Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2016 în toate secţiunile

  1. Acum, pricepi de ce aia mai pretentiosi sunt nemultumiti de integralele astea? VW/quattro haldex/Skoda/Seat - dif fata deschis sau deschis cu electronica, dif central haldex, dif spate deschis. Quattro - dif fata deschis, dif central torsen, dif spate deschis (optional pe spate se poate pune LSD la cca 1500 euro, Pachet Performance) Xdrive - dif fata deschis, dif central ceva vascocuplaj cu electronica (), dif spate deschis cu electronica Subaru - dif fata deschis cu electroncia, diff central vascocuplaj, dif spate LSD. Observi diferenta? Diferentialul central muta cuplul intre punti, nu si intre roti, cum am vrea noi. Mai explic o data: cand o roata patineaza, dif deschis muta cuplul de pe roata cu aderenta, pe cea care incepe sa patineze, ajungand ca in cele din urma, cea cu aderenta sa se opreasca si cea fara sa se invarta ca nebuna. E ilogic, nu? Nu, nu e. Cand iei o curba, roata din exterior face mai multe ture decat cea din interior tocmai pentru ca asta permite dif-ul deschis. Chiar daca ti se pune un dif central, fiecare punte actioneaza ca un dif deschis. Deci, nu e mare branza. Ca sa revina treaba la normal, roata care patineaza in draci, e franata electronic si astfel se pacaleste dif-ul, facandu-l sa creada ca are aderenta si sa mute din nou cuplu pe roata care sta pe loc, capatand ceva aderenta pe punte. Asta e gaura din gogoasa pe care a inventat-o VW si a numit-o EDL sau XDS si cum le-o mai zice. Am mai spus-o: pentru mici aventuri ocazionale, haldex e suficient; pentru treburi serioase exista ceilalti.
    2 points
  2. Nu confundati cu masinile de 200k km dar el intinereste masina cu 1 an . Dupa serie e 2012 chiar primavara 2012 . Si taxa nu e 50e . E din 3 cifre . Deci perfect de incredere . Am sunat si motivul a fost ca asa trec romanii un an in plus . Si daca el tot roman este ( cu ceva accent ) a pus si el un an in plus . Ps . Masina e chiar dotata . Ff rare masinile cu asa multe dotari . Pana la urma mergi cu masina pe strada nu cu anul de fab sau km .
    1 point
  3. Faptul ca nu ai umblat tu, nu inseamna ca acestea nu sunt dereglate. Ok, daca geometria a fost curatata (curatata bine), atunci mai ramane actuatorul care are arcul tasat si acesta nu mai reuseste sa impinga complet geometria pana la capat (actuator obosit). @bodixxx1...sa fie de la VCDS clona... @gabi_74: In BS 011 - Probleme cu Vacuumul. Nu-ti duce geometria pana turbo on. Ai probleme mari de vacuum (variatii foarte mari in partea de sus a graficului). Poate si surubul de stop e dereglat (altfel n-ar face suprapresiune) dar trebuie sa rezolvi cu vacuumul sa vedem asta. Turbo OFF e cam mic, ceea ce ma duce cu gandul la 2 lucruri: Ori ai tija prea lunga (se vede si ca ai o diferenta mare dintre On si Off de 204 mbar), ori senzorul MAP face figuri. Ar fi super daca poti sa il inlocuiesti si sa vezi cum se comporta din nou. DACA senzorul MAP este intradevar dus (sau fire intrerupte, in scurt, etc), tot ce am zis eu despre reglaje - NU mai este valabil, ok? E foarte ciudat faptul ca se schimba asa repede presiunea atmosferica masurata si chiar si presiunea din admisie la ralanti. Ar trebui sa fie constanta. Schimba intai senzorul si dupaia mai faci un BS 011, 003 si print screenurile. In BS 003 - 65% gaze arse- ceea ce e foarte mult. Enorm. dar nu pot sa-ti dau indicatii catre cauze pana nu stim ca e ok MAP si pana nu vedem corect cum e BS 011. Despre logul in mers, pot sa zic ca e haos. Data viitoare astept fisierul urcat aici, sa-l pot pune si eu in grafic.
