Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2016 în toate secţiunile

  1. Am fost azi la Brady, super oamenii, draguti, amabili, nu am ce comenta. M-a costat si cu inspectia fix 700 ron, mie mi-au spus ca pentru inspectie la anul si pentru ulei peste 2 ani sau 30.000km. Mi-au pus ulei de la butoi, acum asta este, mi se par deja fite sa cer eu nu stiu ce ulei. Cand "scap" de garantie, imi iau eu uleiul in regim propriu si schimb la 10-12 luni (asa schimbam inainte la Audi si nu mi-a picat turbina, nu mi s-a infundat EGR, nicio problema si aveam peste 200k km cu el), asa aici cand stiu ca dau o galagie de bani ....macar sa-l fi schimbat :D Dar nu o sa astept iar inca 2 ani de zile (acum au fost cam 20 de luni), il schimb pe la 18 luni, depinde si de ce kilometri o sa fac. Mie, mi se pare acceptabil pretul, mergeti aici si nu va mai duceti la PBN sau Midocar, la 1100 sau 1350 ron (cu igienizare A/C) mi se pare enorm pentru un simplu schimb...Asta in cazul in care vorbim de masini benzinare si nu diesel. Dar pentru un motor de 1.2 cm3 mi se pare jaf la drumul mare. Daca te duci cu un SUV cu 3000 cm3 cred ca-ti iau minim 1000 euro...
    1 point
  2. se numeste APP, alternate parking position, daca stergatoarele nu sunt folosite o perioada mai lunga, se misca singure sa previna lipirea lamelelor de parbriz
    1 point
  3. Iti trebyuie de pe masina donatoare urmatoarele: broastele de usi, cablajul de la usi, modulul de inchidere cu telecomanda si telecomenzile acestora. cablajul dintre usi si modulul d einchidere se face pe masina sau, daca tot faci treaba asta de pe o masina ce are si geamuri electrice.
    1 point
  4. Din documentatie: FILTRU DE COMBUSTIBIL: motorină conform EN 590 la fiecare 90.000 km motorină neconform EN 590 la fiecare 30.000 km
    1 point
  5. Este mult prea mare diferenta. Eu am aproximativ acelasi consum cu 205(iarna ce-i drept) si 215 vara cu o variatie neglijabila (0.3-0.5) dar e imposibil sa fie de 1.4... Atunci colegii cu 235 inseamna ca au consum 13-14 :))
    1 point
  6. Precis ai mers cu ele cu presiune mai mică decât cea recomandată.
    1 point
  7. Eu pesonal ma declar un impatimit al uleiurilor auto, singurul loc unde nu am probat acest gen de ulei este in mancare... In Romania se vorbeste doar despre Branduri cunoscute, nu si despre uleiuri cunoscute, ca despre ele nu stiu multi mai nimic.... de aceea se dau sfaturi doar din auzite...iar motoarele nu merg dupa AUZ, ci dupa...UNS. Iti recomand din inima Amtecol XLD 12000 , 5w40, cu CJ-4 norma maxima pt diesel. Este poate "cel mai bun ulei din lume", asa cum iti doresti. Iar daca vrei sa fie top, iti spun si cu ce sa-l combini. Daca ai indoiala, pune-ti orice ulei cu specificatia CJ-4 produs in State sau Canada, vascozitatea o alegi tu.
    1 point
  8. Cu atat mai bine, exclusivitate. Crede ma ca cei cu Xp au mai multa exclusivitate ( raportat strict la volumul vanzarilor) fata de foarte multe marci premium sau de lux. Vezi ca o sa apara 9 bentley sh.tgaya anu asta pe strazi. Deci...
    1 point
  9. Daca nu au fost pb inainte nu te apuca de setat cine stie ce pe acolo. Da-i un output test pe ceasuri si vezi cum se comporta dupa. Care a fost consumul mediu indicat? Daca ai avut o valoare de ..sa zicem 4% e normal ce indica - cu ce ai in rezervor mai poti face...km. Acea valoare e influentata de ce trip ai avut si de cata motorina mai ai in rezervor, datele fiind corelate. Cat ai in rezervor iti arata pe ceasul rotund.
    1 point
  10. 1 point
  11. Probleme mari pe partea de vacuum: Vezi poza atasata Verifica si N75 ul si toate furtunele de pe traseul turbo. Numai bine
    1 point
  12. Schimba/curata geometria variabila. LE: acum am vazut ca a postat si Florin inaintea mea.
    1 point
  13. neata ! galeria de admisie nu are membrana,,,, iar eroarea de mai sus se refera - in cele mai multe cazuri, la o geometrie imbacsita, la turbina.... deci, necesita o curatare a acesteia.
    1 point
  14. Felicitari pentru retrofit. Foarte tare smecheria! Senzorul, dpmdv, sta cel mai bine langa stalp, ori pentru colegii cu a/c manual, in mijlocul grilei de aerisire de pe bord, unde ar fi senzorul de clima.
    1 point
  15. Dupa Motul, am pus Valvoline, ambele norma 507; se aude mult mai urat cu Valvoline, e drept ca a prins perioada de iarna. In afara de ureche nu am alta metoda comparatie ca nu sunt tehnic.
    1 point
  16. Eu vad SUV-uletele astea ca un strigat disperat in cautare de atentie. Ceva de genul "am vrut Touareg dar nu mi-am permis". Avand in vedere utilitatea care tinde spre 0 nu ramane decat un compromis nefericit. Are acel factor cool ca si doamnele trecute de 40 ani cu botox si liposuctie
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!