Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.02.2016 în toate secţiunile

  1. Marimile ce le-ai pus tu nu au nicio treaba una cu alta. Mergi pe varianta omologata de 235/40/18 la toate 4 rotile si nu fa tiganii cu anvelope mai late pe spate..
    1 point
  2. Salut.Eu la 1.9tdi BLS(filtru de particule) numai Castrol 5w30 folosesc si n-am nici o problema.De la un schimb la altul(10.000km) nu-l consuma deloc si motorul se aude frumos.Nu exista "cel mai bun ulei".Cel mai bun ulei este acela cu,care se impaca cel mai bine masina in cauza.
    1 point
  3. Frumoasa masinuta ta ! :D Ai muncit mult la ea iar rezultatele sunt pe masura ! Felicitari pentru perseverenta ! Sunt tare curioasa ce mai urmeaza ... P.S - Ai neaparata nevoie de un scut metallic ! Serios ! :)) Frumoasa masinuta ta ! :D Ai muncit mult la ea iar rezultatele sunt pe masura ! Felicitari pentru perseverenta ! Sunt tare curioasa ce mai urmeaza ... P.S - Ai neaparata nevoie de un scut metallic ! Serios ! :))
    1 point
  4. Tu ori ai ceva cu mine, ori asa esti de fel. Iti place sa te contrazici cu oricine? Te rog sa fii mai calm. Nu intram aici sa ne certam, chiar daca avem opinii diferite. 1. Masina din anunt este din generatie cu masina mea. Am pe masina toate acele dotari de care eu vorbeam mai sus, chiar si unele in plus, deci stiu foarte bine despre ce vorbesc. Daca vrei sa vezi ce dotari se puteau pune pe aceste masini, intra aici: http://autonovo.ro/masini_noi_configurator/volkswagen_passat_cc_standard_2.0_tdi_dpf_at_170_cp_4_usi_3858.html . Daca bifezi toate dotarile masinii, stii cam ce valoare a avut masina de noua. Cred ca maximim a fost 55.000 euro 2. Eu nu insist cu model top. Poate ai inteles gresit. Am spus ca masina este foarte dotata. Mai lipsesc doar dotarile mentionate de mine pt a fi varf de gama. Daca stii ca masina se apropie de varf de gama, atunci poti interpreta mult mai corect pretul cerut. 3. Eu nu am mentionat nimic legat de pretul masinii, pentru ca fiecare isi calculeaza bugetul in functie de ceea ce isi doreste de la masina. Vrei varful de gama, platesti mult peste pretul mediu (pretul mediu pt acest model este, dupa parerea mea, 12000 euro). Vrei doar modelul Passat CC dar nu te intereseaza deloc ce dotari are, atunci te uiti la cele de 9000 euro. PS Repet: daca masina din anunt trece testele la reprezentanta, atunci merita un nou proprietar! Tu ori ai ceva cu mine, ori asa esti de fel. Iti place sa te contrazici cu oricine? Te rog sa fii mai calm. Nu intram aici sa ne certam, chiar daca avem opinii diferite. 1. Masina din anunt este din generatie cu masina mea. Am pe masina toate acele dotari de care eu vorbeam mai sus, chiar si unele in plus, deci stiu foarte bine despre ce vorbesc. Daca vrei sa vezi ce dotari se puteau pune pe aceste masini, intra aici: http://autonovo.ro/masini_noi_configurator/volkswagen_passat_cc_standard_2.0_tdi_dpf_at_170_cp_4_usi_3858.html . Daca bifezi toate dotarile masinii, stii cam ce valoare a avut masina de noua. Cred ca maximim a fost 55.000 euro 2. Eu nu insist cu model top. Poate ai inteles gresit. Am spus ca masina este foarte dotata. Mai lipsesc doar dotarile mentionate de mine pt a fi varf de gama. Daca stii ca masina se apropie de varf de gama, atunci poti interpreta mult mai corect pretul cerut. 3. Eu nu am mentionat nimic legat de pretul masinii, pentru ca fiecare isi calculeaza bugetul in functie de ceea ce isi doreste de la masina. Vrei varful de gama, platesti mult peste pretul mediu (pretul mediu pt acest model este, dupa parerea mea, 12000 euro). Vrei doar modelul Passat CC dar nu te intereseaza deloc ce dotari are, atunci te uiti la cele de 9000 euro. PS Repet: daca masina din anunt trece testele la reprezentanta, atunci merita un nou proprietar!
