Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2016 în toate secţiunile
-
Acest test nu reflecta conditiile din motor .Un motor are in compozitie multe neferoase .Aici e un test doar pe un otel si facut la presiune si temp.extrem de ridicata .Acel aditv poate trata otelul dar poate oxida si ataca neferoasele (ex.cuzinetii) si mai mult la temperatura ridicata din zona cilidrilor un asemenea aditiv care nu e verificat in toate conditiile cerute de motor se poate descompune cu rezultante daunatoare .ex acid clorhidric . Nu asa se stabileste valoarea unui aditiv . Chestiunea e mai complexa si e ca la un medicament (face bine la rinichi dar distruge ficatul)3 points
-
"Țeapa" mea a intrat în a 7-a iarna și învârte încă destul de bine. Rombat Premier75Ah și navetă zilnică de 7km(15-20 minute).1 point
-
hm,de consum la un tdi de1.6 nu ai ce zice este otul ok. eu am acest model.cat despre piese eu unul si nu ,numai am avut EGR.ul cazut.cost e in jur de700 euro.in rest pana acum nimic.poti lua si filtrul de particole in calcul costul unuia nou este de la 1500 la 2000 euro unul nou plus altele.fa alegerea buna! :RO flag:1 point
-
de ce nu te orientezi spre un EURO 5 benzinar? daca ar fi sa alegi...intre un benzinar si diesel cam pe la aceleasi pret...alege diesel.nu ca is fan diesel.conduc benzinar.eu zic sa faci un calcul cat urmeaza sa investeti in masina.pe fiecare masina.1 point
-
E din cauza ca esti Primul Pas ca si user.. Daca citesti regulamentul o sa intelegi. Am avut si eu aceasi problema, de asta useri care posteaza acolo isi lasa adresa de mail ... Eu am acces la etka online si mai trimit pe mail la cei care posteaza cand am timp.1 point
-
Cauze pt.corectii mari pot fi si de la oringuri/avans/axa came asa ca ar fi bine sa dai jos capacul sa verifici intai astea.1 point
-
Mai fiabila si costuri de intretinere mai mici vei avea cu 1.6 mpi, dar masina va consuma mai mult si va fi mai lenesa in reprize.1 point
-
@WooZie 1k0 959 701 L 1k0 959 702 L 1k0 959 701 M 1k0 959 702 M 1k0 959 701 N 1k0 959 702 N 1k0 959 701 Q 1k0 959 702 Q Daca iti cumperi generatia 3 trebuie sa faci relocarea pinilor...am scris mai sus La toate cele trei mufe ale controler-ului La tine ...702P este gen 3 dar low iti trebuie high1 point
-
atunci sa traga cele doua firele de la ECU la G62 direct - sa faca bypass peste instalatia masinii - altceva nu are ce sa influenteze cu ECU bun, senzor bun...1 point
-
Singura chestie cu buy back e ca o sa faca o reevaluare a masinii atunci cand o predau. Deci daca cumva o sa fie implicata in accidente atunci pretul oferit o sa fie mai mic. Si eu tot la DPF ma gandesc dar sper sa fie ok cu distantele parcurse si stilul de condus. Am facut test drive cu gtd dsg si mi-a placut. Vibratiile si zgomotul motorului sunti o idee mai ridicate comparand cu actualul 1.8tsi. Ce o sa fie mai ciudat e faptul ca plaja de turatii se termina mult mai repede ca la tsi :).1 point
-
In sfarsit am rezolvat-o... Asadar flansele spate vechi de 15 ani faceau un zgomot. Am decis sa le schimb. Pus KYB, vizual era perfect. Mers cu masina incepea pe zi ce trece sa faca zgomot. Pana la un moment dat cand parea ca roata spate nu e prinsa bine. Eram sigur ca e amortizorul, cat pe ce sa iau inca 1 nou (am schimbat toate consumabilele de la suspensia spate) si de mai multe ori am demontat "p'acolo" si totul parea vizual ok. Am schimbat ansamblul stanga cu dreapta, zgomotul s-a mutat si la demontare mi s-a parut ca flansa (noua de 200km) are cauciucul in ea crapat. Am cumparat alta si am scapat de zgomot. Concluzie: Piesele AM sunt facut mai toate in China chiar si cele de credem noi ca sunt nemtesti si de multe ori sunt si rebuturi pe piata asa ca aveti grija. Mecanicul mai avea ceva piese de retur in garantie (pompa apa, rulmenti etc)1 point
-
1 point
-
