Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.01.2016 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, Deschid acest topic cu speranta ca va fi de ajutor tuturor novicilor ca mine in luarea celor mai bune decizii in materie de jante, respectiv anvelope, cer scuze moderatorilor daca mai exista un topic asemanator (eu nu am gasit), cu rugamintea sa fie mutat Am auzit multe pareri pro si contra cu privire la jantele din aliaj pe 17'' respectiv 15", insa nici una nu a adus argumente, M-am gandit sa fie postate aici parerile celor care au facut aceste schimbari la masinile lor, descriind diferentele inainte si dupa upgrade. De exemplu, am 4 jante (17") pe un G5 TrendLine 1.6, modelul de pe Audi A8, si as vrea sa le transfer pe masina din semnatura, avand ca atu motorul de 2000cm3. Masina pe care sunt acum montate jantele e a mamei mele, si mi-e mila sincer de ele deoarece le-a zgariat pe cele de pe partea dreapta (parcheaza pe bordura...). Pe G4 am acum montate jante tot din aliaj dar pe 15, cu cauciucuri 195/65R15 91T. Comparand diametrul total al jantelor de pe G4 cu cele de pe G5, respectiv 195/65R15 cu 225/45R17, am constatat ca diferentele dintre cele doua sunt foarte mici, in concluzie, cele pe 17" nu mi-ar ingreuna plecarea de pe loc. Sant constient insa de greutatea mai mare a acestora si de efectele secundare pe care le au asupra suspensiilor datorita latimii mai mari, cu toate ca am mers cu ele si pe piatra cubica si nu s-a simtit diferenta fata de cele pe 15. Cu toate acestea, intrebarea mea acum este, cat de exacta e teoria conform careia odata cu marirea diametrului jantei, se mareste si consumul? Astept pareri de la cineva care a facut aceste schimbari, ex: de la 15" la 17" si a observat in bord la consum instant diferente Multumesc1 point
-
Offtopic: Ai vazut vreo masina care la facelift sau modelul urmator in fine sa aiba tehnologie mai putina decat precedenta? :) Ontopic: Virtual Cockpit si HeadUp display sunt o premiera la Golf deci sunt binevenite, sigur ca se poate si fara, dar asa ramaneam la manuala cu 4 viteze si cu acceleratie pe cablu1 point
-
rezumatul perfect in cateva cuvinte al carcotelilor forumologilor de pe aici . chapeau! si o sa ai un 4x4 de 1,6 litri??pe caroserie microbuz style?1 point
-
corect - doar ca nu uita, unul are ECU EDC15... al tau EDC17. Nu sunt aceelasi lucru, chiar daca defectul este similar, cauza si rezolvarea s-ar putea sa nu aibe legatura1 point
-
Revenind, la o mică verificare am constatat că am joc în roata stânga, rulmentul fiind nou, am ajuns la butuc... alți bani altă distracție. Am comandat (a și ajuns azi trebuie să o ridic) fuzeta dreapta nouă, încă doi rulmenți SKF, doi butuci pe OEM. Planetare sunt obosite ambele... stânga spre roată, dreapta spre cutie, iau alte planetare și din 4 fac două bune. Pentru că am umblat fără carenaz pe dreapta față, tot noroiul și apa am aruncat-o pe farul dreapta... Ca rezultat nu mai mergea faza scurtă, din fericire era doar mizerie pe mufă, cu o curățare temeinică am remediat problema. Dacă tot am dat farul jos, l-am desfăcut din nou și am refăcut angel eyes de pe faza lungă să fie de dimensiunea potrivită. Fiindcă lupele D2S sunt mai lungi decât cele cu soclu h7 originale la depo, am prelungit capacul farului să pot regla calumea farul fără să atingă. Fiindcă într-un final s-a hotărât și Bogdamn să-și ia cotieră față și deoarece avea un capac oribil din piele crem, am retapițat-o. Sunt mulțumit de rezultat, sper să o copolească bucuros :) Și cam atât deocamdată, mai multe update-uri... pe luni când ajung din nou în service.1 point
