Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.02.2016 în toate secţiunile

  1. Sau poti investi intr-un carlig. Daca il iei sh nu e foarte scump (3-400 lei functie de conditie si daca are instalatie electrica sau nu) iar montajul il poti face singur daca nu ai 2 maini stangi. :)
    1 point
  2. Pe vechea mea SKODA[octavia 1 care e aprox.la fel la constructia haionului] am avut suporti pe haion, sunt OK dar cu f.multe dezavantaje...se zgarie bicicletele/se "gazeaza"de pe drum daca ploua/acopera luminile de la triple/etc, in principiu sunt ok/stabile/fara sa produca daune masinii, Am trecut apoi la un sistem pe bare transversale THULE cu suporti bike THULE PRO RIDE care l am purtat si pe skoda cat si pe actualul SEAT, pot spune doar...alta viata doar ca invesititia e destul de mare dar merita fiecare ban(exceptati pozele...eram mai tinere,acum..alta masina/alte bike/alta varstal) POZELE sunt doar pt.exemploficare/din arhiva proprie !!
    1 point
  3. Salut! Revin cu impresiile de dupa montajul tempomatului. Am muncit in jur de 6 ore (singur) dar a meritat. Merge foarte bine, dar am si o alta nelamurire. Masina fiind generatia facelift, an 2008, ma asteptam sa se aprinda si becul in bord. Aveti idee de ce nu se aprinde? Mai trebuie facut ceva? Multumesc tuturor pentru sfaturi.
    1 point
  4. Incet incet, tind sa cred ca Bitang are dreptate, am discutat cu mai multi mecanici, chiar cu unul care a facut experimente de genul alimentarii cu ulei in loc de motorina, dar toate aceste persoane mi-au spus un lucru: uleiul trebuie schimbat in mod regulat, trebuie folosit un tip de ulei care sa se potriveasca tipului de motor si ca nu uleiul este responsabil pentru infundarea DPF-ului. Ca o scurta sinteza, intre 2 schimburi de ulei, motorul arde in medie 600L de combustibil, iar in functie de masina si de gradul de uzura aceasta consuma sau nu ulei, balanta inclinand cu greutate in "favoarea" combustibilului. In teorie, combustibilul prost se face responsabil de aprinderea martorului DPF, nu uleiul. De ce tind sa le dau dreptate, pentru ca in cazul meu, dupa schimbarea tipului de ulei folosit, o data am mai vazut aprins DPF-ul in bord, dar dupa ce am schimbat si motorina cu care alimentez, acesta nu a mai aparut. Sper sa nu ma "auda"...fingers crossed! Numai bine.
    1 point
  5. Eu pesonal ma declar un impatimit al uleiurilor auto, singurul loc unde nu am probat acest gen de ulei este in mancare... In Romania se vorbeste doar despre Branduri cunoscute, nu si despre uleiuri cunoscute, ca despre ele nu stiu multi mai nimic.... de aceea se dau sfaturi doar din auzite...iar motoarele nu merg dupa AUZ, ci dupa...UNS. Iti recomand din inima Amtecol XLD 12000 , 5w40, cu CJ-4 norma maxima pt diesel. Este poate "cel mai bun ulei din lume", asa cum iti doresti. Iar daca vrei sa fie top, iti spun si cu ce sa-l combini. Daca ai indoiala, pune-ti orice ulei cu specificatia CJ-4 produs in State sau Canada, vascozitatea o alegi tu.