    1 point
  5. Confirm ca Ebi are dreptate 100% :). Sunt motoare EURO 6, distributie curea LONG-LIFE.
    1 point
  6. A trecut destul timp de la postul tau care era adevarat la vremea lui, dar acum in 2016 lucrurile s-au schimbat si poate cineva citeste posturile si nu ar trebui sa fie dezinformat. Am fost la reprezentanta, am si poze facute la motor, si in mod sigur si pe Rapid/Toledo sunt motoare pe benzina TSI Euro 6, 16V, de 90 si 110CP cu distributia pe curea. Se vede admisia in fata si evacuarea cu turbina in spate ca si la Golf 7, Octavia3. Am pus o poza a motorului la sectiunea Skoda Rapid.
    1 point
  7. nu are nicio treaba MAF-ul daca este pe 0 si merge ok, atunci lasa-l asa.
    1 point
  8. 1 point
  9. Da, am studiat si eu mai de mult fisele uleiul... ptr diesel ar mai fi Scheffer un ulei foarte bun dar nu a platit si aprobarea vw 505. Hts si flash point sunt f ok. Redlin am auzit dar de unde il cumpar din Ro? Aici in Fr nici nu am de unde aici toti is pe castrol motul si yacco. Castrolul nui ptr tdi PD am vazut experimente opini si vazut pe pielea mea. Nici in LT nu mai bagan asa cv. O sa vad ce gasesc , acum aici sunt in promotie Motul si Shell. Motul nu am incercat in Pd si ii destul de scump si Shell nu am fost foarte multumit , mam lasta dus de val cu aprobarile porsche A40 si C30 etc dar ii cu mult sub Valvoline. Merci de info. Mai astep 2-3 saptamani.
    1 point
  10. Eu merg pe batranul meu AVF cu 312 mi km si 188 cp, tot cu Valvoline, sunt la al doilea schimb. La mine cand trec de 10 mi km cu un ulei incepe si il papa. Si @kennzo ii multumit din cate vad si eu la fel. Ce-i drept ca in Ro ii cam greu de gasit, numai Unixu il comercializeaza parca. Ce sa pun acum de sezonul rece, urmeaza sa fac aprox 5 mi km in mai putin de 2 saptamani. In 5w40 cu norma 505.01 sau 507 TDI PD.... in afara de Castrol, aral etc dar la un prêt mai ok. Merci
    1 point
  11. sa inteleg ca tu ai folosit Valvoline synpower mst c3 5w40 pe masina din semnatura si esti multumit ? Din ce am citi la ei pe site asta ar merge mai bine DuraBlend Diesel 5W-40Ulei de motor premium semisintetic pentru autoturisme - creat special pentru Volkswagen - motoarele diesel cu sistem pompă-injector de după anul 2000 >> Pentru toate motoarele diesel, inclusiv motoarele diesel cu sistem pompă-injector (PD) >> Respectă specificaţiile VW Niveluri de performanţă/aprobări API CF, ACEA B3/B4, aprobarea MB 229.1, Ford M2C-917A, VW 500.00, 505.00, 505.01 (05) Cred ca o sa bag Valvoline SynPower 5W-40 daca il gasesc daca nu DuraBlend Diesel 5W-40.
    1 point
  12. 1.9 tdi axr cu Valvoline synpower xtreme mst c3 5w40 e foarte bun. Am auzit ca si Motul e bun dar nu am folosit
    1 point
  13. De 3 zile am in motor Valvoline 5w30 Synpower. Prima impresie wow fata de mobil 5w40
    1 point
  14. DA, ar functiona. Comanda este tot analogica, prin punere la masa. Se face software.
    1 point
  15. scanarea nu ajuta la nimic, ca stim ce are pe ea acum.... iti trebuie alt calculator de coloana - daca masina este manuala, urmatoarele coduri de calculator, sunt compatibile cu volanul care vrei tu.... 3C0-953-549-AH SW 0030 Highline 2.0 3C0-953-549-AJ SW 0030 Highline 2.0 3C0-953-549-AK SW 0025 Highline 2.0 ultimul nu merge la masinile cu cutie DSG. Ai nevoie si de volan complet - cu airbag si cablajul din interior. Atat ai nevoie, d.p.d.v. al pieselor.
    1 point
  16. i-am scris mai sus.... Eu zic sa nu-l bagam mai adanc in ceata..... voi v-ati uitat ce este J608 ? marian - J608 este modulul pentru masinile cu echipare speciala.... taxi, etc. Nu are nicio legatura cu codingul calculatorului de coloana - am avut cateva taxiuri - si B6 si B7 care le-am dezactivat modulele, etc... nu au treba cu parcarea. tot asa, dupa inlocuirea calculatorului de coloana, nu ai nicio treaba cu parcarea - laterala, cu spatele... sau fara. Acum, sa revenim - Mihai - da-mi un PM cu autoscanul masinii acum, sa ma uit pe el.... si sa nu mai poluam aici.
