Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2016 în toate secţiunile
-
Am reusit si eu acum cateva saptamani un Cluj-Oradea cu exact 4.9%. Condus linistit pe drum drept (maxim pana la ~120) dar depasit cam tot pe urcari de deal... Super multumit.1 point
-
1 point
-
OZ Superturismo GT + Conti TS850. Detalii pe PM, ca sa nu poluam aici.1 point
-
Clar in acest caz... chiar eu am mai scris in diferite postari ca dieselul (cel putin acesta ) nu se simte in apele sale in oras, o simt asa ca elefantul in magazinul de portelane...pentru oras are viteze prea lungi, mai tot timpul trebuie sa te joci cu schimbatorul ca nici sa o subturezi nu vrei dar nici sa turezi... nici cum nu-i bine. In afara insa se preteaza foarte bine.1 point
-
Daca mergi mult extra-urban, atunci clar te avantajeaza dieselul. Eu insa merg prin oras si nu mai vreau sa aud de FAP-uri, vreau putere si cuplu - deci min 1.8 TSI1 point
-
1 point
-
Nimic in plus, decat sunetul - daca te referi strict la partea de inlocuire a acesteia. Se modifica cu Vds Pro...si interfata seriala...si port nativ serial la laptop.1 point
-
Ca sa il separi de levierul clapetei - daca il scoti cu tot cu levierul servomotorului, are o pozitie. Il invarti pana le poti separa.1 point
-
1 point
-
2.0 tdi 150cp categoric, noul motor este fantastic!!!! ea 288 este foarte bine gandit si tehnologizat, cu racirea turbinei pe apa, etc, mie imi place in primul rand consumul la acest motor, este foarte silentios, fiabil, si merge super, are 340nm de la trecerea la euro 6 in loc de 320nm si arata nemaipomenit... parerea mea, akm fiecare ia ce doreste inima. [sugestii pentru autor -> de la un moderator -> kthor] https://ro.wikipedia.org/wiki/Categorie:Semne_de_punctua%C8%9Bie https://ro.wikipedia.org/wiki/Propozi%C8%9Bie https://ro.wikipedia.org/wiki/Ortografie1 point
-
Cand am luat masina, un far era tot Tyc si s-a desfacut foarte usor, Nu stiu cum sunt asamblate acum, dar acela in 10 minute era gata.1 point
-
NU il desfaci decat foarte putin, 1 tura maxim. rupi urechea de la vechiul motoras. Scoti urechea de pe surib dupe ce ai scos motorasul de la locul lui. LA noul motorasfaci u crestatura cat sa intre fortat pe surub, pui celelalte 2 suruburi la loc.1 point
-
Eu fac verificarile asa: la ''rece'' ,dimineata inainte sa plec la servici verific nivelul. la ''cald'' cand am ajuns la servici o las fix 5 min dupa care verific nivelul. Daca nivelul este maxim nu completez,daca este la jumatate nu completez,daca este la minim completez cu 0.5L de ulei si verific din nou nivelul.1 point
-
Salut Ma poate lamuri cineva cu privire la modul corect de verificare a nivelului uleiului la motor? Din ce am citit părerile pleacă de la un punct comun și anume faptul ca anterior verificării motorul trebuie sa ajungă la temperatura de lucru, însă apoi unele susțin ca nivelul pe joja se verifica la scurt timp, câteva minute de la oprire, altele ca verificarea se face la 2-3 ore de la oprire, când temperatura motorului scade. Mi se pare util de știut în special pentru sezonul rece când sunt diferențe mari de temperatura intre mediul ambiant și motor[implicit ulei]1 point
-
1 point
-
Direct de geam/bagi clemele intre geam/cadrul haionului(uita te in poza cu skoda).1 point
-
