Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2016 în toate secţiunile

  1. 4 ani de cand A6-le este in posesia mea..a ajuns la 105.000km si momentan arata cam asa: A mai primit o revizie pe la 100.000km, ulei+filtre, bielete antiruliu, placute frana spate, discuri+placute frana fata; bara fata a fost inlocuita cu una model s-line si cam atat..
    2 points
  2. Acum, pricepi de ce aia mai pretentiosi sunt nemultumiti de integralele astea? VW/quattro haldex/Skoda/Seat - dif fata deschis sau deschis cu electronica, dif central haldex, dif spate deschis. Quattro - dif fata deschis, dif central torsen, dif spate deschis (optional pe spate se poate pune LSD la cca 1500 euro, Pachet Performance) Xdrive - dif fata deschis, dif central ceva vascocuplaj cu electronica (), dif spate deschis cu electronica Subaru - dif fata deschis cu electroncia, diff central vascocuplaj, dif spate LSD. Observi diferenta? Diferentialul central muta cuplul intre punti, nu si intre roti, cum am vrea noi. Mai explic o data: cand o roata patineaza, dif deschis muta cuplul de pe roata cu aderenta, pe cea care incepe sa patineze, ajungand ca in cele din urma, cea cu aderenta sa se opreasca si cea fara sa se invarta ca nebuna. E ilogic, nu? Nu, nu e. Cand iei o curba, roata din exterior face mai multe ture decat cea din interior tocmai pentru ca asta permite dif-ul deschis. Chiar daca ti se pune un dif central, fiecare punte actioneaza ca un dif deschis. Deci, nu e mare branza. Ca sa revina treaba la normal, roata care patineaza in draci, e franata electronic si astfel se pacaleste dif-ul, facandu-l sa creada ca are aderenta si sa mute din nou cuplu pe roata care sta pe loc, capatand ceva aderenta pe punte. Asta e gaura din gogoasa pe care a inventat-o VW si a numit-o EDL sau XDS si cum le-o mai zice. Am mai spus-o: pentru mici aventuri ocazionale, haldex e suficient; pentru treburi serioase exista ceilalti.
    2 points
  3. Salut ! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea acestor log-uri ale unui prieten ( dradragos ) are o problema la un golf 5 1.9 tdi, intra in limp mode mereu la 120 km/h. Din ce am vazut turbina face overboost mare dar restu nu mai stiu Din ce m-am uitat, nu pare sa aiba scapari de vacuum pe la furtune, iar senzoru MAP a fost probat cu altu si la fel face. Am facut si BS la EGR si turbo. Multumesc ! LOG-01-003-010-011.xls LOG-01-003-xxx-xxx.xls LOG-01-011-xxx-turbo.xls Eroarea e asta 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 9 Mileage: 187471 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 18:26:23 Freeze Frame: RPM: 2583 /min Speed: 120.0 km/h Load: 96.1 % Voltage: 14.59 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2029.8 mbar Absolute Pres.: 2570.4 mbar
    1 point
  4. Masina arată foarte bine, dar, cum au spus si colegii, prețul este atât de bun încât da puțin de bănuit! Trebuie verificată temeinic si, daca iese ok, atunci clar este o varianta foarte buna! Ca mențiune: NU este Exclusive, este fabricație 2011 si scaunul șoferului are doar spătarul reglabile electric! Si in acest caz, masina NU este Exclusive! NU are senzori presiune roti, NU EXISTA climatronic pe 4 zone la CC ( :)) ), NU EXISTA cutie DSG2! Ce este aia Panorama Bi-Pozitionala?! Care sunt cele doua poziții: închis/deschis? :)) . In rest, masina este dotata bomba! Trebuie, totuși, verificată temeinic, mai ales pe partea de km... P.S: Am vagă bănuiala ca pragurile nu sunt iluminate, cum afirma el, dar nu sunt sigur! Legat de discuția cu Kessy: Pe modelele 2008-2010, Kessy are o cheie blank, ce sta in locașul de cheie din bord. Pe modelele 2011-2016, aceasta cheie blank a fost înlocuită cu buton Start/Stop pe consola, locasul pentru cheie rămânând prezent ca back-up pentru situațiile in care rămâne cheia fără baterie. Pentru alte modele precum Tiguan, Golf etc., unde contactul este amplasat pe coloana de volan, intr-adevăr, butonul de Kessy înlocuiește complet locasul pentru cheie! Retrofit al sistemul Kessy este foarte dificil, fiind vorba de mult mai multe elemente, nu numai buton + modul, anume: senzori, butuc chei, contact, modul, codare etc. Costul este foarte mare si ma îndoiesc ca sunt multi cei care ar fi dispuși sa facă așa ceva... P.S: In grupul VAG, Kessy este denumirea sistemului sub umbrela căruia se găsește atât Keyless Entry, cat si Keyless Start. Ulterior au adăugat si sistemul Easy-Open, adică deschiderea portbagajului cu piciorul!
