Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.02.2016 în toate secţiunile

  1. Octavia style are tempomatul in standard. De aici rezulta diferenta de pret.
    2 points
  2. Chiar eram curios ce o sa iti iei....tot ce pot sa zic e FELICITARI! Masina asta e foarte tare, este un sleeper aproape perfect insa are nevoie de putina dragoste pe care sunt convins ca o sa i-o oferi neconditionat si negresit. Km multi si fara incidente iti doresc.
    2 points
  3. nu, dealerii nu pun ulei in afara normei. regula spune clar : 1.6 TDi cu DPF - numai 507.00 Asa scrie si in manualul tau. sa iti arate unde scrie pe uleiul respectiv ca indeplineste norma 507.00...
    2 points
  4. Nu am codus FR simplu, dar am fost la drive test cu Cupra 290 + jante 17" de iarna. O avea Cupra DCC, dar nu cred ca este mai conformatibila decat FR simplu, generic vorbind. Si totusi mie mi-e mi s-a parut o masina cat se poate de ok in toate modurile posibile ale DCC-ului. Sincer, al meu SW, mi se pare mai dur decat normalul de pe Cupra :). Sau poate am avut eu masini mult mai dure fata de Leon si am alt etalon - se poate si asta.
    1 point
  5. Ca sa-ti simplific dezbaterea: la berline si breakuri, o sa ma risc sa afirm ca in afara de Subaru cu cutie manuala, Audi cu motor longitudinal, BMW si poate Fearrari FF, restul toate au acelasi principiu si aceleasi neajunsuri. Privitul filmelor pe youtube nu te va ajuta prea mult la asta. Mainstreamul la 4WD pe masini obisnuite consta intr-o punte fata care trage permanent, unita de puntea spate cu un cardan care se invirte permanent si cu un ambreiaj la capatul acelui cardan, ambreiaj care se numeste pompos Haldex, Jtekt sau Dynamax ... in principiu fac cam acelasi lucru, mai cupleaza din cind in cind puntea spate, emulind un diferential central. Sistemul ofera conditii optime de greutate/sofisticare/integrare cu sistemele masinii/rezultate dinamice versus pretul platit. La restul lumii este cu plus si cu minus ...
    1 point
  6. mi-a placut evolutia "fostei", sper si asta sa aiba parte de ceva asemanator. vad ca ai inceput in forta, vopsita toata.
    1 point
  7. Salut! Suspensia FR in primul rand este coborata cu 2 cm fata de modelele non FR . feelingul este unul destul de dur. Pe asfalt bun nu prea se simte diferenta fata de unul multilink, vin de pe octavia 2 care avea pe spate independenta, si pot spune ca leonul se lipeste mai bine pe asfalt uscat si lin. In schimb fiind mai dura, are reactii mai violente in conditii de asfalt umed, zapada sau denivelari dese pe asfalt(rupe aderenta mai repede). Legat de independente pe leon nu pot sa afirm nimic, insa pe leon 5F numai 2.0TDI 184 CP si 1.8TSI plus Cupra au. Oricum daca vrei o masina setata mai spre comfort, uita echiparea FR care pe deasupra mai vine si cu cauciucuri 225/45 R17 cu care te cam zgaltaie pe denivelari...
    1 point
  8. "tren de rulare specific FR" = tren de rulare setat sportiv, cu o oarecare (10mm?) scadere a garzii la sol fata de trenul de rulare standard. Adica arcuri mai scurte pentru ca nu cred ca s-a umblat si la amortizoare. Tind sa cred ca Seat-ul este setat ceva mai sportiv decat Skoda, indiferent de suspensia folosita asa ca nu stiu cat de mult vei gasi confort aici. Poate cu jante pe 16, anvelope cu talon mare si tren de rulare normal. Din pacate pentru tine nu exista posibilitatea de a alege altceva legat de trenul de rulare atunci cand vrei sa comanzi echiparea FR. Si eu tot dupa o jetta mk5 vin, cu ceva modificari aduse pe la suspensie si nu numai si cred ca am o idee destul de buna despre ce si cum se simte masina pe drum (fac referire la leonul meu cu punte fixa). Personal cred ca solutia tehnologica este dictata in principal de costuri si mai putin de performantele tehnice (nu includ variantele 4x4) iar ca argument vin si spun ca intr-o curba stransa la dreapta poti avea 80kmh si cu un leon 1.4 dar fr dar si cu un 1.8 sau 2.0 de 184. Din pacate nu cred ca Seat-ul este cea mai buna varianta daca principala cerinta este confortul pe drumurile patriei. Nu ma intelege gresit, suspensia este ferma dar nu deranjanta. Si intotdeauna exista varianta DCC daca vrei sa ai compromisul ideal. Edit: recitind info de pe site-ul oficial pentru mine devine clar faptul ca intre Style si FR este o diferenta clara in setup-ul suspensiei. Cred ca un TD ar elucida misterul.
    1 point
  9. Pai daca vorbim de dotari/pret, Citroen C5, 2010-2012, 2.2 170 cai automata, cu suspensie hydractive3 si o multitudine de dotari nu depaseste 9-10mii euro, cu pana in 120.000km.
    1 point
  10. Imi cer scuze deosebit daca te-ai simtit jignit, mi-am pierdut cumpatul din cauza frustrarii cauzate de: - faptul ca postarea ta referitoare la problema mea (care este complet ontopic si banui ca de folos pentru membrii comunitatii) este complet pe dinafara si exprima doar satisfactia ta personala ca nu ai facut aceeasi alegere cu participantii la acest forum specific, deci nu foloseste cu nimic comunitatii in care postezi; - faptul ca acest forum, mai ales in unele sectiuni, se transforma, datorita evident unei parti a participantilor, intr-un urias service de masini uzate, unele din ele pina la refuz, sau modificate, de cele mai multe ori ilegal.
