaba.
    1 point
  17. Repet, pe el e scrisa valoarea de cuplu pt strângere (la diesel, cel putin).
    1 point
  18. Dupa ce filtrul se strange cu mana si atinge baia de ulei, se strange 3/4 de rotire de la acel moment si nu mai e nevoie de nimic, totul se face csimplu cu mana.
    1 point
  19. Volan plus cablaj - daca iti alegi un volan cu airbag diferit, trebuie si alt airbag. calculator coloana - ai nevoie de 1K0 953 549 CD, CE, CF (daca e DSG, nu merge acesta), CH, CJ, CK (daca e DSG, nu merge acesta).
    1 point
  20. Serios? de google ai auzit? Se poate sterge.Am postat in acelasi timp cu Muale.
    -1 points
  21. Eu n-am observat garnitura mai umflata, dar e clar ca in timp si ea se "lipeste" adica adera mai bine la bloc. Am demontatodata un filtru dupa cateva saptamani la care i-am uns garnitura la montare si l-am strans cam tare cu cheia, incat dupa acele max 4 saptamani s-a lasat cu indoituri la demontare pe hexagonul lui ca la un filtru tinut peste 1 an, am crezut la un moment dat ca nu-l mai pot desfileta cu cheia. Deci ceva din fltru se "lipeste" sau adera mai bine la bloc, de aceea o strangere sanatoasa cu mana e suficienta.
    -1 points
  22. Hm ... nimic deosebit. Inca. Reusesc in continuare sa vad pe BC consum de sub 8% pe traseul meu de baza. La pompa, asta se traduce in 8.6%. Aseara am fost nevoit sa ma intorc de urgenta acasa. Am plecat de la Universitate si la Razoare am avut senzatia ca o sa-l plesnesc pe unul in cur, pentru ca, desi eram infipt zdravan cu piciorul in pedala, masina nu mai frana Sper ca luna viitoare sa transez subiectul asta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!