Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2016 în toate secţiunile

  1. Utilitatea acestor mici SUV-uri daca nu au tractiune integrala mi se pare spre 0 fata de o compacta sau break (in functie de nevoile fiecaruia). Este cu nici 3 cm mai lung decat un Golf Sportsvan. Un G7 variant are 605 litri, G7 Sportsvan 500 l, nu mai spun de Octavia in privinta spatiului de bagaje. Apoi discutia cum se descurca la spatiul interior. Asa ca aceste mini SUV-uri sunt foarte middle of the road, ele nu vin cu ceva concret care sa fie al lor. Stabilitate mai proasta, consum mai mare, performante mai slabe si costa mai mult fata de break sau hatch. La care se adauga si costuri de intretinere mai mari (spre exemplu anvelopele din toate pozele sunt 245/40 R19, costa ceva la inlocuire). Doar pentru a urca ceva borduri in oras si pentru o oarecare prestanta in trafic?
    3 points
  2. Cred ca nu le-ai montat corect.
    2 points
  3. am si eu ceva pt Mario log in mers.zip log pe loc 003.zip log pe loc 011.zip
    1 point
  4. @Emy D actuatorul nu a fost schimbat si cum pot scadea presiuna scurtand sau marind tija??
    1 point
  5. Asta se verifica usor..scoate mufa la maneta - dar in general nu este de la ea... motoras stergator sau releu.
    1 point
  6. E cam devreme nu neaparat datorita vremii, ci pentru ca mai sunt destule cratere.
    1 point
  7. autoturismele moderne necesita uleiuri LOW SAPS ( continut scazut de sulf, fosfor si cenusi sulfatate) pentru protectia catalizatoarelor si a filtrelor de particule. DEci pentru reducerea poluarii. Asta inseamna ca motorul trebuie proiectat sa reziste fara acesti componenti ( care in principiu ajuta la reducerea uzurii). Si uleiurile low saps se bazeaza pe alte tipuri de aditivi antiuzura
    1 point
  8. Skoda Fabia 2002. Recent a aparut ca defectiune, intrerupere la inchiderea deschiderea geamului stanga sofer. Am scos blocul cu butoane comenzi cele 4 geamuri, cu ajutorul unei surubelnite mai late se scoate f. usor. Desfacand cele 3 suruburi in stea , am extras blocul si cu un T 7 am desfacut cele 7 surubele, am indepartat usor clemele laterale, ajungand la placuta caplaj imprimat, dam de o bucata caucic [ cred siliconat ] care are prinse pastilele carbonate.Am curatat cu spirt pastilele, cele uzate au fost usor deslipite si inlocuite cu pastile de la o telecomanda TV aproape nefolosita, prin lipire cu Moment gel. Am curatat si cablajul , s-a trecut la reansamblare, apoi proba la masina . Functioneaza ca noua. Anexez cateva poze pentru a se intelege mai bine . Spor la treaba si drumurii bune.
    1 point
  9. eto, la 4x4 rezervorul e de 55 litri. Tot mic e. Se poate sub 10 la oras (bucuresti), dar cu drumuri mai lungi si temperaturi mai ridicate. Nu suntem toti la fel, mie imi ajunge un plin la skoda 7 zile doar cand merg cu motocicleta :))
    1 point
  10. Arata foarte bine asa alba :P Cere un pic mai low
    1 point
  11. tot la relajul propriu si personal am ajuns si eu !! Adica la un drum in afara localitatii, noaptea, m-am inarmat cu o bucata imbus ! Si dus am fost. Am primit cam 5 flash-uri din 6 masini ce veneau de pe contrasens; am tras pe dreapta in fata portii unei case, am coborat putin farurile cu imbusul si am pornit iar. Primeam cam 3 din 6 ..iar opresc ...reglez ... si apoi la drum din nou ! Si tot asa pana si eu vad ff bine si nici nu mai obesc pe nimeni. De 10 luni merg asa si am primit doar vreo 3 flashuri ..de la unii care urcau si eu coboram ..sau invers ..
    1 point
  12. Adevarul e ca decat sa-ti pui 5W30 si sa consume peste 1L intre revizii (multa cenusa), mai bine pui 5W40 si nu consuma deloc. Cam asta era ideea. Am vazut posturi de genul: pui 5W30, ca asa zice cartea. Zice bine, dar zice pentru cei care lasa masinile de "rele" dupa ~4 ani si majoritatea le iau de bune :), sau pentru cei care le achizitioneaza de noi. 1. Intre 5W30 si 5W40 (Castrol, un simplu exemplu), ca diferenta relevanta in ceea ce priveste DPF-ul, este nivelul sulfatului: 0,64 pentru 5W30 si 0,8 pentru 5W40. Hai sa fim seriosi. Bag mana in foc ca din 5 uleiuri testate(aceeasi marca), rezultatele nu vor iesi la fel. Ce vroiam eu sa punctez este ca "frenezia" cu normele de poluare ale uleiurilor e cam exagerata. In concluzie decat cenusa de la 1L de 5W30, mai bine cenusa de la 5W40, ulei care e inca in mare parte in motor...
    0 points
  13. 1. Uleiul poate sa infunde foarte usor DPF-ul. Daca motorul consuma mult ulei, DPF-ul se va infunda. Cu cat uleiul este mai departe de norma ceruta de motor - respectiv LOW SAPS, se va infunda si mai repede. DE ce? la o anumita cantitate de ulei ars, rezulta o cantitate de cenusa de ulei ce se depune in DPF. Un ulei mid sau full saps va genera o cantitate mult mai mare de cenusa de ulei. Cenusa de ulei NU se arde in timpul regenerarii. Deci infundarea cu cenusa de ulei este boala cronica ce scoate DPF-ul din uz. De asta e bine ca orice problema ce genereaza consum de ulei sa fie remediata de urgenta. la fel si folosirea de ulei low saps. Chiar daca mai arde niste ulei... macar sa arda doar cat e estimat de producator in calcule... 2. Motorina nu infunda DPF_ul definitiv, pentru ca cenusa de motorina se arde in regenerare. O motorina proasta poate sa ceara regenerari mai dese ale DPF. NU confunda colmatare normala cu colmatare definitiva.
    0 points
  14. E posibil ca si aparatul respectiv sa nu fie in cea mai buna forma si, de asemenea, cel care a facut reglajul sa nu fie in cea mai buna zi a lui :santa: Eu mi-am reglat o singura data xenoanele, la Brady Trade in Bucuresti si a fost OK. De ce nu incerci sa schimbi service-ul? E cel mai simplu, du-te in alta parte si regleaza-le. Eu zic sa nu te joci tu manual, mai bine sa fie facute cum trebuie in cadrul unui service. Parerea mea.
    -1 points
  15. Care este diferenta intre Low SAPS si Mid SAPS ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!