Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2016 în toate secţiunile
-
5w-40 cu norma 505.01 schimbat scurt ,atd/axr-ul tau este un motor robust orice ulei din lista atasata este ok step_50200_50500_50501 2015.pdf1 point
-
Nu se discută gusturile, dar personal nu-mi place ce i-ai făcut... Ce-i prea mult... strică, e părerea mea.1 point
-
Verifici vaccumul la iesirea din pompa tandem si la intrarea in actuatorul turbinei, valorile trebuie sa fie de 850/900 mb la pompa tandem si minim 750 la actuator.1 point
-
In primul rand te as ruga sa fi civilizat "in vorbire" pt.ca esti pe un forum(daca stii ce inseamna asta)dar..la 3 postari ale tale ma indoiesc ca stii despre ce este vorba. Citeste regulamentul/intai cauti, daca nu gasesti rezolvarea intrebi. @flouturan "te a invatat de bine" CITESTE pt.ca nu suntem obligati sa rasp.la aceeasi intrebare pusa de fiecare membru nou inscris. EU te am sfatuit de bine DACA aici totul este ERONAT mergi la reprezentanta(vad ca esti din Gl/e cum cobori spre trecerea cu bacul). Scuze de of topic dar...1 point
-
hai ca sa fiu convins ca nu se intelege o jumatate de adevar :D scout si modelul "normal" dar cu PDG au aceleasi arcuri/amortizoare, care sunt insa mai lungi de modelul fara pdg. Diferenta in plus pentru scout provine din roti cu diametru mai mare - guma 225/50/17 la scout versus 225/45/17&205/55/16 la normala . Pachetul PDG insa exclude janta de 17, dar buzunarul generos depaseste acest obstacol marunt... Cu privire la clipul din link, pe noroiul in cauza, la inclinarea aparenta din teren (va spun din experienta offroad ca panta pare muuult mai dulce in filmari decat in realitate)....nu am ce vina sa ii gasesc octaviei. Este un 4x4 acceptabil la clasa asta si atat. Nu awd, nu lsd, nu diferentiale blocabile la cerere. Sa mai spun ca pe noroiul ala gumele "de iarna" sunt aproape la fel ca alea "de vara"?1 point
-
In primul rind nu sunt eu Mama Omide. Despre ITP valabil, se stie, inca se poarta spagile! In ceea ce priveste efectuatrea diistributiei nu cred sa aveti vreo plingere, Lucrarea solicitata de catre client este clara si anume: inlocuire distributie. La acea data nu exista nici o reclamatie referitoare la pornire grea la rece. Ma vad nevoit in caz de alte replici denigratoare, sa postez toate lucrarile efectuate la noi, sa solicit Registrului Auto Roman numarul unitatii acreditate RAR pentru efectuare ITP, sa solicit expertiza tehnica a masinii, sa vedem cine si cum are o minte atit de criminala incit sa dea drumul unei asemenea masini pe strada (se poate face usor dovada pieselor inlocuite de noi si dovada fara tagada a starii tehnice a autoturismului). Lipsa dumneavoastra de obiectivitate se mai poate argumenta prin: - nici un cuvint despre lucrarile facute la noi si de care ati fost multumit; - nici un cuvint despre desele reprogramari si pierderile inregistrate dee noi pentru piesele fdate retur; - nici un cuvint despre faptul ca am incercat sa gasim noi preturile cele mai ok, atit la piese noi cit si eventual sh; - nici un cuvint despre faptul ca noi am optat pentru necontinuarea lucrarilor la masina dumneavoastra (apropo de pornirea la rece: cind am solicitat prezenta masinii in service cu o zi inainte de efectuarea propriu-zisa a lucrarilor, cauzele pentru o pornire grea la rece sunt multe si doream sa eliminam tot, lucru care nu l-ati facut, venind cu ea calda, iarasi printre programari); - nici un cuvint despre faptul ca nu reuseati