-
Da. Blocurile de lumini de la G5 si G6 sunt la fel ca si conectica, functionare.1 point
-
Nu se incearca asa sistemul ala de termostat.E vina ta ca ai stricat termostatul.Flansa in cauza blocheaza tija termostatului sa nu iasa prea mult si ca deschiderea lui sa fie efectuata corect. CUMPARATI SI FLANSA TERMOSTATULUI la motorizarile de 1.4 si 1.6 16 v.1 point
-
@the Ego: ca sa fim mai exacti, intre XP si Alltrack exista la baza (1.8TSI) o diferenta de 2500 de euro in conditiile in care Seatul vine de serie cu DCC, bluetooth si padele pe volan (care cresc diferenta reala fata de Golf la circa 4000 de euro). Diferenta se mentine la top (184 TDI), cu mentiunea ca diferenta initiala scade la 2200 de euro. Scoutul are pret aproximativ egal cu Seatul dar vine cu dotari de baza mai slabe (fara geamuri electrice spate, fara padele nici optional, fara bluetooth), are in plus ceva briz brizuri simply clever si cauciucuri mai mari care dau si garda la sol mai mare. Cit priveste optionalele, pretul etc., in liga 25k + la modele de lifestyle, mie personal mi se pare, inca o data, o discutie hazlie. Daca vroiati sa luati un cupeu (presupunind ca Octavia ar avea si aceasta versiune), l-ati fi criticat ca e mai scump in conditiile in care ofera acces mai greu si spatiu mai putin?1 point
-
cum trage? - acceptabil, dar ma asteptam/doream la mai mult :dry: depide care sun termenii tai de comparatie. E la nivel de bmw 320 d ca acceleratie pe uscat. Placut e insa ca in varianta dsg/integrala toate plecarile in forta ies perfect ;) cum merge? -bine, la pretul asta pentru masina noua e destul de dificil sa primest mai mult rafinament. Eu sunt 95% multumit cum e cu 4x4? - foarte comod, este foarte eficient sistemul, pleci ca din pusca de pe uscat sau ud/zapada, mai ales in combinatie cu dsg. Grija mare insa ca nu te tine pe drum daca ii rupi gura pe curbe +gheata/zapada doar acest sistem. Cred ca una peste alta e o masina reusita, in configuratia asta de caroserie/motor/cutie.1 point
-
Acu' depinde cum socotesti pretul care zici tu ca nu e mare. La configuratia XP ului meu care azi e circa 35.500, Scoutul e 35 de mii si Golful Alltrack e ... tadaaaam ... 39.100 de euro!1 point
-
toate se vor comporta foarte bine in motorul tau, deci opti sa il alegi pe cel mai ieftin. VST pare mai ... sanatos pentru un bezinar.1 point
-
Cu KYB Excel-G mi-am luat-o și eu... Made in Spain... Unul balanganea altul scurs...dupa 3 luni si vreo 3-400km... La fosta... Cică pt asiatice sunt în Japonia pt Vw în mUE.... Am avut la un Cielo , KYB si au fost super ok, 80.000km si actualul proprietar a mai mers vreo 10.000 pana a schimbat ... Erau Japan...1 point
-
Eu zic sa cauti una adusa din germania nu rulata la noi. Se simte diferenta.1 point
-
Sunt multumit de pornirile la rece cu Motul x cess...motor silentios, nici un zgomot in plus. Chiar dupa o sapt de stat in ger. Parca vara nu prea imi placeau...1 point
-
That feeling cand o vezi in reprezentanta pentru prima data.. :icon_bounce: :rolleyes:1 point
-
Raspunsul: cum poti :), tot ce poti face e sa ai un filtru nou. iarna ti-l dezabureste fie prin faptul ca afara aerul e ceva mai uscat decat in masina (presuri umede) fie efectiv ti-l usuca de la caldura. In orice caz, nu va fi lafel de eficient ca si la peste 4 grade.1 point
-
da VMO si VPD au migrat catre mid-saps. probabil pentru o protectie sporita in motor. Sper sa nu fie doar o chestie de marketing.1 point
-