    1 point
  6. Anul acesta, masina implineste in octombrie 5ani. Unii recomanda la acest interval de timp schimbarea curelei de distributie si a kit-ului de distributie. Masina are in jur de 60000km. As vrea sa stiu daca pentru acesti km, pe langa curea trebuie sa schimb si pompa+role+etc sau doar cureaua. La prima pornire a masinii dimineata, in partea dreapta cam in zona rotii fata se aude un scartait circa1min. Pe parcursul zilei scartaitul nu mai apare la pornire. Am schimbat cureaua auxiliara acum un an, dar scartaitul nu a disparut. Cand este calda se aude un fel de cloncanit pe care cei de l-a service nu l-au auzit. Poate am eu urechea muzicala mai dezvoltata...Tot atunci au verificat si rulmenti etc si nu au identificat nimic. Daca trebuie schimbat pompa+role+etc. va rog sa-mi spuneti 1-2 marci de piese cele mai bune. Lucrarea va avea loc la reprezentanta.
    1 point
  7. Eu vad SUV-uletele astea ca un strigat disperat in cautare de atentie. Ceva de genul "am vrut Touareg dar nu mi-am permis". Avand in vedere utilitatea care tinde spre 0 nu ramane decat un compromis nefericit. Are acel factor cool ca si doamnele trecute de 40 ani cu botox si liposuctie
    1 point
  8. O vad la fel de urata si inutila ca si un Tiguan. Off road, spatiu, sportivitate - FAIL. Cei care urmaresc doar pozitia de condus pot sa ajusteze scaunul pe inaltime si la masinile actuale :)) Cu ocazia asta au stricat si un lucru pozitiv care inca ramasese la Seat - frana de mana.
    1 point
  9. Si ce emotii iti va oferi Ateca in off-road? Serios acum.. De fapt, ce emotii iti ofera orice mini suv VAG in off-road? Poate doar emotii din alea ca de dinainte de examen.
    1 point
  10. Dezaburirea insemna sa trimiti aer uscat catre parbriz, uscarea aerului se face prin condensarea vaporilor de apa pe vaporizator. daca AC nu merge, temp fiind sub 5 grade nu ai cum sa condensezi acei vapori.
    1 point
  11. Salutare tuturor... foarte multe postari, pareri. Intamplator am un atelier de montaj folii auto autorizat... sa va povestesc putin cum e cu foliile: - folia trebuie sa fie omologata in romania de importator, importator care o vinde catre atelierul de montaj - atelierul trebuie sa fie autorizat rar, pe omologarea oferita de atelier apare si nr de autorizatie a atelierului, daca nu are, omologarea nu este valabila - nu se poate omologa o folie montata anterior in alta tara pe masina pt ca nu se stie ce fel de folie este - timbrele sunt obligatorii conform legii pe toate geamurile foliate - pe spate se poate monta folie omologata cu orice trabsparenta - pe fata ansamblul geam + folie trebuie sa aiba 75% sa mai mult transparenta - transparenta se masoara cu un aparat special fara care firma nu poate fi autorizata pt montajul foliilor pe fata, dar poate monta pe spate - nu este legala montarea foliilor pe parbriz In consecinta: -nu montati folii la ateliere fantoma -nu se pot omologa folii montate in alte tari sau care nu au omologare -cei care cumpara omologari de pe net etc dau banii pe prostii, nu sunt valabile - omologarile se pot verifica la firma care a eliberat certificatul (pe langa omologare firma trebuie sa tina o anumita evidenta cu transparenta geamurilo etc) -foliile neomologate sau din bazar sunt doar niste bucati de celofan colorat care nu ofera protectie solara, care se decoloreaza in timp si care au un lipici de proasta calitatw Inca ceva pe rarom.ro se poate verifica daca o firma este autorizata rar pt montajul foliilor. Daca vreti sa va montati folii... incepeti de acolo.
    1 point
  12. Este un compromis practic ce ai tu in masina. Este 507.00 pentru ca ai filtru de particule si asta este uleiul care merge la el. Doar fabrica stie ce este in motor la prima umplere... si nimeni altcineva :) . tot ce poti face este sa citesti topcurile de aici si sa alegi orice ulei care indeplineste norma 507.00. Eu iti recomand sa il schimbi la 1 an, mai ales datorita modului de folosire al masinii - trasee scurte, etc. Daca ar fi fost masina mea, eu as fi schimbat primul ulei la 7500 km (asa am facut dealtfel la masina mea) si pe urma la fiecare 7-8000 km. E drept ca eu folosesc ulei simplu, nonLL. Insa si la tine un parcurs de 15.000 km este mai mult decat suficient pentru acel ulei, oricat de LongLife ar fi el.