    1 point
  4. 1 point
  5. Masina a intrat de ieri in "operatie". Speram intr-o recuperare rapida a pacientului pentru ca va suferi si o operatie de "scurtare" a arcurilor plus ceva "injectii" de "colant negru" in bot....si speram intr-un final sa ii facem si o marire de..."talpi". Va urma....
    1 point
  6. demontezi torpedoulsi scoti aeroterma , o desfaci, cureti, gresezi si pui la loc.
    1 point
  7. Daca vrei sa iti sara placutele din portetrier poti pune si de 256.....cum draq sa pui discuri de 280 cand masina are sistemul de frana de 288 ?
    1 point
  8. Nu mai scade, nu spera degeaba. Asta e consumul si ar fi trebuit sa îți imaginezi când ai cumpărat 184cp dsg si 4x4. Rezervorul e mic, s-a discutat si paradiscutat. Ăla o sa fie range-ul. Daca voiai 5% trebuia sa încerci la alta marca si cu alta motorizare.
    1 point
  9. tiganie, dupa parerea mea
    1 point
  10. pana la urma ,cum sta treaba cu uleiul din cutia manuala,pt 1.9 BXE? se schimba sau nu? ca eu asa am auzit,ca nu s-ar schimba daca nu are pierderi ...
    1 point
  11. este mai bun 75w90, dar la rece este si mai gros si o sa intre mai greu in viteza. Uleiul de fabrica este foarte subtire, monograd, 75w, deci de aici recomandarea de 75w80, este cu putin peste recomandarea de fabrica.
    1 point
  12. OEM costa 130 de lei pe litru daca am nevoie de 3 cutii 400 de lei plus manopera imi depaseste posibilitatile Swag sau Febi costa in jur de 45 cutia si este aceiasi norma VW G052911A2
    1 point
  13. de vreo 15 ani se tot lauda vw ca scoate consum din ce in ce mai redus . totul e doar marketing , g4 consuma ca g5 ca si g6 ca si g7 ca si g8 ... totul e un mare bluf pentru niste cifre diferite (din spatele virgulei )
    1 point
  14. Si ce emotii iti va oferi Ateca in off-road? Serios acum.. De fapt, ce emotii iti ofera orice mini suv VAG in off-road? Poate doar emotii din alea ca de dinainte de examen.
    1 point
  15. Salut Cristi :) Intr-un final le-am vazut pe amandoua, le-am buchisit pe toate partile, deci am putut sa-mi fac o idee despre ambele. Le vad asa: Leon XP: mai pronuntat caracterul lifestyle, mai putin pronuntata latura practica. Il vad ca arhisuficient in off-road pentru 80% din posesori. Estetic, arata cel mai bine, este mai agresiv, mai angular, protectiile off-road nu ii strica designul. Nu mi-a placut pozitia la volan. Oricat de jos ai cobori scaunul, la 1.87 inaltime cat am, stau prea sus, am ochii aproape de rama geamului lateral, ceea ce - ca si perceptie - imi anuleaza orice sportivitate mi-ar putea da masina. Octavia Scout: caracter practic si offroad mai pronuntat. Break-ul de Octavia oricum arata foarte bine. Era expus Scout-ul in paralel cu un RS Break, astfel incat le-am putut compara foarte usor. E greu de ales intre ele. Scout-ul pare mai "rau" si mai agresiv, dar intr-un stil solid. Fata si lateralele arata