nici macar o data sa efectuati o programare care sa asigure diagnosticarea completa si corecta la autoturism. Tot timpul masina a fost "strecurata" printre cele programate. - de ce au aparut posturile negative dupa refuzul continuarii lucrarilor la masina dumneavoastra. Rog moderatorii sa incheie aici schimbul de replici! In cazul in care TDI va continua imi rezerv dreptul la chemarea in judecata! Pun la dispozitie baza de date a Carfix Motors. In istoria noastra de 4 ani sunt 2-3 masini care poarta recomandari asemanatoare cu cea despre care vorbim, asta apropo de strategii de marketing! In alta ordine de idei, 5000 de lei este foarte putin pe langa ceea ce ar fi trebuit sa incasam in raport cu lucrarile efectuate!1 point
-
Salut, Eu pentru Bora 1.6 BCB 2003 i-am pus Ravenol 5w40 VSI. Il folosesc de 3 ani si merge foarte fin motorul.1 point
-
1 point
-
Pierzi ulei pe la turbo sau segmenti , uleiul cosmic nu te ajuta , rezolva problemele motorului prima data1 point
-
Daca se completeaza 1L/10 000km este ok ,daca completezi 1l la 1500km ,nu este bine.Deci la citi km completezi?! Eu am 1.9 tdi pd si acum 2 saptamini cind am facut revizia i-am pus Total Quartz 9000 5W-40 adica 50500 si pina acum nu am nici-o problema ,porneste la fel,trage la fel,,nu este mai zgomotosSingura chestie mai ciudata este ca uleiul s-a pus pina la jumatatea jojei si la o saptamina cind am verificat joja ,nivelul era la max.1 point
-
cu motorul nu am avut niciun fel de problema, doar ca mi se pare exagerat consumul de ulei. completam cate 1 litru o data cu acelasi recomandat Castrol Edge, ca sa ajunga cel putin la nivelul mediu. ce probleme pot sa apara cu acest motul 505.00 ? am cam 100 de km parcusi dupa acest schimb, totul pare in regula, doar putin mai zgomotos motorul.1 point
-
Sa dai in 2016 10-12 K euro pe o masina cu un motor lesinat in 8 valve, care consuma 11-14 urban si abea tragi de ea in orice treapta ? Mai bine pastrezi peugeotul...1 point
-
O sa'mi sara unii in cap dar sunt de parere ca pe 2.0 TDI PD 16V merg bine si 506.01 (au multe parti comune cu 2.5 R5 TDI PD inclusiv exact aceleasi injectoare si came, care necesita insa din cauza distributiei pe roti dintate doar 506.01) La 506.01 gasesti fara ACEA C3 de exemplu Liqui Moly 506.01 0w30. Trebuie insa motorul sa fie ca nou ca sa nu'l pape.1 point
-
Am fost cu o baterie ROMBAT pentru garantie si am fost umilit asa cum numai pentru un produs romanesc poti sa patesti. Pentru ca nu aveam hartiile in regula, desi aveam factura cu chitanta,acesti mari profesionisti m-au refuzat plicticosi.Dupa ce am sunat pe la directorii de la ROMBAT(dupa 1 ora!!), au venit aceiasi profesionisti si mi-au spus ca trebuie sa trec cu pixul datele mele.Credeti ca gata??!!! Nuuuu!!! S-a uitat nenea la masina, a vazut ca incarca alternatorul si a inceput sa-mi puna intrebari ce motor, benzina, etc si cu mare satisfactie mi-a spus nu poate sa-mi dea garantie pentru ca bateria este "subdimensionata" desi o luasem cu mult peste ce recomanda constructorul masinii... Daca vreti sa fiti umiliti, cumparati acest produs romanesc ROMBAT si duceti-va acolo!Nici nu vreau sa-mi imaginez ce patesti daca patesti ceva pe bune cu garantia...Deci cat de buna este bateria...nu stiu! P.S Vanzatorul mi-a schimbat Rombat-ul bateria cu o VARTA si uite ca...totul a decurs normal1 point
-