Utilitatea acestor mici SUV-uri daca nu au tractiune integrala mi se pare spre 0 fata de o compacta sau break (in functie de nevoile fiecaruia). Este cu nici 3 cm mai lung decat un Golf Sportsvan. Un G7 variant are 605 litri, G7 Sportsvan 500 l, nu mai spun de Octavia in privinta spatiului de bagaje. Apoi discutia cum se descurca la spatiul interior. Asa ca aceste mini SUV-uri sunt foarte middle of the road, ele nu vin cu ceva concret care sa fie al lor. Stabilitate mai proasta, consum mai mare, performante mai slabe si costa mai mult fata de break sau hatch. La care se adauga si costuri de intretinere mai mari (spre exemplu anvelopele din toate pozele sunt 245/40 R19, costa ceva la inlocuire). Doar pentru a urca ceva borduri in oras si pentru o oarecare prestanta in trafic?1 point
-
Atunci, asta inseamna ca la filtrele spin-on, tabla nu trebuie sa faca contact cu blocul, cel mult sa se atinga, nici vorba de strans cu cheia...1 point
-
35 Nm la capacele de plastic si la suruburile de golire ulei (pentru bai de aluminiu) la filtrele de tabla , cum s-a spus mai sus : 3 sferturi de tura dupa ce a facut contact strans garnitura1 point
-
Eu am zis ca pur teoretic poti merge fara catalizator o perioada, fara sa ai probleme cu motorul... Catalizatorul e strict pt noxe...de aici comparatia cu cele noneuro cu citiva ani mai batrine decit astea pe care le avem... La multe din motoare "noi" modificarile majore sint senzorii care asigura o ardere mai completa si cu mai putine noxe... Cel putin generatia 2000 de euro4 sint destul de destepte sa mearga bine si cu sondele "obosite" sau lipsa... Aceeasi poveste si la diesel cu catalizatorul si mai nou cu filtrul DPF...unii gauresc fitrul altii il scot... Si in nici un caz nu am recomandat sa se merga fara, ci poate pina la momentul cumpararii altuia SH sau nou...in vremurile astea nu multa lume isi permite sa cumpere un catalizator in momentul cind se defecteaza...1 point
-
Buna seara , vin si eu cu o problema ...aproape mereu dupa ploaie ( unde stau eu din cauza ca nu este strada asfaltata se formeaza mult noroi ) incep sa se auda zgomote la roti ( fata stanga / dreapta din ce mi-sa parut mie .. ) zgomotele sunt similare ca cele facute de fier pe fier sau un fier tarait pe asfalt zgomotele nu sunt constante , si apar chiar daca am masina pe liber sau in viteza , ele apar chiar daca merg cu fata sau merg cu spatele , in curba sau in linie dreapta ... am impresia ca la viteza mare 70+ dispar sau nu se mai aud ... am testat in seara aceasta cand am ajuns aproape de casa am lasat masina in viteza 1 , si zgomotul se auzdea destul de tare si sa auzit pe o distanta de aprox 150 de m ..am oprit , dat putin cu spatele nu sa auzit nimic am inceput iar sa merg si dupa aprox cateva secunde a inceput iar sa se auda .. am accelerat putin mai tare ( 20 ) pe gropi si pana acasa nu am mai avut probleme ( prin noroi ) mergand iar cu viteza 1 zgomotul dispare dupa ce ploua ( cu toate ca 1 singura data pe o distanta scurta am auzit sunetul si pe ploaie ) Pe cine am intrebat mi-a raspuns ca probabil sa prins ceva la roata .. repet .. mi-se intampla mereu dupa noroi M-am gandit sa intreb pe aici din motiv ca nu am auzit zgomotul acesta la masina altcuiva , si poate sa fie altceva mai periculos . am incercat sa inregistrez sunetul dar din pacate m-a lasat telefonul fara baterie si videoul a ramas nesalvat-1 points
-
nu mai pune atatea semne de exclamare..... ca ma dor ochii..... nu scanare completa a masinii... cu Vag Com - VCDS, VAS... sa vedem ce modul ai pe masina - PN-ul lui.-1 points
-
Subscriu si eu ca am aceste oscilatii ale turometrului si votezometrului. Am observat ca la prima pornire in diminetile reci sau dupa ce a plouat, deci umiditate mai mare acele oscilatii nu apar imediat.-1 points
-
-1 points
-
Faza lunga pe impuls? Te referi cumva la Flash cu faza lunga? Daca da, nu impinge de maneta, trage spre tine si dai flash astfel ...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00