foarte bine la Scout. Minusul e pe partea de spate, unde, datorita consolei foarte lungi au trebuit sa "taie" din bara pentru a-i da un unghi de iesire suficient, astfel incat masina arata foarte "cocotata" daca o privesti din spate. Din fata si din lateral privita - repet, arata foarte bine. La interior - surpriza placuta. Pozitia de condus e cu scaunul apropiat de podea, se simte foarte ok la interior. Trim-urile cu aspect de "lemn", dar mate, au un design foarte interesant, din punctul meu de vedere, vizual si haptic sunt cele mai calitative trimuri de pe Octavia 3. La pornirea unitatii media, ai sigla Skoda pe un background "off-road" - nice touch. Ajungem si la capitolul cu dezamagiri: pozitionarea de pret. In foarte multe tari in care de vinde, Scoutul e pozitionat ca varf de gama si vine stadard cu dotari gen Xenon si Alcantara. In Romania este un fel de chel-line: nu are nici macar geamuri electrice spate, nici Bolero. Astfel, o echipare cu 1.8TSI DSG, cu optionale Xenon, Bolero, scaune incalzite, senzori fata-spate, alcantara, Kessy, portbagaj electric si Canton sare de 31,000Eur pret de lista. Ca si comparatie Leon XP echipat identic e 30,000Eur pret de lista. Problema o vad in felul urmator: - la 31,000 fundamental este o Octavia Break. La revanzare este privita la fel, deprecierea este uriasa pentru un Scout, cu atat mai mult cu cat pui optionale pe el. Orice dotari ai pune, fundamental va avea acelasi plastic tare pe consola centrala si aceleasi fete de usi - e usor revoltator ca la 31,000Eur sa primesti aceleasi fete de usi ca la 13,000Eur la o Octavia chel-line. - Culmea e ca Superbul echipat identic (fara 4x4) este la acelasi pret lista. Am coborat din Scout si am urcat intr-un Superb Style. Diferenta e uriasa, ma refer strict la materiale si finisari, nu vorbesc de spatiu interior. - in clasa ei, Scout e pozitionat foarte sus: un Kuga 2.0 TDCI 180 Powershift Titanium X, dotat echivalent + Navi, se poate lua in 28,000Eur - caz concret, nu din auzite. La revanzare Kuga, desi e Ford, sta mult mai bine comparat cu Scout. Yeti e tot in zona aia. Intrebarea este "de ce ai mai cumpara Scout" in conditiile astea ? Asta e si motivul pentru care este o masina foarte rara, acest Scout, chiar si la generatia trecuta. Pacat, caci masina are calitati reale, am vazut niste filmulete cu ce se poate face cu un Scout si am ramas foarte impresionat. Concluzionand, daca ar fi fost lista la maxim 24-25,000 pentru 1.8TSI DSG, cu Xenon, Bolero, scaune incalzite, senzori fata-spate, alcantara, Kessy, portbagaj electric si Canton, as fi trecut peste fetele de usi si consola centrala si as fi vazut-o ca o varianta foarte buna pret/calitate, mai ales ca planurile de viitor imi cer o masina si cu valente practice. La 31,000 no way ! La banii astia vorbim de Kuga, Tiguan la promotie, Yeti, Tucson - asta ca sa ramanem in clasa asta.