Doar intreb, cand intrati la setarile de harti v-ati uitat sa dati de bara de scroll mai jos? Daca este activa optiunea este doar o chestiune de harti @realpusky "5274 and 6276 need to install the firmware with integrated VIM." Uite aici 5274 cu VIM inclus partea 1 http://www28.zippyshare.com/v/31128714/file.html partea 2 http://www28.zippyshare.com/v/90693020/file.html partea 3 http://www28.zippyshare.com/v/98022048/file.html1 point
-
1 point
-
Astazi, cu ajutorul lui F l o r i n, am reusit sa imi montez si eu Warning Lights in usi, dar, din pacate, doar in cele din fata deoarece in cele din spate, am concluzionat dupa vreo 2 ore de truda, ca NU SE POATE. Pe langa lipsa calculatorului din usa necesar, nici macar locasurile nu erau decupate pentru a putea fi montate. Way to go, VW! :D Masinuta a primit si led-uri albe aproape peste tot pentru ca nu am reusit niciunul sa ne dam seama cum se schimba becurile la Puddle Lights din oglinzi si ne-a fost frica sa nu spargem sticla... Pe termen scurt, urmeaza si un nou set de numere ca sa-i dam un look de masina post-2008 :D... P.S: Si cum sunt eu din fire imprastiat asa, am uitat esentialul. Vreau pe aceasta cale sa-i multumesc colegului F l o r i n care este un om de exceptie, priceput si "incapatanat" sa iasa totul cat mai bine! Imi pare rau ca nu pot scrie acest mesaj in topicul lui de Feedback, dar asta e. Inca o data, multumesc Florin!1 point
-
Am reusit sa il desfac are 4 suruburi 2 unde se afla triunghiul reflectorizant si 2 in suporti de tras haionul in jos, in rest iese usor din bradutii care este prins. Erau oxidate contactele de la mufa ce actiona manerul haionului, asa ca scoasa, curatata dat cu sprey pentru contacte electrice, pus la loc si merge de minune acum.1 point
-
mai mult ca sigur este suiciul de deschidere al haionului, probabil este oxidat si nu mai trimite comanda la iala, il dai jos il cureti, eventual il ungi putin, cam asa se intimpla si la pasat avant, probabil este o boala la vw, ajunge apa acolo sau condens cine stie dar in timp mai trebuie curatat.1 point
-
Eu cred ca flansele alea is terminate am avut pe golfu 2 acelasi necaz (seamana foarte mult suspensia) dupa cateva zile de la montaj si am fost nevoit sa le schimb deoarece cauciucul din ele era cam moale, s-au intins si stateau exact asa sus talerele.1 point
-
Fratzilor, de mult ma stresez cu problema asta... Pornesc stergatoarele si nu se mai opresc la locul lor, ci mai merg aiurea cam 5-10 ture, dupa care se opresc unde apuca. Am realizat, ca daca pun contactul, si il iau in momentul cand stergatoarele ajung in locul unde trebuie sa se opreasca, ele nu vor mai porni aiurea data viitoare cand pun contactul. Asta era doar o rezolvare de moment, sa nu ma stresez aiurea, dar daca eram in trafic, trebuia sa opresc motorul, pentru ca niciodata nu se opreau unde trebuie...Destul de stresant, pana azi, cand am descoperit TOPIC-ul acesta, si am facut si io o incercare de reparare, si chiar mi-a reusit. Am sa va arat si voua, celor care inca nu ati reusit, sa faceti ca mine, daca nu, poate si mai bine. Am inceput prin demontarea carcasei de sub volan. Aceasta are 4 suruburi. Acum am vazut releul cu pricina: 377 Am demontat carcasa de pe releu, si am observat pe o lamela, urme negre, de "flama". Am scos arcul de pe lamela si am pus o bucatica de hartie.intre lamela si corpul bobinei, cum e aratat in imagine. La inceput nu am rezolvat nimic. Am adus stergatoarele la locul lor, si am scos releul din nou si am imparutit bucatica de hartie in 2, si spre surprinderea mea, am avut SUCCES!!! Depinde si de cat e de groasa hartia, poate trebuie putin mai groasa, depinde de caz. Si toate acestea le-am facut in aproximativ 5 minute, si nu m-a costat absolut nimic... in afara de un coltz de hartie :lol: Daca nu merge si la voi, nu aveti decat sa schimbatzi releul. Stitzi care este si cum se ajunge la el. BAFTA !!! Acest DIY este cu caracter informativ. NU raspund pentru daune ulterioare pe care le puteti provoca. Am explicat doar cum am rezolvat eu problema1 point