    1 point
  17. Gata, am fost la drive test cu Rapid-ul. Ma veti injura dar nu se compara nici pe departe cu un Focus. Negative: - motorul de 1.2 avea un zgomot in intrerior mai ceva ca Focus 2-ul meu, ca o drujba continua - pedalele prea spre dreapta, volanul cam in urma cu evenimentele (avea o intarziere la schimbarea directiei) - in interior plasticul e vai de mama lui, un fel de logan mai rasarit cu niste hartie/carton pe plafon de m-am speriat (am fost cu varianta Active) - scaunele parca imi intrau in... ma rog, tari si mici; nici nu e de mirare ca e atata loc in Rapid, spre deosebire de Focus erau cu jumatate de palma mai scurte - de dotari nici nu mai vorbesc... 121euro pentru o mufa de USB... in 2015... Pozitive: - portbagajul e superb, chiar bine gandit si spatios (tocmai de aceea mai bine mai pun 1000eur la Focus si imi iau varianta estate cu 14k) - cutia de viteze, schimbatorul, ambreiajul sunt placute la trecerea intre treptele de viteze, frumos, nu ca la Opel Astra - motorul 1.2TSI era suficient de energic pentru o masina de familie - e o masina mai buna decat Loganul, iar daca as avea de ales intre Skoda Rapid si Opel Astra, as merge pe Skoda. Multumesc pentru impresii, sper ca nu v-am suparat. Cand le-am zis la dealeri de 5% reducere la pretul de catalog au cascat ochi... ca e prea mult. Deci cum Octavia nu-mi permit, voi merge pe un Ford Focus wagon. Numai bine.
    1 point
  18. Hai sa va raspund la obiect: -sunt siteuri de licitatii unde pot participa doar cei cu firme de vanzari auto unde preturile sunt f mici deoarece se vand flote auto castigul venind din volum si din faptul ca astfel scapa repede de ele Da, sunt site-uri de licitatii unde participa doar firmele si unde nu prea poti vedea masina inainte, si firmele stiu asta. Acolo se vand masinile care un se vand in reprezentanta ca au defecte optice, uzura excesiva, samd. Reprezentantele cumpara mai ieftin de la particular decat de la licitatie. Ca idee, mie pe Octavia 2 mi-a oferit WeltAuto 6000 eur, am vandut-o cu 9000. -o masina luata de o firma si rulata 150000km in 2-3 ani si-a scos banii cu varf si indesat deci o vinde la minim sa poata lua una noua cat mai repede O firma nu va vrea NICIODATA sa piarda bani. Scopul ei e sa castige bani. De ce sa 'vanda la minim'? De ce sa ia una noua? (vezi si mai jos) -in general masinile relativ noi 2-3-4 ani si ieftine provin din flote auto, leasing operational, unde deja masina a fost "achitata" deci se cere un pret minim Cum adica a fost 'achitata'? eu daca as fi firma as gandi asa: Am masina asta de 150000 km, am dat pe ea 40 000 eur, daca o mai tin, nu ma costa NIMIC, cel mult ulei si filtre si cauciucuri. Daca cumpar una noua, trebuie sa DAU 40 000 eur pe ea, si ma costa in continuare ulei si filtre. De ce sa fac asta? S-a stricat masina, se va strica in curand?... aaa, pai in cazul asta aveti raspunsul cu preturile mici. In general la licitatie masinile foarte noi (1-2 ani) provin din test drive, si nu cred ca vrei sa cumperi de acolo, masinile de 3-4 ani din recuperari. Nimeni cu mintea intreaga nu vrea sa cumpere o masina de x eur si sa o vanda la x/2 eur ca sa faca un cadou gratuit unui cumparator. Astea sunt parerile mele dupa ce am avut deja 3 masini, (2 de noi) si urmeaza sa o cumpar pe a patra (noua). G-P, cat despre '12500 achizitie pe firma, 15000 pe persoana fizica :)', sper ca tu intelegi conceptul de taxe (TVA) si ca taxele astea trebuie paltite in tara aici si ca daca nu le platesti se cheama evaziune fiscala si se pedepseste conform legii....
