Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2016 în toate secţiunile

  1. Sa ma laud si eu cu achizitia Passat B7, variant, comfortline cu ceva dotari ( dublu xenon, spalatoare, full led, RNS 510, scaune incalzite, incalzire auxiliara Webasto cu telecomanda, privacy glass), cumparat personal din Germania, cu 173000 km reali (acte, facturi si carte service). Motor CFFB, 1968cmc, 140 CP, cutie manuala cu 6 trepte, culoare Cashmere Brown, imi place si cum arata si cum merge, singurul lucru care ma enerveaza e un scartzait in zona ceasurilor / bord, cred ca e de la ornamentul argintiu ce e din stanga pe la ceasurile de bord si pana la ceasul analogic, daca il apas cu mana nu mai scartzaie... Ce doresc sa adaug pe ea in limita timpului si a cashului, camera mers inapoi (are doar senzori fata / spate), senzori presiune roti, harti europa de est (de asta ma ocup personal maine, cred ca ma descurc) Urmeaza zilele astea RAR si inmatriculare definitiva, si apoi probabil un CASCO.
    1 point
  2. Azi l-am montat si eu pe masina, f.multumit. In 4 ore, 2 mecanici au schimbat distributia completa si ambreiajul plus volant.
    1 point
  3. Avand in vedere ca vine vara, cred ca este bun 10W60. Cred ca de consumul de ulei este responsabil si faptul ca motoarele astea pe autostrada au peste 4000 ture la 130-140 Km/h reali. Sa mergi ore intregi cu turatia asta cu o masina de 16 ani...
    1 point
  4. Salutare, am si eu o intrebare as dori sa bag ulei Castrol 10w60 in loc de Castrol 10w40,credeti ca este ok? Vreau sa bag 10w60 deoarece am observat ca 10w40 isi pierde repede proprietatile daca este incins la un drum pe autostrada si devine f subtire, si dupa aceea incepe sa il pape (ca am observant ca mi-a scazut si nivelul).
    1 point
  5. Pentru ce masina sunt logurile? Cum observi tu actuatorul reglat ok cand initial ai o diferenta dintre ON si OFF de 175 mbar si apoi spre final ai 210 mbar? Din BS, se vede ca ai probleme atat cu geometria (sau actuatorul) cat si cu vacuumul. Uite cum iti merg electrovalvele Apoi logul in mers: Masina cere 2601 mbar(masina are ECU resoftat) ...si turbina ta face 2900... Sau face sub specific, apoi reuseste sa corecteze presiunea. Raman la parerea ca ai o geometrie ancrasata sau actuator cu probleme + probleme de vacuum. Uite cum iti arata logul pus in grafic. Edit: nu am vazut in log ca e vorba de 1.9 TDI si am crezut ca e vorba de TSI. Scuzele mele. Acum ce e de facut? Verifici vacuumul.Apoi cureti geometria si in final schimbi/ reglezi actuatorul cum trebuie. Last Edit: Pana nu rezolvi cu problemele astea nu mai fa loguri in mers ca o sa rupi axul turbinei.
    1 point
  6. Eram convins ca asta vei spune. Mai ales venind de pe un gt... asta e...urmatoarea sa fie corecta zic ( adica 2.0 tfsi si stronic) :)))
    1 point
  7. F misto pleaca, nebunie curata :))?? felicitari!!!
    1 point
  8. Te inseli, e vorba doar de capacele pedalelor si de footrest, ce ai pus tu in poza e pedalierul de la platforma PQ35 - Golf 5 si 6, Passat B6 si B7 etc.
    1 point
  9. Vezi acici ca NU au preturi scumpe si treba profesionala: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.455729887904298.1073741906.215511815259441&type=3
    1 point
  10. Salut! Nu ca as vrea sa te razgandesc, dar suntem cativa colegi pe forum care pe faruri halogen am adaptat lupe bi-xenon, cu succes. Eu personal am spalatoare faruri (desi nu le folosesc, deoarece nu vad sa spele nimic, doar umezesc), in schimb nu am autoleveling, si nu am nici o problema. Frumusetea lupelor este ca toata lumina o "astern" pe asfalt, fara sa deranjeze ceilalti participant. Cat timp le reglezi bine, nu vor deranja pe nimeni.
    1 point
  11. Nu gasesti sa le cromezi undeva? Daca vei lua oglinzi sh, risti sa fie la fel ca ale tale. Stiam ca la Metalurgica aveau baie de crom, in cazul in care a mai ramas ceva pe acolo.