    1 point
  13. Salutare tututor! Ptr masina din semnatura ; din fabrica a venit cu LongLife. Am facut momentan 16000km din care 7500 pe autostrada iar restul in oras , curse foarte scurte( temperatura nici nu ajungea la 80 de grade). A papat ceva ulei , in jur de vreo 400gr(aproximez, poate chiar mai putin) . Cu ce ulei as putea sa completez peste? Cum as putea afla cu ce brand de ulei a fost umpluta in fabrica?? Sau cel mai bine ar fi sa. l schimb,.. o recomandare?? Va multumesc frumos! O zi buna!
    1 point
  14. Recodeaza motorul ca avand cutie manuala. Pentru pornire, scoate releul J226 situat pe pozitia 13 si cu 2 papuci uniti cu cablu de 2,5 uneste pinii 2 si 8 din mufa. Dupa care dai la automat si porneste.
    1 point
  15. Este ulei long life: http://www.castrol.com/ro_ro/romania/products/cars/engine-oils/castrol-edge/product-range.html
    0 points
  16. Salut, Poate fi folosit Castrol Edge FST 5w30 la masini cu interval flexibil de service? Asta am primit la ultima vizita la reprezentanta si ma itrebam daca nu trebuia sa fi primit un ulei pe care sa scrie Long Life ..... Multumesc,
    0 points
  17. Am si eu o mica nelamurire referitor la uleiul longlife. Castrol Professional 5w-30 longlife III este acelasi lucru cu Castrol Edge FST 5w-30 ? Sunt amandoua longlife si pot fi folosite pe un motor pd cu dpf cu norma 507 ? Mersi
    0 points
  18. Nu am xenon am Becuri normale saptamana asta am schimbat farurile cu altele angel eyes si la fel face da nu vad care e legatura farurilor cu stergatoru de la luneta ?
    -1 points
  19. Sfatul meu este ca dupa ce rezolvi problema sa mergi la un coleg ce are VCDS sa-ti modifice interval-ul de service din LL in cel normal . Fara sa umble la zile ci doar la nr de km (din 30000 sa dea la 10000 sau 15000 maxim) . Noi nu avem strazi curate ca afara + ca uleiurile ce se vand pe la noi nu au de multe ori calitatea celor din Germania . Ca un sfat un bidon de 5L de ulei Castrol in Germania este cam 75 - 100 Euro iar la noi nu este nici macar 50 de Euro (oare de ce ?) .
    -1 points
  20. golf 4 - 1.9 tdi ALH am eroarea atasata in fisierul text atasat - presiune prea mare - p1557 alte simptome - pana pe la 2000 turatii parca nu are putere, cateodata cand plec de pe loc la intersectii, motorul zici ca se ineaca - de pe la 1300 pana la 2000 de turatii se aude un fluierat frumos ca de suctiune (cred), fin dar perceptibil - dupa 3000 de turatii imi intra destul de des in limp mode si apare eroarea cu presiunea prea mare log nu am reusit inca dar sper ca in cateva ore sa pot si il voi posta! am pus insa valorile din vcds de pe modulele 003, 010 si 011 la relanti si turat, ca parca mie nu imi pare ceva in regula cu boost actual fata de cel specified, parca e prea mare!!! care sa fie cauza? mentionez ca anul trecut am schimbat actuatorul de la turbina care avea membrana sparta (atunci imi aparea eroarea opusa cu p1556) si am mai schimbat si ceva furtune de vacuum care erau vechi! prima poza e cu motorul turat si a 2-a cu motorul la relanti! Log-292500km-181751mi.txt
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!