Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2016 în toate secţiunile
-
Salut, Am si eu nevoie de un sfat: mi-am luat un set de 18'' OEM Skoda Superb, model Trinity, sunt aproape noi, MY2015, dar au o singura problema: 2 dintre ele sunt atinse superficial de bordura, chiar la buza jantei unde intalneste anvelopa, ContiSport-urile cu care sunt echipate nu au o rim protector prea generos Am verificat jantele, tehnic sunt impecabile, au iesit pefect la echilibrare, deci vorbim doar de o problema estetica. Vreau sa le readuc la Factory Condition, dilema mea este la cine sa apelez intre TopWheelsAuto (cei din Sisesti) sau SRZ Powdercoating (Giurgiului). Ca preturi sunt pe acolo, adica sablat+vopsit electrostatic pentru un set 18'' costa 590Ron la TopWheels si 650Ron la SRZ. La fiecare dintre ei pot opta contra 50Ron pentru un strat suplimentar de lac, pentru "stralucire si duritate" Ceva recomandari ? La cine ma sfatuiti sa apelez ? Pe FB sunt mai populari/activi cei de la SRZ, nu ca asta ar fi un criteriu esential1 point
-
Dupa cum stiti, vechea mea ibiza 1,4 tdi s-a vandut ( pt 4450€ pt cei curiosi ) si asa ca acum sunt la a4a ibiza, dar de data asta este fix ceea ce mi-am dorit : o ibiza cupra ! Acesta a fost si motivul pt care am vandut-o pe a mea, pt ca am fost anuntat de tovarasul meu ca o vinde si nu am stat pe ganduri, pt ca imi doresc de foarte mult timp asa ceva ; desi am spus ca nu o voi prezenta pe forum, din cauza lipsei totale de interes a membrilor pt seat, voi scrie cateva randuri poate cine stie, ii va placea cuiva. Masina in primul rand este tipla tehnic ! Are schimbat absolut tot, din bara in bara, in urma cu 4 luni : - turbo hybrid( cu interne de 2,7 ) - egr off - ambreiaj + intarit cu kevlar - evacuare downpipe din inox ( care suna criminal ) - soft custom ( turbo merge la o presiune de 2,3 asta din motive de fiabilitate ) - reconditionat intercooler - senzor turatie - simeringuri injectoare - ulei + filtre - ulei servo + ulei cutie + antigel + lichid de frana - tot ce inseamna garnituri si furtune - baia de ulei - oringuri turbo - capac tacheti OEM - ax cu came OEM de la reprezntanta ( schimbat acum ~ 10.000 km cred ) - bucsa timonerie + alte suruburele si maruntisuri. Ca si putere are undeva la ~ 230 hp, este o mica bestie pe sosea, face 80-120 in ~ 3,5 secunde si e greu de gasit adversar pe sosea ; partea cea mai faina este ca multi cu renumitele masini care au prins in romanica ( aka bmw/ audi / mercedes ) nu se asteapta sa le dai fum inghitiand in sec dupa ce te agaseaza cu flashuri ca nah, soseaua e a lor ). Masina mai are distantiere fata + spate, frane fata cu discuri de 312 si etrieri cu 4 pistonase AP racing inscriptionate Seat Sport, interiorul este imbracat ( lateralele ) cu piele alba, fapt care..nici nu-mi place dar nici nu imi displace, insa la scaunul sofer este uzata pielea si va necesita reconditionare, la fel ca si volanul si schimbatorul ; partea proasta este ca tetierele au emblema versace...dar asta se rezolva ; de altfel masina a avut in 2011 colant pe capota + plafon cu versace..mnah, probabil era ceva la moda in Italia..estetic, masina a avut ceva probleme, asa ca imediat cum am luat-o a si intrat la vopsit integral si sper sa fie gata in 3-4 zile. Ca si dotari, are cam tot ce ii trebuie : geamuri electrice, clima, oglinzi electrice incalzite si rabatabile electric, pilot automat, CB, cutie 6 trepte, esp, roti oem 17 cupra, interior cupra, cotiera oem, suport pahar, dvd kenwood cu o gramada de functii, pedale aluminiu, ceas de boost, probabil si alte nimicuri pe care nu mi le amintesc. Ca si consum, unul foarte decent, la un mers normal papă 5 % afara si 7,5 pe oras, sau ~7% afara la un mers tare si accelerari agresive ( 160-180 km/h 3500-4500 rpm ). Va voi pune si cateva poze, atat din 2011, cat si de acum cateva zile dinainte de a intra la vopsit : Ce i-am mai facut eu de cand am luat-o ( ~ 22.01.2016 ) si pana a intrat la vopsit ( 02.02.2016) :grila laterale tip fagure, curatat interior complet.1 point