Nu te entuziasma, bateria ta e nouă! Eu sunt în a 4-a iarnă cu un Rombat Premier de 74Ah, pornește fără bâlbâieli, în condițiile în care fac doar drumuri scurte! (30 minute dimineata și 15 minute după-masa). Cred că mă va ține cel puțin încă o iarnă! Așa "țepe" să tot iei cu Rombat!1 point
-
KYB sunt cele mai bune after market de pe piata si anume GAS A JUST - pe spate ( cu 30% mai rigide decat un amortizor clasa comfort ) si EXCEL G - pe fata. Eu am exact configuratia de mai sus si sunt foarte multumit. Suspensia este suficient de rigida incat sa poti conduce sportiv si in acelasi timp comfortabila la trecerea peste denivelari. SACHS am avut inainte tot pe gaz dar NU am fost multumit deloc de tinuta de drum. Au fost mult prea moi chiar de noi si masina se inclina destul de mult in curbe cu ele. - NU RECOMAND!!1 point
-
Intervin cu o corectura, acele perii care se pot schimba trebuie sa fie cu cupru, altfel se vor termina foarte repede, se va incarca cu pilitura statorul si rotorul. Periile folosite pentru alte aparate la 220v, care se pot adapta, nu au durata de viata ca cele care sunt cu cupru pentru curenti de joasa tensiune. Merge si cu acelea dar un timp foarte scurt, garantat. Am gasit la noi in Cj exact aceeasi dimensiune 9 lei bucata. Daca aveti nevoie dati un semn.1 point
-
iti garantez ca daca pui vcds-ul vei observa fix 0 barat in parametrii motorului cu / fara aditiv1 point
-
Hehe data viitoare cand mai mergi afara poate imi dai un PM si ne putem intalni in Arad. Sa sti ca si eu am vazut ca era cineva afara care se uita la masina dar nu m-am gandit ca erai tu :angry:1 point
-
Mi-am confirmat ca bisulfura de molibden de la lm (MOS2) nu e placebo. Azi am pus un tub de 300ml la cei aproape 5L (4.7) de mobil 1 0w40. M-am distrat nitel cu masina fara aditiv si am facut o pauza de 5 min sa il pun in motor. Lasat la relanti 10 min sa se amestece si iar la alergat. Instantaneu sunet mult mai mic al motorului, trage parca mai uniform si mai usor. Consumul la relanti nu s-a modificat ramanand tot 0.6-0.7l/h fara consumatori. O observatie ciudata. La relanti face mai putin vacuum turbina. Acum sta la -0.6 bari la cald cand fara aditivi statea la - 0.75~0.8. De aici reies doua chestii. Ori se invarte mai usor turbina de la aditiv ori am compresie mai slaba, ceea ce nu cred pt ca trage o idee mai bine. Cifre reale se modifica deci nu are cum sa mi se para mie. cel putin treaba cu vacuumul la relanti.0 points
-
Cristi :azi zic ca-mi cumpar ceasurile model nou cu iluminare alb/negru,maine zic ca-mi cumpar cele premium color!pun cate o poza din fiecare mai jos :icon_bounce: . I.C premium:Cautand mai multe informatii pe net despre montarea cluster-ului color , ceva care specifica ca trebuie schimbat si calculatorul de coloana!!!oare este asa?eu stiam ca se schimba pentru comenzile volanului sau pentru upgrade la volanul cel nou de Passat /Golf6 tot pentru comenzi!!!!-1 points
-
Dupa spusele tale pe diagnoza parametrii vor fi la fel. Dar mai tin minte ca erau unii care aveau injectoare beton pe diagnoza si in practica erau pe duca. BC-ul imi da cifre mai mici la consum, Vitezometrul are un curent de aer ca impinge acul mai repede. Turometrul la fel.... Motorina/benzina ca sa ajunga la CC/CO are nevoie de aditivi. Aditivi pe care dai enorm comparativ cu pretul pe care il plestesti daca ii cumperi tu. In plus la peco nu ai sa cumperi in veci benzina premium/ motorina premium pura ci cel mult in combinatie cu sortimentul standard. Compara MSDS-ul MOL EVO, OMW MAXX MOTION cu MSDS-ul metabond megale plus. Ai sa vezi ca pe langa aditivii de performanta metabond mai are ceva compusi de antiware.-1 points
-
Ce parere aveti de video-ul asta? Nu am folosit niciodata aditiv ulei, folosesc MOTUL 5W40, dar ma tenteaza sa folosesc la urmatorul schimb, masina mea desi e pe benzina are un zgomot de diesel, si se aude cel mai pronuntat cand motorul e rece.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00