    1 point
  16. E interesant cit de mult s-a incins si s-a intins discutia pe tema Scout/4x4 pe o masina compacta si cred ca din acest punct de vedere, conteaza mult din ce directie privesti lucrurile. Cred ca vazind masinile din semnatura, puteti banui ca vorbesc oarecum in cunostinta de cauza. In opinia mea, avantajul major al brizbrizurilor gen 4wd/garda la sol marita pe compacte este POLIVALENȚA. Adica daca ai nevoie de o masina de sosea care ocazional sa faca si alte lucruri pentru care ai avea nevoie si de alta masina, dar nu vrei sa cheltui pe mai multe masini, atunci un vehicul gen Scout este raspunsul. De aceea aceste vehicule polivalente sunt in general breakuri sau monovolume, spatiul fiind de asemenea un atribut necesar al polivalentei. Din punctul meu de vedere, daca Cross Touranul exista si cu 4wd, atunci eu nu aveam nevoie de doua masini sau a doua era un mini de oras cu care sa-si rezolve nevasta-mea problemele de deplasare. Altfel, 4wd si garda la sol marita sunt utile: - in Bucuresti unde se deszapezeste numai pentru televiziune; - la munte unde am o locuinta si ma duc des; - in concedii cind nu stau numai pe asfalt si imi pun si imaginatia la incercare; - in multe alte situatii de provocare urbana :) Altfel Seatul ofera satisfactii pe sosea, mai ales ca are si DCC, ca o berlina rapida de aproape 200 de cai. Nu in ultimul rind, vehicule gen Scout, Experience sau Cross sunt gandite de marketingi, in opinia mea, ca joymachine, adica un obiect care sa te faca sa te simti diferit din toate punctele de vedere, fara costuri in exces major si fara sa tinteasca clienti cu gandiri gen " cit consuma" sau "sa ma duca ieftin de la a la b". Cind alegi un astfel de vehicul, alegi si cu inima. De altfel, dpdv dotari, optionale si preturi sunt adevarate varfuri de gama. Asta e parerea mea si o sustin :)
    1 point
  17. Pe asfalt nu ai niciun castig, ci doar minusuri: tinuta de drum mai moale, consum mai mare (din 4x4 si CX aerodinamic mai slab fata de break) Plusuri ai daca: - frecvent mergi pe drumuri forestiere/ drumeaguri de camp / drumuri pietruite / neasfaltate. Pe langa garda la sol mai mare si tractiunea crescuta de care vei beneficia pe ud/zapada/gheata, ar trebui ca toata partea de bucsaraie si amortizoare sa fie mai "heavy duty" decat la variantele normale. Spun asta pentru ca principala problema a scosului masinilor normale in afara asfaltului, chiar si pe drumuri pietruite este deteriorarea rapida a bucselor (brate, bare stabi) + amortizoare Totusi, nu am gasit niciunde specificat cum ca Scout ar avea bucsaraie heavy duty, doar un mecanic de reprezentanta ar putea sa-ti confirme asta. - ai hobby-uri gen: foto outdoor profesional/pescuit/camping/atv/enduro - caz in care ai avea nevoie sa tractezi o remorca pentru utilajele mentionate - calatoresti in zone cu drumuri varza - gen Apuseni, Viscri, Dobrogea peisagistica, etc, locuri superbe din tara, dar in care este efectiv pacat sa te bagi cu o masina normala. Tu de fapt, la ce folosesti masina ? Asta e singura intrebare al carei raspuns iti poate justifica alegerea. Sau daca vrei neaparat ceva "altfel", caz in care si satisfacerea ego-ului / capriciului personal este o justificare pertinenta :)
    1 point
  18. Salutare, Nu stiu daca s-a postat pe acest topic urmatorul link (la search nu mi-a returnat nimic :icon_bounce: ) dar pt cei care vor sa-si reconditioneze singuri motorasele de frana de mana "crapate", va recomand lectura urmatorului link 3C electronic handbrake service :icon_idea: E un site al comunitatii VAG din Finlanda... Pt "lectura", recomand Google Translate :santa:
    1 point
  19. salut, se pot si sterge erorile stocate in ECU? intentionez sa achizitionez o astfel de interfata: stergerea erorilor ar fi un +. de asemenea indicarea gradului de incarcare DPF ar fi cireasa de pe tort. merci.
    1 point
  20. iti dau eu un furtun ca ala daca ai nevoie
    -1 points
  21. Foloseste numai OE! O cutie este mai scumpa.
    -1 points
  22. am vreo 170k in bord...nu sunt probleme cu intratul in viteza,da unii zic ca uleiul din cutia manuala nu s-ar schimba,altii zic ca s-ar schimba...il mai las cam 50k si cred ca-l schimb.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!