Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.01.2016 în toate secţiunile

  1. Nu vreau sa starnesc o polemica, dar de ce spui ca "ca stii de la bun inceput nr real de km"? In Germania sau Olanda nu se dau km inapoi?
    1 point
  2. Switch defect cum sa fie contact plafoniera , cand la celelalte usi functioneaza ?
    1 point
  3. 1 point
  4. Doar cu un modul hardware suplimentar se poate face.
    1 point
  5. Dupa cum am zis am curatat scaunele cu un aspirator injectie-extractie, la o firma de detailing auto.Sunt multumit in proportie de 90% de rezultat.La scaunul pasagerului, care a fost al soferului pe masina de Anglia, au ramase urme mici de uzura, insa restul s-au curatat foarte bine si a iesit mirosul de statut din ele. In poze par tot murdare, dar au acele patratele gri,care dau impresia de murdar in poze, in realitate nu sunt asa.
    1 point
  6. Este normal pentru un model nou lansat sa nu se acorde discount sau unul infim, de asemenea pe o masina cu optionale mai multe se acorda mai usurel discount pentru ca marja de profit a producatorul este extrem de mare de pe urma optionalelor comparativ cu masina standard .Ma orientez si eu spre un Superb 3 dar am in optiuni si Octavia 3 iar la Superb se intampla momentan acelasi lucru in materie de preturi precum Octavia anul trecut si nu pot sa scot datorita acestui motiv din calcul si F30 320d automat care este f apropiat de S3 ca pret
    1 point
  7. Asta este un lucru minor. Trebuie ciupit chederul in dreptul gaurilor de scurgere. Poate este decupat din fabrica, dar nu se suprapune decuparea cu gaura. As vrea sa intreb cat aveti garantia anticoroziune? Ma intereseaza daca si Rapidul are caroseria galvanizata. In legatura cu motoarele, sa stiti ca mai nou au motoarele alea noi cu distributia pe curea. Probabil in sfarsit s-a terminat cu stocul de motoare pe lant.
    1 point
  8. Mai fiabila si costuri de intretinere mai mici vei avea cu 1.6 mpi, dar masina va consuma mai mult si va fi mai lenesa in reprize.
    1 point
  9. chederul inferior acopera gaurile de scurgere din usa
    1 point
  10. Asa e, ti-a umplut kspic creierul cu informatii utile si voila, nu mai e bun 0w40 e mai bun 5w30, la un motor din 1900 toamna, uleiul ala e foarte bun, dar nu pt motorizarea ta, tu ai voie sa ai tbn mare si sulf imens, ca nu ai componente care sa nu reziste la putina funingine, in schimb la motoarele noi(2008+ si tsi-urile fragile) trebuie uleiuride genul 5w30 low ash oil, cu tbn minuscul (3-4) si depuneri cat mai mici, eco friendly. La tractoarele vechi e bun uleiul heavy duty sau uleiurile 5w40 HTBN, sa bagi 5w30 in motoare cu sute de mii de km nu e tocmai cea mai isteata idee, ai sa te convingi singur.
    1 point
  11. 1 nu ai cablaj tras decat din ecu la mufa alba din cutia ecu, tu trebuie sa le tragi de acolola maneta 2 Maneta si cablurile 3 200 maneta si cablurile noi si 150 manopera 4 Nu recomand SH.
    1 point
  12. la 13 mii euro poti lua un Passat B7 Variant sau A4 B8 Avant desi ambele sunt in clasa medie iar pe afara sunt aproximativ la fel de mari, Passat e putin mai mare in interior si la portbagaj A4 insa e mult mai confortabil si mai placut la condus insa e putin mai mic in interior, cam la jumatatea distantei intre Golf Variant si Passat Variant
    1 point
  13. In nici un caz motor de 1.0. Exclus. Fiabilitatea este tot de nota 1.0.
    1 point
  14. Eu unul as merge pe un Volkswagen Touran 1.6 TDI DSG. Cred ca ai sanse sa gasesti un 2013-2014 dotat binisor pe la 125.000 - 150.000 km in bugetul tau.
    1 point
  15. Salut! Eu am incercat in Superb 2 1.8 tsi Vapsoil (am avut consum de 300 ml /1000 km) si mobil esp formula cu un modic consum de 1l /1000 km ca sa nu ma incurc la calcule. Nu am avut rabdare sa incerc Motul sau alt ceva... Am dat masina.