    1 point
  12. 10w40 TEG nu vad sa aiba vreo aprobare VW eu unu nu l-as folosii. Un ulei bun pentru benzinare de generatie mai veche fara DPF este 5w40 VST. Are o fisa ff buna.. nu stiu de ce nu il foloseste lumea. Eu l-am incercat in 2 masini non VAG si se prezinta excelent. La una dintre le , un Smart benzina care e renumit pentru ca degradeaza uleiul avand o baie de ulei mica si turbina fara radiator de ulei nu am remarcat inegreala, zgomote dubioase sau consum de ulei. Chiar ma gandeam sa il folosesc si in duba de la semnatura, motor non-PD.
    1 point
  13. Asa este benzinarul daca mergi mai mult prin oras merita oricum apropo de combinatia diesel 4x4 dsg consumul e mai maricel fata de 150cp nprmal eu in 600km din care 200 inafara si restul in oras drumuri scurte si motor rece (asta momentan) am consum mediu long term de 9 conform CB. Dar e de asteptat
    1 point
  14. Trebuia sa intelegi ce am scris(emoticonul)..de aia deocamdata nu renunt la leonul meu in favoarea unuia mai nou.
    1 point
  15. Salut, nu stiu ce motor ai, daca ai BKD am schimbat eu ieri: G 052 171 A2 e codul uleiului original, intra 2.3 litri. Pret in jur de 120 de ron litrul.
    1 point
  16. Daca am un accident va functiona airbag-ul. Ca nu ma deranjeaza martorul
    1 point
  17. Codurile seturilor de reparatie pt. cine are nevoie: !!! Folositi doar vaselina siliconica sa nu se umfle garniturile (se blocheaza etrierii), cam asa arata niste garnituri umflate: @ toni - eu am folosit vaselina asta: care e siliconica si foarte buna, confirm ca nu sunt probleme din cauza ei, frana prinde sus si usor acum si am un control mult mai precis fata de cum era inainte sa schimb toate garniturile, face foarte mult curatarea pistonaselor si gresarea glisierelor (culiselor). Multa bafta celor care se apuca de aceasta operatiune!
    1 point
  18. Nu influenteaza cu nimic RAR, pentru ca masurarea gazelor se face la teava de esapament, iar acele gaze sunt eliminate sub capota. Problema este ca vei pierde ulei prin vaporii care sunt eliminati pe acolo si in plus se murdareste zona de mazga (ulei+praf) Un update despre pret, la un golf 5 1.6 benzina am gasit in doua locatii la 205 respectiv 220 ron. Din pacate nu exista decat orginal acest minunat furtun.
    -1 points
  19. Parca nu. Totusi, da-mi pe seara un PM ca sa imi aduc aminte si sa-ti verific
    -1 points
  20. Te referi la functia care-ti descuie si ridica portbagajul atunci cand bagi piciorul sub spatele masinii? Mi se pare pe jumate functionala. Injinerii lu' peste.
    -1 points
  21. nici pe al meu nu scrie, si tot cam de la jumatea lui 2015 este,dar am intrebat la o firma care distribuie uleiul ravenol,si mi-au zis ca au lot 2015 si este low saps. poate pe loturile din 2016 va scrie mid saps.
    -1 points
  22. Salutare! Eu am gpl pus de 10000 de km. Mașina are 235000 de km. De care ulei îmi recomandați pentru mașină din semnătură? Să iau Ravenol TEG 10w 40 (care este pt motoare pe gpl)? Până acum am folosit Motul 8100 X-cess 5w-40 și am fost mulțumit (completam cam 1 litru la 10000), dar mecanicul m-a sfătuit să trec la uleiul asta și mai mult de atat, la 10w, pentru ca are atâția km. Voi ce mă sfătuiți? Care ar fi uleiul potrivit?
    -1 points
  23. Salutare, ma scuzati nu stiu daca e locul potrivit dar intreb, i-mi apre in bord mesajul "SERVICE JETZT", am inteles ca e legat de ulei, ca ar trebui schimbat, m-am uitat la joja si e la minim. Intrebarea mea este: pot sa-i mai adaug din ce mi-a ramas dupa ce l-am schimbat, pe la inceputul anului trecut? zilele trecute l-am cam turat putin chiar foarte tare aproape de 5000 golf 4, 1.4.
    -1 points
  24. Baga 5w40 nu posirca gen 10w60.Cumperi 5 litri si completezi pe parcurs.Daca faci mai mult de 10-12 k INCA ai un motor bun !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!