-
Nimic grav...un switch frana de schimbat,ceva probleme cu motorasele climatronic,bec scrumiera ars,incalzire oglinda defecta fata dreapta,un difuzor pe spate defect...vezi prestari servicii.1 point
-
mor cand ii aud pe samsari astia...extra full domne,full option..si ea nu are nici piele macar :))) distributie schimbata la 159.000 mii km?? cand ea se schimba la 180.000 km...mergi si vezi istoricul masini,sa vezi km reali cu toate k nus reali 100 la suta...asta in caz ca te intereseaza o masina 'samsarita'1 point
-
Dinamica ACC o poti regla din meniu, exista e optiuni, eco, normal si sport. Diferenta intre ele este puterea acceleratiei pe care o face masina cand depasesti sau accelerezi.1 point
-
1 point
-
Va multumesc pentru aprecieri. La mine "batalia" finala s-a dat intre polo si renault clio rs. A castigat polo deoarece are cutie manuala si o calitate mai buna a interiorului (la exterior clio rs arata mult mai agresiv).1 point
-
1 point
-
DA, cu modificarea fizica si din soft a eepromului modulului confort.1 point
-
1 point
-
Fa un log pe grupul 001 sa vezi ce turatie face electromotorul ,pare ca abia invarte.Daca nu face 280-300 rpm atunci trebuie alta baterie sau o revizie la electromotor1 point
-
Păi care ar fi soluția cea mai buna MariusPD? Egr- ul nou a ținut 30k, cel schimbat pe garanție a ținut 65k. Având în vede costurile piesei și ale manoperei nu cred ca se merită înlocuirea ei la 3-4 ani.1 point
-
Cam cu 2 luni inainte sa vand masina incepuse si Fabia mea sa se manifeste astfel, norocu cu parghia mecanica din interior. Nu am reusit sa deduc vreo logica dupa care s-ar fi blocat acel actuator, as spune ca absolut aleator, dar mai ales cand nu era cazul (bagaje multe, maini ocupate, etc :D ). Nu am reusit sa gasesc o solutie clara pentru problema asta nici pe net, nici in service. Nu sunt convins ca actuatorul in sine este de vina....-1 points
-
-1 points
-
pai 75w90 nu e mai bun? parca din cauza 90 rezista la temperaturi mai ridicate-1 points
-
Orice ulei de transmisie dupa 200k. ar trebui schimbat, cat ar fi de bun isi pierde din proprietati, acum daca nu ai probleme cu intratul in viteza, fiecare dupa cum considera, dar cel mai important este sa-l inlocuiesti cu ulei OEM de la reprezentanta.-1 points
-
10w40 este inferior unui 5w40. Iar credinta populara conform careia dupa 100.000 km trebuie sa pui ulei mai gros, e gresita total. acel 10w40, face doar rau, pentru ca e mai gros la rece si unge mai greu motorul la pornire. Si este mineral, deci se uzeaza mult mai repede.-1 points
-
revin cu o chestiune foarte interesant, si anume:bentru schimbarea BUZZER a senzorilor de parcare spate, la passat b6 berlina, nu este nevoie de nici un fel de demontare pentru al putea da jos, pentru inlocuirea lui,se poate face operatiunea direct din portbagajul masini fara a mai fii nevoie demontarea tavitei, si a banchetei celor care le pot oferii informatii , ma puteti suna la nr de tel 0764569959 si va explic exact cum se face......-1 points
-
De obicei scrii coerent, acum ai rupt logica in 5....ar trebui sa primesti un premiu-1 points
-
Carligul din capatul clapetei este rupt deci sta numai pe inchis deoarece nu mai poate fi actionata de acel termostat. Ma gandesc sa o scot de tot de acolo dar daca fac asta o sa am un amestec de aer cald ( din galerie ) si rece ( din lateral ) si nu stiu daca fac bine. Voi incerca pe la piese auto desi sunt sceptic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00