    1 point
  11. Lumineaza foarte bine.
    1 point
  12. am inteles . Oricum de la vechea masina 1.4 TDI la cupra ..e o diferenta uriasa!
    1 point
  13. Inca nu. Stock are 160 cp. Pe mine personal nu ma intereseaza fiecare cifra, insa comparand 0-100/80-120/80-200 fata de stock..e o diferenta uriasa
    1 point
  14. E clară treaba. Mulțumesc frumos pentru post. Oricum sunt setat ori pt CC ori pt GTI
    1 point
  15. http://www.widman.biz/English/Tables/J300.html am gasit un link interesant si am zis sa il impartasesc cu voi.
    1 point
  16. Service din rețeaua dealerilor? Șoptește-le ceva despre sesizarea pe care urmează să o depui la protecția consumatorului...reacția va fi peste așteptări
    1 point
  17. Am incercat varianta asta... ei o tin pe a lor ca este bun...de aceea voiam si sfatul vostru? sa ma duc la alt serivice sa fac schimbul din nou?.. sau sa merg cu acesta?, imi va afecta ceva ?
    1 point
  18. du-te la service sa iti schimbe gratuit uleiul cu un ulei ce are norma 507.00. E greseala lor.
    1 point
  19. Salut, am si eu o intrebare. De curand am achizitionat un VW golf 6 (2011) , motor 1.6 TDI 105 cp si implicit i-am facut si schimbul de ulei. Cei din service mi-au pus castrol 5w40 , (cel din poza) ,dar citind pe internet am constatat ca acest ulei nu ar fi indicat pentru masinile cu filtru de particule, ci 5w30.... Ce ma sfatuiti sa fac? Sa schimb uleiul din nou (am doar 100 km cu acesta) in 5w30 ? Exista vreun risc de a merge cu uleiul acesta pana la urmatoarea revizie ? Imi va afecta filtrul de particule sau performanta masinii (consum .. etc). Multumesc,
    1 point
  20. Daca vrei sa iti sara placutele din portetrier poti pune si de 256.....cum draq sa pui discuri de 280 cand masina are sistemul de frana de 288 ?
    1 point
  21. G 060 751 A2 - vaselina pentru sinele de ghidare trapa G 052 141 A2 - pasta Krytox pentru garnituri trapa
    1 point
  22. daca e ALH de 90 cai, discurile sunt de 280 mm, cod 1J0615301E. Sfatul meu ar fi sa le cumperi de la un service care sa iti faca montajul si sa ai o garantie. De ce? pentru ca in ultimii ani sunt foarte multe probleme cu discurile de frana datorita... scaderii calitatii materialelor.
    1 point
  23. La Roma la reprezentanta castrol professional costa 31€ / litru
    1 point
  24. salutare! in curand trebuie sa fac si eu schimbul de ulei la masina din semnatura.vreau sa pun tot Castrol 5 w30..am fost foarte multumit de el...am vb cu cineva sa mi-l aduca din italia,deaoarece aici n-am incredere in nimeni,si nu vreau sa ma aleg cu un castrol facut in spatele blocului :)) aveti idee,cel din italia este bun?totusi ma gandesc ca nu or fi tot facaturi si acolo..ultimul schimb de ulei l-am facut in reprezentanta,dar am auzit ca si cel de la ei,ar fi tot fake,de proasta calitate,si ei defapt ar minti lumea ca este pe original,adus din DE..astept pareri....multumesc! :)
    1 point
  25. 1 point
  26. care ar fi pt voi nr.1 LL 5w30? ce folositi ?
    1 point
  27. Aceesi problema am avut-o si eu, becul de la bujia incandescenta palpaia si am sunat la cineva si mi-a spus ca sa schimb becurile de pe spate pentru ca nu am stop pe frana.In final s-a dovedit a fi adevarat.Mi se pare cam ciudata simptoma pentru niste becuri arse.La Audi iti arata in bord un bec mare cu un X si mai mare pe el si atunci te apuci si il cauti.Bafta la reparare pentru cei ce nu au becurile arse.
    1 point
  28. Adica asta: 16955/P0571/001393 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal Possible Symptoms Malfunction Indicator Lamp (MIL) active Brake Light(s) not working Possible Causes Wiring and/or Connectors faulty Fuse(s) faulty Wrong Brake Light Bulb installed (21W instead of 5/21W) Brake Light Bulb(s) faulty Brake Light Switch (F) faulty Possible Solutions Check Wiring or Connectors Check/Replace Fuse(s) Check/Replace Brake Light Bulb(s) Check/Replace Brake Switch (F) <a name="Special_Notes"> Special Notes Brake Light Switches (F) have the reputation of breaking quite often. @djpedros Asa ca , urmeaza sa schimbi switchul de la pedala de frana .
    -1 points
  29. Daca nu ai stopuri pe frana risti sa intre unul in tine. Schimba switchul ca nu costa mult.
    -1 points
  30. Pot amesteca VPD low SAPS cu mid SAPS ?
    -1 points
  31. Dinamica ACC o poti regla din meniu, exista e optiuni, eco, normal si sport. Diferenta intre ele este puterea acceleratiei pe care o face masina cand depasesti sau accelerezi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!