-
Oricare cifra ai alege de la Red Line,full / low saps sau Renewable Lubricants costa 17,80 euro/quart si face toti centii !-1 points
-
-1 points
-
Conteaza si de unde ai luat uleiul. Daca ai prins un contrafacut atunci sa iti fie de bine :) Daca cu un ulei ok cum este cel vapsoil ti-a papat 300 ml si cu un ulei care vrea sa atinga un segment superior ti-a papat 1l ... ar cam da cu virgula.-1 points
-
-1 points
-
Sunt curios cate sute de mii de masini au fost vandute in romania cu motor BXE. ala prost de care toti vorbesc. Cum am mai spus, eu stiu personal de 2 masini cu motor bxe una are peste 300k km si alta 230k km. Ambele masini in cadrul unei firme, deci exploatare cat cuprinde si niciunul nu miauna ca ar avea ceva la motor, doar egr ca na , e Bucuresti. Asta e marea problema la unii oameni, daca pe mizeria aia de carte de service scrie ca le are facute la x service, aia sunt frate. De parca nu pot sa pun o stampila si eu, poti sa dai 50 lei spaga si iti fac baietii la stampile cate vrei. Chiar asa crezi ca la ei nu e foamete? Plus ca bataia aia nu apare asa brusc si urmatorul metru gata a trecut biela prin motor. Motorul iti da semne, iti spune ca are ceva. Dar si asa eu sunt de parere ca acele probleme apar de la lipsa de ulei( cati din cei care au avut probleme stiu unde e busonul pt ulei ? ). Vindem teren si ne luam masina, lasa ca ii fac revizia acasa si ii cumpar ulei de la nea care vinde si castraveti ca scrie pe el Castrol. In Rusia a fost gasita o fabrica de ulei contrafacut si reproduceau toate marcile ( cu nume ). Ce credeti ca nu a ajuns si la noi acel ulei ? Daca te apuci acum sa ii spui unui nea cu basca in cap ca el trebuie sa ii puna ulei de PD, ca nu merge orice ulei si ca trebuie sa aiba anumit indicativ, il doare pe el in 14, mai degraba pune ceva mai ieftin si de restul banilor isi cumpara niste huse, sa arate asa frumos la interior. Cati din cei care au diesle stiu cum sa exploateze corect acel motor ? Noi am invatat pe Dacia ca la 2000rpm se schimba asa ca aia e turatia la ce schimba. Eu personal am fost la mare cu cineva, a intrat in depasire cu 60km/h si a dat treapta a 5a, ca asa stie el ca se da superioara. Si cand i-am spus ca ii dai treapta nr 3 si scoti pistoanele prin capota a spus ca sunt nebun, ca doar e mai importanta masina ca viata noastra. Din partea nu puteti decat sa ii creati o imagine proasta acestui motor, poate mai ajunge la urechile unui destept si se gandeste sa o vanda repede ca o sa il lase motorul, asa poate mai scade si piata. Si eu eram putin circumspect cand am citit ce se poate intampla la acel motor, dar daca aprofundezi putin situatia o sa vezi ca nu e chiar asa. Si daca iti duci masina in reprezenta, aveti siguranta ca aia sunt mai breji? Nu sunt aceiasi mecanici din colt ? Cand am lucrat in service am facut test cu o turbina pe un audi, am trimis masina la ei cu turbina moarta si am dat cu creta pe suruburi. Masina stat 2 sapt la ei si dupa au adus masina si au taiat o factura cu multe cifre,turbina era neatinsa. Fiind si masina sefului, s-a dus peste ei si surpriza, dupa scandal , cand am fost prinsi cu mata in sac au reparat masina si au facut discount la reparatie.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00