Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.02.2016 în toate secţiunile

  1. Va salut, Desi in aria dedicata Audi A6 bate vantul si nu se discuta prea mult, am ramas fidel acestui forum. In noiembrie 2014 am terminat leasingul la Skoda O2FL (1.9tdi 105CP), prezenta si ea pe forum aici de la bun inceput si nu am rezistat mult prea mult fara a face din nou o 'investitie' intr-o alta masina. Am studiat foarte mult, eu fiind adeptul cumpararii masinilor noi si nu a SH-urilor impecabile, nu bate nu troncane, 190.000km reali. Eram foarte hotarat sa iau tot o Skoda si am asteptat sa apara noul Superb 3, dar din pacate pentru mine, pretentile crescusera fata de momentul comenzii date pentru O2FL in 2008 si orice configurare faceam, depaseam bugetul. Mi-am dorit ca masina urmatoare sa fie un upgrade de putere si cu mai multe dotari. Ma obisnuisem cu Navigatia mare Columbus si cu multe alte nebunii care le aveam la Octavia. Mi`am impus un buget maxim pentru o masina SH si am cautat aproape 6 luni pana cand am gasit fix ceea ce mi`am dorit. In Septembrie 2015 am luat acest A6, fabricat in Martie 2013, inmatriculata Aprilie 2013, cu 77.000km. Acum multi or sa spuna (deja am auzit de la altii) ca domne, e degeaba daca nu are quattro, nu e s-line si e si manuala... DAR, avand in vedere ca eu nu sunt pasionat al sporturilor de iarna si nu am treaba pe drumuri unde intr-adevar quattro ar fi un avantaj, nu am vazut neaparat necesitatea ca masina sa fie quattro. In plus, nu am fost inca pregatit sa`mi asum acest risc al cutiei automate. Nu dati cu pietre, dar am decis sa merg tot pe manual. La un moment dat voi incerca si automata, dar masina sa fie noua. Acestea fiind zise, am preferat sa iau o masina cat mai noua, dintr`o reprezentanta Audi (s-a nimerit Audi Zentrum Berlin) cu garantia Audi Gebrauchtwagen Plus (mi-au dat 1 an garantie valabila si in Romania), cu mentiunea Accident Free (am verificat istoricul in prealabil si s-a confirmat) si cu cat mai multe dotari care sa`mi creeze un confort mie, ca sofer si familiei mele ca pasageri. Am decis sa v`o prezint si voua aici: A6 2.0TDI 177CP M6, coloarea Alb Ibis, cu urmatoarele dotari mai importante: Suspensie sport stock Navigatie MMI Plus cu MMI touch + DVD + 2xSD CARD Audi Connect (SIM) + Bluetooth Faruri BiXenon Plus, adaptive, cu asistent faza lunga, functie all weather, cornering, lumini de intersectie Parktronic - senzori fata si spate + Camera marsarier Clima Deluxe 4 zone Volan piele multifuntional si incalzit Tapiterie piele neagra Valcona Tapiterie plafoniera stofa neagra Scaune fata incalzite si ventilate, electrice, cu memorie, cu reglaj pe nu stiu cate directii si suport lombar in 4 directii Oglinzi laterale incalzite si cu memorie Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Portbagaj cu deschidere si inchidere electrica Jaluzea electrica luneta + jaluzele manuale pe lateralele spate Pachet LED exterior Pachet LED interior Pachet insonorizare suplimentara pentru parbriz, geamuri laterale si luneta Audi sound system Drive Select Active lane assist Business Package plus Incalzire/Ventilatie stationara cu telecomanda (500m range din ce am citit in manual) Head-Up Display Clean look - Fara inscriptionare model/cilindree N-am avut prea multa rabdare si deja i`am adaugat pedale si footrest sport pentru ca nu suport scartaitul celor de cauciuc. Am si eu piticii mei. Am atasat si cateva poze, nu foarte calitative, pentru care imi cer scuze. O sa revin cu poze mai frumoase si cu impresii amanuntite ulterior.
    1 point
  2. Ti-am mai scris cu o pagina in urma. Daca ai instalat hartile cu map tools, baga si un DVD DL cu hartile scrise normal si lasa-l in unitate. Dupa 5 minute ar trebui sa apara hartile si pe hard. Daca nu merge, va trebui sa reiei procesul de la inceput, sa reinstalezi fw5238 (posibil sa nu se fi instalat cum trebuie) si apoi din nou hartile cu map tools.