    1 point
  16. Nu este bun mai ales ca e iarna, maxim 5w40 te asigur eu ca o sa ai consumul mai mic decat cu 15w40, asta daca vei reusi sa o pornesti pe ger.Consumul tau are alte cauze, nu este influentat de vascozitatea uleiului la rece, respecta norma chiar daca completezi un litru in plus.Sa iei in calcul schimbul de semeringuri la supape, sunt terminate, nu costa mai mult decat un schimb de ulei.poti sa pui si mama uleiului tot asa va consuma.
    1 point
  17. Overboost-ul vine in majoritatea cazurilor de la o geometrie ancrasata.
    1 point
  18. frumoasa ,mai duce inca pe atata km // la cati cp ai duso ?
    1 point
  19. Vad ca motorul de S5 e acceasi motorizare cu S5 quattro 06.09 - 245kw- 333cp 2995 cod motor CAKA, CCBA.La cabrio concurenta serioasa pt BMW E 93,si posibil si ceva mai scump AUDI :lol:
    1 point
  20. Deci munca a fost degeaba, mai iei treaba de la capat cand cumperi noul senzor.
    1 point
  21. Eu folosesc la A3-ul meu aditiv redline si-1 sau millers petrol eco max. Millers-ul petrol eco max il mai pun intr-un polonez de 1.2 benzina 12v. La ambele masini consumul a scazut cu acelasi stil de a conduce. In cazul in care vreau sa ma dau la ea se duce mai bine sesizabil. La audi a3 1.4 tfsi foloseam benzina de 98 rompetrol cu millers. Am facut un drum de 180 km cu benzina 98 simpla fara aditiv si i-am simtit lipsa. De la consumul mai ridicat la felul mai puturos in care miscam masina. Acum folosesc efix 95 cu 20 ml redline si-1 si 2 ml millers petrol eco max / 10 motorina. Rezultatul ? .... Se duce calr mai bine decat cu efix s 98 si .... cand trag linie am acelasi pret. De aici trag concluzia ca daca redline si-1 creste C.O in doza de 23 ml/10 l cu 3 numere, millers cu 2 numere in cantitate de 10 ml/10l, benzina de 98 in teorie nu are in nici un caz 98. La masina veche, un astra g 1.7 dti remapat eds am mers aproximativ 40 k km cu aditivare metabond megasel plus sau redline 85 plus. Combinata aditivarea cu motorina de 55. Zero probleme. In prezent are 250k km. Ultimii 20k km facuti cu ulei redline 5w-40 iar de la 170k km numai cu mobil 1 turbo diesel 5w-40, motul 8100 xcess.
    -1 points
  22. Pe un site de la Rusi de unde am tot facut rost de analize de ulei virgin sau uzat s-a postat un test de ulei virgin la uleiul OEM VW Long life3. Uleiul acela pentru un 5w30 avea asa TBN undeva la 4 ( extrem de mic ) V100 grade sub 11. Punct de congelare -39 grade 3 valori care spun clar cat de original este uleiul. Cand va cumparati uleiurile, nu luati de unde e mai comod sau mai ieftin, luati de la surse sigure care au contract cu importatorul. Revizieaudi de la care am luat eu uleiul Mobil1 ESP au contract cu lubexpert - importatorul. Uleideulei la fel.
    -1 points
  23. Ford B-max. 1.0 125 cai cu foarte multe dotari. Chiar merita luat in seama. Portbagajul e cam mic dar se rezolva cu un thule.
    -1 points
  24. La fel cum sunt N topic-uri despre cele N probleme ale motoarelor " mari " de la vw? Chiar vreau sa vad discutiile alea multe in care 1.0 ecoboost de la ford e asa slab la capitalol fiabilitate. Defapt personal pe mine nu ma intereseaza ( pt ca parerea nu mi-o poti schimba doar cu 2 vorbe ), problema este ca parerea ta poate influenta decizia altora..eu as merge cu incredere pe 1.0 / 1.4 ecoboost de la ford in detrimentul tsi-urilor de la vw.
    -1 points
  25. Si eu la masina de la semnatura tot timpul mi-am pus intrebarea daca un 5w30 507.00 o fii mai bun? Toate configuratoarele posibile imi dau uleiuri care sa respecte 507.00 dar la ce folos? Ce am eu e generatie anii 90"... si motoarele astea merg 1 Milion km facut extern cu 10w40... Asa ca am ales cum a zis colegul DEENMAN un ulei full sapps la pretz decent. Pentru generatia asta de motoare Non-PD nu vad rostu unor uleiuri exotice. Eu am ales Ravenol VST.
    -1 points
  26. BKD nu a avut niciodata probleme cu injectoarele si pompa de ulei, poate BKP. cu chiulasa au fost probleme prin 2005-2006.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!