    1 point
  5. am incercat ILA pe alte cotetze cu pretentii mult mai mari, nu mi-a parut miezul din gogoasa, dar e doar opinia mea. Desi merg mult noaptea, nu folosesc prea des faza lunga. Cert e insa ca ILA nu e o optionala pe care sa o pui in balanta cu navigatia, utilitatea o vad marginala pt "valetul de faza lunga/scurta". Lane assist te obliga sa conduci corect, adica te forteaza sa semnalizezi :). Il vad util daca exista marcaj bun pe ceata, cand insa oricum ar trebui sa o lasi mai moale, sau cand conduci muuult prea obosit si te mai trezeste daca ai scapari. Nu am putut sa accept un device care poate sa imi traga de volan. Ca e unul care imi franeaza , justificat sau nu, treaca mearga, dar directia vreau sa fie 100% la mine.
    1 point
  6. Ai tu cumva Lane Assist sau Inteligent light assist pe GOLF 5 sa faci astfel de afirmatii??? Ai probat tu? ILT functioneaza impecabil, cand ai un asemenea motor de 184 cp, DSG si 4x4 nu prea stai dupa nimeni si crede-ma ca nu se merge la noi in tara "in coloana" non stop. Plus ca are un senzor de lumina foarte sensibil, cum a aparut unul din fata sau te apropii instant stinge faza lunga, eu o folosesc foarte des si nu am luat "flash" niciodata. Pot sa zic ca e mai rapida decat as face eu manual acest lucru.
    1 point
  7. Nu, nu este dificil... se face pe Engine cu VCDS uk
    1 point
  8. Nu..nu are treaba - o sa functioneze corect, tocmai asta e ideea
    1 point
  9. Ma suni azi pe la 18....si iti dau eu ce ai nevoie.
    1 point
  10. Incearca sa cureti mufa cu spray de contacte si vezi daca scapi de eroare. Daca nu, trebuie pus pe direct, eliminat conectorii
    1 point
  11. Destul de simpatica si ingrijita masinuta ta, dar de ce vrei sa fii asociat cu unii locuitori din Ciurea, prin adaugarea acelui scris in farul drept? Sunt convins ca va arata bine si fara, parerea mea.
    1 point
  12. Vezi aici cam tot ce ar trebui sa stii...
    1 point
  13. Sfatul meu e sa nu te apuci de cine stie ce improvizatii, plus ca iti cam risti talonul cu modificarile respective. It's up to you.
    1 point
  14. Inseamna ca au fost la vanzare la un moment dat si acum nu mai sunt, fiind toate EUR5 din cate vad.Mai sunt cateva la vanzare, cu putini Km, second. http://www.mobile.de/ro/categorie/automobil/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200_-29_,frn:2013,ful:petrol,pwn:110,ccn:1600,ccx:1800
    1 point
  15. Salut, nu stiu ce motor ai, daca ai BKD am schimbat eu ieri: G 052 171 A2 e codul uleiului original, intra 2.3 litri. Pret in jur de 120 de ron litrul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!