    1 point
  3. Incet incet, tind sa cred ca Bitang are dreptate, am discutat cu mai multi mecanici, chiar cu unul care a facut experimente de genul alimentarii cu ulei in loc de motorina, dar toate aceste persoane mi-au spus un lucru: uleiul trebuie schimbat in mod regulat, trebuie folosit un tip de ulei care sa se potriveasca tipului de motor si ca nu uleiul este responsabil pentru infundarea DPF-ului. Ca o scurta sinteza, intre 2 schimburi de ulei, motorul arde in medie 600L de combustibil, iar in functie de masina si de gradul de uzura aceasta consuma sau nu ulei, balanta inclinand cu greutate in "favoarea" combustibilului. In teorie, combustibilul prost se face responsabil de aprinderea martorului DPF, nu uleiul. De ce tind sa le dau dreptate, pentru ca in cazul meu, dupa schimbarea tipului de ulei folosit, o data am mai vazut aprins DPF-ul in bord, dar dupa ce am schimbat si motorina cu care alimentez, acesta nu a mai aparut. Sper sa nu ma "auda"...fingers crossed! Numai bine.
    1 point
  4. Michi mi se pare destul de ciudat , eu am 2 seturi de cauciucuri , unu pe 215 si unu pe 205 pentru jante de 16, cel cu 215 undeva sub sub 2000 ture la 75km/h in a 4-a imi indica consum de 3.7. Cu 205 aceleasi detalii imi arata un consum de 3.5 / 3.6 fluctua, deci mare diferenta intre ele nu sunt,(cauciucuri de vara), cand o sa ma intorc acasa in martie o sa imi cumpar niste jante pe 17" si o sa pun 235/45/R17 sunt tare curios daca consumul va fii "mult mai mare".
    1 point
  5. Eu vad SUV-uletele astea ca un strigat disperat in cautare de atentie. Ceva de genul "am vrut Touareg dar nu mi-am permis". Avand in vedere utilitatea care tinde spre 0 nu ramane decat un compromis nefericit. Are acel factor cool ca si doamnele trecute de 40 ani cu botox si liposuctie
    1 point
  6. Azi, masinuta a mai primit duzele pentru parbriz incalzite si amortizorul capota. N-am scos tija, am lasat-o acolo pentru orice eventualitate... Tija, suportul si bila de pe capota sunt pentru Golf 5. Bineinteles, tot Al Bundy a fost autorul :)
    1 point
  7. Am ridicat masina schimbat : - ulei 5 l - filtru de ulei - filtru de aer - filtru polen Total costuri 960 lei Am sa atasez si 3 poze cu filtrele sa vedeti cum arata la 29.000 de km
    1 point
  8. Revin cu problema mea. Verificat pompa pe banc, verificat injectoare, verificat distributie, senzor turatie, instalatie electrica, schimbat calculator si incercat la 4 serviceuri pana acum. Nimeni nu-i da de cap. S-a oprit din senin si nu vrea sa mai porneasca! Asta de ghinion! O sa va anunt cand o sa se rezolve de la ce a fost!
    1 point
  9. AICI costa unul demontabil 355 euro complect cu partea electrica si toate piesele pentru montat, pentru Touran Facelift 2006- costa 459,99 euro setul complect(tot demontabil), posta pentru Ro mai costa 88,00 euro, eu am comandat de cateva ori ulei pentru motor de la firma asta(Helix-6,60
    1 point
  10. Asa mi-a zis si aici, pretul era pe lucrare nu pe ora. O sa mai incerc sa vad si in alte parti pentru ca nu dau 400 RON doar pentru manopera. De tarifarea la ora stiam si eu, dar eu pana acuma nu am nimerit nici un service care sa ma si taxeze la ora, doar la lucrare. Va multumesc mult pentru raspunsuri si voi mai cauta.
    -1 points
  11. Norma este facuta pentru protejarea mediului, nu a motorului. As merge pe varianta 2 fara retinere, oricum DPF-ul cu timpul tot soarta aia o are, se incarca dupa care altul sau scos din circuit.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!