Felicitari si multi km fara pbme. Legat de service, dat fiind faptul ca nu ai carte si implicit istoric de service te sfatuiesc sa inlocuiesti urmatoarele: Ulei, filytu ulei, filtru aer, filtru polen, filtru combustibil, bujii. Tot ce am scris mai sus sunt consumabile si in lipsa oricaror date despre serivce se inlocuiesc din start. Apoi, pt a-i asigura o functionare optima te sfatuiesc sa cauti pe cineva care se pricepe si sa-ti curetel clapeta de acceleratie si egr-ul. Starera bucselor, a articulatiilor se poate verifica f bine intr-un service ce are un elevator. Distributia, daca nu ai o factura, o dovada ca a fost schimbata te sfatuiesc sa apelezi la un specialist care sa poata identifica daca e noua cureaua, daca prezinta urme de utilizare sincer te sfatuiesc pt a nu avea vreo surpriza sa o schimbi. Nu e de joaca cu asa ceva, multi au fost cei care s-au ars si au crezut vanzatorul pe cuvand ca i-a schimbat distributia si cand colo erau doar abureli. In rest, nu iti recomand mersul la consum, dauneaza in timp. O plaja de 2000-3000 de ture e suficienta pt un mers linistit, sub 2000 ture recomand doar in caz de stricta necesitate, la viteze mici cand nu ai ce face, in rest nu ai ce cauta sub 2000 ture. Peste 3000 doar daca ai sarcina, daca urci in rampa, daca vrei sa faci o depasire (caz in care iti sugerez sa folosesti fara menajamente plaja 4-5000 ture, abia dupa 4000 ture motorul asta trage cu toata forta). Drumuri bune.1 point
-
Salutam. Aceeasi problema o am si eu, un B6 /2006, 2.0 TDI BKP, 4 Motion, 6 trepte, manuala. In treptele 5 si 6, undeva in jur de 2500-3000 de ture masina tremura tare, ca si cum ar sari de pe sosea (in sensul de sus-jos). Face asta si pe cruise, si pe acceleratie normala. Daca o calc (adica nu o accelerez gradual), nu mai face. Am schimbat; volant, injectoare, distributie, cauciucuri, jante, articulatii ... Any ideeas ?1 point
-
Cand faci data viitoare distributia spui mecanicului urmatorul lucru:desfa-mi si mie capacul de tacheti ca vreau sa-l etansezi iar pe chiulasa. Iti trebuie un silicon bun sau un silicon pe original si nu merge silicon ieftin. Pana atunci nu iti bate capul cu problema asta ca nu are rost si daca vrei sa o rezolvi,manopera este identica ca pret cu schimbarea distributiei. Nu poti sa dai capacul de la tacheti jos fara sa demontezi cureaua de distributie.1 point
-
Am citi tot topicul si ma ia groaza dar ma si bufneste rasul cand vad cum lumea isi da cu parerea. Sfaturi pentru cei cu probleme dar si pentru curiosi: 1) Nu bagati farul in cuptor niciodata . Am facut-o eu si acest sfat primit m-a costat 24 milioane de lei vechi. Far topit irecuperabil. (voi reveni si cu poze pt cei care nu cred) il am amintire. 2)Nu va chinuiti sa dati plexi-ul jos (sticla) pentru a-l curata pe interior , nu merita decat la aspect, este putin afumat cel mai probabil si se curata foarte greu , efectul in legatura cu puterea luminii este slab. 3) Nu inlocuiti instalatia xenon originala cu una AF. Cea de-a doua nu se ridica la performantele originalei. de ex: timpul de aprindere (de cand s-a pus contact pana cand becul ajunge la putere maxima) un alt ex: durata de viata la originale 10 ani balast 2 ani bec la masinile ca merg cu ele aprinse pe timp de zi ,pe cand la "china licht" balast 2 ani;bec la noroc intre 1 zi si 6 luni :tuktuk: 4) la farurile bixenon de vw b5.5 cele cu semnal in mijloc . Aprinderea mai puternica a fazei scurte atunci cand se da pe faza lunga nu este data de miscarea becului in far ci de miscarea obturatoruli din fata becului . intre bec si lupa exista un obturator de fascicul actionat electromagnetic de "comanda de faza lunga". 