Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2016 în toate secţiunile

  1. Hello :) Sunt membra noua pe forum si mandra posesoare VW EOS 2.0 TDI 8V - 140 hp din '07 . Pe la sfarsitul lunii August a anului trecut , in urma unor probleme cu fosta mea masina ( un Matiz ) am gasit pe net un frumos VW EOS cu 78 000 km si am glumit timp de o saptamana despre cum o sa devina al meu . Cateva zile mai tarziu l-am si vazut si a fost dragoste la prima vedere ! Am achizitionat masina in luna Septembrie ( acum are 84 000km ) si sunt incredibil de multumita de ea . Ca dotari pot enumera cateva : - Echipare HighLine - Faruri BiXenon adaptive - Interior din piele Nappa Bordeaux Red - Scaune relabile electric + functie de memorare a ultimei pozitii - Scaune incalzite - Jante Chicago 17" (Individual) - Senzori de ploaie , lumina si presiune in pneuri - Dublu climatronic - BC MaxiDot - Comenzi pe volan - Cruise control - Oglinzi elecrice , incalzite , heliomate si rabatabile electric - RCD 300 + magazine 6 CD-uri ( in cotiera ) Planuri de viitor ( multe :)) ) - Polish 3Step , retusuri de vopsea , protectie k-Nano ceramic , tratament Hidrofob pentru geamuri - Inlocuirea RCD-ului cu un RCD 510 + CAN - Camera marsarier - Schimbarea Climatronic cu model 2010 - Resoftare Stage1 - Jante de vara pe 18" ( inca nu m-am hotarat asupra unui model ... sau culoare ) - Schimbarea parbrizului ( crapat din cauza unei pietre la nici o luna dupa ce am cumparat masina :( ) - Schimbarea oglinzilor ( bratele lor sunt exfoliate din cauza spumei active iar capacele sunt crapate ) - Inlocuirea lampilor de numar si PuddleLights-urilor cu unele full led - Warning lights in usi - Vopsire grila si oglinzi ( Piano Black ) Planuri la care inca sunt in dilema : - Volan de Golf 6R - Schimbator Scirocco R FaceLift - Bord color de Tiguan si ... eventual o fata de Scirocco R complet :)) Nu am vazut prea multe topic-uri despre EOS aici ... Voi ce parere aveti si ce sfaturi mi-ati da ?
    2 points
  2. New upgrade. Golf VII R <3
    2 points
  3. Eh, de ce sa nu fie acceptabil? a iesit din garantie, ce mai vrei de la ea :). A, ca nu mai e ca pe vremuri, asta e alta mancare de peste. Vezi cand vine limp mode ce distractie va fi, mai ales pt buzunar.
    1 point
  4. Multumesc frumos ! Matiz-ul a fost o adevarata provocare ! Din fericire cu binele ne obisnuim usor , iar trecerea pe Eos mi-a amintit cat de mult imi place sa conduc !
    1 point
  5. Subtil. Foarte draguta combinatia de masina alba + piele visinie. Spor la treaba.
    1 point
  6. Merci ! :D Presupun ca asta se intampla cand stai prea mult timp intre baieti care discuta numai despre masini ! :)) Pasiunea pentru masini e ceva relativ nou pentru mine ... cand aveam Matiz-ul nu imi bateam capul . Am un " indrumator " bun ( lambda_dryver ) si toate ideile mele trec intai pe la el . Recunosc ca aud destul de des " nu se poate " dar incet , incet ma prind si eu cum stau treburile .
    1 point
  7. Si merita? La cei 8000 eur din anunt mai adaugi zic eu 1000 drum, acte, cazare. Chiar crezi ca nu gasesti un Golf VI 1.6 TDI la banii astia in Romania?
    1 point
  8. Norma este facuta pentru protejarea mediului, nu a motorului. As merge pe varianta 2 fara retinere, oricum DPF-ul cu timpul tot soarta aia o are, se incarca dupa care altul sau scos din circuit.
    1 point
  9. Pai ce sa se intample, au scazut vanzarile, clar, iar dealerii stiu asta si o si simt (la buzunar). De asta au inceput sa dea reduceri mai mari, extragarantie, revizii gratuite etc., lucruri care acum un an erau de neconceput. E clar ca "Dieselgate" are urmari, oricat de competitivi si aroganti ar fi ei. Roata se invarte, tovarasi!...
