Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.02.2016 în toate secţiunile

  1. de vreo 15 ani se tot lauda vw ca scoate consum din ce in ce mai redus . totul e doar marketing , g4 consuma ca g5 ca si g6 ca si g7 ca si g8 ... totul e un mare bluf pentru niste cifre diferite (din spatele virgulei )
    1 point
  2. Salut tuturor! Dupa mai putin timp fata de cat ma asteptam, masina a primit un difuzor Milotec. Partea urata e ca difuzorul a fost decupat in forma de dreptunghi si va trebui sa lipesc o bucata de plastic neagra, ca sa acopar "neconcordanta". Daca pe spate, culoarea contrastanta este negru, cred ca urmatorul pas va fi montarea unei folii negre.........bineinteles, autorizata RAR.
    1 point
  3. Din curiozitate am nimerit pe acest topic. Pot sa spun ca g5-ul meu cu 1.6 fsi si masa proprie de 1380 kg sta cu mult mai bine la consum fata de g7 cu 1.4 tsi si masa proprie 1225-1270 kg, raportandu-ma la valorile voastre reale si ale mele. Nu stiu in ce conditii au obtinut cei de la vw acel consum dar cred ca au filtrat un pic datele parca-i prea mare diferenta.
    1 point
  4. Nelsonred , sul libretto sicuramente hai 235/45/17 sé h'ai una vw 3c , qualle sia la tua domanda? Eu am 235/45/17 vara, iarna 205/55/16 , nu vad diferenta de consum, de 3 ani merge asa, daca Ar fi o diferenta,Ar fi minima, eu nu am bagat de seama.
    1 point
  5. si revi si revenim la ce spuneam eu, daca motorul consuma 1 litru de 5w30, o sa consume la fel de mult si 5w-40, dar nu in primii 5-7000 km, ci abia dupa, cand se "termina" calitatile lui 5w40.
    1 point
  6. Adevarul e ca decat sa-ti pui 5W30 si sa consume peste 1L intre revizii (multa cenusa), mai bine pui 5W40 si nu consuma deloc. Cam asta era ideea. Am vazut posturi de genul: pui 5W30, ca asa zice cartea. Zice bine, dar zice pentru cei care lasa masinile de "rele" dupa ~4 ani si majoritatea le iau de bune :), sau pentru cei care le achizitioneaza de noi. 1. Intre 5W30 si 5W40 (Castrol, un simplu exemplu), ca diferenta relevanta in ceea ce priveste DPF-ul, este nivelul sulfatului: 0,64 pentru 5W30 si 0,8 pentru 5W40. Hai sa fim seriosi. Bag mana in foc ca din 5 uleiuri testate(aceeasi marca), rezultatele nu vor iesi la fel. Ce vroiam eu sa punctez este ca "frenezia" cu normele de poluare ale uleiurilor e cam exagerata. In concluzie decat cenusa de la 1L de 5W30, mai bine cenusa de la 5W40, ulei care e inca in mare parte in motor...
    1 point
  7. Nu inteleg sincer postarea ta. Nu pentru ca am seat, ca doar am dezbatut masina personala in fel si chip. Deci, cu ce compari dpdv al materialelor? Sunt de parere ca materialele oferite sunt fix la nivelul pretului si la nivelul pozitiei din gama/grup. Iar comparatia cu concurenta echivalenta crede ma ca nu isi are rostul.
    1 point
  8. Mi-am comandat atat Philips xtrem vision 130% cat si Osram Night breaker unlimited 110%...Eu si inca un prieten nu am vazut diferenta intre ele... Mai intai am pus pe stanga Osram iar pe dreapta Philips si ni se parea Osram mai puternic. Apoi le-am inversat ,Philips pe dreapta si Osram pe stanga si nu imi parea nici o diferenta intre ele... Asadar am ramas cu Osram Night Breaker Unlimited,fiind mai ieftine si cica cu viata mai lunga...Sa vedem cat tine...
    1 point
  9. scrie pe orice produs ca este omologat,chiar si bec.nu intra in atributiile agentului de circulatie ,ci doar in prezenta ARR-ului care constata acest lucru si el doar pune in aplicare.
    1 point
  10. 1 point
  11. eu nu inteleg de ce nu s-a pus din fabrica FMIC in loc de bara aia transversala.
    -1 points
  12. Nu cred ca s-a aprins vrreodata... nu tin minte... spun asta pt ca, actualmente, atunci cand imi inchide masina, nu se aprinde... la cea de rezerva se aprinde, dar la asta nu... o sa schimb si bateria, desi cred ca nu voi gasi baterii de calitate in comert...
    -1 points
  13. aici e de discutat..depinde si de intervalul de revizii,modul de exploatare si de marca uleiului folosit...poate sa consume 1 litru sau nu....cred ca la motoarele cu dpf,este mai bine sa se folosesca un 5w30 schimbat in maxim 10.000... ca tot a venit vorba de castrol 5w30,la un transporter cu motor de 2.0 170 cp tdi-cr,condus in regim destul de sportiv,dupa vreo 7.000 il cam halea bine,dar in 160.000 km facuti nu a avut probleme cu dpf-ul....deci se pare ca 5w30 ar fi bun pt motoarele cu dpf...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!