5) Becurile D2S nu au "igniter" acel "transformator" de care vorbeau colegii mai sus este decat o mufa foarte bine izolata deoarece intre balastul de sub far (cutiutza acea metalica patrata) si bec exista un curent de putere asemanator cu cel de la bujii de la dacie , cateva mii de volti dar pe o perioada scurta max 1 sec timp cat ii ia gazului sa se aprinda. Verificarea instalatiei electrice pana la far se poate face inversand farurile intre ele , verificarea balastului se poate face inversand doar balasturile intre ele , iar verificarea becurilor la fel. Daca se umbla la far cu contactul pus sau daca s-a intamplat vre-un scurt sau contact imperfect in timpul functionarii acestuia va fi memorat de modulul de control ... ulterior se blocheaza aprinderea pentru a nu defecta alte piese. Ganditi-va ce inseamna sa dea la masa un curent de 20mii de volti la o masina plina de aparate electronice care functioneaza pe 12 volti, s-ar deregla daca nu arde chiar. Pentru alte informatii voi reveni cu detalii si poze...apropo , vrea cineva un far topit? :tuktuk:1 point
-
Da, se schimba usor, se afla sub capacul de protectie al motorului n-ai cum sa le vezi ai atatea bobine cati cilindri ai. arata cam asa http://www.wjjeeps.com/service/coil_02.jpg numai ca e inserata in motor si tu vezi decat partea de sus unde intra o mufa cu 4 pini(cel putin eu asa am). Daca am gresit sa ma corecteze cineva :lol:1 point
-
nu ar fi mai bine sa existe o sectiune de upload fisiere pe forum???? in care se pot face directoare macar pt fiecare tip de masina unde se uploadeaza logul si un fisier text cu aceelasi nume unde sa existe eventuale precizari. eu cred ca e mult mai ergonomic decat sa cauti prin pagini intregi de discutii.1 point
-
Garda la sol am aflat multumita lui Sosoktm, este data strict de dimensiunea anvelopelor 225/50/R17...in esenta fiind break 4x4 dar cu anvelope mai inalte:)) Total gresit ! Garda la sol este de 17 cm si NU vine strict din anvelope. Hai sa incercam sa discutam pe cifre si nu pe pareri, asta ca sa mentinem si topicul intr-o zona informativa si nu doar de emitere pareri. Deci, inca o data: 225/45/17 vs. 225/50/17: Ne intereseaza 1 singur detaliu si anume intaltimea talonului, adica sidewall height: este Sidewall Height inches (mm) 4 (101.6) vs. 4.43 (112.5) 0.43 (10.9) Avem 1.1 cm talon mai inalt pentru 225/50/17 vs. 225/45/17. De unde pana unde sunt 3 cm aici ? Despre ce vorbim ? Inca ceva catre toti colegii de forum interesati de Scout: oameni buni, sunteti in Bucuresti, ce-i atat de complicat sa va programati la un TD cu masina ce va intereseaza, care este tot in Bucuresti ??? Masinile nu se cumpara in functie de gargara de pe forum, te duci, te urci in ea, o buchisesti 1h, o conduci cateva ore si apoi te hotarasti...0 points
-
O masina frumoasa, cu o culoare este deosebita. :) Sa o stapanesti sanatos. :icon_thumright:-1 points
-
Indiferent cum il schimbi poti masura cantitatea extrasa. La motorul tau (nu vad codul motor) ies ~ 3.8 litri (o mica parte din ulei ramane in zona filtrului de ulei, daca ai depuneri in motor, nu mai intra si ies cat zice manualul ci o cantitate mai mica, in orice caz niciodata nu or sa fie 3.8 litri, ci aproximativ. Or sa vina desteptii sa zica ca prin extractie cu pompa nu se curata impuritatile, ca asta gasesti scris pe toate forumurile. Ei bine desteptii de la Mercedes Benz, dar si altii, fac revizie cu pompa pe la joja de ulei prin extractie. Impuritatile raman in filtru de ulei, nu in baia de ulei. Mazga, depunerile sau sludge-ul nu se elimina prin curgerea pe la buson, ci altfel. Bafta.-1 points