    1 point
  19. fa recalibrarea senzorilor - limita de forta la servodirectie - cu motorul pornit, tine rotit maxim de volan la stanga, pt 5 secunde.... invarte maxim dreapta si tine 5 secunde. Dupa aia pleaca la drum... trebuie sa isi revina, daca nu ai alte probleme. daca nu isi revine, trebuie facuta o recalibrare a G85-ului, dupa care limita de forta. cu ocazia recalibrarii G85-ului, se scanareaza - asa cum ti-a recomandat bundy - ca sa vedem de unde este problema..... poate sa fie si din ceasuri... sau mai departe
    1 point
  20. Prin schimbarea casetei, da. Se rezolva.
    1 point
  21. Din Computerul de bord intrati la Lights and Vision, apoi la Footwel Light. Cand il dati pe ON se activeaza automat la o intensitate de 80%. Aceasta se poate regla in plus sau in minus exact de acolo. Bafta, astept raspuns daca ati reusit.
    1 point
  22. Din ce stiu eu SW-ul 4020 NU este pentru unitati de la versiunea C in jos . Dar daca gasesti un 4020 modificat pentru astfel de unitati poti RISCA / INCERCA .
    -1 points
  23. Uleiurile PD respecta o anumita cantitate de zinc, fosfor, calciu, magneziu..... Au anumite vascozitati. Aditivarea este direct proportionala cu intervalul de service. ZDDP ( complexul format de zinc, fosfor, sulf..... ) putin = uzuri ZDDP la nivelul care trebuie = uzuri mici ZDDP mult = se poate atinge un prag de abrazivitate = uzuri Producatorul a considerat ca un anumit nivel de aditivare corespunde uzurilor minime. Pe langa asta producatorul a considerat ca o anumita vascozitate a uleiului este cea corespunzatoare. Pe langa toate, baza folosita in uleiurile PD este in general cea de grupa3 pe care producatorul o considera cea corespunzatoare. Nu toate motoarele sunt facute din aceleasi aliaje de aici si norme diferite. Evita uleiul amsoil. Eu am folosit amsoil european car formula cel cu 504/507 si este o gluma nu un ulei. E atat de prost incat un motor cu 56k km a papat din el in timp ce cu Mobil1 acelasi motot n-a papat gram de ulei. Norma C3 are aceleasi cerinte minime de uzura ca si A3/B4. Deci nu trebuie sa iti faci griji de asta. Atata timp cat uleiul respectiv, fie el si C3 are norma 505.01 este 100% ok pentru PD. Fuchs, Ravenol, Liqui Moly, Valvoline, uleiuri de " duzina " cum zic unii " experti " sunt uleiurile de calitate din comert care fac treaba excelenta in motoare. Ma mir ca acel expert nu s-a legat si de Mobil1 dar na.... Si acel M1 TDT este un ulei exceptional. L-am folosit la Y17DT. Nu este ulei de camioane :)) Este ulei american iar ei la dieselare le spun camionete asta pentru ca marea parte a dieselarelor din perioada in care uleiul a fost conceput erau sub forma unor camionete.
    -1 points
  24. Multi zic,aaaaa nu ajunge sa fie la mine -40 grade sau -45 grade. Ca sa fiu sigur ca toti inteleg aspectul asta, cu cat uleiul este mai subtire la rece cu atat motorul asigura presiunea de ulei mai repede. Deci timp pe uscat mai mic. Foarte bine a punctat deenman aspectul asta cu punctul de congelare. Punctul nr2, pe langa lipsa de aprobare mai avem si lipsa calitatii. Mai bine castrol decat Q8. Ravenol VMO, o alegere de exceptie. +1 deenman.
    -1 points
  25. Ravenol VPD presupun. Ravenol VMO nu sufera grad de comparatie cu Castrol. Postase un coleg experienta cu castrol si ravenol pe topicul cu Ravenol. Ultimele retele la uleiuri ale Ravenol sunt intr-adevar reusite. Si cele vechi au fost foarte bune, rezultatele fiind motoarele super curate.
    -1 points
  26. Cred ca nu e la curent cu preturile, 12-13 mii la care mai adaugi spre 500-800 euro adusul, 100 euro RAR plus taxa( mica)nu e deloc putin ptr un golf6 de 6 ani vechime Iar ala din anunt nici nu e ceva waw ca si dotaru Cred ca nu e la curent cu preturile, 12-13 mii la care mai adaugi spre 500-800 euro adusul, 100 euro RAR plus taxa( mica)nu e deloc putin ptr un golf6 de 6 ani vechime Iar ala din anunt nici nu e ceva waw ca si dotaru
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!