    1 point
  10. Buna seara!Am si eu o problema am martorul Check aprins in bord si dupa ce am pus masina pe tester mi-au aparut urmatoarele erori cele din poza.Precizez ca masina care momente cand simt ca nu mai trage cand accelerez...Ce poate sa fie?motor AXP 14 16v 2001 golf4.multumesc
    1 point
  11. Este cineva pe club audi de fapt mai multi care au pus injectoare de ahf pe alh si merg avantajul a fost ca au castigat vre o 15 hp...parerea mea ca injectoarele ar trebui sa fie ultima ta problema. Eu cred ca problema cea mai durereroasa este potrivirea ecu pe instalatia masini aici ma gandesc in special la configuratia pinilor
    1 point
  12. O mica sedinta foto, inainte de a o baga la hibernare. :D
    1 point
  13. Overboost-ul vine in majoritatea cazurilor de la o geometrie ancrasata.
    1 point
  14. FA o diagnoza si vezi ce erori sunt. Si nu stiu cine te-a invatat sa schimbi bateriile cu motorul pornit, ca nu e bine deloc.
    1 point
  15. Poate imi spune si mie cineva cum se poate face ca la inchiderea si deschiderea usilor sa am si sunet si lumina semnal.Cea din pagina initiala nu merge.In adaptation nu ma lasa sa schimb valoarea din 1 in 3.Mentionez ca am alarma din fabrica
    -1 points
  16. La mine la dieselarul vechi era invers. Motorina ieftina zbura repede. Aveam si 3.8 l /100 km cu motorina de 55 dar ... cu ceva aditiv in plus. Iarna motorina premium da se consuma ceva mai repejor din cauza aditivarii de iarna. In schimb am preferat sa o consume mai repede si sa fie mai fluida nu de alta dar la Brasov am pornit masina si la -28 grade :)) Posibil ca si harta de injectie pentru extra caluti si cuplu sa fi influentat in mod pozitiv motorina premium.
    -1 points
  17. @kthor Pai asta am facut. Am intrebat la reprezentante si am primit raspunsuri care se bat cap in cap. Sau raspunsuri care contrazic informatiile de pe site. Abia dupa aia am indraznit sa deranjez pe forum. Nu inteleg de ce daca cineva nu stie un raspuns la o intrebare se simte obligat sa raspunda ....de cele mai multe ori fara legatura. Am intrebat daca pozele care prezinta tractiunea se apropie sau nu de realitate. In caz ca nu e evident intreband pe forum ma astept in cel mai bun caz sa obtin niste PARERI ale unor utilizatori pe care sa le corelez cu info din alte parti. N-o mai da iar cu Offroadu' ca n-a avut nimeni pretentia de la octavia sa faca Offroad. Pozele alea vorbesc de tractiune si cum lucreaza ea, de ex pe un drum asfaltat acoperit cu gheata. Nu e offroad. Iar discutiile despre depasirea bugetului ...sunt puerile. Tu in "zona de confort financiar" dai banii fara sa pui intrebari sau sa intelegi pe ce ii dai? Cred ca amesteci intr-un mod nefericit calitatea de "membru" cu cea de "moderator".
    -1 points
  18. Nu gasesc optiunea de a pune inchidere electronica a hayounului. stie cineva care este optiunea? Merci frumos.
    -1 points
  19. OT--LAU tu te auzi ce spui ? Mai intai informeaza-te cand au fost disponibile aceste optiuni la vw si apoi le ceri instalate pe o masina din 2008/9 . Bine ca nu ceri faruri adaptive cu neon sau head up display .Tragi intruna cu model de top , model de top . Tu ai asa ceva pe masina ? Sigur nu . Pai si ce asta inseamna ca e ultima tigae de pe strada ? Nu mai impune standarde maxime pe care max 1% din masinile de serie le au . Am observat ca dotarile full (toate dotarile disponibile la data vanzarii pe un anumit model) ridica pretul masinii aproape la dublu . Si noi cautam sa le gasim la 9-10 mii . Full sau cu dotari de top (model) . In alta ordine de idei masina chiar arata f bine in poze, are dotari super si daca sunteti din buc e doar o formalitate sa ii faceti un drive test .
    -1 points
  20. L'ai sters si reapare? Posibil senzorul de la axa cu came(cel din dreptul bobinei nr 4),ceva contacte proaste.Eventual fa si o curatare a punctelor de masa(in zona bateriei,pe sub tavita). Distributia cand a fost schimbata?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!