-
dennman vezi ca gresesti. Uleiul are in compozitie ca aditiv de anti-uzura ZDDP-ul care contine molecule de sulf. Moleculele de sulf in mediul de reactie din motor ( oxidare, temperaturi inalte, contaminare cu carburant ) dar si prin evaporare ( vezi testul NOACK ) formeaza acid sulfuric care ataca detergentii si baza. Uleiul are rolul de a tine in suspensie toata mizeria din el pentru ca filtrul de ulei nu filteaza toata impuritatile. Este destul de permisiv asta pentru ca uleiul sa circule. In momentul in care ai oprit motorul tot uleiul unde se duce ? Nu cumva in baie ? Si acolo ce face ? Stagneaza pana pornesti iar masina. In momentul in care uleiul iese prin baia de uleiu, antreneaza si depunerile de acolo si face o oarecare curatare. In plus poti scurge uleiul cand deja e cald si are toata mizeria acumulata in masa lui. Chestia aia cu pompa de absortie.... o alta metoda de hai sa nu ne mai murdarim pe maini si hai sa mai chelim clientul de bani revizia facandu-se doar la reprezentanta. Daca filtrul ar filtra atat de bine sludge-ul atunci nu ar mai exista depuneri in motoare. Iar daca uleiul s-ar schimba mai des nu s-ar mai face mult sludge iar motorul si circuitul de ungere ar fi perfect curat. Mai nou boron-ul face treaba mai buna decat calciul si asta in cantitati mult mai mici. De magneziu nu mai zic, doar castrolul ce il mai foloseste. In plus baza hidrocrata sufera un proces de hidrogenare pe la final de prelucrare asta pentru protectia ei la oxidare. Totusi oxideaza si in momentul in care procesul de oxidare a inceput, o buna parte din masa de sludge ramane in ulei. De asta o sa il si vezi negru. Baza PAO rezista mai bine la oxidare si formeaza sludge mai putin. Baza esterica emulsioneaza depunerile vechi din motoare si ai sa te trezesti ca un ulei de 70-80 lei litrul dupa 3-4k km e negru si gros la primul schimb. Eneos la gama sustina cu baza GTL au aditiv ZP fara sulf. Uleiurile lor raman destul de mult timp " valabile " asta din cauza lipsei sulfului. Totusi baza este afectata de contaminare si oxidare dar mai putin. Sunt curios cum ar extrage acea pompa asta : Scretul uleiului long life este canitatea mica de sulf din ulei. Sulf putin, baza care rezista mai mult dar si pachet de aditivare.-1 points
-
Este o intreaga poveste, imi e greu sa ma abtin. Sunt persoane cu masini cumparate de noi, schimb de ulei in regim longlife, duc masina reprezentanta- la revizie si nu se schimba pe bune uleiul, se schimba doar pe foaie, si astea nu sunt povesti din auzite. De asta ajunge uleiul in starea in care il vezi in filmulet, nu este cazul la masinile noastre, daca il schimbi des si vezi ca iti este schimbat (mereu sa fiti de fata cand va este schimbat uleiul, ca sa vedeti ca-l schimba).. Apropo Kspic nu crede tot ce vezi pe internet, drept dovada omul care a luat pozele de pe topicul masinii mele si le-a postat pe profilul lui de facebook si pe alte forumuri zicand ca tocmai si-a facut revizia.-1 points
-
Salut. Am si eu un 1.4 BCA. Merge ulei original VW LongLife III 50W30?-1 points
-
salutare! ce ulei imi recomandati pentru un golf 4 cod motor AZD din 2002? are 152000 km ulei de motor, ulei de cutie si filtre-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00